http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)nenNaarSchalke04.htmquote:Rutten haalt met Farfán eerste aanwinst naar Schalke 04
05/06/2008 13:05
EXCLUSIEF - PSV heeft met Schalke 04 een akkoord bereikt over de verkoop van aanvaller Jefferson Farfán. De Peruviaan tekent een contract voor vier seizoenen bij de club uit de Bundesliga.
PSV ontvangt tien miljoen euro voor Farfán, die sinds de zomer van 2004 bij de Eindhovenaren onder contract stond. De international kwam in vier seizoenen tot 67 doelpunten in 170 officiële wedstrijden.
Farfán is de eerste grote aankoop van Schalke 04 sinds de club Fred Rutten (FC Twente) aanstelde als nieuwe trainer voor het komende seizoen. Die Königsblauen hopen op korte termijn ook Oranje-middenvelder Orlando Engelaar aan hun selectie toe te voegen.
Wel ironisch, he Wurdsje?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Als je Zeefuik ergens stalt en Farfan verkoopt (of is daar ineens geen interesse meer voor? Tis er zo stil over de laatste tijd).. dan heb je weer plek..
10 miljoen is echt te weinig. Zeker als je kijkt naar de prijs waarvoor Babel weg ging.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wel ironisch, he Wurdsje?
10 miljoen is inderdaad niet erg veel voor een aanvaller met zijn kwaliteiten. We gaan hem missen. Moet er nou ook nog geld betaald worden aan zijn club in Peru?
Iedereen is het erover eens dat Babel voor een belachelijk bedrag weg is gegaan bij Ajax.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:23 schreef R4V3 het volgende:
[..]
10 miljoen is echt te weinig. Zeker als je kijkt naar de prijs waarvoor Babel weg ging.
10 miljoen euro is toch niet gek voor een 1-jarig contract.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
10 miljoen is inderdaad niet erg veel voor een aanvaller met zijn kwaliteiten. We gaan hem missen. Moet er nou ook nog geld betaald worden aan zijn club in Peru?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)nenNaarSchalke04.htm
Ik dacht dat hij nog 2 jaar onder contract stond?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
10 miljoen euro is toch niet gek voor een 1-jarig contract.
Jammer dat Jeff vertrekt, toch een speler die vaak iets extra's bracht.
Hopelijk krijgt hij een waardig afscheid!
Volgens mij ook nog 2 jaar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog 2 jaar onder contract stond?
Ik dacht tot 2010quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
10 miljoen euro is toch niet gek voor een 1-jarig contract.
Jammer dat Jeff vertrekt, toch een speler die vaak iets extra's bracht.
Hopelijk krijgt hij een waardig afscheid!
Zou kunnen, dan zit ik er langs.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog 2 jaar onder contract stond?
Ik zag hem graag geblesseerd raken!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Zonde, ik zag Farfan graag aan het werk.
Dan krijgen ze hun grote vriend Lemic ook erbij terugquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:31 schreef venomsnake het volgende:
Snel Sulejmani halen van die centen..
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zag hem graag geblesseerd raken!.
Voor Sulejmani is er maar één topclub in Nederland héquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:31 schreef venomsnake het volgende:
Snel Sulejmani halen van die centen..
Daar liggen ze bij Liverpool ook nog wakker om hoor, trust mequote:Op donderdag 5 juni 2008 13:23 schreef R4V3 het volgende:
[..]
10 miljoen is echt te weinig. Zeker als je kijkt naar de prijs waarvoor Babel weg ging.
Nou, ik denk niet dat er iemand in Liverpool is die een seconde minder heeft geslapen om het aantrekken van Babel. Een brok potentie, die jongen. 't Ligt aan Liverpool of ze hem een van de beste spelers ter wereld maken, en dan is 18 miljoen gewoon een schijntje.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Daar liggen ze bij Liverpool ook nog wakker om hoor, trust meAl word Babel nu wel heel snel, heel goed. Maar 10 mil is idd weinig
Dat doelpunt tegen Tottenham noem ik niet echt onzichtbaar, daarna ging hij ook gewoon weer beter draaien.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
absolute hoofdprijs voor een speler die het hele seizoen onzichtbaar is geweest.
quote:Spelersbus Ajax bekogeld in Nuenen
De spelersbus van Ajax is woensdag in Nuenen door een groep jongeren met eieren en stenen bekogeld. De zoon van Ajax-trainer Adrie Koster wilde een stunt uithalen door met de bus naar zijn eindexamenfeest van het Eckart College in Eindhoven te rijden. Samen met een groep vrienden had hij de bus van de Amsterdamse voetbalclub geleend. Toen de bus in de woonplaats van de Ajax-trainer stilstond verzamelde tientallen jongeren zich rond de bus. Nadat de achterruit sneuvelde is de Ajax-bus onder politiebegeleiding naar het eindexamenfeest gereden.
Dikke HOAX johquote:
Oke, maar er is een regel in de Fifa regels die zegt dat ze hem voor 1/3e of de helft van de prijs hadden kunnen kopen omdat hij zo jong was las ik toen ergens.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:50 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat er iemand in Liverpool is die een seconde minder heeft geslapen om het aantrekken van Babel. Een brok potentie, die jongen. 't Ligt aan Liverpool of ze hem een van de beste spelers ter wereld maken, en dan is 18 miljoen gewoon een schijntje.
Ik weet wel zeker dat mijnheer Lemic liever geen commissie opstrijkt en hem naar Amsterdam brengt dan dat hij nog bij PSV binnenloopt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:48 schreef twi het volgende:
Sulejmani wil prijzen winnen, dus als PSV met dezelfde zak met geld op tafel komt als Ajax, gaat hij net zo lief naar PSV. De prijzen van PSV winnen het de laatste tijd wel van de mythe van Ajax, hoor.
Ik denk dat Liverpool daar wel naar gekeken heeft, die geven heus niet zomaar 12 miljoen extra weg.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oke, maar er is een regel in de Fifa regels die zegt dat ze hem voor 1/3e of de helft van de prijs hadden kunnen kopen omdat hij zo jong was las ik toen ergens.
Welke regel zou dat moeten zijn dan? Hij was gewoon boven de 18 toen hij de transfer maakte hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oke, maar er is een regel in de Fifa regels die zegt dat ze hem voor 1/3e of de helft van de prijs hadden kunnen kopen omdat hij zo jong was las ik toen ergens.
Nou, nou...dat valt toch wel mee? Het scheelt één letter?!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Bovendien heeft Ajax echt nog wel een veel grotere en aantrekkelijkere naam.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:23 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Nou, nou...dat valt toch wel mee? Het scheelt één letter?!
Ja, en de clausule schijnt 10 miljoen te zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Farfan had nog een contract tot 2010, of was dat inmiddels al duidelijk?
mja ik moest er meteen aan denken toen ik het las..quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Geweldige speler; er zijn enkele hele wedstrijden van hem op het internet te vindenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef PyTh het volgende:
Beoogde opvolger van Jeff voor wie nog er nog niks van gezien heeft:
http://www.sportweek.nl/v(...)_Reimond_Messi_Manco
Is geen Hoax. Is echt gebeurd.quote:
Hoeveel jaar op een rij wordt dat al gezegd?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:01 schreef Pritt het volgende:
Mooi, volgend jaar worden we dan eindelijk kampioen.
108quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hoeveel jaar op een rij wordt dat al gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |