Maar op welke wijze komt de post van jou wijk dan bij jou terecht, en voornoemde aangetekende? Haal je die op bij een depot? In dat geval zou ik de niet uitgereikte agi. op het depot neerleggen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:43 schreef gelestipjes het volgende:
Maar hoe kan ik die lijst dezelfde dag weer inleveren dan? Ik woon niet echt heel erg in de buurt van de vestiging (zo'n 10 km er vanaf) en ik neem aan dat ze niet van mij verwachten dat ik daarvoor 10 km heen en 10 km terug fiets?
Ik doe het voorwerk zelf op het depot, wat dus 10 km verderop is, en dan neem ik vanaf daar de post mee. Degene die de autoroute doet gaf zelf die aangetekende brief aan mij, en hij weet wel dat ik normaalgesproken alleen op zaterdag werk, beetje vreemd wel dus.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar op welke wijze komt de post van jou wijk dan bij jou terecht, en voornoemde aangetekende? Haal je die op bij een depot? In dat geval zou ik de niet uitgereikte agi. op het depot neerleggen.
Ik heb onlangs nog een fiets gekocht via het fietsproject.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:17 schreef lucky_birdie het volgende:
heeft iemand trouwens ervaring met het fietsproject?
Ik heb het informatie pakket al binnen maar ik word er niet zo heel veel wijzer van. Kun je gewoon alleen uren inwisselen, of moet je altijd bij betalen?
en hoeveel is een uur waard? kijken ze gewoon naar wat je per uur verdient of is er een andere berekening voor?
Die GOBA lijstquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:06 schreef MadGuy het volgende:
Degene mag die brief niet eens aan jou geven; hij heeft op de GOBA-lijst getekend, niet jij.
Wij hadden vandaag de PABO hierquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik moet vandaag een wijk overnemen van iemand anders, dus 2 uurtjes extra, nou vind ik dat helemaal niet erg, maar wel dat er vandaag HAH is, en nog een hele kutte ook nog.
Wij hadden van de citybus in Groningen ofzo, ze waren niet echt makkelijk vast te houden in de hand.quote:
Wij hadden ook PABO, heb er nog een stuk of 3 gelijk terug gehad van mensen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Die zat er tussen ja. kun je leuke geintjes met collega's mee uithalen.
Hoorde trouwens vandaag van mijn baas dat ik minder hard op moet trekken met de postautoDan rij je bijna als een oud vrouwtje zeg
Hij heeft ervoor getekend, zijn verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:54 schreef koene het volgende:
Meest naaierige is als mijn stapeltje aangetekenden op tafel ligt, zo'n postbode zijne onderop t stapeltje legt en m snel peert...
Contactgegevensquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:01 schreef postzegelspaarder het volgende:
Wie weet er een emailadres en/of telefoonnummer van de personeelsadministratie van TNT-post van het Shared Service Center HRSSC Zwolle Postbus 572 Area Noord Oost?
de gein is dan ook dat als jij iemand belt die niet bereikbaar is automatisch de volgende wordt gepakt, zodat je altijd iemand aan de lijn krijgt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:20 schreef Ohrpolster. het volgende:
Bij ons hebben ze nu ook 06-nummers ingevoerd. Ze beginnen allemaal met dezelfde vier cijfers, maar daarna zit er geen systeem meer in. Bij die vaste nummers was dat wel, alleen het laatste cijfer was verschillend. Werd op de ene telefoon niet opgenomen, dan veranderde je gewoon het laatste cijfer. Ben bang dat m'n telefoon straks uitpuilt van de TNT 06 nummers
Enne, ben in vier Ecco shops en twee Ziengs filialen geweestmaar ik heb nu wel het model schoenen dat ik wilde in de juiste maat mét korting
nvmdquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:20 schreef Ohrpolster. het volgende:
Bij ons hebben ze nu ook 06-nummers ingevoerd. Ze beginnen allemaal met dezelfde vier cijfers, maar daarna zit er geen systeem meer in. Bij die vaste nummers was dat wel, alleen het laatste cijfer was verschillend. Werd op de ene telefoon niet opgenomen, dan veranderde je gewoon het laatste cijfer. Ben bang dat m'n telefoon straks uitpuilt van de TNT 06 nummers
Enne, ben in vier Ecco shops en twee Ziengs filialen geweestmaar ik heb nu wel het model schoenen dat ik wilde in de juiste maat mét korting
Heb je pas net te horen gekregen dat je geen verlof krijgt? Zo ja, je baas had dit eerder moeten melden (termijn van 1 of 2 maanden), dus je bent gewoon vrij.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:18 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb een beetje een adviesje nodig over verlof.
We gaan elk jaar een weekendje weg met de familie. Normaliter wordt dat in februari geboekt voor eind september/begin oktober. Nu gaan we dus het weekend van 20 september.
Logischerwijs kan ik dat dus niet in december vast laten leggen. Maar zodra ik het weet (begin februari) vraag ik verlof aan. Dit is afgekeurd.Omdat er al teveel mensen vrij hebben. Deze vaste medewerkers hebben het op een akkoordje gegooid met elkaar en onderling wat geschoven. Ik ben daarin niet meegenomen.
Maar kan de planner eigenlijk niet allang iets geregeld hebben, denk ik dan? Kan ik op één of andere manier nog verlof regelen? Tips? Advies?
Ik neem overigens haast NOOIT verlof, alleen dat weekend. Normaal gebruikte ik dat ook als argument, maar dit jaar heb ik wel meerdere dagen genomen. Ik ben bereid enkele van deze dagen in te ruilen.
De hoogste baas? Ben jij zo close met meneer Bakker, dan? Dan zal ik maar een beetje op m´n woorden gaan letten, hier.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:31 schreef weasel85 het volgende:
Vandaag maar via via te horen gekregen dat de hoogste baas ontzettend blij met mij is...... via via... hoe gekker kun je 't nog maken?
Ah... stond me andere collega's nog aan te kijken van : "zal wel kloppen dan"
Als ze dat zeggen moet je altijd uitkijken. Functioneringsgesprek al gehad? Ze willen je weg hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:31 schreef weasel85 het volgende:
Vandaag maar via via te horen gekregen dat de hoogste baas ontzettend blij met mij is...... via via... hoe gekker kun je 't nog maken?
Ah... stond me andere collega's nog aan te kijken van : "zal wel kloppen dan"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |