Ook goedenavondquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:51 schreef Piles het volgende:
Kan iemand me waarschuwen als All Stars begint vanavond
Weet ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:58 schreef jna het volgende:
all stars begint om 19.55
heyquote:
Als ik er aan denk hoorquote:Kan iemand me waarschuwen als All Stars begint vanavond
het is een gavequote:Waarom trap ik er iedere keer weer in
Ik ben nog ff aan het gamen, voordat ik nog ff ga sporten. Maar als het blijft regenen, pak ik de autoquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
Al een half uur niks hier. Iedereen opeens een leven zeker
Oh je bent al weg, maar jij ookquote:
Tss, flauw hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog ff aan het gamen, voordat ik nog ff ga sporten. Maar als het blijft regenen, pak ik de auto
Nog beter ik word opgehaaldquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh je bent al weg, maar jij ook![]()
[..]
Tss, flauw hoor
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog beter ik word opgehaaldKost het me nog niet eens benzine
![]()
Hij staat alvast aanquote:En Piles All Stars gaat zo beginnen
quote:
Geen ideequote:Op donderdag 5 juni 2008 20:03 schreef jna het volgende:
Is dit die aflevering dat Willem doodgaat?
Gaan we nu weer lekker buiten spelenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:04 schreef The_Dean het volgende:
Morgenochtend half zes begint mijn weekend al
Ja dusquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:03 schreef jna het volgende:
Is dit die aflevering dat Willem doodgaat?
Hoi.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:36 schreef nicomart het volgende:
hallooooooooooooooooooooooohooooooooooooooooooooo
heyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:36 schreef nicomart het volgende:
hallooooooooooooooooooooooohooooooooooooooooooooo
Gelukkig, ik word moe van dat zwaaienquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:59 schreef nicomart het volgende:
nee!
tja.. wie weet waar willem wever woont..quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig, ik word moe van dat zwaaien
Waar is iedereen trouwens
Misschien is er een betere vraag: waarom zitten wij hierquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. wie weet waar willem wever woont..
Idem. En van de drie vrije dagen kan ik er maar 1 uitslapen.quote:
Ik verveel me gewoon takkeveelquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien is er een betere vraag: waarom zitten wij hier![]()
Dat is dan weer minderquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Idem. En van de drie vrije dagen kan ik er maar 1 uitslapen.
Ik heb er maar 1quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:40 schreef mash_ het volgende:
Dat is dan weer minderik kan er 3 uitslapen
Zal ik je weer even dik laten voelenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:50 schreef Californium het volgende:Mijn broek waarin ik er een tijdje als een rolmops in heb uitgezien past me weer beter
*is trots op zichzelf
wtf? hoe fucking dun ben jij dan wel nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal ik je weer even dik laten voelen![]()
Vanochtend bij de dokter officiele meting: 61 kg, en 1.88m![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal ik je weer even dik laten voelen![]()
Vanochtend bij de dokter officiele meting: 61 kg, en 1.88m![]()
Vind het zelf wel meevallenquote:
quote:
Jij bent te dun...annerexiaquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind het zelf wel meevallen
Zie er niet eng uit ofzo
Al mag er best een paar kilo bij eigenlijk
[..]![]()
Nietusquote:
* zoekt "Treath is useless without pics"-plaatjequote:I look prettyyyyy
66 kilo bij 1.88 dan moet je echt dun zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind het zelf wel meevallen
Zie er niet eng uit ofzo
Al mag er best een paar kilo bij eigenlijk
[..]![]()
* voelt zich weer gemeen
* mash_ mompelt iets over picsquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent te dun...annerexia![]()
I look prettyyyyy
Misschien dat ik je er 1 PMquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Nietus
Wel te dun eigenlijk
[..]
* zoekt "Treath is useless without pics"-plaatje![]()
61 kilo hequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
66 kilo bij 1.88 dan moet je echt dun zijnga is spieren kweken ofzo
![]()
maarjaals de dokter er niks van zzei zal het wel goed zijn he
uhm neequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
61 kilo he
Van spieren kweken verbrand je vet -> nog lichter
M'n dokter heeft een grote hekel aan overgewicht, dus die zal niet zo snel iets zeggen
Maar ik voel me prima zo
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
He, ik heb ook een FoBo voor jullie gemaakt
Morgen word ik om 10:00 opgehaald. Zaterdag moet ik om 12:21 in de trein zitten. Het is niet heel erg vroeg, maar toch noem ik het geen uitslapen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is dan weer minderik kan er 3 uitslapen
Moest m heel erg verkleinen van Fokquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:04 schreef Californium het volgende:
Heb serieus je foto nog niet gezien.....Zie er best oke uit
tenminste wat ik zie dus
aaah okquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Morgen word ik om 10:00 opgehaald. Zaterdag moet ik om 12:21 in de trein zitten. Het is niet heel erg vroeg, maar toch noem ik het geen uitslapen.
Valt best mee hoor...Had je stiekem met een brilletje en heeuul veel puisten verwachtquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Moest m heel erg verkleinen van Fok
Maar Jipje vond dat ik te boos keek
Ik was gewoon heel ingespannen bezig met fietsen en foto nemen tegelijk![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Valt best mee hoor...Had je stiekem met een brilletje en heeuul veel puisten verwacht
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:12 schreef Californium het volgende:
Valt best mee hoor...Had je stiekem met een brilletje en heeuul veel puisten verwacht
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Geen bril (wel een beetje nodig mss), en dat 2e is subjectief en niet goed te zien op de foto
Ik krijg nog eens een beetje zelfvertrouwen zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:15 schreef Californium het volgende:
[..]
True, true....Maar op de foto ziet het er opzich niet verkeerd uit
Er is geen Meet meet geweest maar een aantal kent elkaar ook in real lifequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:16 schreef mash_ het volgende:
Wie hebben elkaar hier eigelijk al is een keertje gemeet?
Uhhm, Cali & Hosti, Bart & Yesse en dat was het wel denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:16 schreef mash_ het volgende:
Wie hebben elkaar hier eigelijk al is een keertje gemeet?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik krijg nog eens een beetje zelfvertrouwen zo
Mag ook welquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik krijg nog eens een beetje zelfvertrouwen zo
aah okquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhhm, Cali & Hosti, Bart & Yesse en dat was het wel denk ik
Het wordt steeds leuker met al die experts hierquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:17 schreef mash_ het volgende:
Mag ook welonzekeren mannen houden vrouwen heul niet van
quote:
Veel plezierquote:
Ik nog helemaal niemandquote:
\quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Het wordt steeds leuker met al die experts hier
[..]![]()
[..]
Veel plezier![]()
Ik ben meer zo van "ik ben mezelf"quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:19 schreef mash_ het volgende:
Praat meer uit ervaring![]()
nouja valt ook wel mee maar toch
Ja, die zijn nogal van de meets geloof ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:20 schreef mash_ het volgende:
van heel fok heb ik echt teveel mensen gemeetmaarja krijg je met pub sc
Ik ga morgen even nog een poging wagen een mooi en betaalbaar pak te vinden. En zaterdag hebben we een vrijgezellenfeestje. Trein is 10 minuten lopen, 3 minuten fietsen als ik haast heb, dus dat is goed te doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
aaah okGa je heen dan
en 12:21 is wel tedoen toch? mits je dicht bij de trein woont
Ik ken helemaal niemand hier.quote:
Oh je zelf zijn moet ook welquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben meer zo van "ik ben mezelf"
[..]
Ja, die zijn nogal van de meets geloof ik
Volgens mij sta jij ook iets anders tegenover op internet mensen ontmoeten enzo. Toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ken helemaal niemand hier.
Preciesquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef mash_ het volgende:
Oh je zelf zijn moet ook welanders hou je het toch nooit lang vol als je beetje anders moet gaan voro doen dan je bent
Wist niet dat het zo erg wasquote:En ja het is/was gewoon 1 vrienden groep. iedereen kent elkaar persoonlijk enzo. en soms komen er dan nieuwe mensen bij. alleen die houden het meestal niet lang volmeets zijn best leuk
Klopt, het hoeft wat mij betreft niet. Als ik eens iemand tegen kom, dan maak ik er een praatje mee, drink er een biertje mee, allemaal prima, maar ik ga inderdaad niet naar een meeting.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij ook iets anders tegenover op internet mensen ontmoeten enzo. Toch?
Och erg is het niet. Alleen maar super gezelligquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij ook iets anders tegenover op internet mensen ontmoeten enzo. Toch?
[..]
Precies
[..]
Wist niet dat het zo erg was
Heb stiekem ook best wel zin in de meet
Ja, bijna.quote:
Er zitten hier veel te leuke mensen (vind ik dan)quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Klopt, het hoeft wat mij betreft niet. Als ik eens iemand tegen kom, dan maak ik er een praatje mee, drink er een biertje mee, allemaal prima, maar ik ga inderdaad niet naar een meeting.
Nee, maar wist niet dat iedereen elkaar daar zo goed kentquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:32 schreef mash_ het volgende:
Och erg is het niet.
Er zitten hier best leuke mensen, maar ik moet zeggen dat de mensen waarmee ik mijn vrije tijd over het algemeen doorbreng toch wel duidelijk de voorkeur genieten. Maar ja, dat is natuurlijk ook totaal anders, die ken ik, de mensen hier ken ik nauwelijks.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zitten hier veel te leuke mensen (vind ik dan)
Maar ik kan het ergens ook wel weer begrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |