Die wil ik dan nog wel een kans geven om zich te bewijzen. Op welke positie dan ook. Toch is dat een jongen waar veel 'voetbal' in zit heb ik de indruk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:18 schreef PyTh het volgende:
Zonneveld mag wat mij betreft ook vertrekken, heeft te weinig gebracht en is te traag voor de positie waar hij bij PSV voor gebruikt wordt.
als Lee komt kan hij mooi als stand in fungeren, aangezien Alcides weg isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:18 schreef PyTh het volgende:
Zonneveld mag wat mij betreft ook vertrekken, heeft te weinig gebracht en is te traag voor de positie waar hij bij PSV voor gebruikt wordt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo daar ben ik weer.
quote:
gwapje..quote:
Zou echt geweldig zijn als Lee weer terug zou komen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als Lee komt kan hij mooi als stand in fungeren, aangezien Alcides weg is
Weetikquote:
vergeet zijn 3 scharen nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
gwapje..![]()
[..]
Zou echt geweldig zijn als Lee weer terug zou komen.
Mooi weer van die rushes langs de lijn: Lee Lee Lee Lee.
Waar was je heenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo daar ben ik weer.
Hij was niet liev en had ook nog een klo0nquote:
Weer een (dure) spits. Ik vraag me af wie er dan weg gaat als ze dergelijke spelers willen halen. Farfan dan toch?quote:PSV heeft zich opnieuw gemeld voor Milan Jovanovic. Vorig jaar zomer weigerde Standard Luik nog een bod van zes miljoen euro voor de Servische spits, die door zijn collega's werd gekozen tot Belgisch Voetballer van het Jaar. (Het Nieuwsblad)
We hebben al twee 'aardige' spitsen lopen van beide 6 miljoen+ met Lazovic en Koevermans. Waarbij Lazovic slechts 3 mln hoefde te zijn,quote:
en voor Koevermans ook de hoofdprijs werd neergelegd omdat AZ wist dat we miljoenen kregen toen ajax de CL miste.quote:De krant noemt ook de gang van zaken rond de transfer van Lazovic dubieus. Lemic onderhandelde namens PSV met Vitesse en was tevens adviseur van Lazovic. Vitesse hoopte aanvankelijk 3 miljoen euro te vangen. Omdat Lemic dat bedrag direct bood, zou Vitesse de prijs fors hebben opgeschroefd.
3 is minder dan de helft van 16.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:45 schreef Whiteguy het volgende:
Zo niet denk ik dat 6 mln behoorlijk veel is voor een spits die de helft van zn goals maakt uit strafschoppen.
Zijn belangrijkste kwaliteit is z'n snelheid met de bal aan de voet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel een aardige spits Jovanovic.
En hij is kampioenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:54 schreef pinow het volgende:
Zijn belangrijkste kwaliteit is z'n snelheid met de bal aan de voet.
Maar persoonlijk vind ik er nx aan.
Hij is wisselvallig, egoïstisch, egocentrisch en narcistisch
Jullie mogen die van ons ook wel kopen hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
gwapje..![]()
[..]
Zou echt geweldig zijn als Lee weer terug zou komen.
Mooi weer van die rushes langs de lijn: Lee Lee Lee Lee.
Okee.. zonder overdrijven dit keer dan:quote:
Dat is bijna hetzelfde gemiddelde als 3 strafschoppen uit 16 doelpunten hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Okee.. zonder overdrijven dit keer dan:
Bij luik 63x gespeed, 37x gescoord, waarvan 7 strafschoppen.
En het regent hierquote:
Berlijn+banquote:
Gaat ook gebeuren. Zou het wel mooi vinden als hij en Rochdi naar FCDB zouden gaan, maar ik denk dat Zeefuik bij een Volendam gestald wordt...quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom verhuren ze bijv. Zeefuik niet? Is ook beter voor de ontwikkeling van zo'n jongen.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:28 schreef TerroRobbie het volgende:
VVV wilde hem toch ook al vorig jaar huren? Volgens mij kun je als spits overigens beter top eerste divisie spelen dan tegen degradatie vechten in de eredivisie waar je 1.5 bal per wedstrijd krijgt.
Vitesse vraagt te veel geldquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Velthuizen als opvolger van Gomes heb ik ergens gelezen.
dat sprookej van LAzovic voor 3 miljoen geloof je toch niet? Feyenoord moest al een hele hap hebben dus hij moest altijd veel kosten. Vitesse heeft ook eerder dat seizoen al een hoge prijs genoemd. 3 miljoen dat geloof je toch nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
We hebben al twee 'aardige' spitsen lopen van beide 6 miljoen+ met Lazovic en Koevermans. Waarbij Lazovic slechts 3 mln hoefde te zijn,
[..]
en voor Koevermans ook de hoofdprijs werd neergelegd omdat AZ wist dat we miljoenen kregen toen ajax de CL miste.
Misschien dat ie inmiddels wat in prijs gezakt is (contract tot 2010), dan kan het leuk zijn. Zo niet denk ik dat 6 mln behoorlijk veel is voor een spits die de helft van zn goals maakt uit strafschoppen.
houden zo, ik heb liever dat ze Isaksson halenquote:
Welke keeper moet PSV halen volgens jou dan?quote:
En welke haalbare keeper is geen grote stap achteruit t.o.v. Gomes? Ik denk dat ze het geld dat er beschikbaar is beter kunnen investeren in goede verdedigers en met name backs die wél kunnen verdedigen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:25 schreef Lemming22 het volgende:
Velthuizen is wel een hele grote stap achteruit t.o.v. Gomes. Ik zou hem nog niet veel punten zien pakken voor PSV. Misschien leuk voor over een jaar of 3, als hij die drie jaar lang constant gepresteerd heeft.
Ochoa bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Welke keeper moet PSV halen volgens jou dan?
Waarom niet dan? Beter dan waar hij nu speelt en een goede stap om nog hogerop te komen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Jovanovic komt toch niet naar Nl toe
Ik zie in Isaksson wel een degelijke vervanger met ervaring die wel mee kan in de Champions League.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En welke haalbare keeper is geen grote stap achteruit t.o.v. Gomes? Ik denk dat ze het geld dat er beschikbaar is beter kunnen investeren in goede verdedigers en met name backs die wél kunnen verdedigen.
Als je Zeefuik ergens stalt en Farfan verkoopt (of is daar ineens geen interesse meer voor? Tis er zo stil over de laatste tijd).. dan heb je weer plek.. Maar het liefst zie ik dat ze Lazovic verpatsen.. Reis kan ik geen oordeel overgeven aangezien ik die nog nooit heb zien spelen.. (in ieder geval niet lang genoeg om er een oordeel over te geven)quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:30 schreef Whiteguy het volgende:
Maargoed.. vooralsnog hebben we de volgende aanvallers:
Koevermans, Lazovic, Farfan, Dszudszak, Amrabat, Reis, Manco, Zeefuik
Zo lang hier niet twee van weg gaan, is die 6 mln beter te besteden aan een goede verdediger zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Yo psvers wie van jullie heeft een recente foto van Afellay zijn kapsel. Voorbij de kapper.
Haha grappigquote:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)nenNaarSchalke04.htmquote:EXCLUSIEF - PSV heeft met Schalke 04 een akkoord bereikt over de verkoop van aanvaller Jefferson Farfán. De Peruviaan tekent een contract voor vier seizoenen bij de club uit de Bundesliga.
PSV ontvangt tien miljoen euro voor Farfán, die sinds de zomer van 2004 bij de Eindhovenaren onder contract stond. De international kwam in vier seizoenen tot 67 doelpunten in 170 officiële wedstrijden.
Farfán is de eerste grote aankoop van Schalke 04 sinds de club Fred Rutten (FC Twente) aanstelde als nieuwe trainer voor het komende seizoen. Die Königsblauen hopen op korte termijn ook Oranje-middenvelder Orlando Engelaar aan hun selectie toe te voegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |