quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:49 schreef skiczukie het volgende:
Ik denk inderdaad dat Ronaldo het toernooi wordt uitgeschopt. Zou wel jammer leuk zijn.
Dat wordt vaker gezegd als het om rukteams gaat. Dan gaat het ineens om de spirit.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De spirit van het team is groter dan de kwaliteiten van Turkije...
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een strakke gay shirtjes van Portugal zeg.
Hij tiefte er op de middenlijn al een neer.quote:
Helemaal vergeleken met z'n engelse naam (Colin Richards?)quote:
Volgens mij heeft nederland de zelfde strakke shirtjes...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een strakke gay shirtjes van Portugal zeg.
En wat heeft dat met de wedstrijd te makenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:57 schreef Stienn het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nederland de zelfde strakke shirtjes...
Zijn we het toch voor een keertje eens met elkaarquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
lol wat een sukkels die portugezen
turkije![]()
Elk team op het EK heeft zulke strakke shirtjes inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:57 schreef Stienn het volgende:
[..]
De jongens die de wedstrijd maken dragen die shirtjes...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de wedstrijd te maken
Volgens mij valt de strakheid ook wel mee jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:57 schreef Stienn het volgende:
[..]
oh god het gaat even niet over turkijequote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de wedstrijd te maken
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
oh god het gaat even niet over turkije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |