Mooi filmpjequote:
http://carscoop.blogspot.(...)g-in-7264-beats.htmlquote:GM’s 640Hp and $103,000 Corvette ZR1 has posted one of the fastest times ever recorded on the Nurburgring race track for a totally stock production car: 7 minutes and 26.4 seconds. And yes, the ZR1 has shaved almost three seconds off the 2009 Nissan GT-R’s official time of 7:29.03.
640 pk's vs 450 pk's, en die Vette is ook nog honderden kilo's lichter. Al 10 jaar in ontwikkeling, en dan maar 3 seconden afsnoepen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:52 schreef Paladijn het volgende:Nissan, doet u mij de Vette maar
[..]
http://carscoop.blogspot.(...)g-in-7264-beats.html
Voorlopig heeft de eigenaar van TCC er al 1 besteld.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:04 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Denk niet dat je er veel petjes in gaat zien. Dat ligt buiten het budget![]()
De eigenaar van een dergelijke zaak is niet het type die ik onder 'het petjesvolk' laat vallenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Voorlopig heeft de eigenaar van TCC er al 1 besteld.
Makkelijk praten..daar is nog helemaal niks over bekend.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:46 schreef Schoothondje het volgende:
[..]
640 pk's vs 450 pk's, en die Vette is ook nog honderden kilo's lichter. Al 10 jaar in ontwikkeling, en dan maar 3 seconden afsnoepen.
Met een simpele ECU- en turboaanpassing levert de Nissan GT-R ook 640 pk's net als Vette. En dan wordt Vette keihard vernederd![]()
.
25 miljoen heb je bij lange na niet nodig.quote:Op maandag 30 juni 2008 09:30 schreef Dalamar het volgende:
Dit is gvd echt zo'n geyle auto. De enige auto die ik echt van alle kanten gewoon mooi vind.
Als de 25 miljoen op mijn lot valt weet ik het wel
Hmm, naast puur performance vind ik het juist wél een auto waarmee je mooi kan doen, wat een indrukwekkende achterkant heeft deze auto *smul*quote:Op maandag 30 juni 2008 11:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
25 miljoen heb je bij lange na niet nodig.
Maar deze auto is er juist niet om mooi te lopen doen volgens velen. Daar koop je maar een Maserati, Aston Martin of Porsche ofzo voor. Dit Japanse stuk playmobil is puur performance.
Aardige tijd, echter zoals al eerder genoemd heeft het weinig zin om de snelste 'vette met de langzaamste GT-R te vergelijken. Ik ben wel benieuwd hoeveel seconden de V-Spec dan weer onder deze tijd zal duiken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:52 schreef Paladijn het volgende:Nissan, doet u mij de Vette maar
[..]
http://carscoop.blogspot.(...)g-in-7264-beats.html
Het hoeft dan toch niet zo te zijn dat je een weinig interessante auto maakt qua uiterlijk?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
25 miljoen heb je bij lange na niet nodig.
Maar deze auto is er juist niet om mooi te lopen doen volgens velen. Daar koop je maar een Maserati, Aston Martin of Porsche ofzo voor. Dit Japanse stuk playmobil is puur performance.
Absoluut, net zoals de Porsche het zusje is van de Kever en de Enzo het zusje van de Fiat Panda.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuke Datsun, maar het blijft het zusje van de Micra en de Sunny.
Jij snapt m.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:02 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Absoluut, net zoals de Porsche het zusje is van de Kever en de Enzo het zusje van de Fiat Panda.
Ironisch dat eenzelfde argument van DS4 mbt. de toekomstige 911 zo makkelijk terzijde geschoven wordtquote:Op maandag 30 juni 2008 17:43 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Aardige tijd, echter zoals al eerder genoemd heeft het weinig zin om de snelste 'vette met de langzaamste GT-R te vergelijken. Ik ben wel benieuwd hoeveel seconden de V-Spec dan weer onder deze tijd zal duiken.
Als je over niks mag praten wat je nooit zou kunnen bezitten dan wordt het leven wel erg saai niet?quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:45 schreef American_Nightmare het volgende:
mensen jongetjes die over auto's praten die ze toch nooit kunnen betalen
Da's het hele punt als je van auto's houdt, praten over exotische modellen. Je hoeft ze niet te bezitten of kunnen betalen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:45 schreef American_Nightmare het volgende:
mensen jongetjes die over auto's praten die ze toch nooit kunnen betalen
Ja maar ga je nou pagina's lang ouwehoeren over waarom je het nou precies een lekker wijf vindt, en welke kleur vingernagels haar eigenlijk het beste staan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:26 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Da's het hele punt als je van auto's houdt, praten over exotische modellen. Je hoeft ze niet te bezitten of kunnen betalen.
Ik zal ook nooit neuken met Alyssa Milano, maar dat wil toch niet zeggen dat ik ook niet mag verkondigen dat ik het een lekker wijf vind?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |