Turkije:quote:Doelmannen: Ricardo (Real Betis Balompié), Quim (SL Benfica), Rui Patrício (Sporting Clube de Portugal).
Verdedigers: Paulo Ferreira (Chelsea FC), Ricardo Carvalho (Chelsea FC), Bosingwa (FC Porto), Bruno Alves (FC Porto), Jorge Ribeiro (Boavista FC), Miguel (Valencia CF), Fernando Meira (VfB Stuttgart), Pepe (Real Madrid CF).
Middenvelders: Petit (SL Benfica), Deco (FC Barcelona), Raul Meireles (FC Porto), Miguel Veloso (Sporting Clube de Portugal), João Moutinho (Sporting Clube de Portugal).
Aanvallers: Nuno Gomes (SL Benfica), Simão Sabrosa (Club Atlético de Madrid), Cristiano Ronaldo (Manchester United FC), Nani (Manchester United FC), Hugo Almeida (Werder Bremen), Ricardo Quaresma (FC Porto), Hélder Postiga (Panathinaikos FC).
quote:Doelmannen: Tolga Zengin (Trabzonspor), Volkan Demirel (Fenerbahçe), Rüstü Recber (Besiktas).
Verdedigers: Hamit Altintop (Bayern München, Dui), Emre Asik (Ankaraspor), Servet Cetin (Galatasaray), Gökhan Zan (Besiktas), Emre Güngör (Galatasaray), Hakan Kadir Balta (Galatasaray), Ugur Boral (Fenerbahçe), Sabri Sarioglu (Galatasaray).
Middenvelders: Mehmet Topal (Galatasaray), Ayhan Akman (Galatasaray), Mehmet Aurélio (Fenerbahçe), Emre Belözoglu (Newcastle United, Eng), Tümer Metin (Larissa, Gri), Arda Turan (Galatasaray), Tuncay Sanli (Middlesbrough, Eng).
Aanvallers: Gökdeniz Karadeniz (Rubin Kazan (Rus), Mevlüt Erding (FC Sochaux, Fra), Nihat Kahveci (Villarreal, Spa), Kazim-Kazim (Fenerbahçe), Semih Sentürk (Fenerbahçe).

Ik hoop op een stunt van onze kant, maar het gaat erg lastig worden met deze verdediging. Ik hoop maar dat Portugal de matige vorm van de kwalificatie dit toernooi doorzet. Voor een gelijkspel teken ik in ieder geval vooraf.quote:---------------------------- Volkan ----------------------------
------------------------------------------------------------------
------ Sabri ------ Gökhan ----- Servet ------ Hakan ------
--------------------- Aurélio ------- Emre ---------------------
----------------------------- Hamit -----------------------------
------------- Mevlüt --------------------- Tuncay -------------
-------------------------------------------------------------------
------------------------------ Nihat ------------------------------
Ken je ook websites waar je ook doelpuntenmakers kunt voorspellen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:46 schreef Anonymousz het volgende:
3-1 Portugal
2x Ronaldo
1x Simao
1x Nihat
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:58 schreef BB-King het volgende:
Speelt Turkije nu 4-3-3 of ook een 4-2-3-1 variant?
die turkse proleten hier houden het helaas niet bij toeterende auto'squote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Voor deze keer ben ik voor Turkije, de toeterende auto's neem ik voor lief.
En dat betekent?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:13 schreef voetballeh het volgende:
Ananin amina cam dikerim, golgesinde seni sikerim trans
O parmaklarindan çikana dikkat et. Voor je het weet ben je je postrechten kwijt omdat je dacht dat in het Turks schelden toegestaan is.quote:
Ik ook, moge die janksmoelen goed op d'r kloten krijgen!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:47 schreef remlof het volgende:
Ik ben zó voor Turkije vanavond, gun Portugal echt helemaal niks
Die acteerlessen heeft ie niet nodig hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:14 schreef Slein83 het volgende:
0-1 eigen doelpunt van Ronaldo, waarna hij in huilen uitbarst en direct acteerlessen neemt aan de toneelschool
Daarom krijgt ie direct zijn diploma en zullen we hem in menig drama serie zien. Zonder diploma word het niks hequote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die acteerlessen heeft ie niet nodig hoor.
Jammer dat Portugal maar een matige spits heeft.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Portugal: Ricardo; Bosingwa, Pepe, Carvalho, Ferreira; Petit, João Moutinho; Cristiano Ronaldo, Deco, Simão; Nuno Gomes.
Turkije: Volkan; Altintop, Servet, Gökhan, Hakan Balta; Kazım Kazım, Emre (c), Aurélio; Erdinç, Tuncay; Nihat.
Omdat dat er toch niet inzit.quote:
Wat hebben de Turken nu weer misdaan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:29 schreef RayMania het volgende:
(ik gun beide landen niets)
Ik heb gewoon geen zin dat die toeterend en schreeuwen hier door de straten gaan rijden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat hebben de Turken nu weer misdaan?
Aurelio.quote:
Dat zij hun fiets niet op slot hoeven te doen, omdat het toch in de familie blijft.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat hebben de Turken nu weer misdaan?
Erg he, passie?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin dat die toeterend en schreeuwen hier door de straten gaan rijden.
Inderdaad. Zou die bondscoach nou nooit de neiging krijgen om met Ronaldo, Simao en Quaresma samen te beginnen? Kan je mooi een beetje zoals Man Utd spelen met veel snelheid en positiewisselingen voorin. Net als je dit soort dingen zegt gaat die Nuno Gomes de winnende maken ofzoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer dat Portugal maar een matige spits heeft.
Jij bent de leukste thuis?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zij hun fiets niet op slot hoeven te doen, omdat het toch in de familie blijft.
Niks mis met passie. Wel als die turken hier dan zo blij zijn gaan toeteren en dan nog van alles vernielen in de stad.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Erg he, passie?
Maarja, als jij de voorkeur geeft aan Indianen en alle andere clowns, so be it.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
O parmaklarindan çikana dikkat et. Voor je het weet ben je je postrechten kwijt omdat je dacht dat in het Turks schelden toegestaan is.
En nu gaan we verder in het Nederlands.
Ze moeten ergens het geld vandaan halen om het allemaal te betalen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:37 schreef Hi_flyer het volgende:
Wat een ellenlange reclameblokken stopt de NOS er tussen
Is idd wel chill ja!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk die NOS stream met radio commentator
Waar?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk die NOS stream met radio commentator
Radio commentaar ftw...Is veel spannenderquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://ek2008.nos.nl/live/index
Kan switchen tussen radio commentator en TV commentator.
Verdomd... Dank <3quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://ek2008.nos.nl/live/index
Kan switchen tussen radio commentator en TV commentator.
Dan kunnen we de doodschop zien die hij gaat krijgenquote:
Hij is de ster van Portugalquote:
Ik niet hoorquote:
De spirit van het team is groter dan de kwaliteiten van Turkije...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:44 schreef TornadoDK het volgende:
Ik heb 3-1 voor Portugal gegokt.
Turkije stelt niet zoveel voor volgens mij.
Deco letterlijk en figuurlijk een nep Portugees.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:44 schreef mcyodogg het volgende:
Geweldig volkslied van de Portugezen
Boeiend, ik ben blij dat het radio commentaar niet achter loopt op de streamquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Die kutstream loopt zeker 20 sec achter
heb ik ook , al denk dat dat het een iets wat geflateerde overwinning wordt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:44 schreef TornadoDK het volgende:
Ik heb 3-1 voor Portugal gegokt.
Turkije stelt niet zoveel voor volgens mij.
Dat boeit ja, dan ga ik maar tv kijken zonder computer.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben blij dat het radio commentaar niet achter loopt op de stream
Want als je het doelpunt 20 seconden later ziet is dat natuurlijk kei ergquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat boeit ja, dan ga ik maar tv kijken zonder computer.
zoiets dacht ik ook wel dus 3-2 of misschien een gelijkspel kan ook wel. Voor een overwinneng komen ze toch kwaliteit te kort.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De spirit van het team is groter dan de kwaliteiten van Turkije...
Kazim z´n moeder komt gewoon uit Turkije hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:46 schreef mcyodogg het volgende:
Dus een Braziliaan en een Engelsm,an bij Turkije
En een Fransman hoor ik nu!
quote:
Ik zou het niet erg vinden als dat ff in de 10e minuut gebeurtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:49 schreef skiczukie het volgende:
Ik denk inderdaad dat Ronaldo het toernooi wordt uitgeschopt. Zou wel jammer zijn.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:49 schreef skiczukie het volgende:
Ik denk inderdaad dat Ronaldo het toernooi wordt uitgeschopt. Zou wel jammer leuk zijn.
Dat wordt vaker gezegd als het om rukteams gaat. Dan gaat het ineens om de spirit.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De spirit van het team is groter dan de kwaliteiten van Turkije...
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een strakke gay shirtjes van Portugal zeg.
Hij tiefte er op de middenlijn al een neer.quote:
Helemaal vergeleken met z'n engelse naam (Colin Richards?)quote:
Volgens mij heeft nederland de zelfde strakke shirtjes...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een strakke gay shirtjes van Portugal zeg.
En wat heeft dat met de wedstrijd te makenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:57 schreef Stienn het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nederland de zelfde strakke shirtjes...
Zijn we het toch voor een keertje eens met elkaarquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
lol wat een sukkels die portugezen
turkije![]()
Elk team op het EK heeft zulke strakke shirtjes inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:57 schreef Stienn het volgende:
[..]
De jongens die de wedstrijd maken dragen die shirtjes...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de wedstrijd te maken
Volgens mij valt de strakheid ook wel mee jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:57 schreef Stienn het volgende:
[..]
oh god het gaat even niet over turkijequote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de wedstrijd te maken
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
oh god het gaat even niet over turkije
Zoiets jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:56 schreef skiczukie het volgende:
Wat zei die knakker aan het begin van deze wedstrijd eigenlijk? 'Beide oost-europa en bijna aziatisch' ofzo?
Ze moeten even warmdraaienquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
100 minuten voetbal. 1 doelpunt. Als dit de voorbode van dit toernooi gaat worden, zie ik het somber in.
begin is meestal niet zo doelpuntrijk. komt nog wel goedquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
100 minuten voetbal. 1 doelpunt. Als dit de voorbode van dit toernooi gaat worden, zie ik het somber in.
* _Mike_ kijkt naar Dj's Fotoboek, inderdaad een turkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
oh god het gaat even niet over turkije
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
* _Mike_ kijkt naar Dj's Fotoboek, inderdaad een turk
Er gebeurd in ieder geval wat jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
leuk 1ste kwartier
Mijn oogquote:
Dus ben je ook voor turkije?quote:
Doordat er wat in je oog zat lul...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn oog
Hoe kom ik bij de k terecht?
Misschien zei die ipv aziatisch wel iets met atlantischquote:
Dan krijgt hij morgen een bokksss jeweetsquote:
Een lens ja, maar die moet toch juist positief zijn?quote:
Lang leve F5quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:08 schreef TornadoDK het volgende:
Wat gaan die topics hard, ik kan het amper bijhouden
Allebijquote:
Lolquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:09 schreef Loohcs het volgende:
Arno Vermeulen![]()
'Pepe, wat stond die vrij trouwens.' Ja dat is best logisch als je buitenspel staat.
Op zijn Engels hè, kick and rush!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:08 schreef Devrim_ het volgende:
Wat schieten die Portugezen snel naar voren
Ja dat is ingestudeerdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:08 schreef Devrim_ het volgende:
Wat schieten die Portugezen snel naar voren
Ik kijk met Turks commentaar...Die vent zat gewoon te schreeuwen bij de vrijtetrapquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat is ingestudeerdVolgens meneer de commentator.
Oh...jij bent er zo'n eentje in een flat met een schotel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik kijk met Turks commentaar...Die vent zat gewoon te schreeuwen bij de vrijtetrap
Ja echt en als de tegenstanders een doelpunt maakt is die rustig maar als Turkije een doelpunt maakt schreeuwt hij net alsof ze de finale hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik kijk met Turks commentaar...Die vent zat gewoon te schreeuwen bij de vrijtetrap
Rijtjeshuis ftwquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Oh...jij bent er zo'n eentje in een flat met een schotel.
Dat mag ik wel hopenquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Oh...jij bent er zo'n eentje in een flat met een schotel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |