Rammstein!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuk om te relaxen in de auto.
Maar goed, ik ben meer van Queen en zo. Voor de rest vind ik alles wel best op de tegenwoordige R&B en die crap na. Motown vind ik ook heerlijk om te relaxen
Van Rammstein tot Enya, ik heb er cds van
Hmm, waar zitten jouw gedachtes?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet alleen sex wat de klok slaat. Over klok gesproken, die *#$#@$#@ wekker gaat om 5.45...
De kwaliteit van Guns 'n Roses zat hem voor mij vooral in Slash's fantastische gitaarwerk en Axls stem.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:24 schreef SHE het volgende:
Guns 'n Roses...
Led Zeppelin...
Santana
Gary Moore
Je bedoeld Brighton Rock Solo neem ik aan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
Beunkster, toen ik die solo hoorde dacht ik, zo klinkt verdriet. Nu ken ik echt het verdriet om iemand te verliezen, en ja dat verdriet klinkt zoals die solo.
Oké, ja dat kan ik ook wel goed plaatsen ja. Dat gaat inderdaad door merg en been.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:35 schreef krakkemieke het volgende:
Uh nee, ik bedoelde de solo in november rain van guns @ roses.
^^ Datquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:24 schreef SHE het volgende:
Guns 'n Roses...
Led Zeppelin...
Santana
Gary Moore
Nee nee nee, dat is beslist NIET waar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
Wat nou verkrachting?
In hun tijd waren veel klassieke muziekjes niks meer dan populaire deuntjes.
Ik vind het jammer maar niet verkeerd dat die deuntjes nu ook weer populair worden. En dat betekent dat ze weer van het volk worden.
Dat is wel echt ideaal, dat helpt zeker!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:46 schreef krakkemieke het volgende:
Ik luister geen radio Beunkster, dus ik hoor het nooit dus het is speciaal........
Behalve dat gekweel metquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik loop zo hopeloos achter...... met muziek
Hee Beunkster! Weet je Wat Brian May nog meer doet?
Jamiroquai ken ik niet zo goed... het enige dat ik nooit meer vergeet is de aankondiging van Henk Westbroek (op 3FM), met zijn typische accent zei hij iets in de geest van 'en het volgende plaatje is van jámiròkwai', echt gewoon totaal niet zoals je het hoort uit te spreken, klonk echt nergens naar, dat was wel grappigquote:
Waar wou je anders stoof van maken? Palmbomen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:05 schreef SHE het volgende:
Ik wil niet arrogant doen, maar wat een pijnlijke muzikale keuzes alhier![]()
Ooit, ga ik stamppotjes voor jullie maken , met stoof van echte beesten, en dan draai ik de hele avond alleen liedjes die ik leuk vind
quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:05 schreef SHE het volgende:
Ik wil niet arrogant doen, maar wat een pijnlijke muzikale keuzes alhier![]()
Ooit, ga ik stamppotjes voor jullie maken , met stoof van echte beesten, en dan draai ik de hele avond alleen liedjes die ik leuk vind
Nee, dat is écht niet zo. Mozart bijvoorbeeld was alleen voor de gegoede burgerij. Die man wou zich niet eens inlaten met het 'gewone' volk. Het 'gewone' volk kwam echt niet bij de keizer over de vloer, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Dat bedoel ik dus... muziek wordt wel of niet gwaardeert. Frans Bauer of Mozart.
In de tijd van Mozart floot het volk die deuntjes.
Er was niks anders.
Tegenwoordig fluit niemand meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |