Ook goedenavondquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:51 schreef Piles het volgende:
Kan iemand me waarschuwen als All Stars begint vanavond
Weet ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:58 schreef jna het volgende:
all stars begint om 19.55
heyquote:
Als ik er aan denk hoorquote:Kan iemand me waarschuwen als All Stars begint vanavond
het is een gavequote:Waarom trap ik er iedere keer weer in
Ik ben nog ff aan het gamen, voordat ik nog ff ga sporten. Maar als het blijft regenen, pak ik de autoquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
Al een half uur niks hier. Iedereen opeens een leven zeker
Oh je bent al weg, maar jij ookquote:
Tss, flauw hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog ff aan het gamen, voordat ik nog ff ga sporten. Maar als het blijft regenen, pak ik de auto
Nog beter ik word opgehaaldquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh je bent al weg, maar jij ook![]()
[..]
Tss, flauw hoor
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog beter ik word opgehaaldKost het me nog niet eens benzine
![]()
Hij staat alvast aanquote:En Piles All Stars gaat zo beginnen
quote:
Geen ideequote:Op donderdag 5 juni 2008 20:03 schreef jna het volgende:
Is dit die aflevering dat Willem doodgaat?
Gaan we nu weer lekker buiten spelenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:04 schreef The_Dean het volgende:
Morgenochtend half zes begint mijn weekend al
Ja dusquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:03 schreef jna het volgende:
Is dit die aflevering dat Willem doodgaat?
Hoi.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:36 schreef nicomart het volgende:
hallooooooooooooooooooooooohooooooooooooooooooooo
heyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:36 schreef nicomart het volgende:
hallooooooooooooooooooooooohooooooooooooooooooooo
Gelukkig, ik word moe van dat zwaaienquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:59 schreef nicomart het volgende:
nee!
tja.. wie weet waar willem wever woont..quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig, ik word moe van dat zwaaien
Waar is iedereen trouwens
Misschien is er een betere vraag: waarom zitten wij hierquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. wie weet waar willem wever woont..
Idem. En van de drie vrije dagen kan ik er maar 1 uitslapen.quote:
Ik verveel me gewoon takkeveelquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien is er een betere vraag: waarom zitten wij hier![]()
Dat is dan weer minderquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Idem. En van de drie vrije dagen kan ik er maar 1 uitslapen.
Ik heb er maar 1quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:40 schreef mash_ het volgende:
Dat is dan weer minderik kan er 3 uitslapen
Zal ik je weer even dik laten voelenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:50 schreef Californium het volgende:Mijn broek waarin ik er een tijdje als een rolmops in heb uitgezien past me weer beter
*is trots op zichzelf
wtf? hoe fucking dun ben jij dan wel nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal ik je weer even dik laten voelen![]()
Vanochtend bij de dokter officiele meting: 61 kg, en 1.88m![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal ik je weer even dik laten voelen![]()
Vanochtend bij de dokter officiele meting: 61 kg, en 1.88m![]()
Vind het zelf wel meevallenquote:
quote:
Jij bent te dun...annerexiaquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind het zelf wel meevallen
Zie er niet eng uit ofzo
Al mag er best een paar kilo bij eigenlijk
[..]![]()
Nietusquote:
* zoekt "Treath is useless without pics"-plaatjequote:I look prettyyyyy
66 kilo bij 1.88 dan moet je echt dun zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind het zelf wel meevallen
Zie er niet eng uit ofzo
Al mag er best een paar kilo bij eigenlijk
[..]![]()
* voelt zich weer gemeen
* mash_ mompelt iets over picsquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent te dun...annerexia![]()
I look prettyyyyy
Misschien dat ik je er 1 PMquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Nietus
Wel te dun eigenlijk
[..]
* zoekt "Treath is useless without pics"-plaatje![]()
61 kilo hequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
66 kilo bij 1.88 dan moet je echt dun zijnga is spieren kweken ofzo
![]()
maarjaals de dokter er niks van zzei zal het wel goed zijn he
uhm neequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
61 kilo he
Van spieren kweken verbrand je vet -> nog lichter
M'n dokter heeft een grote hekel aan overgewicht, dus die zal niet zo snel iets zeggen
Maar ik voel me prima zo
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
He, ik heb ook een FoBo voor jullie gemaakt
Morgen word ik om 10:00 opgehaald. Zaterdag moet ik om 12:21 in de trein zitten. Het is niet heel erg vroeg, maar toch noem ik het geen uitslapen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is dan weer minderik kan er 3 uitslapen
Moest m heel erg verkleinen van Fokquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:04 schreef Californium het volgende:
Heb serieus je foto nog niet gezien.....Zie er best oke uit
tenminste wat ik zie dus
aaah okquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Morgen word ik om 10:00 opgehaald. Zaterdag moet ik om 12:21 in de trein zitten. Het is niet heel erg vroeg, maar toch noem ik het geen uitslapen.
Valt best mee hoor...Had je stiekem met een brilletje en heeuul veel puisten verwachtquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Moest m heel erg verkleinen van Fok
Maar Jipje vond dat ik te boos keek
Ik was gewoon heel ingespannen bezig met fietsen en foto nemen tegelijk![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Valt best mee hoor...Had je stiekem met een brilletje en heeuul veel puisten verwacht
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:12 schreef Californium het volgende:
Valt best mee hoor...Had je stiekem met een brilletje en heeuul veel puisten verwacht
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Geen bril (wel een beetje nodig mss), en dat 2e is subjectief en niet goed te zien op de foto
Ik krijg nog eens een beetje zelfvertrouwen zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:15 schreef Californium het volgende:
[..]
True, true....Maar op de foto ziet het er opzich niet verkeerd uit
Er is geen Meet meet geweest maar een aantal kent elkaar ook in real lifequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:16 schreef mash_ het volgende:
Wie hebben elkaar hier eigelijk al is een keertje gemeet?
Uhhm, Cali & Hosti, Bart & Yesse en dat was het wel denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:16 schreef mash_ het volgende:
Wie hebben elkaar hier eigelijk al is een keertje gemeet?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik krijg nog eens een beetje zelfvertrouwen zo
Mag ook welquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik krijg nog eens een beetje zelfvertrouwen zo
aah okquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhhm, Cali & Hosti, Bart & Yesse en dat was het wel denk ik
Het wordt steeds leuker met al die experts hierquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:17 schreef mash_ het volgende:
Mag ook welonzekeren mannen houden vrouwen heul niet van
quote:
Veel plezierquote:
Ik nog helemaal niemandquote:
\quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Het wordt steeds leuker met al die experts hier
[..]![]()
[..]
Veel plezier![]()
Ik ben meer zo van "ik ben mezelf"quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:19 schreef mash_ het volgende:
Praat meer uit ervaring![]()
nouja valt ook wel mee maar toch
Ja, die zijn nogal van de meets geloof ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:20 schreef mash_ het volgende:
van heel fok heb ik echt teveel mensen gemeetmaarja krijg je met pub sc
Ik ga morgen even nog een poging wagen een mooi en betaalbaar pak te vinden. En zaterdag hebben we een vrijgezellenfeestje. Trein is 10 minuten lopen, 3 minuten fietsen als ik haast heb, dus dat is goed te doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
aaah okGa je heen dan
en 12:21 is wel tedoen toch? mits je dicht bij de trein woont
Ik ken helemaal niemand hier.quote:
Oh je zelf zijn moet ook welquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben meer zo van "ik ben mezelf"
[..]
Ja, die zijn nogal van de meets geloof ik
Volgens mij sta jij ook iets anders tegenover op internet mensen ontmoeten enzo. Toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ken helemaal niemand hier.
Preciesquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef mash_ het volgende:
Oh je zelf zijn moet ook welanders hou je het toch nooit lang vol als je beetje anders moet gaan voro doen dan je bent
Wist niet dat het zo erg wasquote:En ja het is/was gewoon 1 vrienden groep. iedereen kent elkaar persoonlijk enzo. en soms komen er dan nieuwe mensen bij. alleen die houden het meestal niet lang volmeets zijn best leuk
Klopt, het hoeft wat mij betreft niet. Als ik eens iemand tegen kom, dan maak ik er een praatje mee, drink er een biertje mee, allemaal prima, maar ik ga inderdaad niet naar een meeting.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij ook iets anders tegenover op internet mensen ontmoeten enzo. Toch?
Och erg is het niet. Alleen maar super gezelligquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij ook iets anders tegenover op internet mensen ontmoeten enzo. Toch?
[..]
Precies
[..]
Wist niet dat het zo erg was
Heb stiekem ook best wel zin in de meet
Ja, bijna.quote:
Er zitten hier veel te leuke mensen (vind ik dan)quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Klopt, het hoeft wat mij betreft niet. Als ik eens iemand tegen kom, dan maak ik er een praatje mee, drink er een biertje mee, allemaal prima, maar ik ga inderdaad niet naar een meeting.
Nee, maar wist niet dat iedereen elkaar daar zo goed kentquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:32 schreef mash_ het volgende:
Och erg is het niet.
Er zitten hier best leuke mensen, maar ik moet zeggen dat de mensen waarmee ik mijn vrije tijd over het algemeen doorbreng toch wel duidelijk de voorkeur genieten. Maar ja, dat is natuurlijk ook totaal anders, die ken ik, de mensen hier ken ik nauwelijks.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zitten hier veel te leuke mensen (vind ik dan)
Maar ik kan het ergens ook wel weer begrijpen
Heb het ook niet over de mensen die hier in het topic zitten, maar heb wel een paar mensen hier ontmoet die ik nu wel een beetje ken (al is het nog via msn) en een beetje een band mee hebquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Er zitten hier best leuke mensen, maar ik moet zeggen dat de mensen waarmee ik mijn vrije tijd over het algemeen doorbreng toch wel duidelijk de voorkeur genieten. Maar ja, dat is natuurlijk ook totaal anders, die ken ik, de mensen hier ken ik nauwelijks.
Ach, voor de rest van FOK! geldt in grote lijnen hetzelfde als voor mensen in dit topic hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb het ook niet over de mensen die hier in het topic zitten, maar heb wel een paar mensen hier ontmoet die ik nu wel een beetje ken (al is het nog via msn) en een beetje een band mee heb
Ja, maar het is niet zo dat ik met de mensen op Fok een band heb, maar heb er wel mensen ontmoet waar ik nu een band mee hebquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, voor de rest van FOK! geldt in grote lijnen hetzelfde als voor mensen in dit topic hoor.
Jahoor. Ik snap het wel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet zo dat ik met de mensen op Fok een band heb, maar heb er wel mensen ontmoet waar ik nu een band mee heb
Snap je?
Ik ken er 1 goed. Maar die kende ik al lang voordat ik ook maar van dit forum gehoord had. Zelfs al enkele jaren voordat het bestond.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:44 schreef mash_ het volgende:
Ik heb een paar fokkers waar ik wel een goede band mee heben oo kecht ken
Nog steeds ja.quote:
uhm ja ik kende haar trouwens ook niet via fokquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jahoor. Ik snap het wel.
[..]
Ik ken er 1 goed. Maar die kende ik al lang voordat ik ook maar van dit forum gehoord had. Zelfs al enkele jaren voordat het bestond.
Neequote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jahoor. Ik snap het wel.
Dat telt natuurlijk nietquote:Ik ken er 1 goed. Maar die kende ik al lang voordat ik ook maar van dit forum gehoord had. Zelfs al enkele jaren voordat het bestond.
Die tel ik ook niet mee. Ik neem het hem alleen kwalijk dat ik dankzij hem al uren van mijn leven hier heb doorgebracht, tijd waarin ik heel veel nuttigs had kunnen doen. Aanzienlijk nuttiger dan een kleine 24.000 berichten schrijven.quote:
Hoezo? je hebt toch lol gehad in die berichtjes schrijvenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die tel ik ook niet mee. Ik neem het hem alleen kwalijk dat ik dankzij hem al uren van mijn leven hier heb doorgebracht, tijd waarin ik heel veel nuttigs had kunnen doen. Aanzienlijk nuttiger dan een kleine 24.000 berichten schrijven.
Preciesquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoezo? je hebt toch lol gehad in die berichtjes schrijvenEn lol hebben is best nuttig
Al ruim een maandquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:45 schreef mash_ het volgende:
en me soort van ex achtig iets is een fokster maar laten we het daar maar niet over hebben
hebben jullie trouwens ookal weekend
Er zijn dingen waar ik meer lol aan beleef. Die had ik dan beter kunnen doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoezo? je hebt toch lol gehad in die berichtjes schrijvenEn lol hebben is best nuttig
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog ontwikkelingen trouwens? Ben ff kwijt hoe het er nu voorstaat
Als je zo je hele leven gaat denken krijg je het nog zwaar lijkt mequote:Op donderdag 5 juni 2008 23:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Er zijn dingen waar ik meer lol aan beleef. Die had ik dan beter kunnen doen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:09 schreef PieterBas het volgende:
Volgende week 2 gesprekken, als het goed is..
M'n beste vriend zat ook op Fok, heeft er nu geen tijd meer voor. Gek genoeg kwamen we elkaar zelden tegenquote:En terugkomend over het mensen kennen op Fok!. Met Bootje heb ik 8 jaar in dezelfde klas gezeten en nu 4 jaar op dezelfde school en verder ken ik uit het Westland topic in STA een aantal mensen van gezicht
Als ik alleen al bedenk hoe geweldig ik mijn studie zou doen als ik niet zou posten in de tijd dat ik eigenlijk wilde leren... Nou ja, sinds ik me geregistreerd heb, heb ik (nog) geen vertraging opgelopen door mijn tijd hier te verdoen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je zo je hele leven gaat denken krijg je het nog zwaar lijkt me![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als ik alleen al bedenk hoe geweldig ik mijn studie zou doen als ik niet zou posten in de tijd dat ik eigenlijk wilde leren... Nou ja, sinds ik me geregistreerd heb, heb ik (nog) geen vertraging opgelopen door mijn tijd hier te verdoen.
Ik ook, een hele minor tijdens mijn afstudeerstage. Meedoen met deeltijd om vertraging te voorkomen. Maar dat had niks met FOK! te maken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Herkenbaar
De vertraging is er al wel een beetje hier
Ga het nog wel halen in de 4 jaar denk ik, maar moet nog wat dingen inlopen
Vertraging heb ik tijdens mijn stage niet door Fok! opgelopen..quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Herkenbaar
De vertraging is er al wel een beetje hier
Ga het nog wel halen in de 4 jaar denk ik, maar moet nog wat dingen inlopen
Zit er bij mij ook aan te komenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ook, een hele minor tijdens mijn afstudeerstage. Meedoen met deeltijd om vertraging te voorkomen. Maar dat had niks met FOK! te maken.
Kloptquote:Maar alle magere zesjes hadden best achten en hoger kunnen zijn als ik wel gewoon een paar uur mijn boeken open had gehad. Of gewoon mijn huiswerk had bijgehouden.
Weet ook niet of het echt aan Fok! lag, beetje wel denk ik. Maar als ik Fok niet had gehad was het vast iets anders geweestquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:15 schreef PieterBas het volgende:
Vertraging heb ik tijdens mijn stage niet door Fok! opgelopen..
Ja, was een leuke dag. Even terrasje dat uitliep tot even terrasje en uit eten en vervolgens tot terrasje, uit eten, bandjes kijken.quote:
Gelukkig ging ik pas na mijn tentamens actief hier posten.. Eigenlijk na mijn stage in de derde heb ik geen tentamen op inholland meer hoeven maken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar alle magere zesjes hadden best achten en hoger kunnen zijn als ik wel gewoon een paar uur mijn boeken open had gehad. Of gewoon mijn huiswerk had bijgehouden.
Zeg maar de enige hevige bui in Nederland.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
http://buienradar.nl/h.aspx?jaar=-4&voor=200806052320
Onder dat rode vlekje zit ik nu.
Juist. Zoals een idioot ooit zong: Zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam. Maar dan niet zachtjes.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeg maar de enige hevige bui in Nederland.
veel plezier!quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:11 schreef Bootje84 het volgende:
goeiemorgen mensen! eindelijk weer eens een berichtje van mij..
ik ga vandaag op sollicitatiegesprek bij een softwarebedrijf voor een vaste baan. Ik ben er vorige week ook geweest voor een soort cultuur-event om te kijken of het bedrijf en ik het met elkaar kunnen vinden en beide waren we zeer enthousiast.
9.00 uur heb ik dus sollicitatiegesprek. ik hou jullie op de hoogte...
om kwart voor 1 heb ik een gesprek met de examencommissie. Dan zal er bepaald worden of ik daadwerkelijk een jaar uitsluiting krijg. Ik ga er eigenlijk wel vanuit, maar ga toch proberen om er onderuit te komen, of de sanctie omlaag te krijgen.
duim voor me aub jongens!
Hey Piles! Je hebt jezelf wel weer overtroffen zeg met de TTquote:
Doe je een stuk sneller dan ikquote:
Wist echt totaal niksquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey Piles! Je hebt jezelf wel weer overtroffen zeg met de TT
Ik doe er vaak zo ongeveer 10 minuten per dag over...quote:
Ik heb even niet zoveel te doen eigenlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:29 schreef Milou__ het volgende:
Nee, ik ben moe![]()
En ik moet vandaag nog zon 50 klanten bellen
Het dubbelequote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik doe er vaak zo ongeveer 10 minuten per dag over...
Elke dag?quote:
20 mniuten haal ik mss niet, maar kwartiertje toch welquote:
ik vind 10 minuten meer dan genoeg eigenlijk. Maarja iedereen zijn dingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:40 schreef Piles het volgende:
[..]
20 mniuten haal ik mss niet, maar kwartiertje toch wel
Zou het ook best een half uur kunnen volhouden
Heb er meestal geen zin in, maar als ik er dan onder staquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ik vind 10 minuten meer dan genoeg eigenlijk. Maarja iedereen zijn ding
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik was aardig productief deze week. Heb een concept versie van mij verslag liggen van 9000 woorden exclusief bijlagen
Ik ben er ook nog steeds, maar kverveel me steeds meerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:49 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel pagina's is dat, zegt me meer
Hopen dat er vandaag nog wat meer mensen komen
Wie ik wel verwacht is Marloes, die is weer terug
Bij het bordje 'Directie' ?quote:
En je hebt zoveel te doenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:50 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben er ook nog steeds, maar kverveel me steeds meer
Plaatjes horen op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:52 schreef G.Fawkes het volgende:
41 pagina's maar heb weinig plaatsjes enzo...
Ja ik kan pas vanmiddag gaan bellenquote:
Dan maken we het hier toch gezellig en drukquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik kan pas vanmiddag gaan bellen![]()
En mn begleider is er niet dus ik kan ook niet verder met het project. Want daar ben ik op vastgelopen
Ja, ik ga vanavond naar het terras, morgen overdag werken 's avonds stappen en zondag of bios/stad/terrasquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan maken we het hier toch gezellig en druk
Nog wat leuks doen in het weekend?
Zal wel weer niet veel wordenquote:
Zondag mss weer bbq-enquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:59 schreef Yesse het volgende:
Oja zondag wel mijn auto wassen, saharazand eraf wassen
Ja het is hier behoorlijk dooiquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:07 schreef Piles het volgende:
Ik ga even cola halen, en als ik terugkom is er wat gepost ja
Lieve Pilesje,quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:07 schreef Piles het volgende:
Ik ga even cola halen, en als ik terugkom is er wat gepost ja
Het is niet zo dat ik iets leuks te vertellen heb, zo'n boeiend leven heb ik nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik iets leuks te vertellen heb, zo'n boeiend leven heb ik niet
[..]
PM PM PMquote:![]()
Oh, ik bedenk me net dat ik jou eigenlijk nog moet pm-en
Had ik het gisteren over met Bartquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:18 schreef Piles het volgende:
Hebben jullie ook al een beetje zin in de meet eigenljik?
Maar anders doen we nog een meet hè, dat weet jequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:18 schreef Yesse het volgende:
Had ik het gisteren over met BartWij wel
Mits ik kan
quote:
We zitten hier langzaam dood te gaan eigenlijkquote:
Ja maar niet met iedereenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:22 schreef Piles het volgende:
Maar anders doen we nog een meet hè, dat weet je
[..]
Maar wat gebeurt er dan als je klaar bent met stage?quote:![]()
![]()
[..]
We zitten hier langzaam dood te gaan eigenlijk
Vast met genoeg andere leuke mensenquote:
Dan leef ik weer helemaal opquote:Maar wat gebeurt er dan als je klaar bent met stage?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh dalijk ga ik dood, ik zit wel 1,5 jaar op stage..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Vast met genoeg andere leuke mensen
[..]
Dan leef ik weer helemaal op
Jij ook alquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:29 schreef nicomart het volgende:
ik doe niet mee aan stage till I die.. officieel is het vandaag mijn laatste dag!!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:29 schreef nicomart het volgende:
ik doe niet mee aan stage till I die.. officieel is het vandaag mijn laatste dag!!
Jij hebt het ook lekker gevolgd gisterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
Maar gefeli Nico!!Wat ga je hierna eigenlijk doen?
Nee man, wie wil er nog een heel verslag lezen zonder plaatjes? Lijkt me verdomd saai in ieder geval. Al is het alleen maar ter verduidelijking van sommige modellen en cijfers.quote:
Je wist toch nog niet zeker of je het ging doen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jij hebt het ook lekker gevolgd gister
Ik heb hier gister een baan aangboden gekregen, maar goed. Daartussen moet ik nog een beetje naar school. 12 juni moet ik mijn afstudeerspul inleveren en 2 juli heb ik mijn eindpresentatie.
Ik denk dat ik dan lekker een maandje vrij neem en ergens in augustus ga werken. Vanmiddag nog even een bedrijf bellen die ook interesse had in mijn diensten en kijken wat zij bieden (dat is een bedrijf in mijn eigen dorpje). En dan dus afwegen waar ik precies ga werken.
dan hebben we waarschijnlijk allemaal wel wat te doen jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:31 schreef Milou__ het volgende:
Als het zomervakantie is is het zeker ook dood hier
nee ok.. maar werken was sowieso wel zeker. Moet er niet aan denken om nog naar school te gaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je wist toch nog niet zeker of je het ging doen?
Heb je het nog gered met je verslag? Vandaag was toch je deadline?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:33 schreef Leinonlein het volgende:
Morgen bikkels![]()
[..]
Nee man, wie wil er nog een heel verslag lezen zonder plaatjes? Lijkt me verdomd saai in ieder geval. Al is het alleen maar ter verduidelijking van sommige modellen en cijfers.
moguh!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:33 schreef Leinonlein het volgende:
Morgen bikkels![]()
[..]
Nee man, wie wil er nog een heel verslag lezen zonder plaatjes? Lijkt me verdomd saai in ieder geval. Al is het alleen maar ter verduidelijking van sommige modellen en cijfers.
Ik ben afgelopen zomer ook al naar zeeland geweestquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan hebben we waarschijnlijk allemaal wel wat te doen ja
Maar dan ga jij toch gewoon naar zeeland?
Jaaa oké maar ik had het wel gevolgdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee ok.. maar werken was sowieso wel zeker. Moet er niet aan denken om nog naar school te gaan.
Ik zou ook best op reis willen ofzo, maar dan had ik misschien toch iets moeten sparen
Welnee, ik werk 3 a 4 dagen in de week, en de rest ben ik er vast nogquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:31 schreef Milou__ het volgende:
Shit daar zeg je me wat ...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:31 schreef Milou__ het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:34 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben afgelopen zomer ook al naar zeeland geweest
ja ok.. daarom ben ik na mijn mbo toch ook nog deze opleiding gaan doen. Wilde niet de rest van mijn carriere brandertjes inbouwen en windows installeren.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaa oké maar ik had het wel gevolgd![]()
Ik ga nog wel naar school maar dat is vooral omdat ik het werk wat ik zou gaan doen niet leuk vind en nog naar de uni wil
Je bent nooit te oud om te lerenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja ok.. daarom ben ik na mijn mbo toch ook nog deze opleiding gaan doen. Wilde niet de rest van mijn carriere brandertjes inbouwen en windows installeren.
Maar wat ik nu heb gedaan is echt wat ik wil gewoon en deze baan hier sluit daar eigenlijk perfect op aan. Op een experimentele afdeling een heel proces van A tot Z opzetten, dus van niets tot een werkend prototype en dat daarna doorzetten in het bedrijf die het dan tot een eindproduct gaat ontwikkelen.
Dat is precies wat we hebben geleerd op deze opleiding. Alle aspecten van een multimediaal product van A tot Z.. Dus ik ben bang dat ik hier wel op mijn plek zit
oh ja.. en ik vind mezelf te oud om nog langer door te gaan leren
Het salou van Nederlandquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor
Das vlakbij hier
olde toetahquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat niet.. maar niet fulltime.. broekie!
daar gaat het toch omquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou en, heb een geweldige tijd daar gehad
Ik ga van de zomer naar Blanes, zal wel ongeveer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
daar gaat het toch om![]()
Ik ben zelf toen ik nog jong en onbezonnen was naar het echte salou in spanje geweestPuur voor de cultuur en natuur natuurlijk
Niks mis mee hoor, maar mij zul je er niet vindenquote:
ligt er om de hoek toch? Toen was het daar net een tikkie rustiger, maar zal wel weer leuk worden inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ga van de zomer naar Blanes, zal wel ongeveer hetzelfde zijn
Waar ga jij dan op vakantiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, maar mij zul je er niet vinden![]()
Duitsers, pubers en boeren. Niet mijn type volk
Kijk uit wat je zegt hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Duitsers, pubers en boeren. Niet mijn type volk
Blanes is inderdaad wat rustiger dan Salou en Lloret del Marquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ga van de zomer naar Blanes, zal wel ongeveer hetzelfde zijn
Ik ben nog 17, dus officeel ben ik nog een puberquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt he
Milou is dus een Duitser, puber of een boer(!)
Holaaaaquote:
Nope is nog niet af, hoef ook niet want mijn deadline is gelukkig maandag pas. Ik lig aardig op schema (wat helaas niet betekent dat ik niks meer te doen heb, ben op de goede weg).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je het nog gered met je verslag? Vandaag was toch je deadline?
Ik ben daar 2 jaar geleden geweest, voelde me toen een beetje oud met mijn 21quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
daar gaat het toch om![]()
Ik ben zelf toen ik nog jong en onbezonnen was naar het echte salou in spanje geweestPuur voor de cultuur en natuur natuurlijk
Geen uitgaans-vakantie iigquote:
ik ben blij dat je niet ook in de derde categorie valtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben nog 17, dus officeel ben ik nog een puber![]()
Ik kom uit de achterhoek dus ik word ook in het hokje boer geplaats
ja inderdaad.. gelukkig was ik toen nog 19quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben daar 2 jaar geleden geweest, voelde me toen een beetje oud met mijn 21
Dat is echt waar hoor, wij Nederlanders zijn over het algemeen echt heel jong klaar met studeren. In Spanje, Frankrijk of Duitsland zal echt niemand opkijken als je op je 25e nog een studie begint (of ben je al 30?quote:
Maar je hebt boeren en boeren hèquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:46 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben nog 17, dus officeel ben ik nog een puber![]()
Ik kom uit de achterhoek dus ik word ook in het hokje boer geplaats
Alanya was ik nog net 17quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:48 schreef nicomart het volgende:
ja inderdaad.. gelukkig was ik toen nog 19
Ik ga dit jaar ook niet voor een uitgaansvakantie.. ga denk weer een stedentrip door Scandinavie doen en dan af en toe bar inquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen uitgaans-vakantie iig
Liever iets met een mooie omgeving en wat cultuur
Ik ga op vakantie voor ontspanning en rust
geen 30 neequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat is echt waar hoor, wij Nederlanders zijn over het algemeen echt heel jong klaar met studeren. In Spanje, Frankrijk of Duitsland zal echt niemand opkijken als je op je 25e nog een studie begint (of ben je al 30?). Vaak kunnen ze het niet geloven dat ik misschien al klaar ben met mijn bachelor HBO met 20 jaar, tsja. Dat is Nederland haha. Dus, studie in het buitenland nico? Of blijf je lekker bij dat bedrijfje hangen, lijk me ook leuk!
Scandinavie wil ik ook nog eens naartoequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga dit jaar ook niet voor een uitgaansvakantie.. ga denk weer een stedentrip door Scandinavie doen en dan af en toe bar in
Kijk, dat is vakantiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:50 schreef Yesse het volgende:
Mooie kustlijn, met de trein zo in BarcelonaEn je hebt er veel leuke marktjes en winkeltjes.
In Renesse was ik 16quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar je hebt boeren en boeren hè![]()
En puber in Renesse is meer 15/16
[..]
Alanya was ik nog net 17
Mij ook niet, alleen een uur kijken naar een "costa" achtige film maakt me al aan het kotsenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Duitsers irritante schreeuwende dronken in oranje gekleede Nederlanders die uit zijn op een stuk of 10 potjes neuken,pubers en boeren. Niet mijn type volk
Val je precies in de doelgroep, en snap je mss ook waarom ik er nu niet komquote:
Alanya is leukquote:Vorig jaar ben ik ook met mn ouders naar alanya geweest
Ieder zijn ding he.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mij ook niet, alleen een uur kijken naar een "costa" achtige film maakt me al aan het kotsen. Hoe kun je daar nou bakken geld aan uit geven, snap ik echt niet
.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:56 schreef Leinonlein het volgende:
Mij ook niet, alleen een uur kijken naar een "costa" achtige film maakt me al aan het kotsen. Hoe kun je daar nou bakken geld aan uit geven, snap ik echt niet
.
Vorig jaar in Boedapest geweest, wat een stadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:58 schreef Milou__ het volgende:
Ieder zijn ding he.
Ik geef persoonlijk niks om een natuurgebied, een gebouw uit de jaren 00 etc.
Hehe alleen maar even om te verduidelijken dat Nederlanders over het algemeen erg jong zijn afgestudeerd hoor. Engeland en Amerika zal wel duur zijn, Australië valt misshcien nog wel mee (weet niet zeker). Maar veel goede universiteiten in andere landen bieden ook masters in het Engels aan hoor. Zelfs hier in Barcelona, dat wil wat zeggen. Maar met werken is ook zeker niks mis! Studeren kan aaaaaltijd nog!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
geen 30 nee![]()
Studie in het buitenland.. tja.. Ik heb totaal geen talenknobbel, alleen engels kan ik. Dan zou het of Engeland, Amerka of Australie worden. Maar ik heb ook geen zin om dan te moeten gaan lenen bij de IBgroep enzo.
Grote kans is dat ik hier gewoon blijf werken. met mijn 25 vakantiedagen kan ik vast wel een keer een goede vakantie naar een ver land boeken
Met het vliegtuig doe je ruim een uur over. Göteborg, wel een stuk duurder dan vliegen op Stockholm.. maar je hebt dan wel weer het voordeel dat je op 300km van Oslo zit en 450km van Stockholm en 250km van Malmö/Lund en Kopenhagen.quote:
Ik voel me ook oud als al mijn collega´s 5 dagen in de week willen gaan feesten terwijl voor mij 1 keer per week meestal wel genoeg isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:59 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ik voel me af en toe echt oud, maar ik ben toch niet de enige die zo denkt
[..]
Vorig jaar in Boedapest geweest, wat een stad
Met een grote geschiedenis, geen mooie, maar wel heel bijzonder
Probeer dan Scandinavie.. Ik ben maar 2 personen tegengekomen die geen Engels spraken in Zweden en in Denemarken ook heel weinig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
geen 30 nee![]()
Studie in het buitenland.. tja.. Ik heb totaal geen talenknobbel, alleen engels kan ik. Dan zou het of Engeland, Amerka of Australie worden. Maar ik heb ook geen zin om dan te moeten gaan lenen bij de IBgroep enzo.
Grote kans is dat ik hier gewoon blijf werken. met mijn 25 vakantiedagen kan ik vast wel een keer een goede vakantie naar een ver land boeken
herkenbaar.. Blanes/Lloret was een keer leuk, maar 1-2 keer in de week vind ik wel genoeg ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik voel me ook oud als al mijn collega´s 5 dagen in de week willen gaan feesten terwijl voor mij 1 keer per week meestal wel genoeg is. Ik wil ook wat van de stad, de natuur en de cultuur mee krijgen en daarnaast niet mijn complete hersencellen dood zuipen
.
Het zou misschien wel mooi zijn.. Ik ben alleen ook zo'n type die lastig iets geks doet om de normale sleur te doorbrekenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Probeer dan Scandinavie.. Ik ben maar 2 personen tegengekomen die geen Engels spraken in Zweden en in Denemarken ook heel weinig.
True tuurlijk, en daar is ook helemaal niks mis meequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he.
Je moet er wel tegen kunnen ja. Ik was dan samen met een klasgenoot en in het begin slaat alles in als een bom..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het zou misschien wel mooi zijn.. Ik ben alleen ook zo'n type die lastig iets geks doet om de normale sleur te doorbreken
In mijn eentje naar het buitenland zou echt een impact hebben als een komeet die de aarde verwoest zeg maar
Heb ik precies hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
Het zou misschien wel mooi zijn.. Ik ben alleen ook zo'n type die lastig iets geks doet om de normale sleur te doorbreken
In mijn eentje naar het buitenland zou echt een impact hebben als een komeet die de aarde verwoest zeg maar
Ben ik als klein jochie een paar dagen geweest. Mooie stad ookquote:
Ik denk dat in ieder geval eerst een half jaartje ga werken en wat verdienen. Misschien dat ik in dat half jaar nog wel van gedachten veranderquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet er wel tegen kunnen ja. Ik was dan samen met een klasgenoot en in het begin slaat alles in als een bom..
Berlijnquote:
Heb je wel een punt.. Het meest indrukwekkende aan de Sagrada familia vond ik, is je van een bouwput zo'n toeristische trekpleister kan maken. Dat was 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he.
Ja, dat ken ik wel ja.. en dan een heel topic gemist hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:10 schreef jna het volgende:
goeiemorgen
Altijd mooi om te zien dat jullie al uitgebreide gesprekken hebben gehad terwijl ik nog in m'n bed lag
Natuurlijk!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:08 schreef Piles het volgende:
Maar Utrecht staat bij iedereen nog bovenaan het lijstje toch?
Ja best wel he, die eerste dagen doe je zoveel indrukken op. Indrukken die ik nooit van mijn leven zou willen missen!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet er wel tegen kunnen ja. Ik was dan samen met een klasgenoot en in het begin slaat alles in als een bom..
Hey.. een oldbiequote:
pff.. Verschil moet er zijn. 5:30 ging de wekker hier!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:10 schreef jna het volgende:
goeiemorgen
Altijd mooi om te zien dat jullie al uitgebreide gesprekken hebben gehad terwijl ik nog in m'n bed lag
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hey.. een oldbie
Ja hoor, het is nog steeds leuk
Singles is geen SCquote:
Op de eerste dag werd ik al door een Zweed aangesproken of ik de weg wist..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja best wel he, die eerste dagen doe je zoveel indrukken op. Indrukken die ik nooit van mijn leven zou willen missen!
Dan is het kerstquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:12 schreef MvdZ het volgende:
[..]
pff.. Verschil moet er zijn. 6:30 ging de wekker hier!
Ach ja, nog 28 weken en dan heb ik vakantie
Je bent hier van harte welkom, er zijn hier een hoop oud stagiairs nog actiefquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik ben onthouden
![]()
Gezelli!! ik mis een SC in mijn leven
Serieus in de OT staat.. dit is geen SCquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhuh
Het lijkt er alleen maar op
Misschien moet ik er ook eens posten
Ik ben nog stagiairquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je bent hier van harte welkom, er zijn hier een hoop oud stagiairs nog actief
Aah, dat wist ik dus nietquote:
quote:
Als je hier naar een museum gaat snap je steeds minder van het volk. Het is Spanje, Spanje en Catalonië. Verder bestaat de wereld niet voor zequote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb je wel een punt.. Het meest indrukwekkende aan de Sagrada familia vond ik, is je van een bouwput zo'n toeristische trekpleister kan maken. Dat was 2 jaar geleden
Verleden jaar in Stockholm, Borås en Göteborg ging een beetje de knop om en ging ook musea in, misschien ook meer om het land te begrijpen.
Kwam speciaal voor jou even langs om het te meldenquote:
Oh, het ging alleen nog al snel de afgelopen dagen geloof ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Serieus in de OT staat.. dit is geen SC
Dus ik hoor er niet echt in thuis, op het single zijn na dan
Welkom danquote:
Dank je welquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kwam speciaal voor jou even langs om het te melden
Helemaal gezelligquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:18 schreef Piles het volgende:
Oh, het ging alleen nog al snel de afgelopen dagen geloof ik
Hier zitten ook genoeg singles hoor
[..]
Welkom dan
Geen flauw idee, zaterdag wordt het niet al te laat dan.. want zondagochtend moet ik om 10 uur verzamelen voor competitie in Reeuwijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Helemaal gezellig
Dus hoe ist met iederee,n nog wilde weekendplannen?
Cool tochquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op de eerste dag werd ik al door een Zweed aangesproken of ik de weg wist..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levenswerk: Berlijn Blog.
oh tering.. wilde zeggen dat ik een feestje had zaterdag. Maar bedenk me net dat ik moet werkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Helemaal gezellig
Dus hoe ist met iederee,n nog wilde weekendplannen?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Cool toch.
Ik heb hier ook al gehad dat Chinezen en Ami´s me in hun krakkemikkige Spaans aanspreken om de weg te vragen haha. Echt grappig. En woensdag stonden er een stel Nederlanders te zoeken naar de brievenbus, toen ik ze die wees waren ze nogal verbaast. Niet alleen omdat ik in het Nederlands antwoord, maar ook omdat dat gekke ding voor hun neus stond. Nou moet ik eerlijk zeggen, dat de brievenbussen hier net dildo´s zijn haha.Die brievenbussen zijn juist best hipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |