Welke onderwijs instelling voorziet jou van een Internet verbinding?quote:
Ze zijn leuk hequote:Op zondag 8 juni 2008 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wil ook zo'n IRZ en "Oost west, zuid best" tas
Zadkinequote:Op zondag 8 juni 2008 16:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Welke onderwijs instelling voorziet jou van een Internet verbinding?![]()
Ik heb 2 jaar + wat uitloop op Zadkine @ hofplein gezeten (Benthemstraat 15).
Pas je fobo dan eens aan, lamlulquote:Op zondag 8 juni 2008 16:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zadkine
K zit momenteel helemaal niet meer op school joh!
die staat al (grotendeels dan want volgens mij was t niet echt 5 meter ..). niet echt indrukwekkend ofzo, maar goed.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zaterdag ga ik waarschijnlijk![]()
Zijn ze al bezig met die brug rond het NAi?
Er werd gedaan alsof het heel bijzonder zou wordenquote:Op zondag 8 juni 2008 18:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
die staat al (grotendeels dan want volgens mij was t niet echt 5 meter ..). niet echt indrukwekkend ofzo, maar goed.
Ik nam altijd gewoon een lasso mee en mikte dan op een paaltjequote:Op zondag 8 juni 2008 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang zonder remmen gefietstIncl. 1 berg en een hoog viaduct op de vaste route.
Je schoenen hebben niet voor niets zolen
Dat je álles na de picknick-bbq in onze tas had gegooid, en dat we na een paar dagen maar aan Breuls zn kaas waren begonnen, en dat die zelfde kaas inmiddels verdacht veel op onze konijntjes lijktquote:Op maandag 9 juni 2008 10:08 schreef DutchTrain het volgende:
Wat heb ik hier nou weer allemaal gemist
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Duvel en XM's eigen huis!!
Ken je klassiekers.
tssquote:Op maandag 9 juni 2008 11:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
ah ok. ja sorry, ik zit op me werk en heb me hoofd er niet bij en volg niet alles
I'm in, maar niet als NL speeltquote:Op maandag 9 juni 2008 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:
maareehm what about nog een parkbbq?het is weer lekker weer
Vanavond mutsquote:
dan vrees ik dat het een beetje een lage opkomst wordtquote:
Ohw, ok. Lekker vroeg naar bed dus vanavondquote:Op maandag 9 juni 2008 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vanavond muts, dan vrijdag en volgende week dinsdag de laatste groepswedstrijd
.
Hoezo, lekker rustig toch voor ze?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ernstig, rond half 9 was het altijd al uitgestorven in de stad... medelijden met de mensen die dan moeten werken
Ja, net als wanneer je tot tien uur werkt of tot elf uur in een park zitquote:Op maandag 9 juni 2008 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan moet je om 23:15 lekker alleen over straat terug
tis op vrouwen gericht. die laten meestal de mannen voetbal kijken en dan kunnen zij lekker shoppen. ZIj die niet van voetbal houden...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, maar om 18.00 moest je de mensen echt de winkel nog uitschoppen.
En als er geen hond in je winkel is heb je ook geen klap te doen, dus gaat de tijd echt tergend traags
Zodat je mooi wat leuks kunt doen tijdens voetbal?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
tis op vrouwen gericht. die laten meestal de mannen voetbal kijken en dan kunnen zij lekker shoppen. ZIj die niet van voetbal houden...
Mijn baas dacht ook ff mij tot 21:00 in te plannen, maar mooi dat ik om 18:00 naar huis ga ..
Je bent de Goudsesingel opgegaan, dat moet niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:56 schreef littledrummergirl het volgende:
isegrim, bij jou in de buurt is toch een action? Ik heb vandaag ff daar rond gefietst maar ik kon em zo snel niet vindenwaar is ie precies?
( ik ben bij de fontein links gegaan, langs dat gele eehm kunstding, over een viaductje en toen weer naar rechts, langs dat afrikaanse restaurantje enzo en toen verder en onder de kubushuizen weer terug) Ik weet dat ik in de buurt was, maar waar issie precies?
dus ik had nog verder door moeten rijden?quote:Op maandag 9 juni 2008 18:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je bent de Goudsesingel opgegaan, dat moet niet.Je richting Goudse Rijweg, dus links aanhouden vanaf Hofplein. Dan rijd je er vanzelf langs.
Er zijn er wel meer hoor, bijvoorbeeld de So Low, die zit op Zuidplein en ook in die straat in het centrum waar ook de Xenos zit (bij die grote kerk).quote:Op maandag 9 juni 2008 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dus ik had nog verder door moeten rijden?ok dan gaan we binnenkort nog maar eens een poging wagen.
Gek eigk dat er in zon flinke stad maar twee van die leuke troepwinkeltjes zijn
ja klopt, die had ik al ontdekt hierquote:Op maandag 9 juni 2008 18:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer hoor, bijvoorbeeld de So Low, die zit op Zuidplein en ook in die straat in het centrum waar ook de Xenos zit (bij die grote kerk).
Nou, iemand deed die suggestie. Om nog een keertje een park-BBQ te hebben. De vorige heb ik gemist.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
en dat die zelfde kaas inmiddels verdacht veel op onze konijntjes lijkt
Ook zo mooi.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Deze dus => http://www.markthalrotterdam.nl/
van MVRDV
[ afbeelding ]
Dank u zeer.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.welkominrotterdam.nl
Beter wordt ie qua inhoud zoals in Italiëquote:Op maandag 9 juni 2008 21:32 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot die markthal klaar is!!!
Jahquote:Op maandag 9 juni 2008 22:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Beter wordt ie qua inhoud zoals in Italië
En elke dag!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
olijven
mozzarella
viskramen met veel verse (mediterrane) vis
*afdwaalt
Waaaat? Je vindt het niks? Ik ben er vlieft op!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:04 schreef XcUZ_Me het volgende:Die markthal
Rotterdam slaat een beetje door.
Ik vind 'm oprecht verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waaaat? Je vindt het niks? Ik ben er vlieft op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |