Radio commentaar ftw...Is veel spannenderquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://ek2008.nos.nl/live/index
Kan switchen tussen radio commentator en TV commentator.
Verdomd... Dank <3quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://ek2008.nos.nl/live/index
Kan switchen tussen radio commentator en TV commentator.
Dan kunnen we de doodschop zien die hij gaat krijgenquote:
Hij is de ster van Portugalquote:
Ik niet hoorquote:
De spirit van het team is groter dan de kwaliteiten van Turkije...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:44 schreef TornadoDK het volgende:
Ik heb 3-1 voor Portugal gegokt.
Turkije stelt niet zoveel voor volgens mij.
Deco letterlijk en figuurlijk een nep Portugees.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:44 schreef mcyodogg het volgende:
Geweldig volkslied van de Portugezen
Boeiend, ik ben blij dat het radio commentaar niet achter loopt op de streamquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Die kutstream loopt zeker 20 sec achter
heb ik ook , al denk dat dat het een iets wat geflateerde overwinning wordt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:44 schreef TornadoDK het volgende:
Ik heb 3-1 voor Portugal gegokt.
Turkije stelt niet zoveel voor volgens mij.
Dat boeit ja, dan ga ik maar tv kijken zonder computer.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben blij dat het radio commentaar niet achter loopt op de stream
Want als je het doelpunt 20 seconden later ziet is dat natuurlijk kei ergquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat boeit ja, dan ga ik maar tv kijken zonder computer.
zoiets dacht ik ook wel dus 3-2 of misschien een gelijkspel kan ook wel. Voor een overwinneng komen ze toch kwaliteit te kort.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De spirit van het team is groter dan de kwaliteiten van Turkije...
Kazim z´n moeder komt gewoon uit Turkije hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:46 schreef mcyodogg het volgende:
Dus een Braziliaan en een Engelsm,an bij Turkije
En een Fransman hoor ik nu!
quote:
Ik zou het niet erg vinden als dat ff in de 10e minuut gebeurtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:49 schreef skiczukie het volgende:
Ik denk inderdaad dat Ronaldo het toernooi wordt uitgeschopt. Zou wel jammer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |