Ah, dat klinkt goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:27 schreef Den_Haag het volgende:
Boekhouden. Free cash flows, investeringen doorrekenen etc. boek heet Financial Economics, van Zvi Bodie
Ben ik niet met je eens. Phil Collins' drumsolo bijvoorbeeld (live and loose in Paris, als ik me niet vergis) is echt geniaal. Echt gewoon briljant.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Drumsolo gebruiken op festivals is wel een beetje muziekale armoede en valt bij mij al heel snel onder: we hebben niets beters te spelen, we zijn door het materiaal heen dus doe maar even wat de komende 20 minuten.
*kuch* Alice Cooper *kuch*
Financiering, daar heb ik net vorige week een tentamen van gemaaktquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:23 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt goed
Dat is bij ons gesplitst in een aantal vakken.
Boek ken ik zo niet, maar zal wel een soort van samenvattend boek zijn als ik de titel zo lees...
Mocht je er ooit nog eens wat vragen over hebben of praktijkvoorbeelden zoeken of zo, dan kun je me rustig PM'en.
[..]
Zodra een drum solo 17 minuten in beslag gaat nemen dan vind ik het kut, ongeacht of je kan drummen of niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:23 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt goed
Dat is bij ons gesplitst in een aantal vakken.
Boek ken ik zo niet, maar zal wel een soort van samenvattend boek zijn als ik de titel zo lees...
Mocht je er ooit nog eens wat vragen over hebben of praktijkvoorbeelden zoeken of zo, dan kun je me rustig PM'en.
[..]
Ben ik niet met je eens. Phil Collins' drumsolo bijvoorbeeld (live and loose in Paris, als ik me niet vergis) is echt geniaal. Echt gewoon briljant.
Maar dan moet je wel kunnen drummen dus
@ Isa: lol @ Southpark![]()
![]()
echt schitterend
En dat einde is ook echt typisch southpark. Koel.
Eens! Is te lang!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zodra een drum solo 17 minuten in beslag gaat nemen dan vind ik het kut, ongeacht of je kan drummen of niet.
Helemaal mee eens. Dat is gewoon irritant.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zodra een drum solo 17 minuten in beslag gaat nemen dan vind ik het kut, ongeacht of je kan drummen of niet.
En nu ook ROland Garros en straks Wimbledon tussendoorquote:Ik zit me ondertussen te verheugen op de sportzomer. Nu al een aflevering studio sportzomer, heerlijk! Geweldig programma is dat, ook al vind ik Jack van Gelder stom. Maar, wat een zomer gaat het worden. In een ruk door, EK, tour de France en Olympische spelen. Wat een kijkgenot!
Nee, nee, nee!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:29 schreef AKnynke het volgende:
@ MM: Nee hoor, vind seks gerust lekker! Vind ik stiekem eigenlijk ook.
Zo, was 3 van 3 hangt ook op het wasrekje. Rood, wit en donker is klaar. Morgen nog bont, maar heb geen plaats meer om te drogen.
Ik zit me ondertussen te verheugen op de sportzomer. Nu al een aflevering studio sportzomer, heerlijk! Geweldig programma is dat, ook al vind ik Jack van Gelder stom. Maar, wat een zomer gaat het worden. In een ruk door, EK, tour de France en Olympische spelen. Wat een kijkgenot!
* MinderMutsig haalt opgelucht ademquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:29 schreef AKnynke het volgende:
@ MM: Nee hoor, vind seks gerust lekker! Vind ik stiekem eigenlijk ook.
Over overgewaardeerde nummers gesprokenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
Het ligt aan de drumsolo. *Krakje kan de solo van Innagadadavida wel waarderen*
U2 komt hier het huis niet in. Levend of per CDquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dat is gewoon irritant.
Bijna net zo erg als de stem van Bono.
Seks voor een keertje, dat past niet zo goed bij mij. Dus heb ik al seks dan meoten er gevoelens bij zijn. En gevoelens komen nu niet zo goed uit met een hollandse vent, aangezien ik over iets meer dan 2 maanden (ja, ik zei iets meer dan 2 maanden, fuck wat is dat snel) voor 2 jaar naar zweden vertrek.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, nee, nee!
Vertel eens, waarom 3 maanden geen sex?
SPILL!
KRAK!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:32 schreef krakkemieke het volgende:
3 maanden? ROFL! Wat dacht je van 8 jaar?(Ja, ik ben kieskeurig ja)
Ja, maar het kutte is dat ik op het werk zit overdag. En de tour is ook overdag, maar dan ga ik gewoon veel naar radio 1 luisteren. Tennis is wat dat betreft lastig! Ik mis het echt, ik weet nu helemaal niet hoe het er aan toe gaat in Parijs. Las vanmorgen dat Nadal gister gewonnen heeft, van djokovich, toch? Dat vind ik zo'n geweldige speler!.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:30 schreef borisz het volgende:
[..]
En nu ook ROland Garros en straks Wimbledon tussendoor
Ah, okay...quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Seks voor een keertje, dat past niet zo goed bij mij. Dus heb ik al seks dan meoten er gevoelens bij zijn. En gevoelens komen nu niet zo goed uit met een hollandse vent, aangezien ik over iets meer dan 2 maanden (ja, ik zei iets meer dan 2 maanden, fuck wat is dat snel) voor 2 jaar naar zweden vertrek.
Daarom doe ik de komende 2 maanden en een aantal dagen, en waars. langer, niet aan seks!
Als ik de stem van die vent hoor krijg ik ineens de vreemde aandrang om mijn tanden af te schuren door ze over een schoolbord te halen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
U2 komt hier het huis niet in. Levend of per CD.
Ieder zijn ding. Maar niet elke vent is onhandig ofzo. Leuk, al die vooroordelen. Maar er zitten er ook genoeg tussen die wel weten hoe een vrouw werkt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
Beter een eigen hand dan een onhandige vent, zou ik zeggen. Ik zei al, ik ben kieskeurig.......
En samen met clannad?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als ik de stem van die vent hoor krijg ik ineens de vreemde aandrang om mijn tanden af te schuren door ze over een schoolbord te halen.
Ik heb er laatst nog eens naar geluisterd; het is niet de band, het is Bono. U2 is best goed, ze moeten alleen die griezel met die gruwelstem lozen.
Tsja. 8 jaar, dat is wel heel lang!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
Beter een eigen hand dan een onhandige vent, zou ik zeggen. Ik zei al, ik ben kieskeurig.......
Nadal en Djoko spelen morgen wie er de nummer twee van de wereld isquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, maar het kutte is dat ik op het werk zit overdag. En de tour is ook overdag, maar dan ga ik gewoon veel naar radio 1 luisteren. Tennis is wat dat betreft lastig! Ik mis het echt, ik weet nu helemaal niet hoe het er aan toe gaat in Parijs. Las vanmorgen dat Nadal gister gewonnen heeft, van djokovich, toch? Dat vind ik zo'n geweldige speler!.
Zolang Bono zijn mond houdt vind ik alles best. Ik zou met liefde zijn stembanden verwijderen om de mensheid een dienst te bewijzen.quote:
Oeh! Dat is wel diep geworteld...quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zolang Bono zijn mond houdt vind ik alles best. Ik zou met liefde zijn stembanden verwijderen om de mensheid een dienst te bewijzen.
Spannend! Dat zal vast een leuke wedtrijd worden. Dat mis ik wel hoor, aan het studerende leven. Gewoon overdag eens even een paar uurtjes tv kijken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Nadal en Djoko spelen morgen wie er de nummer twee van de wereld is
Dankje!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:43 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje geeft MM een anti-bono-stem-radar, die alle bono liedjes uitschakelt.
Niet eens 8 minuten!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen en vooral deze maand hoef ik niet veel naar de uni. Lekker veel sport kijken en thuis werkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Spannend! Dat zal vast een leuke wedtrijd worden. Dat mis ik wel hoor, aan het studerende leven. Gewoon overdag eens even een paar uurtjes tv kijken.
He, jij hier.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Maar niet elke vent is onhandig ofzo. Leuk, al die vooroordelen. Maar er zitten er ook genoeg tussen die wel weten hoe een vrouw werkt.
He, ik hier.quote:
Wat is dat ook met vrouwen, tandpastadopjes en wc-brillenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
Haske goed Euc!
Naja Obli, na een paar jaar gepraat uitlokken door ruzie te maken over het tandpasta dopje, kan je weleens denken dat je kan praten.........
Dat je niet veel om tv geeft en verstandig genoeg geen duur ding koopt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:00 schreef AKnynke het volgende:
K heb trouwens een hele kleine TV, zoiets. [ afbeelding ]
Wat zegt dat?
alsof ze gaat slapenquote:
He! Jou miste ik al!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:01 schreef DarkElf het volgende:
trusten!
![]()
Ik begeef met mr DE, die ik morgennacht moet missen, naar bed..
Uiteindeiljk vast wel!quote:
Er hoort ook kut te zijn tijdens de sex.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Uiteindeiljk vast wel!
Goh, ik heb de hele avond zo'n kramp in m'n voeten steeds. Elke beweging is verkeerd, dan schiet t er weer in.
Dat is pas kut tijdens de seks!
Dat je niet veel geld hebt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:00 schreef AKnynke het volgende:
K heb trouwens een hele kleine TV, zoiets. [ afbeelding ]
Wat zegt dat?
Overigens: je voet recht houden en met je hand flink achter je voet naar je toe duwen. Werkt tijdens het duiken ook, maar dan heb ik een vin aan die een stuk makkelijker te bereiken isquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Uiteindeiljk vast wel!
Goh, ik heb de hele avond zo'n kramp in m'n voeten steeds. Elke beweging is verkeerd, dan schiet t er weer in.
Dat is pas kut tijdens de seks!
Ik heb geen tv op mijn slaapkamer. Tv kijken doe ik wel beneden, op mijn 15 jaar oude Daewoo, non breedbeeld. Kortom, ik kijk tv voor vermaak, zo af en toequote:Op woensdag 4 juni 2008 23:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat je niet veel geld hebt?![]()
Nee, geintje...
Waar jij je goed bij voelt is wat bij je past!
Ik had tot voor kort een mini teeveetje op de slaap kamer...
Maar ja, ik slaap naast een man hè?
Das waar. Meestal ben ik er ook zelf bij, en ik ben in het bezit van zo'n ding.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er hoort ook kut te zijn tijdens de sex.
vreselijk irritant. Moet je weer van stand wisselenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Das waar. Meestal ben ik er ook zelf bij, en ik ben in het bezit van zo'n ding.
Maar, stel je eens voor dat je voet verkrampt bij elke beweging...zo'n afknapper!
Ja. Dat is ook de normale techniek. Alleen zijn mijn benen veel langer dan mijn armen, en kom ik met moeite bij m'n tenen. en dan nog trekken met kramp is onmogelijk. T uitzitten is m'n enige manier, niet te veel bewegen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overigens: je voet recht houden en met je hand flink achter je voet naar je toe duwen. Werkt tijdens het duiken ook, maar dan heb ik een vin aan die een stuk makkelijker te bereiken isDan trek ik de kramp er een stuk makkelijker uit. Maar om nu met kramp in bed een vin aan te trekken is ook zo iets
Gaan staan, je been zonder kramp een flinke stap naar voren doen en je achterste voet op de grond houden zou iets moeten verlichten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook de normale techniek. Alleen zijn mijn benen veel langer dan mijn armen, en kom ik met moeite bij m'n tenen. en dan nog trekken met kramp is onmogelijk. T uitzitten is m'n enige manier, niet te veel bewegen.
@ Krakkie: K heb t eens gelezen, maar vraag me af of het echt werkt..
Ja, lekker hangen op FOK!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen tv op mijn slaapkamer. Tv kijken doe ik wel beneden, op mijn 15 jaar oude Daewoo, non breedbeeld. Kortom, ik kijk tv voor vermaak, zo af en toe
Er is meer vermaak dan tv
Mijn vrouw is niet thuisquote:
Het werkt!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook de normale techniek. Alleen zijn mijn benen veel langer dan mijn armen, en kom ik met moeite bij m'n tenen. en dan nog trekken met kramp is onmogelijk. T uitzitten is m'n enige manier, niet te veel bewegen.
@ Krakkie: K heb t eens gelezen, maar vraag me af of het echt werkt..
Echt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
Euc , dat dopje kon me niks schelen. Maar als ik daar herrie over maakte, hoorde ik tenminste wat hem echt dwars zat. Anders kon hij daar niet over praten.
quote:
Dan hing ik hier niet rondquote:
Dat is voor de kramp in de kuiten. T zit in m'n voet, vooral m'n tenen. Maar, t gaat al een stuk beter nu ! Thanks for the tips!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaan staan, je been zonder kramp een flinke stap naar voren doen en je achterste voet op de grond houden zou iets moeten verlichten.
Oh mijn god...ik zou gek worden...quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dat is toch een vrouwendingetje? Om bij ruzie over het tandpastadopje ineens aan te komen met iets wat drie weken geleden al speelde?
Oh dear....pussywhipped?quote:
Ah, tenen, dan moet ik weer eens kijken in mijn rescue diver handleiding, misschien staan er nog wat tips in. Kuiten iig zat, maar daar heb ik na een uur rondduiken in koud water wel last vanquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat is voor de kramp in de kuiten. T zit in m'n voet, vooral m'n tenen. Maar, t gaat al een stuk beter nu ! Thanks for the tips!![]()
![]()
*snifquote:
Leuk om te relaxen in de auto.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:19 schreef beunkster het volgende:
Oké, dus U2 is het niet voor jullie... kan het wel waarderen
Maar then again, ik kan bijna alles wel waarderen
Ik ben meer van de lekkere gitaarsolo's dan van drumsolo's overigens.
Wat vinden we van de volgende groepen/nummers/artiesten:
...
Of je vind het zelf gezelliger om bij elkaar te zitten... ?quote:
Je kunt het ook anders doen... ik heb gelukkig niet zo vaak last van kramp, maar wat mij altijd wel helpt als ik kramp in mijn been heb is mijn beenspieren echt heel strak aanspannen (been zo ver mogelijk uitstrekken) en dan mijn voet richting mijn hoofd bewegen, maar dan dus zonder mijn armen te gebruiken. Bij mij is het dan zo over...quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:09 schreef AKnynke het volgende:
Het is niet alleen sex wat de klok slaat. Over klok gesproken, die *#$#@$#@ wekker gaat om 5.45...quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Of je vind het zelf gezelliger om bij elkaar te zitten... ?![]()
Wat ik me dan weer helemaal voor kan stellen!
Ligt eraan welk standjequote:
Rammstein!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuk om te relaxen in de auto.
Maar goed, ik ben meer van Queen en zo. Voor de rest vind ik alles wel best op de tegenwoordige R&B en die crap na. Motown vind ik ook heerlijk om te relaxen
Van Rammstein tot Enya, ik heb er cds van
Hmm, waar zitten jouw gedachtes?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet alleen sex wat de klok slaat. Over klok gesproken, die *#$#@$#@ wekker gaat om 5.45...
De kwaliteit van Guns 'n Roses zat hem voor mij vooral in Slash's fantastische gitaarwerk en Axls stem.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:24 schreef SHE het volgende:
Guns 'n Roses...
Led Zeppelin...
Santana
Gary Moore
Je bedoeld Brighton Rock Solo neem ik aan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
Beunkster, toen ik die solo hoorde dacht ik, zo klinkt verdriet. Nu ken ik echt het verdriet om iemand te verliezen, en ja dat verdriet klinkt zoals die solo.
Oké, ja dat kan ik ook wel goed plaatsen ja. Dat gaat inderdaad door merg en been.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:35 schreef krakkemieke het volgende:
Uh nee, ik bedoelde de solo in november rain van guns @ roses.
^^ Datquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:24 schreef SHE het volgende:
Guns 'n Roses...
Led Zeppelin...
Santana
Gary Moore
Nee nee nee, dat is beslist NIET waar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
Wat nou verkrachting?
In hun tijd waren veel klassieke muziekjes niks meer dan populaire deuntjes.
Ik vind het jammer maar niet verkeerd dat die deuntjes nu ook weer populair worden. En dat betekent dat ze weer van het volk worden.
Dat is wel echt ideaal, dat helpt zeker!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:46 schreef krakkemieke het volgende:
Ik luister geen radio Beunkster, dus ik hoor het nooit dus het is speciaal........
Behalve dat gekweel metquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik loop zo hopeloos achter...... met muziek
Hee Beunkster! Weet je Wat Brian May nog meer doet?
Jamiroquai ken ik niet zo goed... het enige dat ik nooit meer vergeet is de aankondiging van Henk Westbroek (op 3FM), met zijn typische accent zei hij iets in de geest van 'en het volgende plaatje is van jámiròkwai', echt gewoon totaal niet zoals je het hoort uit te spreken, klonk echt nergens naar, dat was wel grappigquote:
Waar wou je anders stoof van maken? Palmbomen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:05 schreef SHE het volgende:
Ik wil niet arrogant doen, maar wat een pijnlijke muzikale keuzes alhier![]()
Ooit, ga ik stamppotjes voor jullie maken , met stoof van echte beesten, en dan draai ik de hele avond alleen liedjes die ik leuk vind
quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:05 schreef SHE het volgende:
Ik wil niet arrogant doen, maar wat een pijnlijke muzikale keuzes alhier![]()
Ooit, ga ik stamppotjes voor jullie maken , met stoof van echte beesten, en dan draai ik de hele avond alleen liedjes die ik leuk vind
Nee, dat is écht niet zo. Mozart bijvoorbeeld was alleen voor de gegoede burgerij. Die man wou zich niet eens inlaten met het 'gewone' volk. Het 'gewone' volk kwam echt niet bij de keizer over de vloer, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Dat bedoel ik dus... muziek wordt wel of niet gwaardeert. Frans Bauer of Mozart.
In de tijd van Mozart floot het volk die deuntjes.
Er was niks anders.
Tegenwoordig fluit niemand meer.
Dit gaat echt te snel gewoon... waar doel je precies op?quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:10 schreef krakkemieke het volgende:
Wat bedoel je beunkster?
Slaap lekker en een fijne vakantie.quote:
Ik had gewoon niets meer te zeggen dan datquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom die![]()
![]()
Dag krakHave fun!
Enneh, een beetje plagen mag toch wel?
Ben benieuwd wat je ervan vindt, ik vind het iig echt heel erg interessant om te lezenquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Gek op weblogs, ff kijken euc.
Haaaai farfallus
niet zoveel rukken op mijn foto's johquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:07 schreef cul_non_kul het volgende:
Hopelijk niet, krijg je alleen maar kramp of een lamme arm van
Zwaaien Beeb, ik had het niet over rukken!quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
niet zoveel rukken op mijn foto's joh
*SOL terugzwaaitquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:15 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Zwaaien Beeb, ik had het niet over rukken!
maandag kan ik wel! waar moet ik eigenlijk heen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nenenenenene
Vrijdag gaat ook niet, weekenden he
Maandag dan?
Geen idee.. ergens waar ze boten verhurenquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
maandag kan ik wel! waar moet ik eigenlijk heen?
Ik heb wel vrienden met een boot maar die liggen nu geloof ik ook op het drogequote:Op donderdag 5 juni 2008 01:29 schreef Euc- het volgende:
[..]
Geen idee.. ergens waar ze boten verhuren
Heb mijne niet vaarklaar gemaakt, en in de winterstalling laten staan, omdat ik het niet de moeite vond voor zo een korte tijd, dus zeg het maar
jah schat ik hou ook van pornojij bent pornoquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:24 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
I.v.m. lamme arm van het zwaaienknik ik even naar MK (of SoL? ...confused
)
Koken is "makkelijk" te leren, het begint met passie ...quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
uhm, nee maar wil het wel leren koken
limburg is like. 4 uur. met de trein.
ik kan op zich best goed koken. nou ja dat zeggen andere mensen haha.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:46 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Koken is "makkelijk" te leren, het begint met passie ...
Damn ik heb ergens een krolsche kat zitten, wat een gejank zeg...
Ik heb tig wassen weg te vouwen, bleggg.quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:53 schreef Oblivion het volgende:zoonlief....
Wat ga ik doen vandaag?![]()
Oh ja, wassen en beetje fokken...![]()
Geutmeurning!
Een avondje youtube inplannen, is best grappig zo af en toe.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:59 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer moet ik nou al die clipjes gaan kijken?Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor?
ik heb gister al pinkpop clipjes zitten kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een avondje youtube inplannen, is best grappig zo af en toe.
Zo van "he, nu we zo bezig zijn he, heb jij het gehakt er uit gelegd?"quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen! Ik voel me een beetje uitgeblust. Zo maar een frisse douche nemen om helder te worden. Vannacht was er een vervelende mug op mijn kamer!! Klamboe maar weer eens goed hangen dus.
Seks, muziek & eten, dat vat de gesprekken van vannacht wel weer samen
Dan maar hopen dat ze niet van hardcore 5000 beats per minute house zooi houdtquote:
Trainen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze niet van hardcore 5000 beats per minute house zooi houdt
Alhoewel, ze was brak he?
Owja, dat moet ik ook nog terug zoeken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:12 schreef Pheno het volgende:
Pinkpop heb ik van de VPRO opgenomen, dus gisteren iig al countin crows gekeken
Briefje terugsturen en vragen? Of bij je huidige baas vragen, als die weet dat je wegwil..quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Owja, dat moet ik ook nog terug zoeken.
Nou, ik heb weer wat te doen dit weekend.
Iemand enig idee hoe ik subtiel kan vragen als ik als ambtenaar bij een ZBO een interdepartementale kandidaat ben als ik solliciteer bij een ministerie? Kreeg namelijk een brief dat een vacature op dit moment alleen was opengesteld voor interne en interdepartementale kandidaten en volgens mij ben ik interdepartementaal. mèn, wat een woord zeg: interdepartementaal!
Met subtiel kom je niet ver.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Owja, dat moet ik ook nog terug zoeken.
Nou, ik heb weer wat te doen dit weekend.
Iemand enig idee hoe ik subtiel kan vragen als ik als ambtenaar bij een ZBO een interdepartementale kandidaat ben als ik solliciteer bij een ministerie? Kreeg namelijk een brief dat een vacature op dit moment alleen was opengesteld voor interne en interdepartementale kandidaten en volgens mij ben ik interdepartementaal. mèn, wat een woord zeg: interdepartementaal!
Gewoon zeggen dat overheidsambtenaren toch 1 pot nat zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet me er even doorheen bluffen volgens de HR afdeling.![]()
Maar ik was in dienst voordat het een ZBO werd en daardoor heb ik dezelfde rechten als een rijksambtenaar. Ofzo.
Ik ga eens bellen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo van "he, nu we zo bezig zijn he, heb jij het gehakt er uit gelegd?"
Toen ik het typte dacht ik er ook aan. Dus daarnet gedaan. Bobotiequote:Op donderdag 5 juni 2008 10:14 schreef octopussy het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat overheidsambtenaren toch 1 pot nat zijn![]()
[..]
dat had ik dus vanochtend nog even moeten doen.
Zie je daarom denken vrouwen eraan onder sex!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:14 schreef octopussy het volgende:
dat had ik dus vanochtend nog even moeten doen.
Dat is de reden dat wij het vlees er pas 's ochtends uitleggen, dan hoef je niet te denkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zie je daarom denken vrouwen eraan onder sex!
"Schat wordt eens wakker, ik ben wat vergeten maar ik weet niet precies wat. Zullen we even sexen?"quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is de reden dat wij het vlees er pas 's ochtends uitleggen, dan hoef je niet te denken
'Oh ja, de worst".quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
"Schat wordt eens wakker, ik ben wat vergeten maar ik weet niet precies wat. Zullen we even sexen?"
Ja, ik werk 20 uur en verdoe de rest van mijn werktijd op fok.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:21 schreef ColdFeet het volgende:
Hé, een onbekend gezicht. Hallo Pheno! Voldoe je wel aan de 20/20-regel?
En ik hoorde dat Anthraxx ervan overtuigd is dat ik een lelijk wijf ben. Eindelijk iemand die het begrijpt
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik werk 20 uur en verdoe de rest van mijn werktijd op fok.
Maar ik werk wel parttime, dus voor 90% voldoe ik er aan.
Hard?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen u allen tezamen.
Gaat hard hier...
Oh.quote:
Nou, leg eens uit!quote:
Je onderschrift:quote:
Dat kloptquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:30 schreef octopussy het volgende:
[..]
Je onderschrift:
Zuurstof is net geld. Te weinig is knap lastig, maar teveel kan dodelijk zijn.
Je bent een duiker
Dat zou wel héél opmerkelijk zijn, jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:29 schreef Oblivion het volgende:
Nee, dan maar niet.![]()
Zal er toch wel niet in horen...
Ik zal mijn pm box eens startenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stuur maar een PM naar Lein, die legt het je wel uit
Héél opmerkelijk ja...quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zou wel héél opmerkelijk zijn, ja
Nitrox is toch voor mensen die niet gewoon rustig kunnen adem halen?quote:
Nee, dat is voor mensen die zeg een uur op 20 meter onder water willen blijven zonder deco verschijnselenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nitrox is toch voor mensen die niet gewoon rustig kunnen adem halen?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:41 schreef SHE het volgende:
Coldfeet stalkt mij![]()
Ik heb 9 cracottes met vega kaas gegeten. Ik ben nog steeds een beetje van slag
Gelukkig alleen een vergadering vandaag.
Goeiemorgen dus
Dan vonden ze het wel erg spannendquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Was ook een grapje.
Mijn broer is van de week naar Egypte geweest en hij was de enige die niet op Nitrox zat. Die andere gasten gingen te hard met de ademhaling....
Fritzl-feederquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga je ontvoeren en opsluiten en volproppen met libanese hapjes
OK... Dat was een plaatje dat ik niet wilde zienquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Fritzl-feeder![]()
En dan ben ik groot en rond en ontsnap ik en dan ga ik de wereld redden!
[ afbeelding ]
Beetje nagels erop en...quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Fritzl-feeder![]()
[ afbeelding ]
Uhm, ik denk niet dat Fritzl dat zou hebben gewildquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Fritzl-feeder![]()
[ afbeelding ]
Is dat verschil erg groot dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan vonden ze het wel erg spannend
met Nitrox is het niets anders dan dat je bodemtijd verlengd wordt. Je mag minder diep, dat wel, maar je mag langer op die diepte blijven. Iets met stikstofbelletjes
Op vakantie kijk ik naar de duiken van die dag en maak dan een beslissing of ik nitrox of perslucht duikHier in Nederland doe ik sowieso perslucht, ik moet nog een fles kopen die geschikt is voor nitrox
Maar dat zeg ik al 3 jaar
Je proeft geen verschil, het is alleen als je weet dat je bv op een wrak of zo gaat duiken dat je wat langer onder blijft. of iig, je kunt plannen dat je langer onder water blijftquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is dat verschil erg groot dan?
In Nederland dook ik toch nooit lang echt diep. Ik heb nog nooit op nitrox gedoken, ben er al een jaar of 5 uit.
Lijkt me mooiquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
Zeikweerik ga echt niet naar het lab lopen, nu
Pheno, Ik wil eigenlijk eind dit jaar naar Sodwana Bay in Zuid-Afrika... Maar dan dit keer wel met duikbrevet
Ach, dat gezeik op organisaties. De een (NOB) gaat wat trager omdat ze je alle veiligheids spullen en redenen er achter willen leren, PADI gaat er vanuit dat je gewoon de regels volgt zoals die opgesteld zijn. En later in vervolgcursussen leer je de redenen erachter. Uiteindelijk duiken we allemaal met dezelfde tabellen, toch ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Trouwens brevet bij PADI gehaald?
Vroeger vond ik dat echt een butt organisatie die mensen veel te snel door de cursus heen ragde, maar mijn broer was zowaar positief over de school waar hij bij was...
Tijden veranderen blijkbaar.
Ik ben een en al oog.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:36 schreef Leintjeuh het volgende:![]()
ik lees 20/20 regel! Ik leg m wel uit want t is mijn regel
Op de CUL SC Jubileum meet bij mij thuisquote:
Ik ben 29 en ik hoor geen klachten van mijn vrouwquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Op de CUL SC Jubileum meet bij mij thuishadden we het natuurlijk over seks. En toen riep ik de 20/20 regel in het leven, minstens 20 jaar oud en 20 cm lang
![]()
![]()
*schop*quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
Wie schopt mij naar het labo? Ik moet nog best veel doen vandaag, maar het regent zo hard, boo-hoo
Ach, uiteindelijk willen we allemaal maar 1 ding. of meer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Leintjeh bevestigd mijn vermoedden. Vrouwen klagen over seksistische mannen, maar ondertussen zijn ze zelfs net zo erg. Ze zijn gewoon jaloers dat het van ons geaccepteerd is dat we seksistisch zijn
Ik klaag over mannen met kleine pikken, onervaren mannen en mannen die slecht neuken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Leintjeh bevestigd mijn vermoedden. Vrouwen klagen over seksistische mannen, maar ondertussen zijn ze zelfs net zo erg. Ze zijn gewoon jaloers dat het van ons geaccepteerd is dat we seksistisch zijn
gelijk heb je, je mag wat te eisen hebbenquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik klaag over mannen met kleine pikken, onervaren mannen en mannen die slecht neuken.Voor de rest heb ik geen problemen met (ervaren, goed geschapen, goed neukende) mannen
Huh?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:21 schreef ColdFeet het volgende:
Hé, een onbekend gezicht. Hallo Pheno! Voldoe je wel aan de 20/20-regel?
En ik hoorde dat Anthraxx ervan overtuigd is dat ik een lelijk wijf ben. Eindelijk iemand die het begrijpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |