Terwijl het werk gedaan is? 45 minuten wachten om weg te gaan. Voor een bedrijf wat zegt te willen bezuinigen lijkt het me weggegooid geld om te moeten wachten. Houd ons op de hoogte hoe de vork in de steel steektquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:13 schreef weasel85 het volgende:
[..]
vroeg t na aan iedereen.. iedereen bleef massaal tot 13:15 wachten
Behalve dat ze je een muts vinden die niet op haar spullen kan letten vrij weinig.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:00 schreef VixenFromHell het volgende:
Grmbl. Sleutel van het depot kwijt geraakt..ik vraag me af of dat gevolgen gaat hebben
Peters beleid word dus goed uitgevoerd?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Wordt rustig na de zomer bij ons, gaan al 6 fulltimers weg
quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Behalve dat ze je een muts vinden die niet op haar spullen kan letten vrij weinig.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:43 schreef BertMaalderink het volgende:
Kan je eigenlijk makkelijk ontslag nemen bij TNT? Ik ben eigenlijk niet van plan om heel erg lang brieven in de bus te gaan proppen, maar ik neem aan dat er wel een bepaalde termijn is die je moet uitzitten voor je hem peert?
Volgens mij heb je een maand opzegtermijn zoietsquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:43 schreef BertMaalderink het volgende:
Kan je eigenlijk makkelijk ontslag nemen bij TNT? Ik ben eigenlijk niet van plan om heel erg lang brieven in de bus te gaan proppen, maar ik neem aan dat er wel een bepaalde termijn is die je moet uitzitten voor je hem peert?
Zie mijn bericht hierboven, als je oud bent en bij TNT werkt en nog postbode contract hebt, hebben ze graag dat je hem peert, liever gister dan vandaag nog.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:43 schreef BertMaalderink het volgende:
Een baan waar ik niet het minimumloon voor krijgquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:56 schreef 24Fan het volgende:
Wat kan er nu beter zijn dan frisse lucht, lichamelijke beweging en daar voor betaald krijgen?
NU.nlquote:TNT en vakbonden bereiken definitief cao-akkoord
Uitgegeven: 18 juli 2008 09:35
Laatst gewijzigd: 18 juli 2008 09:56
AMSTERDAM - TNT en de vakbonden hebben een definitief cao-akkoord bereikt. Dat meldt het post- en expressconcern vrijdagochtend in een persbericht.
TNT
De leden van ABVAKABO FNV, BVPP, CNV Publieke Zaak en VPP hebben hun handtekening gezet onder de nieuwe cao. Ze stemden in met het prinicipe-akkooord dat op 23 mei door onderhandelaars en TNT werd bereikt.
De nieuwe cao heeft een looptijd van 1 april 2008 tot 1 april 2009.
Bij ons hing altijd een briefje, je mag pas om 1 uur weg ivm optimale uitwisseling van de post.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:13 schreef weasel85 het volgende:
[..]
vroeg t na aan iedereen.. iedereen bleef massaal tot 13:15 wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |