Dat heeft volgens mij niet zoveel met AI te makenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:01 schreef Gstyles het volgende:
Ook erg grappig detail.. ben voorbij de missie dat je Vlad doodschiet.. nou keek ik in de politiecomputer en zocht Vlad op.. stond erbij ''missing''... Het spel heeft een heel goede AI!
nope geen last van, ook niet eerder gehoort!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:43 schreef Yankee_One het volgende:
wtf
ik vlieg onder alle bruggen door: geen achievement
ik voltooi alle most wanted missies: geen achievement
meer mensen hier last van?
Alle 14 bruggen gehad? Op alle eilanden de mw jobs gedaan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:43 schreef Yankee_One het volgende:
wtf
Speel je toevallig niet op een PS3?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Alle 14 bruggen gehad? Op alle eilanden de mw jobs gedaan?
waar kan je dat ergens zien?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nog ongeveer $7500 en dan heb ik level 7!
Probeer die brug helemaal linksonderin, dus dat riviertje allerlaatste brug, eens niet onderdoor bij het water maar er naast richting land te nemen. Dat was het voor mij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:43 schreef Yankee_One het volgende:
wtf
Als je een ranked match speelt zie je dat. Als je alleen maar free mode hebt gedaan ben je level 0quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
waar kan je dat ergens zien?
ik zal wel level 0 zijn aangezien ik altijd free mode speel
shit ik ben dus gewoon een noobquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:35 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Als je een ranked match speelt zie je dat. Als je alleen maar free mode hebt gedaan ben je level 0
thanks!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Probeer die brug helemaal linksonderin, dus dat riviertje allerlaatste brug, eens niet onderdoor bij het water maar er naast richting land te nemen. Dat was het voor mij.
was meer een kreet in het algemeenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:04 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij niet zoveel met AI te maken
Dat gaat zoiezo niet aangezien je maar 10 slots hebtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:30 schreef blaze07 het volgende:
Saven jullie per missie op een aparte slot of gewoon er overheen? Of staat auto-save aan?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat gaat zoiezo niet aangezien je maar 10 slots hebtik heb zelf auto save aan maar ga ook naar elke missie even naar huis om te saven (taxi's ownen).
Ik had de missies allang uitgespeeld, dus ik zit vooral chaos te schoppen, maar ik moet zeggen dat ik toch veel geld kwijt ben aan wapens en vooral ziekenhuiskosten. Ik heb al voor tonnen aan auto's moeten jatten om mijn rampages te financieren.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Symer het volgende:
Ik vind het maar ruk dat je zoveel geld krijgt na iedere missie. Heb nu een kwart miljoen op de bank staan en geen flauw idee wat ik ermee moet.
Omdat je wapens enzo in overvloed kunt kopen voelt het haast alsof je cheats gebruikt. Ik wil weer dure dingen als huizen kunnen kopen. En missies doen met de ambulance en vuurtjes blussen. En ik wil weer een radiozender met m'n eigen muziek.
Ik neem aan dat we voor elk van die dingen een GTAIV: San Andreas, GTAIV: Vice City enzo gaan krijgen?
Je kan wel hand granate droppen he.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:27 schreef Symer het volgende:
Heb je trouwens ooit olievlekken, spijkers en bommen kunnen droppen vanuit je auto in een 3D GTA, of was dat alleen in de 2D versies?
Dat was zó tof namelijk, dat moet er ook weer in komen.
Dat is ook wel oké idd. Maar daar heb je maar 25 van. Als die op zijn moet je uit de auto om nieuwe te kopen met de politie op je hielen. Dan waren die garages iets relaxter.quote:
quote:Rockstar heeft zojuist een nieuwe patch voor GTA IV vrij gegeven. Deze nieuwe patch (Versie 1.02) zou multiplayer problemen moeten oplossen. Hieronder een complete lijst met de problemen die verholpen zijn:
* Het was soms niet mogelijk om tijdens een GTA race in of uit een voertuig te stappen.
* Sommige voertuigen zorgden voor onverwachte game crashes.
* Het updaten van de online leaderboards.
* Tijdens het wisselen van teams in een lobby bleef het spel soms hangen.
* Soms was het mogelijk om belachelijk hoge scores te krijgen bij de "Cops 'n Crooks" mode.
* In een GTA race of een race kreeg de speler die als laatst eindigde geen prijs. Dankzij de patch krijgt de speler een prijs van $250.
* "Spectators" zorgden er soms voor dat er nooit een einde aan een game kwam.
* Soms was het niet mogelijk om te spectaten in de tweede ronde van een "Cops 'n Crooks" game.
* De countdown in een lobby is veranderd. Hij wordt niet meer gereset als een nieuwe speler het lobby in komt.
* Spelers die gekicked zijn worden niet meer gelijk naar de single player gestuurd.
zoek ff een body armor map op het net, hoef je zelfs niet te kopenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:32 schreef Armageddon het volgende:
Kan je ergens ook body armor kopen in het begin van het spel, rond de 12%? Zit met een missie waar je een auto moet achtervolgen en dan een berg drugsdealers in een hal moet neerknallen maar ik kom steeds net een stukje health te kort.
Wat lul je ouwe?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
zoek ff een body armor map op het net, hoef je zelfs niet te kopen
een map waarop staat waar de body armors liggen in het spel. zodat je ze niet hoeft te kopen. klik op de link in mijn vorige post!quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
een map waarop staat waar de body armors liggen in het spel. zodat je ze niet hoeft te kopen. klik op de link in mijn vorige post!
zo beter?
in de wapenwinkel / iemands achterbakquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Kijk daar heb je wat aan! Ik zou trouwens ook niet eens weten waar je ze kan kopen!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |