http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)nenNaarSchalke04.htmquote:Rutten haalt met Farfán eerste aanwinst naar Schalke 04
05/06/2008 13:05
EXCLUSIEF - PSV heeft met Schalke 04 een akkoord bereikt over de verkoop van aanvaller Jefferson Farfán. De Peruviaan tekent een contract voor vier seizoenen bij de club uit de Bundesliga.
PSV ontvangt tien miljoen euro voor Farfán, die sinds de zomer van 2004 bij de Eindhovenaren onder contract stond. De international kwam in vier seizoenen tot 67 doelpunten in 170 officiële wedstrijden.
Farfán is de eerste grote aankoop van Schalke 04 sinds de club Fred Rutten (FC Twente) aanstelde als nieuwe trainer voor het komende seizoen. Die Königsblauen hopen op korte termijn ook Oranje-middenvelder Orlando Engelaar aan hun selectie toe te voegen.
Wel ironisch, he Wurdsje?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Als je Zeefuik ergens stalt en Farfan verkoopt (of is daar ineens geen interesse meer voor? Tis er zo stil over de laatste tijd).. dan heb je weer plek..
10 miljoen is echt te weinig. Zeker als je kijkt naar de prijs waarvoor Babel weg ging.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wel ironisch, he Wurdsje?
10 miljoen is inderdaad niet erg veel voor een aanvaller met zijn kwaliteiten. We gaan hem missen. Moet er nou ook nog geld betaald worden aan zijn club in Peru?
Iedereen is het erover eens dat Babel voor een belachelijk bedrag weg is gegaan bij Ajax.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:23 schreef R4V3 het volgende:
[..]
10 miljoen is echt te weinig. Zeker als je kijkt naar de prijs waarvoor Babel weg ging.
10 miljoen euro is toch niet gek voor een 1-jarig contract.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wel ironisch, he Wurdsje?
10 miljoen is inderdaad niet erg veel voor een aanvaller met zijn kwaliteiten. We gaan hem missen. Moet er nou ook nog geld betaald worden aan zijn club in Peru?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)nenNaarSchalke04.htm
Ik dacht dat hij nog 2 jaar onder contract stond?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
10 miljoen euro is toch niet gek voor een 1-jarig contract.
Jammer dat Jeff vertrekt, toch een speler die vaak iets extra's bracht.
Hopelijk krijgt hij een waardig afscheid!
Volgens mij ook nog 2 jaar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog 2 jaar onder contract stond?
Ik dacht tot 2010quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
10 miljoen euro is toch niet gek voor een 1-jarig contract.
Jammer dat Jeff vertrekt, toch een speler die vaak iets extra's bracht.
Hopelijk krijgt hij een waardig afscheid!
Zou kunnen, dan zit ik er langs.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog 2 jaar onder contract stond?
Ik zag hem graag geblesseerd raken!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Zonde, ik zag Farfan graag aan het werk.
Dan krijgen ze hun grote vriend Lemic ook erbij terugquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:31 schreef venomsnake het volgende:
Snel Sulejmani halen van die centen..
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zag hem graag geblesseerd raken!.
Voor Sulejmani is er maar één topclub in Nederland héquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:31 schreef venomsnake het volgende:
Snel Sulejmani halen van die centen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |