Dat heeft volgens mij niet zoveel met AI te makenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:01 schreef Gstyles het volgende:
Ook erg grappig detail.. ben voorbij de missie dat je Vlad doodschiet.. nou keek ik in de politiecomputer en zocht Vlad op.. stond erbij ''missing''... Het spel heeft een heel goede AI!
nope geen last van, ook niet eerder gehoort!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:43 schreef Yankee_One het volgende:
wtf
ik vlieg onder alle bruggen door: geen achievement
ik voltooi alle most wanted missies: geen achievement
meer mensen hier last van?
Alle 14 bruggen gehad? Op alle eilanden de mw jobs gedaan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:43 schreef Yankee_One het volgende:
wtf
Speel je toevallig niet op een PS3?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Alle 14 bruggen gehad? Op alle eilanden de mw jobs gedaan?
waar kan je dat ergens zien?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nog ongeveer $7500 en dan heb ik level 7!
Probeer die brug helemaal linksonderin, dus dat riviertje allerlaatste brug, eens niet onderdoor bij het water maar er naast richting land te nemen. Dat was het voor mij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:43 schreef Yankee_One het volgende:
wtf
Als je een ranked match speelt zie je dat. Als je alleen maar free mode hebt gedaan ben je level 0quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
waar kan je dat ergens zien?
ik zal wel level 0 zijn aangezien ik altijd free mode speel
shit ik ben dus gewoon een noobquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:35 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Als je een ranked match speelt zie je dat. Als je alleen maar free mode hebt gedaan ben je level 0
thanks!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Probeer die brug helemaal linksonderin, dus dat riviertje allerlaatste brug, eens niet onderdoor bij het water maar er naast richting land te nemen. Dat was het voor mij.
was meer een kreet in het algemeenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:04 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij niet zoveel met AI te maken
Dat gaat zoiezo niet aangezien je maar 10 slots hebtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:30 schreef blaze07 het volgende:
Saven jullie per missie op een aparte slot of gewoon er overheen? Of staat auto-save aan?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat gaat zoiezo niet aangezien je maar 10 slots hebtik heb zelf auto save aan maar ga ook naar elke missie even naar huis om te saven (taxi's ownen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |