Vliegveld, en na 100% ineens op een heleboel plekken.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:38 schreef LENUS het volgende:
Wellicht is deze vraag al vaker gesteld, maar ik heb niet zoveel zin om 9 topics door te spitten....Waar kun je de blackhawk helikopter vinden, dus zonder te cheaten. Heb me al rot gezocht, zonder veel succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2008 09:11 schreef Black-Hole het volgende:
Waar vind je een telefooncel? Ben wezen zoeken maar heb er nog geen een gevonden.Ik denk dat je gewoon met je mobieltje moet bellen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm, die persoon staat niet in mijn contacten lijst.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik denk dat je gewoon met je mobieltje moet bellen..
Uuuh volgens mij moet je gewoon enter klikken bij het smsje en dan staat er zoiets van call number ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:30 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Uhm, die persoon staat niet in mijn contacten lijst.
quote:Op maandag 16 juni 2008 09:30 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Uhm, die persoon staat niet in mijn contacten lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tenminste, ik denk dat je die bedoeld
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]Ja dat is het, dat zijn deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tenminste, ik denk dat je die bedoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk onzin, bewijs wil ik zienquote:Op maandag 16 juni 2008 15:03 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik dacht dat iemand hier onzin aan het vertellen was toen hij zei dat er een Nederlands sprekende voetgangster rondliep, maar het is dus toch zo. Had er net eentje gevonden toen ik mensen van een trap aan het duwen was in Central Park () Ze zegt dus inderdaad dingen als "No, I'm a tourist", "Alsjeblieft, niet vechten!" en "Ga weg"
Dat dacht ik dus ook. Probeer eens wat jonger uitziende voetgangsters op toeristische plekken te slaan enzo, op een gegeven moment hoor je het dan wel.quote:
Thanx, hoe kun je de politie dan omzeilen? Wanneer je het vliegveld betreed dan krijg je een hoop sterren namelijk.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vliegveld, en na 100% ineens op een heleboel plekken.
Ik zei het je tochquote:Op maandag 16 juni 2008 15:03 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik dacht dat iemand hier onzin aan het vertellen was toen hij zei dat er een Nederlands sprekende voetgangster rondliep, maar het is dus toch zo. Had er net eentje gevonden toen ik mensen van een trap aan het duwen was in Central Park () Ze zegt dus inderdaad dingen als "No, I'm a tourist", "Alsjeblieft, niet vechten!" en "Ga weg"
De heli pakken, en wegvliegen, overigens die NL toerist is geen leugen, ik heb haar zelf gezien, op liberty island. ze zei "alsjeblieft niet vechten" met een heel amerikaans accent (geen echte nl'er dus)quote:Op maandag 16 juni 2008 15:48 schreef LENUS het volgende:
[..]
Thanx, hoe kun je de politie dan omzeilen? Wanneer je het vliegveld betreed dan krijg je een hoop sterren namelijk.
Ja dat is echt hilarischquote:Op maandag 16 juni 2008 15:03 schreef Wheelgunner het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja dat is het, dat zijn deNee, die staat al op de kaart maar ik ben al verder in de game. Rare is wel dat het bericht niet meer in mijn telefoon staat terwijl ik hem 100% zeker niet heb gewist. Straks nog eens goed kijken of de telefoon die jullie bedoelen maar eens gebruiken. Moet die missies nog doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je met een auto van Fly Us het vliegveld oprijd dan krijg je geen politie achter je aan. Die auto's van Fly Us heb ik al een paar keer zien staan op het parkeerterrein. Trouwens ook met een tankwagen en bagage wagentje krijg je ze niet achter je aan.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:48 schreef LENUS het volgende:
[..]
Thanx, hoe kun je de politie dan omzeilen? Wanneer je het vliegveld betreed dan krijg je een hoop sterren namelijk.
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:42 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee, die staat al op de kaart maar ik ben al verder in de game. Rare is wel dat het bericht niet meer in mijn telefoon staat terwijl ik hem 100% zeker niet heb gewist. Straks nog eens goed kijken of de telefoon die jullie bedoelen maar eens gebruiken. Moet die missies nog doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |