Vliegveld, en na 100% ineens op een heleboel plekken.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:38 schreef LENUS het volgende:
Wellicht is deze vraag al vaker gesteld, maar ik heb niet zoveel zin om 9 topics door te spitten....Waar kun je de blackhawk helikopter vinden, dus zonder te cheaten. Heb me al rot gezocht, zonder veel succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2008 09:11 schreef Black-Hole het volgende:
Waar vind je een telefooncel? Ben wezen zoeken maar heb er nog geen een gevonden.Ik denk dat je gewoon met je mobieltje moet bellen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm, die persoon staat niet in mijn contacten lijst.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik denk dat je gewoon met je mobieltje moet bellen..
Uuuh volgens mij moet je gewoon enter klikken bij het smsje en dan staat er zoiets van call number ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:30 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Uhm, die persoon staat niet in mijn contacten lijst.
quote:Op maandag 16 juni 2008 09:30 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Uhm, die persoon staat niet in mijn contacten lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tenminste, ik denk dat je die bedoeld
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]Ja dat is het, dat zijn deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tenminste, ik denk dat je die bedoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk onzin, bewijs wil ik zienquote:Op maandag 16 juni 2008 15:03 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik dacht dat iemand hier onzin aan het vertellen was toen hij zei dat er een Nederlands sprekende voetgangster rondliep, maar het is dus toch zo. Had er net eentje gevonden toen ik mensen van een trap aan het duwen was in Central Park () Ze zegt dus inderdaad dingen als "No, I'm a tourist", "Alsjeblieft, niet vechten!" en "Ga weg"
Dat dacht ik dus ook. Probeer eens wat jonger uitziende voetgangsters op toeristische plekken te slaan enzo, op een gegeven moment hoor je het dan wel.quote:
Thanx, hoe kun je de politie dan omzeilen? Wanneer je het vliegveld betreed dan krijg je een hoop sterren namelijk.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vliegveld, en na 100% ineens op een heleboel plekken.
Ik zei het je tochquote:Op maandag 16 juni 2008 15:03 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik dacht dat iemand hier onzin aan het vertellen was toen hij zei dat er een Nederlands sprekende voetgangster rondliep, maar het is dus toch zo. Had er net eentje gevonden toen ik mensen van een trap aan het duwen was in Central Park () Ze zegt dus inderdaad dingen als "No, I'm a tourist", "Alsjeblieft, niet vechten!" en "Ga weg"
De heli pakken, en wegvliegen, overigens die NL toerist is geen leugen, ik heb haar zelf gezien, op liberty island. ze zei "alsjeblieft niet vechten" met een heel amerikaans accent (geen echte nl'er dus)quote:Op maandag 16 juni 2008 15:48 schreef LENUS het volgende:
[..]
Thanx, hoe kun je de politie dan omzeilen? Wanneer je het vliegveld betreed dan krijg je een hoop sterren namelijk.
Ja dat is echt hilarischquote:Op maandag 16 juni 2008 15:03 schreef Wheelgunner het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja dat is het, dat zijn deNee, die staat al op de kaart maar ik ben al verder in de game. Rare is wel dat het bericht niet meer in mijn telefoon staat terwijl ik hem 100% zeker niet heb gewist. Straks nog eens goed kijken of de telefoon die jullie bedoelen maar eens gebruiken. Moet die missies nog doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je met een auto van Fly Us het vliegveld oprijd dan krijg je geen politie achter je aan. Die auto's van Fly Us heb ik al een paar keer zien staan op het parkeerterrein. Trouwens ook met een tankwagen en bagage wagentje krijg je ze niet achter je aan.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:48 schreef LENUS het volgende:
[..]
Thanx, hoe kun je de politie dan omzeilen? Wanneer je het vliegveld betreed dan krijg je een hoop sterren namelijk.
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:42 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee, die staat al op de kaart maar ik ben al verder in de game. Rare is wel dat het bericht niet meer in mijn telefoon staat terwijl ik hem 100% zeker niet heb gewist. Straks nog eens goed kijken of de telefoon die jullie bedoelen maar eens gebruiken. Moet die missies nog doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
Ik heb zo'n Fly US feroci wagen ergens in Bohan voor mn safehouse staanquote:Op maandag 16 juni 2008 18:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je met een auto van Fly Us het vliegveld oprijd dan krijg je geen politie achter je aan. Die auto's van Fly Us heb ik al een paar keer zien staan op het parkeerterrein. Trouwens ook met een tankwagen en bagage wagentje krijg je ze niet achter je aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
zorg dat er 1 friendsslot bij zit (of hoe heet dat? een plekje waar alleen vrienden/genodigden in kunnen)quote:Op maandag 16 juni 2008 19:34 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe begin ik een nieuwe free mode multiplayer server? Ik kan alleen bestaande met kutsettings joinen... iemand?
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Trouwens die ene missieIk vond dat juist mega irritant, die kolere bitch die de hele tijd aan mijn stuur zat te kloten terwijl ik netjes probeerde te rijden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zouden ze in het echt niet moeten proberen
Suffering from Oblomow's
Kut toeristen ook altijdquote:Op maandag 16 juni 2008 22:16 schreef delano.888 het volgende:
VOOR IEDEREEN DIE BEWIJS WIL VAN DE NEDERLANDS SPREKENDE PEDS
Pak je er nogeen, er staat ondertussen al lang weer een nieuwequote:Op maandag 16 juni 2008 18:28 schreef J.Herrer het volgende:
Eindelijk die Sultan RS gevonden en damn wat een gaaf dingetje![]()
Alleen wel jammer dat ik nu een deur mis omdat zo'n paupertaxi mn deur eraf reed toen ik uitstapte
of je repareerd em/zet em voor je savehouse en doet save!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Pak je er nogeen, er staat ondertussen al lang weer een nieuwe
Naar de garage brengen op Bohan, staat ook aangegeven op je map.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:53 schreef _GdR_ het volgende:
Gister werd ik gebeld door brucie. dat een maat van m ene stevie auto nodig hebt.
nu kreeg ik een smssie met een foto van een auto. ik heb deze gevonden en de auto gestolen. dan krijg je de mededeling dat je de goede auto gevonden hebt. maar wat dan?
Waar moet ik m heen brengen enzo? Hij geeft niets aan.
Bij mij werd er helemaal niets aangegeven. geen waypoint. geen icoontje helemaal niks. .O.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:57 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Naar de garage brengen op Bohan, staat ook aangegeven op je map.
wel waar, op je map staat een lokatie "garage"quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:12 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Bij mij werd er helemaal niets aangegeven.
nee het is juist iets waar je wat extra bij moet nadenken, daarom is het zo goed bedacht! ipv alles voorkouwen en waypoints erheen makenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:35 schreef _GdR_ het volgende:
als andere mensen het zelfde 'probleem' hebben dan zal t misschien een bug kunnen zijn?
nee als ze er een hersenkraker van maakte, dan kon niemand er wat mee. aangezien de helft er nu al niks van snaptquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:08 schreef _GdR_ het volgende:
nja een icoontje zoeken met 'garage' vind ik nou niet echt zo hersenkraker ofzo. heb ook gezocht en kon niets vinden. waar zit ie ergens dan? iig niet in de buurt van brucie zn shop.
Ik vind het leuker om ze voor de metro of van een pier af te duwenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:17 schreef Sackboy het volgende:
Heeft iemand dit al geprobeerd?
Op Bohan zit ergens een groot gat in de weg (vanwege constructiewerkzaamheden), waar je voorbijgangers in kunt duwen. Ze kunnen er dan niet meer uit![]()
Dus je kan er bijvoorbeeld 20 voorbijgangers in duwen, een granaat erin gooien en dan vliegen ze allemaal in de rondte![]()
Je vindt die put hier, bij de gele pijl:
[ afbeelding ]
Ik dacht al, duuuude, ga eens die hash wegleggenquote:
Das niks vergeleken met de laatste missiequote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:03 schreef Dos37 het volgende:
Snow Storm is tot nu toe nog best lastig, elke keer als je doodgaat opnieuw helemaal dat stuk rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |