abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59102147




http://www.autojunk.nl/clips/view/141087

Testrijder Tochio Suzuki rijdt een recordtijd in een ongewijzigd productiemodel (Japanse versie) op standaard banden... krap 7:29 seconden.. en is daarmee sneller dan Koenigsegg CCR en de Pagani Zonda F. Verder pwnt de V-Spec in de eerste testrit al de Carrera GT:




Laten we beide wagens eens vergelijken. Een Carrera GT, ter waarde van ¤ 646.485 EURO op circuitbanden, een 612 pk's sterke V10 en 3000 lbs gewicht bestuurd door professional Walter Röhrl, wordt gepwnt door

Een GT-R V-spec van nog geen 100.000 euro, 550 pk's (70 pk's extra aldus Nissan) en 3750 lbs gewicht in zijn eerste testrit.

Met een speciale vermelding voor DS4:
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:46 schreef DirtyHarry het volgende:
DS4 wringt zich in zoveel bochten dat er straks een circuit naar hem wordt vernoemd


De Skylines R32, R33, de R34 die oppermachtig waren op alle circuits. En Nissan ontwikkelt in paar jaar tijd een auto die de 40 jaar ervaring van Porsche keihard vernedert. De oude tijden van GT-R's herleven weer. Ontzagwekkend..

[ Bericht 51% gewijzigd door Jakhals op 04-06-2008 14:32:48 ]
pi_59103635
Heb je aandelen nissan?
pi_59104489
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:49 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Heb je aandelen nissan?
Ja leuk. Maar hier valt niet te ontkennen dat de cijfers op pure feiten gebaseerd zijn..
pi_59106267
Ondanks dat die 7:29 geen volledige ronde is, is het verdomd snel voor zo'n zwaar ding. Petje af, of eigenlijk petje op gezien het imago van de auto
pi_59108310
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:59 schreef Jimmeh het volgende:
Ondanks dat die 7:29 geen volledige ronde is, is het verdomd snel voor zo'n zwaar ding. Petje af, of eigenlijk petje op gezien het imago van de auto
Denk niet dat je er veel petjes in gaat zien. Dat ligt buiten het budget
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_59108559
onbeschaamde tvp
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:25:33 #7
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_59114382
Ik doe met je mee 1299
pi_59122003
Vette bak.

Alleen de TT rammelt een beetje, als ik dit moet geloven:
'The prototype Nissan GT-R V-Spec, wearing the “Victory Specification” designation reserved for the ultra high-performance Nissan GT-R, has been caught lapping the famed Nürburgring at an incredible, if not simply unbelievable, 7:25 per lap. This, according to bystanders trackside.'

Kortom, geen produktieauto, niet officieel gemeten, etc. Produktiewagen zal ongetwijfeld genadeloos snel zijn.
Maar het zijn elke keer van die niet officieel gemeten tijden.

De tijd zal komen, dat we exact weten wat die productie GT-R nou echt kan.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_59123131
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:25 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik doe met je mee 1299
En ik sta achter je Supra_Turbo
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:43:21 #10
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_59125369
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:43 schreef Supra_Turbo het volgende:
Liever niet

Je kunt ook overdrijven
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_59170745
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:36 schreef PNG het volgende:

Kortom, geen produktieauto, niet officieel gemeten, etc. Produktiewagen zal ongetwijfeld genadeloos snel zijn.
Maar het zijn elke keer van die niet officieel gemeten tijden.

De tijd zal komen, dat we exact weten wat die productie GT-R nou echt kan.
Precies.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_59171073
De GT-R is allang in productie, een half jaar zelfs, en wordt al verkocht in Engeland, de VS, etc. Waarom is er volgens tegenstanders nog steeds geen officieël gemeten tijden. Er komen hier allerlei tijden, maar de officiële blijft uit ..
pi_59172227
Die 0-96 in 3,3 seconden klopt ook niet. Trouwens de 911 is ook weer krachtiger en dus sneller geworden.
pi_59173623
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:29 schreef tevebe het volgende:
Die 0-96 in 3,3 seconden klopt ook niet. Trouwens de 911 is ook weer krachtiger en dus sneller geworden.
Bronnen graag
Hier lukt het ze in 3,3 seconden in elk geval.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:38:02 #16
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_59197328
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Precies.
Verkapte TVP?
pi_59202718
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:38 schreef Supra_Turbo het volgende:

Verkapte TVP?
Nee, maar het was een aardige samenvatting van mijn standpunt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_59289629
Wanneer is het dan iets officiëels?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:28:48 #19
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59291103
Ik ben benieuwd wat het gaat worden...
pi_59307480
In het toonangevende Britse magazine evo komt de 'gewone' GT-R in ieder geval erg goed uit een aantal tests. Sneller op hun eigen circuit dan de GT3, iets langzamer dan de Enzo en sneller in de 0-100-0mph test dan de Corvette Z06. En het is verder gewoon een hele toffe auto natuurlijk.

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_59307737
quote:
Nissan GT-R v Porsche GT3
April 2008

Having witnessed the GT-R withstand a full-blown assault from the bombastic Z06 at Santa Pod, then experienced it effortlessly humbling the Audi R8 on the challenging roads of Wales, I’m more than a little fearful of what the Bedford Autodrome (and the seemingly omnipotent GT-R) has in store for Porsche’s 997 GT3.

Poor weather would unquestionably have sealed the 911’s fate before the test could start, so it’s great to see the West Circuit is bathed in brilliant sunshine as we convene in the pit lane. I’ve driven the GT3 here from home and the journey has done an awful lot to restore my confidence in the abilities of Stuttgart’s finest, at least for the specific job of lapping a circuit.

Though the trip was short, it has served as the perfect refresher, reminding me just how small and sharp the GT3 feels; angry too, thanks to the 3.6-litre flat-six’s jagged rasp and razor-keen response. In short, while the Nissan has twin-turbo brawn and almost ruthless body control, the GT3 has a lightness and sinewy athleticism that should be better suited to the heavy braking and high-speed direction changes that characterise our preferred test track.

We decide it should be the 911 that throws down the gauntlet. With the VBOX suckered to the inside of the windscreen and Bovingdon strapped into the passenger seat, we nose out of the pit lane and begin the warm-up lap. The 911’s honour rests in my sweaty hands.

Experience tells me that although the ambient temperature is chilly, the GT3’s Michelin Pilot Cup tyres will give their best on our first and second flying laps, with oversteer becoming more of an issue with every subsequent lap. No time to worry about that now, though, for we’re soon turning into Tower to begin our first timed lap, the GT3 settling into a beautifully balanced slide, the small amount of oversteer neutralising the nose’s desire to push wide yet doing nothing to harm our forward momentum. It’s a great start.

Braking into the Hangar Hairpin from around 100mph is always fraught, as the line between time-wasting timidity and gung-ho optimism is separated by just a few metres. Surprisingly, the GT3’s (optional) carbon-ceramic brakes don’t deliver an instant slam of stopping power, but bite with increasing power all the way to the turn-in point. Getting the nose to key-in is always tricky here, for the camber falls away slightly to the exit. It encourages the 911’s nose to push wide and requires a fractional lift of the throttle to settle, but there’s soon enough grip to unleash the full fury of second gear, then snap up into third and wring out all the revs on the approach to the Club Chicane.

It’s tempting to really attack the braking zone here, but it’s an awkward section that requires you to brake while on a diagonal right-to-left trajectory, then make a quick direction change to the right as you enter the crucial Palmer Curves. Getting the GT3 hooked cleanly into the long left-hander is tricky, but apart from a few twitches from the tail, the 911 remains stable and we get a brilliant run into the scary-quick right transition.

The GT3 takes some holding and is oversteering for the last half of this 100mph corner, but the Pilot Cups are at their optimum, which means the slide can be balanced with corrective lock rather than a time-wasting and almost certainly destabilising lift of the loud pedal.
The brakes feel very good piling into Pif-Paf, and despite the heavy braking and super-quick direction change, the tail-biased Porsche remains stable. Similarly the entry to Bank is a test of the tail’s resolve, and while you can feel the weight begin to work the rear tyres and suspension hard, it resists falling into oversteer. Once turned-in, the 911’s rear-slung engine works to our advantage, generating tremendous drive as the rear tyres are pushed hard into the tarmac.

The Beckham Esses are the most straightforward elements of the lap, but you’re always conscious of needing a clean exit to set you up for the charge towards the daunting O’Rouge. The entry is faster and earlier than you think and it’s also extremely hard to get most cars settled on the way in. Miss your turn-in point by a fraction and you’re punished with a disproportionate amount of understeer, yet get the front turned-in too aggressively and you’ll be fighting oversteer all the way through the corner.

As we cross the line it was a really good lap. Actually I don’t think I’ve ever driven a better – or more satisfying – lap of the West Circuit, which perhaps accounts for why my tongue is now stuck to the roof of my mouth. The VBOX puts it in less emotive terms: the GT-R has a time of 1:22.6 to beat.

Can a front-engined car that weighs almost 350kg more and has been created to satisfy a less than track-focused brief really threaten the GT3? Climb out of the low-slung, race-raw Porsche and into the bulkier, comfier Nissan and it seems unlikely.
The engine is responsive and vocal. Yet what it lacks in bark it immediately makes up for in fearsome bite. Slot the chunky gear selector into D, then nudge it to the right to select M for manual gearshifts, and squeeze the throttle. With a minimum of fuss it slugs you hard from a little over 2000rpm, a massive surge of low-down torque building into an avalanche of mid-range, force-fed grunt. It has top-end too, pulling strongly to 7000rpm with no sense of abating. That twin-turbo V6 is an absolute powerhouse.

It’s an extraordinary sensation, made all the more surreal by the near-seamless and instantaneous nature of the upshifts. No matter how well you can stir a stick, the GT-R will steal time with every pull of the right-hand paddle. The brakes – a source of mild concern when I drove the GT-R Proto at the Nürburgring last summer – have tremendous initial bite but don’t quite manage to sustain that sense of absolute authority through the meat of the braking zone. That said, they’re much better than they were, and are proving just as effective as the GT3’s despite the GT-R’s significant extra weight and the discs being cast iron rather than carbon-ceramic.

If the engine and transmission are breathtaking and the brakes mighty impressive, it says a great deal about the GT-R’s chassis that it’s actually the handling that leaves the most lasting impression. Yes, there’s more stubborn – and less exciting – understeer through the long, fast corners where the GT3 is making you sweat with high-speed oversteer, but every time you make a critical correction in the Porsche the Nissan coolly steals a few more tenths of a second. The balance is neutral to nose-led, which sounds boring but isn’t, if only because you soon become addicted to the Nissan’s miraculous control and blinding pace. To drive it flat-out on a circuit – even one as wide and safe as Bedford – is to understand precisely how it can be so fast around the Nordschleife.

Sure, you don’t feel challenged by the GT-R as you do by the GT3 but the speed trace through Palmer, O’Rouge and Tower reveals the cost of such visceral thrills. The Nissan GT-R posts a crushing lap of 1:21.7. And all without breaking sweat.

To save you the job of checking our lap-time table in The Knowledge, the GT-R slots in just beneath the Ferrari Enzo…

Nissan has built a winner, a new performance icon. And if that wasn't enough, there are rumours of a V-spec version – a lighter, 'Club Sport'-style model with a half-cage and possibly as much as 550bhp...
530 pk's (GT3 de ultieme versie van Porsche na 40 jaar ontwikkeling) vs 450 pk's (GT-R op standaard onderstel en standaard banden), en de GT-R is ook nog 350 kg zwaarder. De Porsche kost bijna 3 ton, terwijl de GT-R in Verenigd Koninkrijk 55.000 pond kost, en de 911 GT3 ook nog weet te verslaan.

Maar voor DS4 is het allemaal onzin. Je reinste nonsens. Leugens. Het is pas een officiële test als de Porsche 911 GT2 uit 2018 de GT-R weet te verslaan ...



[ Bericht 49% gewijzigd door Jakhals op 11-06-2008 16:08:11 ]
pi_59307817
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 15:41 schreef MaartenGrendel het volgende:
In het toonangevende Britse magazine evo komt de 'gewone' GT-R in ieder geval erg goed uit een aantal tests. Sneller op hun eigen circuit dan de GT3, iets langzamer dan de Enzo en sneller in de 0-100-0mph test dan de Corvette Z06. En het is verder gewoon een hele toffe auto natuurlijk.

[ afbeelding ]
Ja maar een Porsche rijdt zoveel moeilijker en daar kan alleen het maximalte uitgehaald worden door een dikke braatworst uit duitsland.
pi_59310130
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 15:48 schreef Jakhals het volgende:
530 pk's (GT3 de ultieme versie van Porsche na 40 jaar ontwikkeling) vs 450 pk's (GT-R op standaard onderstel en standaard banden), en de GT-R is ook nog 350 kg zwaarder. De Porsche kost bijna 3 ton, terwijl de GT-R in Verenigd Koninkrijk 55.000 pond kost, en de 911 GT3 ook nog weet te verslaan.
Mijn god. Die EVO is al bijna vergeeld en nu pas komt die in beeld...
quote:
Maar voor DS4 is het allemaal onzin. Je reinste nonsens. Leugens. Het is pas een officiële test als de Porsche 911 GT2 uit 2018 de GT-R weet te verslaan
De frustraties... Ik wacht gewoon op de tijd op de Ring van SportAuto (en Horst von Saurma heeft al een eerste tijd gezet en die was minder snel dan die van de GT3, voor zover van belang) en heb al lang aangegeven waarom.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_59310165
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:10 schreef DS4 het volgende:
Mijn god. Die EVO is al bijna vergeeld en nu pas komt die in beeld...
2 maanden pas? Ik vind dat je het een beetje overdrijft..
pi_59310323
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:12 schreef Jakhals het volgende:

2 maanden pas? Ik vind dat je het een beetje overdrijft..
Ik overdreef, dat klopt.

Maar toch, het is inmiddels wel oud nieuws.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_59518021
Ik ben benieuwd wanneer de V-Spec officieel onthuld wordt.
Geruchten noemen -150kg, +80pk...ik ben benieuwd.

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_59532392
En dan is dit nog maar de standaard of V-spec uitvoering... ik ben eens benieuwd wat er gaat gebeuren wanneer tuners en racers deze wagen onder handen gaan nemen.
De resultaten bij de oudere skylines waren in ieder geval verbluffend.
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
  vrijdag 27 juni 2008 @ 23:41:39 #29
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59744277
quote:
Mooi filmpje

Is die 911 een Turbo?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 23:52:02 #30
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_59744525
Nissan, doet u mij de Vette maar
quote:
GM’s 640Hp and $103,000 Corvette ZR1 has posted one of the fastest times ever recorded on the Nurburgring race track for a totally stock production car: 7 minutes and 26.4 seconds. And yes, the ZR1 has shaved almost three seconds off the 2009 Nissan GT-R’s official time of 7:29.03.
http://carscoop.blogspot.(...)g-in-7264-beats.html
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 28 juni 2008 @ 11:03:56 #31
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_59749102
Valt me wat tegen voor een lichtere, krachtigere wagen met een brede powerband (SC) om eerlijk te zijn
pi_59749374
Dat is een hele goede tijd hoor, evenaart de Zonda F CS, met ongeveer hetzelfde vermogen en gewicht.

Die GT-R doet iets magisch met de natuurwetten, ben er nog steeds niet uit wat. Wat hijs gewoon zwaar en log, toch door al die Playstations binnenin zo manouvreerbaar als een ballerina en nog ontzettend makkelijk ook om er hard mee te rijden.
Zal het de 4wiel aandrijving zijn of de 4wheel steering? Ik wil 't geheim van de GT-R weten
pi_59749850
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 23:52 schreef Paladijn het volgende:
Nissan, doet u mij de Vette maar
[..]

http://carscoop.blogspot.(...)g-in-7264-beats.html
640 pk's vs 450 pk's, en die Vette is ook nog honderden kilo's lichter. Al 10 jaar in ontwikkeling, en dan maar 3 seconden afsnoepen.

Met een simpele ECU- en turboaanpassing levert de Nissan GT-R ook 640 pk's net als Vette. En dan wordt Vette keihard vernederd .
pi_59750440
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 09:04 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Denk niet dat je er veel petjes in gaat zien. Dat ligt buiten het budget
Voorlopig heeft de eigenaar van TCC er al 1 besteld.
Calm down, please!
pi_59784278
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 12:16 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Voorlopig heeft de eigenaar van TCC er al 1 besteld.
De eigenaar van een dergelijke zaak is niet het type die ik onder 'het petjesvolk' laat vallen
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  maandag 30 juni 2008 @ 00:14:56 #36
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59784354
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 11:46 schreef Schoothondje het volgende:

[..]

640 pk's vs 450 pk's, en die Vette is ook nog honderden kilo's lichter. Al 10 jaar in ontwikkeling, en dan maar 3 seconden afsnoepen.

Met een simpele ECU- en turboaanpassing levert de Nissan GT-R ook 640 pk's net als Vette. En dan wordt Vette keihard vernederd .
Makkelijk praten..daar is nog helemaal niks over bekend.
pi_59787073
Dit is gvd echt zo'n geyle auto. De enige auto die ik echt van alle kanten gewoon mooi vind.
Als de 25 miljoen op mijn lot valt weet ik het wel
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  maandag 30 juni 2008 @ 11:21:40 #38
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59789445
quote:
Op maandag 30 juni 2008 09:30 schreef Dalamar het volgende:
Dit is gvd echt zo'n geyle auto. De enige auto die ik echt van alle kanten gewoon mooi vind.
Als de 25 miljoen op mijn lot valt weet ik het wel
25 miljoen heb je bij lange na niet nodig.

Maar deze auto is er juist niet om mooi te lopen doen volgens velen. Daar koop je maar een Maserati, Aston Martin of Porsche ofzo voor. Dit Japanse stuk playmobil is puur performance.
  maandag 30 juni 2008 @ 11:50:39 #39
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_59790182
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

25 miljoen heb je bij lange na niet nodig.

Maar deze auto is er juist niet om mooi te lopen doen volgens velen. Daar koop je maar een Maserati, Aston Martin of Porsche ofzo voor. Dit Japanse stuk playmobil is puur performance.
Hmm, naast puur performance vind ik het juist wél een auto waarmee je mooi kan doen, wat een indrukwekkende achterkant heeft deze auto *smul*
Drugs are good mkay?
pi_59798427
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 23:52 schreef Paladijn het volgende:
Nissan, doet u mij de Vette maar
[..]

http://carscoop.blogspot.(...)g-in-7264-beats.html
Aardige tijd, echter zoals al eerder genoemd heeft het weinig zin om de snelste 'vette met de langzaamste GT-R te vergelijken. Ik ben wel benieuwd hoeveel seconden de V-Spec dan weer onder deze tijd zal duiken.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  maandag 30 juni 2008 @ 17:47:35 #41
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_59798540
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

25 miljoen heb je bij lange na niet nodig.

Maar deze auto is er juist niet om mooi te lopen doen volgens velen. Daar koop je maar een Maserati, Aston Martin of Porsche ofzo voor. Dit Japanse stuk playmobil is puur performance.
Het hoeft dan toch niet zo te zijn dat je een weinig interessante auto maakt qua uiterlijk?
Er zijn zat andere wagens die snel én mooi zijn.
Signature.
pi_59798694
Leuke Datsun, maar het blijft het zusje van de Micra en de Sunny.
pi_59798802
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuke Datsun, maar het blijft het zusje van de Micra en de Sunny.
Absoluut, net zoals de Porsche het zusje is van de Kever en de Enzo het zusje van de Fiat Panda.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_59798955
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:02 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Absoluut, net zoals de Porsche het zusje is van de Kever en de Enzo het zusje van de Fiat Panda.
Jij snapt m.
  maandag 30 juni 2008 @ 18:20:23 #45
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_59799175
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:43 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Aardige tijd, echter zoals al eerder genoemd heeft het weinig zin om de snelste 'vette met de langzaamste GT-R te vergelijken. Ik ben wel benieuwd hoeveel seconden de V-Spec dan weer onder deze tijd zal duiken.
Ironisch dat eenzelfde argument van DS4 mbt. de toekomstige 911 zo makkelijk terzijde geschoven wordt

Ik ben ook erg benieuwd naar de prestaties van de V-spec, maar die staan nog (lang) niet. Ook Lexus met de LF-A en Honda met de nieuwe NSX claimen betere tijden dan de R35 te gaan rijden, we zullen wel zien. Dat neemt niet weg dat de huidige prestatie van Nissan zeer indrukwekkend is, maar doet ook niets af aan de kwaliteiten van 'Chevrolet' om met een RWD een betere tijd neer te zetten, zeker als je kijkt naar het indrukwekkende lijstje wat 'langzamer' rond de ring gaat. Die tijd staat nu, dat er over een x aantal maanden een ander model rondrijdt die mogelijk betere tijden neer gaat zetten is niet relevant.

Ik ben vooral benieuwd hoe de R35 zich houdt in lange afstand races, zoals de VLN en diverse 24 uurs in verhouding tot de concurrentie van Porsche, Lexus, Corvette en straks Honda.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_59833044
Overigens is die tijd idd weer finaal verpulvert nu door een Corvette ZR1 met 7:26.

Zal ik eens eerlijk zijn ?
Neem al die tijden maar met een dik korreltje zout. Doel is te scoren op dit soort fora.

De enige die echt snelste ooit was, en knettergek, was Stefan Bellof (met een 1 km kortere en andere ring overigens):




Was dood binnen een jaar overigens.

[ Bericht 26% gewijzigd door PNG op 02-07-2008 04:26:59 ]
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_59834174
mensen jongetjes die over auto's praten die ze toch nooit kunnen betalen
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:15:59 #48
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59834502
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 08:45 schreef American_Nightmare het volgende:
mensen jongetjes die over auto's praten die ze toch nooit kunnen betalen
Als je over niks mag praten wat je nooit zou kunnen bezitten dan wordt het leven wel erg saai niet?
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_59834698
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 08:45 schreef American_Nightmare het volgende:
mensen jongetjes die over auto's praten die ze toch nooit kunnen betalen
Da's het hele punt als je van auto's houdt, praten over exotische modellen. Je hoeft ze niet te bezitten of kunnen betalen.
Ik zal ook nooit neuken met Alyssa Milano, maar dat wil toch niet zeggen dat ik ook niet mag verkondigen dat ik het een lekker wijf vind?
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_59867289
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 09:26 schreef Dalamar het volgende:

[..]

Da's het hele punt als je van auto's houdt, praten over exotische modellen. Je hoeft ze niet te bezitten of kunnen betalen.
Ik zal ook nooit neuken met Alyssa Milano, maar dat wil toch niet zeggen dat ik ook niet mag verkondigen dat ik het een lekker wijf vind?
Ja maar ga je nou pagina's lang ouwehoeren over waarom je het nou precies een lekker wijf vindt, en welke kleur vingernagels haar eigenlijk het beste staan?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')