abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59142633

Selectie PSV 2007/2008

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven of http://www.freewebs.com/phoolie84/

OP PSV Topic
pi_59142649
quote:
Rutten haalt met Farfán eerste aanwinst naar Schalke 04
05/06/2008 13:05

EXCLUSIEF - PSV heeft met Schalke 04 een akkoord bereikt over de verkoop van aanvaller Jefferson Farfán. De Peruviaan tekent een contract voor vier seizoenen bij de club uit de Bundesliga.

PSV ontvangt tien miljoen euro voor Farfán, die sinds de zomer van 2004 bij de Eindhovenaren onder contract stond. De international kwam in vier seizoenen tot 67 doelpunten in 170 officiële wedstrijden.

Farfán is de eerste grote aankoop van Schalke 04 sinds de club Fred Rutten (FC Twente) aanstelde als nieuwe trainer voor het komende seizoen. Die Königsblauen hopen op korte termijn ook Oranje-middenvelder Orlando Engelaar aan hun selectie toe te voegen.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)nenNaarSchalke04.htm
pi_59142653
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Als je Zeefuik ergens stalt en Farfan verkoopt (of is daar ineens geen interesse meer voor? Tis er zo stil over de laatste tijd).. dan heb je weer plek..
Wel ironisch, he Wurdsje?

10 miljoen is inderdaad niet erg veel voor een aanvaller met zijn kwaliteiten. We gaan hem missen. Moet er nou ook nog geld betaald worden aan zijn club in Peru?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:23:20 #4
90464 R4V3
Forza PSV
pi_59142679
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:22 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

10 miljoen is inderdaad niet erg veel voor een aanvaller met zijn kwaliteiten. We gaan hem missen. Moet er nou ook nog geld betaald worden aan zijn club in Peru?
10 miljoen is echt te weinig. Zeker als je kijkt naar de prijs waarvoor Babel weg ging.
pi_59142686
10 miljoen maar?

En dan te bedenken dat Lazovic 7 en Arouna 9 miljoen kostte
Dan hadden ze hem beter zijn contract kunnen laten uitdienen als er dan toch amper interesse was. Toch wel een stukje wanbeleid vind ik dit hoor...
Patat Friet
pi_59142705
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:23 schreef R4V3 het volgende:

[..]

10 miljoen is echt te weinig. Zeker als je kijkt naar de prijs waarvoor Babel weg ging.
Iedereen is het erover eens dat Babel voor een belachelijk bedrag weg is gegaan bij Ajax.
Om hem nou iedere keer als maatstaf te gaan gebruiken.
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:24:56 #7
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_59142725
quote:

[..]

10 miljoen euro is toch niet gek voor een 1-jarig contract.
Jammer dat Jeff vertrekt, toch een speler die vaak iets extra's bracht.

Hopelijk krijgt hij een waardig afscheid!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_59142746
Farfán had toch een clausule in zijn contract staan? En hij had toch ook niet meer zo'n lang contract?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59142751
quote:
.

Zonde, ik zag Farfan graag aan het werk.
Beetje een onderschatte speler.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59142769
Jeff was de beste aanvaller dit seizoen, ook al had hij nogal een vormcrisis
Patat Friet
pi_59142799
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij nog 2 jaar onder contract stond?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:28:05 #12
90464 R4V3
Forza PSV
pi_59142809
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens mij ook nog 2 jaar.
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:28:07 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59142811
Als hij nog 1 jaar contract had, dan is 10 miljoen gewoon een uitstekend bedrag.
pi_59142817
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik dacht tot 2010 . Maar aan de andere kant denk ik telkens aan Sneijder die met 2 jaar contract voor 30 miljoen wegging.

Dat laatste kan ik je alleen maar in steuenen. 4 mooie jaren verdiend een gepast afscheid. Altijd kampioen met PSV
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59142853
Neeeeee

Het was te verwachten natuurlijk, maar ik had hem er graag bij gehouden...
We sure are cute for two ugly people.
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:31:21 #16
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_59142904
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zou kunnen, dan zit ik er langs.
Kan er nergens iets over terug vinden eigenlijk.
pi_59142917
Snel Sulejmani halen van die centen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59142948
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

.

Zonde, ik zag Farfan graag aan het werk.
Ik zag hem graag geblesseerd raken! .

10 miljoen is toch gewoon het bedrag van zijn clausule? Ben benieuwd wie hem gaat vervangen. Lemic had vast al een speler klaar staan....
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:35:19 #19
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59143005
tvpharfan
pi_59143033
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:31 schreef venomsnake het volgende:
Dan krijgen ze hun grote vriend Lemic ook erbij terug
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59143042
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik zag hem graag geblesseerd raken! .
.

Farfan is gewoon een goede speler, is altijd gevaarlijk ook al valt hij niet altijd enorm op.
Dit seizoen was zijn vorm wat minder, maar tegen de Spurs bijvoorbeeld speelde hij weer erg goed.
Ik ben benieuwd wie de vervanger van Farfan gaat worden.
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:36:37 #22
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_59143052
Als die Manco zo goed is al ze zeggen hebben we een opvolger al in huis.
Maar dat zullen we eerst nog moeten afwachten.
pi_59143164
Nu maar eens zien hoe concreet de interesse voor Jovanovic wordt.
Amrabat en Manco zijn natuurlijk ook niet voor niks aangetrokken.
pi_59143295
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:31 schreef venomsnake het volgende:
Voor Sulejmani is er maar één topclub in Nederland hé dus ga er maar niet vanuit.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_59143405
10 miljoen, dat is puik gedaan door PSV. Farfan was een openbaring in zijn eerste seizoenen, de laatste tijd was het duidelijk dat hij een nieuwe prikkel nodig had.
That's all folks!
pi_59143429
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:23 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Daar liggen ze bij Liverpool ook nog wakker om hoor, trust me Al word Babel nu wel heel snel, heel goed. Maar 10 mil is idd weinig
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:48:50 #27
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59143444
Sulejmani wil prijzen winnen, dus als PSV met dezelfde zak met geld op tafel komt als Ajax, gaat hij net zo lief naar PSV. De prijzen van PSV winnen het de laatste tijd wel van de mythe van Ajax, hoor.
pi_59143445
10 miljoen

Dat is eens lekker cashen
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:50:06 #29
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59143478
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:48 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Daar liggen ze bij Liverpool ook nog wakker om hoor, trust me Al word Babel nu wel heel snel, heel goed. Maar 10 mil is idd weinig
Nou, ik denk niet dat er iemand in Liverpool is die een seconde minder heeft geslapen om het aantrekken van Babel. Een brok potentie, die jongen. 't Ligt aan Liverpool of ze hem een van de beste spelers ter wereld maken, en dan is 18 miljoen gewoon een schijntje.
pi_59143517
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:48 schreef Cyberia18 het volgende:
10 miljoen

Dat is eens lekker cashen
absolute hoofdprijs voor een speler die het hele seizoen onzichtbaar is geweest.
pi_59143568
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:51 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

absolute hoofdprijs voor een speler die het hele seizoen onzichtbaar is geweest.
Dat doelpunt tegen Tottenham noem ik niet echt onzichtbaar, daarna ging hij ook gewoon weer beter draaien.

En PSV had zeker meer kunnen verdienen als die clausule niet in zijn contract stond.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59143582
Wat een druif ook.
quote:
Spelersbus Ajax bekogeld in Nuenen
De spelersbus van Ajax is woensdag in Nuenen door een groep jongeren met eieren en stenen bekogeld. De zoon van Ajax-trainer Adrie Koster wilde een stunt uithalen door met de bus naar zijn eindexamenfeest van het Eckart College in Eindhoven te rijden. Samen met een groep vrienden had hij de bus van de Amsterdamse voetbalclub geleend. Toen de bus in de woonplaats van de Ajax-trainer stilstond verzamelde tientallen jongeren zich rond de bus. Nadat de achterruit sneuvelde is de Ajax-bus onder politiebegeleiding naar het eindexamenfeest gereden.
pi_59143610
Shit dit is wel erg jammer... Farfan was gewoon een van de beste spelers die PSV de afgelopen vier jaar gehad heeft. Stiekem hoopte ik dat hij bij zijn standpunt zou blijven en alleen zou vertrekken als het echt een sportieve vooruitgang was. Schalke is een mooie club maar een echte sportieve vooruitgang wil ik het niet noemen.
Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat hij daar flink kan cashen en misschien sneller kan doorstromen naar de top, want als een ding zeker is dan is het wel dat Farfan zijn eindstation nog lang niet heeft bereikt.

We zullen deze geweldenaar nodig missen komend seizoen. Nu maar hopen dat PSV niet meer dan de helft van zijn geld gelijk weer weggooid aan Jovanovic, die, laten we eerlijk zijn, nog niet de veters van Farfan mag strikken .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_59143679
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:54 schreef Morrigun99 het volgende:
Wat een druif ook.
[..]

Dikke HOAX joh
pi_59143757
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:50 schreef twi het volgende:

[..]

Nou, ik denk niet dat er iemand in Liverpool is die een seconde minder heeft geslapen om het aantrekken van Babel. Een brok potentie, die jongen. 't Ligt aan Liverpool of ze hem een van de beste spelers ter wereld maken, en dan is 18 miljoen gewoon een schijntje.
Oke, maar er is een regel in de Fifa regels die zegt dat ze hem voor 1/3e of de helft van de prijs hadden kunnen kopen omdat hij zo jong was las ik toen ergens.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:06:10 #36
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_59143905
Beoogde opvolger van Jeff voor wie nog er nog niks van gezien heeft:

http://www.sportweek.nl/v(...)_Reimond_Messi_Manco
pi_59143949
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:48 schreef twi het volgende:
Sulejmani wil prijzen winnen, dus als PSV met dezelfde zak met geld op tafel komt als Ajax, gaat hij net zo lief naar PSV. De prijzen van PSV winnen het de laatste tijd wel van de mythe van Ajax, hoor.
Ik weet wel zeker dat mijnheer Lemic liever geen commissie opstrijkt en hem naar Amsterdam brengt dan dat hij nog bij PSV binnenloopt.

Bovendien heeft Ajax echt nog wel een veel grotere en aantrekkelijkere naam.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:09:52 #38
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_59144016
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:00 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Oke, maar er is een regel in de Fifa regels die zegt dat ze hem voor 1/3e of de helft van de prijs hadden kunnen kopen omdat hij zo jong was las ik toen ergens.
Ik denk dat Liverpool daar wel naar gekeken heeft, die geven heus niet zomaar 12 miljoen extra weg.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_59144055
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:00 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Welke regel zou dat moeten zijn dan? Hij was gewoon boven de 18 toen hij de transfer maakte hoor.
pi_59144522
Farfan had nog een contract tot 2010, of was dat inmiddels al duidelijk?
pi_59144525
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Bovendien heeft Ajax echt nog wel een veel grotere en aantrekkelijkere naam.
Nou, nou...dat valt toch wel mee? Het scheelt één letter?!
pi_59144618
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:23 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Nou, nou...dat valt toch wel mee? Het scheelt één letter?!
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Farfan had nog een contract tot 2010, of was dat inmiddels al duidelijk?
Ja, en de clausule schijnt 10 miljoen te zijn
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:28:35 #43
188665 Wurdsje
High Times
pi_59144693
quote:

[..]

mja ik moest er meteen aan denken toen ik het las..

10 miljoen is idd niet echt veel, maar goed beter iets dan niets..
pi_59144880
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef PyTh het volgende:
Beoogde opvolger van Jeff voor wie nog er nog niks van gezien heeft:

http://www.sportweek.nl/v(...)_Reimond_Messi_Manco
Geweldige speler; er zijn enkele hele wedstrijden van hem op het internet te vinden .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_59145371
Farfan 1 van mijn persoonlijke favo's .
pi_59145563
Die banner is dus ook dringend aan vervanging toe nu
Patat Friet
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:00:21 #47
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_59145852
Farfan . Hoop dat hij ook bij shalke een mooie tijd krijgt .

Trouwens, die zoon van Adrie Koster zit bij mij op school (eckart college). En hij had gister gala (is altijd bij de effenaar, begint bij beursgebouw) en toen had Adrie de spelersbus van Ajax geregeld als vervoer. Hadden een aantal mensen die bus bekogeld , achterruit kapot PSV er opgekalkt . Moesten ze onder begeleiding van Politie naar de effenaar .

Oh het stond hierboven ook al ergens .
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:57 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dikke HOAX joh
Is geen Hoax. Is echt gebeurd.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_59145899
Mooi, volgend jaar worden we dan eindelijk kampioen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_59146299
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:01 schreef Pritt het volgende:
Mooi, volgend jaar worden we dan eindelijk kampioen.
Hoeveel jaar op een rij wordt dat al gezegd?
Patat Friet
pi_59146397
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:15 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Hoeveel jaar op een rij wordt dat al gezegd?
108
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')