quote:
Ik was 301 jij ging door het slotje heenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:35 schreef Piles het volgende:
Oh, open jij tegenwoordig
Kwam nu wel goed uit
Oh, alweerquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was 301 jij ging door het slotje heen
Ojaquote:
Vertel, wat werd je geboden?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:36 schreef nicomart het volgende:
zo.. zojuist trok mijn stagebeleider me hier even mee naar de vergaderzaal. Kreeg mijn aanbieding voor na mijn studie
Toch moeilijk om te bepalen van ja is dat een goed salaris of niet enzo
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, het is Bart![]()
voor Bart
Sorryquote:
We zijn allemaal vriendjesquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef Californium het volgende:
[..]
OjaOeps.....We zijn wel vriendjes he
![]()
Met mij ook nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:38 schreef Piles het volgende:
Oh, en ik ben het niet eens met de TT
Ik wil niet vrienden blijven![]()
Hoi schatquote:
Laat me raden, "Je bent meer als een broer voor me.."quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry
Maar Bart snapt me wel
En je hebt mn vorige spoiler blijkbaar gemist
Die man is mijn grote voorbeeld!!! Halve tamme!!quote:
Juist met jouw nietquote:
Preciesquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
Laat me raden, "Je bent meer als een broer voor me.."
aangezien jij de enige bent die reageertquote:
quote:
Plat Haags is lelijk jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind het plat Haags echt zo verschrikkelijk lelijk.. zeker als zo'n ado supporter zijn bek open trekt.
Ik snap het nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry
Maar Bart snapt me wel
En je hebt mn vorige spoiler blijkbaar gemist
Sorry, maar heb heel die post gemistquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:40 schreef nicomart het volgende:
aangezien jij de enige bent die reageert
anouk!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Plat Haags is lelijk jaMaar een tikkeltje Haags is mooi
Das best aardig hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik wil dat best vertellen hoor, ben de moeilijkste niet. Er werd me 2200 per maand geboden inclusief 25 vakantiedagen en 5 atv dagen.
-1!quote:
Zoietsquote:
Hoeveel uur in de week? 25 vakantiedagen is wel erg fijn, veel mensen krijgen een week minder (20 dagen). 2200 per maand is geen verkeerd begin. Ik zou de loontabel uit de CAO er eens bij pakken, kijken welke schaal en welke trede je dan terecht komt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik wil dat best vertellen hoor, ben de moeilijkste niet. Er werd me 2200 per maand geboden inclusief 25 vakantiedagen en 5 atv dagen.
Ja het duurt nog wel ff voor je die goed heb gemaaktquote:
Haage slet.quote:
Dat is de laatste hier die wanhopig is volgens mijquote:
Vroeger gooide je een steen door de ruiten bij de sociale dienst, kreeg je je geld. Maar dat is nu toch niet meer. Je moet nu echt werken voor je geldquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die man is mijn grote voorbeeld!!! Halve tamme!!
Ben je niet goed ofzo? Honderdje of 25..
Weet je menno, die rechter heeft een veel te grote bek voor dr leeftijd. Ze kan me me pijp opblazen.
Vroeger in de meer, hadden we met 5-2 gewonnen.. liepen we om, hadden we daar een mooi knokpartijtje. Dan werd je gepakt, werd je in een donker hok gestopt, kreeg je een paar kankerklappen van 10 kanten en dan was het over. Dat is tegenwoordig niet meer
A_Aquote:
Ik maakte in het vorige topic toch nog een grapje over zwanger & etenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:42 schreef Yesse het volgende:
Wat heb ik nou gemist, en wat is dan nou met broers en.. alles
Liefquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is de laatste hier die wanhopig is volgens mij!
Dan laatmaarquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja het duurt nog wel ff voor je die goed heb gemaakt
Was een grapje johquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is de laatste hier die wanhopig is volgens mij!
quote:
Maar wat had dat met die post te maken?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik maakte in het vorige topic toch nog een grapje over zwanger & eten
En ik wil niet dat Milou en ik vrienden worden (meer als een broer)
Het is in een contract voor 6 maanden van 40 uur in de week, maar 32 uur is ook bespreekbaar. Daarna wordt er opnieuw gesproken en is de kans groot dat ik nog verder omhoog ga. Totaal heb ik dus 6 weken vrij als ik alles op zou nemen..quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hoeveel uur in de week? 25 vakantiedagen is wel erg fijn, veel mensen krijgen een week minder (20 dagen). 2200 per maand is geen verkeerd begin. Ik zou de loontabel uit de CAO er eens bij pakken, kijken welke schaal en welke trede je dan terecht komt.
Ik krijg rond de 1900 bruto. Ik ben niet afgestudeerd trouwens, zit nu eind derde jaar. Ik heb 4 weken vakantie volgens mij. 36-urige werkweek. Ik word eigenlijk wel wat overbetaald, maar ja, het pakte gunstig uit. Er is na een eerste bod nog ruim 25% bij gekomen door o.a. mijzelf en PZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |