Peter Bakker is onze postbode plus!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:38 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De hoogste baas? Ben jij zo close met meneer Bakker, dan? Dan zal ik maar een beetje op m´n woorden gaan letten, hier.
Mijn teamcoach is ook wel blij met me, maar die hogere managers kennen mij hoogstwaarschijnlijk niet eens!
allang gehad johquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als ze dat zeggen moet je altijd uitkijken. Functioneringsgesprek al gehad? Ze willen je weg hebben.
Iets soortgelijks had ik ookquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
gehehe.
Heb zelf nog steeds geen functioneringsgesprek gehad, terwijl afgelopen november al had gemoeten. Laat de teamcoach er maar mee komen hoor
Ik vond het meevallen... weinig post... als de makro dr nie bij had gezeten had ik 1 bak gehad voor mn autoroute. Had er graag wat bijgedaan nogquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:24 schreef Peterselieman het volgende:
Ben vandaag wel gesloopt. Had een autoroute + een complete loop in een dorp. Normaal werk voor 2 man, maar vandaag in mn uppie gedaan.
Bij ons is het vrij gebruikelijk dat niet uitgereikte aangetekenden al voor 10 uur op de postagentschappen liggen. Verschillen die tijden landelijk/per gebied?quote:Op zondag 13 juli 2008 09:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Oh weinig bijzonders: het brengen van aangetekenden en pakjes die niet door de bus konden naar de postagentschappen (supermarkten, drogisterijen, boekhandels) door de stad heen waar mensen het op kunnen halen met hun kennisgeving
Och die pakketdienst mogen ze hebbenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
'FedEx voert overnamegesprekken met TNT'
Zover ik het weet is er een faxservice ja.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:24 schreef lienelien het volgende:
Weet iemand hier of je op het postkantoor een fax kan versturen?
Nee, stond laatst in blaadje van tnt, dat je zelf mag betalen...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:15 schreef Paran0id het volgende:
Gisteren geflitst met een postauto, 20 km/u te hardAchja, nu weet ik iig waar ik voor werk. Reed overigens zo snel om nog even een klant binnen de tijd te halen. Kan ik de boete evt op TNT post verhalen?
![]()
Misschien op de klant omdat ze zo'n rottijd hebben wat zonder snel rijden niet te halen isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:15 schreef Paran0id het volgende:
Gisteren geflitst met een postauto, 20 km/u te hardAchja, nu weet ik iig waar ik voor werk. Reed overigens zo snel om nog even een klant binnen de tijd te halen. Kan ik de boete evt op TNT post verhalen?
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Wordt rustig druk na de zomer bij ons, gaan al 6 fulltimers weg
vroeg t na aan iedereen.. iedereen bleef massaal tot 13:15 wachtenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
Je wordt geschorst omdat je op maandag eerder weggaat?
Ik mag toch hopen dat het een hoax verhaal is en ze een dolletje met je maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |