het was best okquote:Op zondag 8 juni 2008 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat wat? dan gaan wij zo ook ff kijken ( hier aant einde van de straatmaar wel ff weten oft de moeite waard is om t heeeeeeele end te lopen
)
Welke onderwijs instelling voorziet jou van een Internet verbinding?quote:
Ze zijn leuk hequote:Op zondag 8 juni 2008 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wil ook zo'n IRZ en "Oost west, zuid best" tas
Zadkinequote:Op zondag 8 juni 2008 16:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Welke onderwijs instelling voorziet jou van een Internet verbinding?![]()
Ik heb 2 jaar + wat uitloop op Zadkine @ hofplein gezeten (Benthemstraat 15).
Pas je fobo dan eens aan, lamlulquote:Op zondag 8 juni 2008 16:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zadkine
K zit momenteel helemaal niet meer op school joh!
die staat al (grotendeels dan want volgens mij was t niet echt 5 meter ..). niet echt indrukwekkend ofzo, maar goed.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zaterdag ga ik waarschijnlijk![]()
Zijn ze al bezig met die brug rond het NAi?
Er werd gedaan alsof het heel bijzonder zou wordenquote:Op zondag 8 juni 2008 18:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
die staat al (grotendeels dan want volgens mij was t niet echt 5 meter ..). niet echt indrukwekkend ofzo, maar goed.
Ik nam altijd gewoon een lasso mee en mikte dan op een paaltjequote:Op zondag 8 juni 2008 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang zonder remmen gefietstIncl. 1 berg en een hoog viaduct op de vaste route.
Je schoenen hebben niet voor niets zolen
Dat je álles na de picknick-bbq in onze tas had gegooid, en dat we na een paar dagen maar aan Breuls zn kaas waren begonnen, en dat die zelfde kaas inmiddels verdacht veel op onze konijntjes lijktquote:Op maandag 9 juni 2008 10:08 schreef DutchTrain het volgende:
Wat heb ik hier nou weer allemaal gemist
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Duvel en XM's eigen huis!!
Ken je klassiekers.
tssquote:Op maandag 9 juni 2008 11:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
ah ok. ja sorry, ik zit op me werk en heb me hoofd er niet bij en volg niet alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |