quote:
Ik was 301 jij ging door het slotje heenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:35 schreef Piles het volgende:
Oh, open jij tegenwoordig
Kwam nu wel goed uit
Oh, alweerquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was 301 jij ging door het slotje heen
Ojaquote:
Vertel, wat werd je geboden?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:36 schreef nicomart het volgende:
zo.. zojuist trok mijn stagebeleider me hier even mee naar de vergaderzaal. Kreeg mijn aanbieding voor na mijn studie
Toch moeilijk om te bepalen van ja is dat een goed salaris of niet enzo
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, het is Bart![]()
voor Bart
Sorryquote:
We zijn allemaal vriendjesquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef Californium het volgende:
[..]
OjaOeps.....We zijn wel vriendjes he
![]()
Met mij ook nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:38 schreef Piles het volgende:
Oh, en ik ben het niet eens met de TT
Ik wil niet vrienden blijven![]()
Hoi schatquote:
Laat me raden, "Je bent meer als een broer voor me.."quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry
Maar Bart snapt me wel
En je hebt mn vorige spoiler blijkbaar gemist
Die man is mijn grote voorbeeld!!! Halve tamme!!quote:
Juist met jouw nietquote:
Preciesquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
Laat me raden, "Je bent meer als een broer voor me.."
aangezien jij de enige bent die reageertquote:
quote:
Plat Haags is lelijk jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind het plat Haags echt zo verschrikkelijk lelijk.. zeker als zo'n ado supporter zijn bek open trekt.
Ik snap het nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry
Maar Bart snapt me wel
En je hebt mn vorige spoiler blijkbaar gemist
Sorry, maar heb heel die post gemistquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:40 schreef nicomart het volgende:
aangezien jij de enige bent die reageert
anouk!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Plat Haags is lelijk jaMaar een tikkeltje Haags is mooi
Das best aardig hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik wil dat best vertellen hoor, ben de moeilijkste niet. Er werd me 2200 per maand geboden inclusief 25 vakantiedagen en 5 atv dagen.
-1!quote:
Zoietsquote:
Hoeveel uur in de week? 25 vakantiedagen is wel erg fijn, veel mensen krijgen een week minder (20 dagen). 2200 per maand is geen verkeerd begin. Ik zou de loontabel uit de CAO er eens bij pakken, kijken welke schaal en welke trede je dan terecht komt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik wil dat best vertellen hoor, ben de moeilijkste niet. Er werd me 2200 per maand geboden inclusief 25 vakantiedagen en 5 atv dagen.
Ja het duurt nog wel ff voor je die goed heb gemaaktquote:
Haage slet.quote:
Dat is de laatste hier die wanhopig is volgens mijquote:
Vroeger gooide je een steen door de ruiten bij de sociale dienst, kreeg je je geld. Maar dat is nu toch niet meer. Je moet nu echt werken voor je geldquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die man is mijn grote voorbeeld!!! Halve tamme!!
Ben je niet goed ofzo? Honderdje of 25..
Weet je menno, die rechter heeft een veel te grote bek voor dr leeftijd. Ze kan me me pijp opblazen.
Vroeger in de meer, hadden we met 5-2 gewonnen.. liepen we om, hadden we daar een mooi knokpartijtje. Dan werd je gepakt, werd je in een donker hok gestopt, kreeg je een paar kankerklappen van 10 kanten en dan was het over. Dat is tegenwoordig niet meer
A_Aquote:
Ik maakte in het vorige topic toch nog een grapje over zwanger & etenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:42 schreef Yesse het volgende:
Wat heb ik nou gemist, en wat is dan nou met broers en.. alles
Liefquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is de laatste hier die wanhopig is volgens mij!
Dan laatmaarquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja het duurt nog wel ff voor je die goed heb gemaakt
Was een grapje johquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is de laatste hier die wanhopig is volgens mij!
quote:
Maar wat had dat met die post te maken?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik maakte in het vorige topic toch nog een grapje over zwanger & eten
En ik wil niet dat Milou en ik vrienden worden (meer als een broer)
Het is in een contract voor 6 maanden van 40 uur in de week, maar 32 uur is ook bespreekbaar. Daarna wordt er opnieuw gesproken en is de kans groot dat ik nog verder omhoog ga. Totaal heb ik dus 6 weken vrij als ik alles op zou nemen..quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hoeveel uur in de week? 25 vakantiedagen is wel erg fijn, veel mensen krijgen een week minder (20 dagen). 2200 per maand is geen verkeerd begin. Ik zou de loontabel uit de CAO er eens bij pakken, kijken welke schaal en welke trede je dan terecht komt.
Ik krijg rond de 1900 bruto. Ik ben niet afgestudeerd trouwens, zit nu eind derde jaar. Ik heb 4 weken vakantie volgens mij. 36-urige werkweek. Ik word eigenlijk wel wat overbetaald, maar ja, het pakte gunstig uit. Er is na een eerste bod nog ruim 25% bij gekomen door o.a. mijzelf en PZ.
Liefde maakt blind hequote:
Ja, beter dat jij je verontschuldigingen aanbiedtquote:
Is het aantal vakantiedagen wel echt voor 6 maanden, of krijg je ze naar rato? Lijkt me stug dat je in 6 maanden zo veel vakantiedagen krijgt hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het is in een contract voor 6 maanden van 40 uur in de week, maar 32 uur is ook bespreekbaar. Daarna wordt er opnieuw gesproken en is de kans groot dat ik nog verder omhoog ga. Totaal heb ik dus 6 weken vrij als ik alles op zou nemen..
Ik voel me beledigd hier, kga er even tussenuitquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, beter dat jij je verontschuldigingen aanbiedt
quote:
Die post die ik quote van jou?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar wat had dat met die post te maken?
Ik zou zeggen:quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het is in een contract voor 6 maanden van 40 uur in de week, maar 32 uur is ook bespreekbaar. Daarna wordt er opnieuw gesproken en is de kans groot dat ik nog verder omhoog ga. Totaal heb ik dus 6 weken vrij als ik alles op zou nemen..
Toch nog eventje bellen met mijn ouders vanavond en eens zien wat zij er van vinden. Het is verder wel leuk werken hier en hartstikke interessant.
quote:
Neeeequote:Op donderdag 5 juni 2008 14:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik voel me beledigd hier, kga er even tussenuit
Oke dan gaan we jou pestenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Neeee
Jullie moeten mij pesten, niet Milou
Ik had wel mazzel dat ik al een tijdje tegenover de vrouw van de salarisadministratie werkte. Die ken ik dus, die ging me even vertellen wat zij een goed salaris vond voor iemand met mijn werkzaamheden. Daar heb ik toch nog 100 euro bij opgeteld en daarna PZ ook nog eens ruim 100 euro.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:
Ben je niet goed?! Hondertje of 25 wil ik
owquote:
Jij weet echt niet wat je wilt he...quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Neeee
Jullie moeten mij pesten, niet Milou
quote:
Mag ik nou wel of niet pestenquote:
Jawelquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:52 schreef Jipje het volgende:
Jij weet echt niet wat je wilt he...
Piles!quote:
quote:
m'n moeder heeft ooit toevallig de aanstellingsbrief van een nieuwe collega onder ogen gekregen door een foutje van iemand. Bleek dat die collega voor precies dezelfde baan meer salaris kreeg als een soort tekenpremie.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik had wel mazzel dat ik al een tijdje tegenover de vrouw van de salarisadministratie werkte. Die ken ik dus, die ging me even vertellen wat zij een goed salaris vond voor iemand met mijn werkzaamheden. Daar heb ik toch nog 100 euro bij opgeteld en daarna PZ ook nog eens ruim 100 euro.
Precies dat vroeg ik me dus ook af. Maar dat we Piles niet mochten pesten was om zn imago. Nu wil ie zeker het imago van reddende engelquote:
Gelukkig maarquote:
kijk hier heb ik wat aan.. ik had geen idee wat ik er nou op moest zeggen. Maar dat zijn inderdaad argumenten die ik kan meenemen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Is het aantal vakantiedagen wel echt voor 6 maanden, of krijg je ze naar rato? Lijkt me stug dat je in 6 maanden zo veel vakantiedagen krijgt hoor.
En uiteraard moet je wel wat verbeteringen in het vooruitzicht hebben. 2200 is leuk, maar je wilt natuurlijk doorgroeien, in werk en functie maar ook in beloning.
gefeliciteerdquote:
Er is hier verdomme maar 1 engel, ja!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:55 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies dat vroeg ik me dus ook af. Maar dat we Piles niet mochten pesten was om zn imago. Nu wil ie zeker het imago van reddende engel
prins op het witte paard lijkt me toch beter hoor piles!
De vraag is nu alleen nog hoe, via het uitzendbureau of via contract. Aangezien het maar voor 5 maanden is. Ik hoop toch wel het laatste, want ik heb dus echt geen zin om urenbriefjes in te vullen elke weekquote:
Neehee, jullie gingen mn imago serieus nemen, dat was niet goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:55 schreef Jipje het volgende:
Precies dat vroeg ik me dus ook af. Maar dat we Piles niet mochten pesten was om zn imago. Nu wil ie zeker het imago van reddende engel
Ja. En dat ben jij nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er is hier verdomme maar 1 engel, ja!
quote:
Ik heb mijn baas ook enkele voorwaarden gesteld:quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
kijk hier heb ik wat aan.. ik had geen idee wat ik er nou op moest zeggen. Maar dat zijn inderdaad argumenten die ik kan meenemen.
quote:
Ik leef in een sterk globaliserende samenleving, in welke uithoek zit jij?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:57 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. En dat ben jij niet
anders heb jeje username verkeerd gespeld![]()
Ik heb gezegd dat ik geen eisen heb...quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb mijn baas ook enkele voorwaarden gesteld:Ik wil goed betaald krijgen. Ik wil relevante werkervaring opdoen. Ik wil op mijn c.v. de functie assistent-controller en een referentie.
Dat vond hij prima voorwaarden. Dus alleen over het loon moest even onderhandeld worden, al is onderhandelen een groot woord. We waren er snel uit.
Angle of death... lolquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:57 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. En dat ben jij niet
anders heb jeje username verkeerd gespeld![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik leef in een sterk globaliserende samenleving, in welke uithoek zit jij?
Dat hangt er een beetje van af wat ze bieden. En wat je er uit wilt halen. Voor mij is het een bijbaan met enkele voordelen t.o.v. de gebruikelijke bijbaantjes.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik geen eisen heb...
Is dat stom?
Hehe, dus zo noemen ze de dode hoek in het Engels.quote:
Ach ja, Eindhoven de gekste, dan maar.quote:
Tis maar voor 5 maanden. En ik weet niet wat ze bieden, ik denk rond de 2100 euro bruto per maand. Dat is niet slecht lijkt me. Maar ik ga niet te snel roepen, want ik krijg volgende week pas het voorstelquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat hangt er een beetje van af wat ze bieden. En wat je er uit wilt halen. Voor mij is het een bijbaan met enkele voordelen t.o.v. de gebruikelijke bijbaantjes.
jup.. wilde het zelf ook wel hoor en had al een aantal keren gezegd van joh biedt me een contract aan en ik blijf nog wat langer enzoquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
Daarom zat ik zo in de zenuwen, voor dat gesprekIk wilde het zelf graag, begrijp dat jij het kreeg aangeboden?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hehe, dus zo noemen ze de dode hoek in het Engels.
Ja... echt wel...quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach ja, Eindhoven de gekste, dan maar.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hehe, dus zo noemen ze de dode hoek in het Engels.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
jup.. wilde het zelf ook wel hoor en had al een aantal keren gezegd van joh biedt me een contract aan en ik blijf nog wat langer enzo
Die zekerheid gaan ze niet zomaar bieden. Probeer er vooral zo veel mogelijk geld uit te halen dan (vraag eens rond aan collega's, PZ of Salarisadministratie wat gebruikelijk is, als je er een beetje een goede band mee hebt). En doe goed je best, dat is waarschijnlijk de beste manier om wat zekerheid op werk te creëren. Enerzijds omdat ze misschien wel terug willen, anders heb je een goede referentie.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:01 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tis maar voor 5 maanden. En ik weet niet wat ze bieden, ik denk rond de 2100 euro bruto per maand. Dat is niet slecht lijkt me. Maar ik ga niet te snel roepen, want ik krijg volgende week pas het voorstel
En eruit halen wil ik eigenlijk een 'zekerheid' op een baan als ik terugkom uit Australie.
Bij mij begonnen ze er zelf over, na anderhalve maand stage ofzo. Ging opeens rap. Daarna is er nog wat moeite geweest om het er hogerop in de organisatie ook door te krijgen, maar dat is toch gelukt (er was eigenlijk een vacaturestop).quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
jup.. wilde het zelf ook wel hoor en had al een aantal keren gezegd van joh biedt me een contract aan en ik blijf nog wat langer enzo
Bij mij vroegen ze voor de zomervakantie al of dan wilde komen. Maar moet nu nog een jaar, en dan ben ik mn zaterdagbaan kwijt. Dus kon helaas nog ff niet doorgaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maar altijd tof natuurlijk, als je een leuke stage hebt, dat je er daarna ook kan blijven.
Daarom ook; 'zekerheid'.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die zekerheid gaan ze niet zomaar bieden. Probeer er vooral zo veel mogelijk geld uit te halen dan (vraag eens rond aan collega's, PZ of Salarisadministratie wat gebruikelijk is, als je er een beetje een goede band mee hebt). En doe goed je best, dat is waarschijnlijk de beste manier om wat zekerheid op werk te creëren. Enerzijds omdat ze misschien wel terug willen, anders heb je een goede referentie.
Dus als ze jou een jaarcontract (voor een beperkt aantal uur in de week, min-max contract) bieden, dan doe je dat ook niet? Of wilden ze je alleen voor de zomer houden?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij mij vroegen ze voor de zomervakantie al of dan wilde komen. Maar moet nu nog een jaar, en dan ben ik mn zaterdagbaan kwijt. Dus kon helaas nog ff niet doorgaan
Daarom. Jullie kunnen allebei geen zekerheid bieden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Daarom ook; 'zekerheid'.
iig lieten ze het wel doorschemeren, dat als het mij beviel en hun ook, dat ik gewoon terug mag komen op 1 januari 2010Zekerheid heb je natuurlijk nooit, maar ze staan er iig totaal niet negatief tegenover! Dus tis een kwestie van een zeer goede indruk achter laten in 5 mnd tijd. Een jaar is lang
Weet natuurlijk ook nooit of ik zelf nog terug wil na dat jaar, misschien blijf ik wel in australie. Je weet nooit
En als ze je alleen maar voor de zomer wilden houden, dan kun je toch gewoon je zaterdagbaan aanhouden?? Werk je even 6 dagen per week, kan best. Of natuurlijk 4 dagen bij je stage en je zaterdag baan. 5 dagen in de week is zeker te doenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus als ze jou een jaarcontract (voor een beperkt aantal uur in de week, min-max contract) bieden, dan doe je dat ook niet? Of wilden ze je alleen voor de zomer houden?
Precies, en daar was ik op uitquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daarom. Jullie kunnen allebei geen zekerheid bieden.
Maar je hebt in ieder geval de komende tijd inkomsten om te sparen voor Australië. Dat is alvast mooi meegenomen.
Was alleen voor de zomerquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dus als ze jou een jaarcontract (voor een beperkt aantal uur in de week, min-max contract) bieden, dan doe je dat ook niet? Of wilden ze je alleen voor de zomer houden?
Nee, want bij mn zaterdagbaan rekenen ze er op dat ik in de vakantie ook komquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:08 schreef Jipje het volgende:
En als ze je alleen maar voor de zomer wilden houden, dan kun je toch gewoon je zaterdagbaan aanhouden?? Werk je even 6 dagen per week, kan best.
Waarom dan??quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Was alleen voor de zomer
Maar dan moest ik dus stoppen met bijbaan, en dan had ik in september helemaal niks
Ik wil best meer werken in de zomer, maar 6 dagen per week zou mij te ver gaan. Ik ga 3 dagen per week werken waarschijnlijk. Dan heb ik genoeg geld om wat te sparen en genoeg geld en tijd om leuke dingen te doen in de vakantie.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
En als ze je alleen maar voor de zomer wilden houden, dan kun je toch gewoon je zaterdagbaan aanhouden?? Werk je even 6 dagen per week, kan best.
Ja maar. Die hebben dan toch gewoon pech? Je stage staat een stuk beter op je CV...quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Was alleen voor de zomer
Maar dan moest ik dus stoppen met bijbaan, en dan had ik in september helemaal niks
[..]
Nee, want bij mn zaterdagbaan rekenen ze er op dat ik in de vakantie ook kom
Als ik niet extra naar bijbaan zou gaan was het beter om te stoppenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:10 schreef Jipje het volgende:
Ja maar. Die hebben dan toch gewoon pech? Je stage staat een stuk beter op je CV...
Ja ik had em gezienquote:
Wij zijn heel goed in doen alsofquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Toch apart. Jullie doen allemaal geen moer op stage, maar toch mogen jullie allemaal blijven.
Nee, dat is best veel. Nu ken ik de inhoud natuurlijk niet, dus over de kwaliteit kan ik niet oordelen, maar de kwantiteit is niet mis.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wij zijn heel goed in doen alsof![]()
![]()
(en 158 pagina's creeren voor een heel onderzoek is niet niks)
Ze zien ons de hele dag zo druk typenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Toch apart. Jullie doen allemaal geen moer op stage, maar toch mogen jullie allemaal blijven.
Heb m weer aangepastquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:10 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja ik had em gezienMaar die kwam later dan mijn reactie
Mooi hèquote:
Bij mij vroegen ze na 1 week stage al of ik niet wilde blijven.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb m weer aangepast
En 6 dagen in de week blijf ik niet doen, zeker niet in de zomer. Krijg ik nooit een leven
[..]
Mooi hè
quote:
Eventueel voor de zomervakantie vroegen ze bij mij op sollicitatie alquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:16 schreef jna het volgende:
[..]
Bij mij vroegen ze na 1 week stage al of ik niet wilde blijven.
Mijn begeleidster is zeer tevreden over de kwaliteit, dus het zal wel goed zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, dat is best veel. Nu ken ik de inhoud natuurlijk niet, dus over de kwaliteit kan ik niet oordelen, maar de kwantiteit is niet mis.
Ik zou het niet moeten wagen, zo'n lang rapport inleveren, wij krijgen altijd een maximum aantal pagina's, zelden een minimum. Mijn laatste opdracht (projectopdracht) bedroeg een rapport van 8 pagina's inclusief inleiding. Ik vond het eigenlijk wat karig, maar volgens de docent was het wel een van de sterke punten, kort, krachtig, duidelijk.
2 vrienden van mij lopen stage bij rnn7.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:16 schreef Piles het volgende:
Zijn we nou opeens met zn 4en over
Oh, en RNN7: Belastingdienst legt beslag op inboedel RNN7
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:16 schreef Piles het volgende:
dat zei ik !quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:16 schreef Piles het volgende:
En stage kwijtquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:18 schreef jna het volgende:
[..]
2 vrienden van mij lopen stage bij rnn7.
Klootzakken zijn nu vrij
Je zei alleen dat ie op zwart ging tochquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:18 schreef Yesse het volgende:
dat zei ik !
Hoe het bij afstuderen zal gaan, dat weet ik niet, daar ben ik nog niet mee bezig.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:17 schreef Jipje het volgende:
[..]
Mijn begeleidster is zeer tevreden over de kwaliteit, dus het zal wel goed zijn![]()
Gelukkig krijgen wij geen limiet, anders had iedere afstudeerder een probleem
Mwah denk niet dat de school met nog maar 2 weekjes over heel moeilijk gaat doen in zo'n gevalquote:
Tenzij ze er als Fiscaal Econoom zitten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:20 schreef jna het volgende:
[..]
Mwah denk niet dat de school met nog maar 2 weekjes over heel moeilijk gaat doen in zo'n geval
Welkomquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:20 schreef MvdZ het volgende:
Ik ben al bijna klaar en heb bijna vakantie, maarehm..
*Meldt zich!
Kun je nog eens een leuke scriptie schrijvenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tenzij ze er als Fiscaal Econoom zitten.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tenzij ze er als Fiscaal Econoom zitten.
Worden ze ook misbruikt onder kantooruren?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:22 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
Sowieso is het een kloteplek. Ze krijgen 0,0 vergoeding, werken soms tot diep in de nacht en hebben niet eens ramen![]()
Waarschijnlijk zijn hun computers ook meegenomen aangezien ze monteren
Nee, daarom moeten ze tot middernacht blijven.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Worden ze ook misbruikt onder kantooruren?
Gaat lekker met de Dollarquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dollarkoers.
Ik ga weer eens wat vinyl bestellen. Maximaal 50 euro, daar kan ik volgens GWK ruim 73 USD voor krijgen.
Inderdaad.quote:
RNN7, wat een prutzender is datquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
Oh, wacht, RNN7, daar heeft een vriendin van mij ook stage gelopenKutbedrijf volgens haar
Thxquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Welkom![]()
Vertel eens wat over jezelf, we zijn altijd heel nieuwsgierig wat iedereen uitvoert enzo![]()
Nog een uur en toch veel gepresteerd vandaagquote:
nee, ze hebben geen archiefquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Worden ze ook misbruikt onder kantooruren?
Welkomquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:20 schreef MvdZ het volgende:
Ik ben al bijna klaar en heb bijna vakantie, maarehm..
*Meldt zich!
Maar ook geen ramenquote:
Iddquote:
amandaquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
Oh, wacht, RNN7, daar heeft een vriendin van mij ook stage gelopenKutbedrijf volgens haar
Hier posten natuurlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:30 schreef Jipje het volgende:
Zelf zoveel dat ik nu even niet weet wat ik moet gaan doen
Net aan de colaquote:Ik ga maar eens drinken halen
Mag allebei hoorquote:
Juistquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
amandaze liep nog stage samen met 2 mensen uit me klas
thxquote:
jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JuistEcht wat zij daar allemaal heeft beleefd, daar word je niet vrolijk van
Tot half 5 @ stage.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:36 schreef Piles het volgende:
[..]
En tot hoelaat ben je er vandaag?
En vanavond toch wel hè
Stage hèquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:36 schreef MvdZ het volgende:
- Er zijn in dit forum teveel mensen die (te?) weinig te doen hebben momenteel?![]()
Het is dat je niet bent, anders had ik het niet durven vragen. Maar waarmeequote:- Ik ben met 20 minuutjes alweer klaar
Nee. Dat zie je verkeerd. We hebben meer als genoeg te doen. Maar we hebben er geen zin in omdat het hier zo gezellig isquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:36 schreef MvdZ het volgende:
[..]
thx![]()
Er zijn trouwens 2 dingen die me opvallen waarvan ze allebei al opgemerkt zijn door anderen:
- Er zijn in dit forum teveel mensen die (te?) weinig te doen hebben momenteel?![]()
- Ik ben met 20 minuutjes alweer klaar
Vast nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:37 schreef Milou__ het volgende:
Tot half 5 @ stage.
En van 5 tot 8 bij de super
en dan thuis even eten en douchen en dan ben ik rond 9u weer online![]()
Tenzij er geen mooie film op komt
Idd, wat een slechte actiequote:
Als er geen mooie film komt, dan ben je er niet?quote:
Ja ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee. Dat zie je verkeerd. We hebben meer als genoeg te doen. Maar we hebben er geen zin in omdat het hier zo gezellig is
Daar kom je snel genoeg achter
Dus je kan mooi gluren naar alle geile vrouwen op de parkeerplaats?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Scherp
Ons archief heeft trouwens wel ramen
Scherpquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als er geen mooie film komt, dan ben je er niet?
Hoeft niet, komt niks. Je kunt gewoon online zijnquote:
Dat nou ook weer niet. Ik zie alleen de bovenkant van de bomenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:39 schreef Bravebart het volgende:
Dus je kan mooi gluren naar alle geile vrouwen op de parkeerplaats?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja ben ik het wel mee eensGister heb ik daardoor geen fuck uitgevoerd
'Ja heb die 2 gasten uit me klas ook wel uitgelachenquote:
Piles. Maak er nou iets van!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoeft niet, komt niks. Je kunt gewoon online zijn![]()
[..]
Dat nou ook weer niet. Ik zie alleen de bovenkant van de bomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
foutjequote:Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als er geen mooie film komt, dan ben je er niet?
Ik denk alleen maar slechterquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
'Ja heb die 2 gasten uit me klas ook wel uitgelachengaan ze zeggen: Ja maar staat wel goed op je cv blabla. Net of rnn 7 zo veel beter op je cv zou staan dan een ander bedrijf
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:41 schreef Jipje het volgende:
Piles. Maak er nou iets van!Pff, wat een clicheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of willen jullie dat echt graag horen![]()
Ben benieuwdquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee. Dat zie je verkeerd. We hebben meer als genoeg te doen. Maar we hebben er geen zin in omdat het hier zo gezellig is
Daar kom je snel genoeg achter
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Pff, wat een cliche![]()
Of willen dames dat echt graag horen
Het valt nog mee nuquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:43 schreef MvdZ het volgende:
Het tempo ligt in ieder geval erg hoog
Offtopic: Hoe kun je 2 mensen tegelijk quoten?
hahaha die heb ik nog nooit gehoord.. maar er zit een kern van waarheid inquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]Vrouwen worden verliefd met hun oren, mannen met hun ogen Pilsie
Is er toch nog hoop voor mequote:Op donderdag 5 juni 2008 15:44 schreef Milou__ het volgende:
hahaha die heb ik nog nooit gehoord.. maar er zit een kern van waarheid in
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:43 schreef Bravebart het volgende:
Copy pastequote:Op donderdag 5 juni 2008 15:43 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
Het tempo ligt in ieder geval erg hoog
Offtopic: Hoe kun je 2 mensen tegelijk quoten?
Maar dat wil niet zeggen dat ze dus ook alles leuk vinden wat je zegtquote:
Ze zeggen van niet. maar stiekem vinden ze het toch wel erg leukquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Pff, wat een cliche![]()
Of willen jullie dat echt graag horen
Want lullen, dat kan ie!quote:
quote:
Dat heeft mn coach me al duidelijk gemaaktquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat ze dus ook alles leuk vinden wat je zegt
Is wel zo hè?quote:
Ook daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat ze dus ook alles leuk vinden wat je zegt
Jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heeft mn coach me al duidelijk gemaakt
[..]
Is wel zo hè
Nee, maar daar heeft dan weer iets anders voorquote:
Is dat zo jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee, maar daar heeft dan weer iets anders voor
Jij kan Pilsie's rol echt prima overnemen als hij er straks minder vaak isquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij kan Pilsie's rol echt prima overnemen als hij er straks minder vaak is
Pilsie is onvervangbaar!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij kan Pilsie's rol echt prima overnemen als hij er straks minder vaak is
Nouja. Daar ga ik voor het gemak maar even vanuitquote:
Ja, maar ik mag niet meer zulke opmerkingen makenquote:
Hoe weet jij datquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:48 schreef Jipje het volgende:
Ja.quote:
Daarom doe ik het maar voor jouquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag niet meer zulke opmerkingen maken![]()
quote:[..]
Hoe weet jij dat![]()
Shit, net te laat
Wel waar!quote:
Samen kotsend boven de toilet hangenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen ziek zijn straks, hoe romantisch![]()
Beterschap!quote:
Ja leuk...quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen ziek zijn straks, hoe romantisch![]()
Ik kan er niet mee omgaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:55 schreef Jipje het volgende:
Wel waar!
Wees nou toch eens blij met zo'n opmerking!
quote:
en mijn inhoud dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:43 schreef Bravebart het volgende:
Mn ouders hebben een badquote:
Ja. Dat klopt. Maar ik probeer je nog steeds te "verbeteren"quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan
Je kent me zo onderhand toch wel een beetje
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen...quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mn ouders hebben een badMaar dat is 3 uur treinen
En daar heb ik nu ff geen behoefte aan
Hij is de laatste dagen juist aan het zakken.. Hij stond op 1,57 en nu weer op zo'n 1,55.quote:
Ik heb over 2 maanden zelf een bad... 2 persoonsquote:
1.54 vanmorgen zelfsquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hij is de laatste dagen juist aan het zakken.. Hij stond op 1,57 en nu weer op zo'n 1,55.
Nog steeds niet erg natuurlijk, maar op veel geld, scheelt het toch
Je zal best wat goeds in je hebben hoor... BraveBart moet het er alleen zelf instoppen...quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Je zal best wat goeds in je hebben hoor... BraveBart moet het er alleen zelf instoppen...
Zijn altijd wel fijne werknemers, die mensen die precies op de minuut weggaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:06 schreef Milou__ het volgende:
Nog 25 minuuuuuuuutjes
quote:
Ik heb toch niks te doenquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn altijd wel fijne werknemers, die mensen die precies op de minuut weggaan
Ooh, dan maakt het ook niet uit natuurlijk. Wel naar je zin daar?quote:
quote:
Bezig met het actualiseren van een klantenbestand. Maar ga morgen weer verderquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, dan maakt het ook niet uit natuurlijk. Wel naar je zin daar?
Wat doe je precies?
1. je "kent" mequote:
Anders mis ik mijn treinquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn altijd wel fijne werknemers, die mensen die precies op de minuut weggaan
morgen is het natuurlijk ook weer actuelerquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bezig met het actualiseren van een klantenbestand. Maar ga morgen weer verder
Wat voor bedrijf is het? In welke sector ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bezig met het actualiseren van een klantenbestand. Maar ga morgen weer verder
Jewel, maar nu heb ik geen zin meerquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:10 schreef Houniet het volgende:
Hebben jullie écht niets te doen op stage?
Je bent vergevenquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:10 schreef jackson het volgende:
[..]
1. je "kent" me
2. dan weet je dat ik niet serieus ben
3. je bent tof, toffe mensen kunnen daar tegen
4. uh ja, eigenlijk kan het ook niet wat ik zeg... Sorry
Treinquote:
+5 tofquote:
Bij de Gelderlander.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf is het? In welke sector ?
quote:
Precies.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Ik wel iig. Heb zelfs een contract binnengesleept
Ben heel drukquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:10 schreef Houniet het volgende:
Hebben jullie écht niets te doen op stage?
ik ook!quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Ik wel iig. Heb zelfs een contract binnengesleept
Zeeeeeeegquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Je zal best wat goeds in je hebben hoor... BraveBart moet het er alleen zelf instoppen...
quote:Blessure Sneijder valt mee
Uitgegeven: 5 juni 2008 15:40
AMSTERDAM - De blessure die Wesley Sneijder donderdagochtend opliep, blijkt mee te vallen. De middenvelder van Real Madrid traint donderdagavond bij de tweede training van de dag in Lausanne gewoon weer mee met de groep.
ANP
Sneijder liep bij de besloten training na een duel om de bal met Robin van Persie een enkelblessure op. De middenvelder werd uit voorzorg naar een ziekenhuis gebracht, maar uit onderzoek bleek dat de blessure meevalt.
Sneijder is dan ook gewoon inzetbaar in het eerste EK-duel maandag tegen Italië, meldt de KNVB.
Over niks te doen op je stageplaats gesprokenquote:
inderdaad, zo erg zijn wij nog niet eensquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Over niks te doen op je stageplaats gesproken
inderdaad.. van persie zou ik nog geen hele wedstrijd laten voetballen. Die kan desnoods de laatste 30 minuten nog spelen bij de 2-0 voorsprongquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Over niks te doen op je stageplaats gesproken
"Italianen kennen niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen"quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
inderdaad.. van persie zou ik nog geen hele wedstrijd laten voetballen. Die kan desnoods de laatste 30 minuten nog spelen bij de 2-0 voorsprong
ik denk overigens dat dit een saaien 0-0 wordt..
Juistquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:41 schreef Houniet het volgende:
Wesley Sneijder is een held [ afbeelding ].
aai-over-de-bol!quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:38 schreef Piles het volgende:
Was ik weer
Milou is natuurlijk weg
Ik stond al nerveus op de klok te kijken, maar je loopt midden in een gesprek ook niet weg
Succesquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben heel druk![]()
Net 1e versie verslag terug gekregen...Valt mee maar wel behoorlijk veel werk
Ohh, vast wel. Maar wilde d'r toch ff uitzwaaienquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:42 schreef Jipje het volgende:
aai-over-de-bol!
Misschien is ze er vanavond nog...
Nog een kwartierquote:Ik ga ook opruimen en naar huis!
dankjequote:
Ik zag het niet eensquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag het niet eens
Hee Hou, die 'eigen' smilies hè, hoe onthoud je die, of waar haal je ze vandaan? Ik ken er wel, maar geen idee waar ik ze moet zoeken
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:42 schreef Jipje het volgende:
[..]
aai-over-de-bol!
Misschien is ze er vanavond nog...
Ik ga ook opruimen en naar huis!
Goedenavondquote:
Heeujquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |