abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59518021
Ik ben benieuwd wanneer de V-Spec officieel onthuld wordt.
Geruchten noemen -150kg, +80pk...ik ben benieuwd.

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_59532392
En dan is dit nog maar de standaard of V-spec uitvoering... ik ben eens benieuwd wat er gaat gebeuren wanneer tuners en racers deze wagen onder handen gaan nemen.
De resultaten bij de oudere skylines waren in ieder geval verbluffend.
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
  vrijdag 27 juni 2008 @ 23:41:39 #29
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59744277
quote:
Mooi filmpje

Is die 911 een Turbo?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 23:52:02 #30
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_59744525
Nissan, doet u mij de Vette maar
quote:
GM’s 640Hp and $103,000 Corvette ZR1 has posted one of the fastest times ever recorded on the Nurburgring race track for a totally stock production car: 7 minutes and 26.4 seconds. And yes, the ZR1 has shaved almost three seconds off the 2009 Nissan GT-R’s official time of 7:29.03.
http://carscoop.blogspot.(...)g-in-7264-beats.html
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 28 juni 2008 @ 11:03:56 #31
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_59749102
Valt me wat tegen voor een lichtere, krachtigere wagen met een brede powerband (SC) om eerlijk te zijn
pi_59749374
Dat is een hele goede tijd hoor, evenaart de Zonda F CS, met ongeveer hetzelfde vermogen en gewicht.

Die GT-R doet iets magisch met de natuurwetten, ben er nog steeds niet uit wat. Wat hijs gewoon zwaar en log, toch door al die Playstations binnenin zo manouvreerbaar als een ballerina en nog ontzettend makkelijk ook om er hard mee te rijden.
Zal het de 4wiel aandrijving zijn of de 4wheel steering? Ik wil 't geheim van de GT-R weten
pi_59749850
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 23:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]

640 pk's vs 450 pk's, en die Vette is ook nog honderden kilo's lichter. Al 10 jaar in ontwikkeling, en dan maar 3 seconden afsnoepen.

Met een simpele ECU- en turboaanpassing levert de Nissan GT-R ook 640 pk's net als Vette. En dan wordt Vette keihard vernederd .
pi_59750440
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 09:04 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Denk niet dat je er veel petjes in gaat zien. Dat ligt buiten het budget
Voorlopig heeft de eigenaar van TCC er al 1 besteld.
Calm down, please!
pi_59784278
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 12:16 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Voorlopig heeft de eigenaar van TCC er al 1 besteld.
De eigenaar van een dergelijke zaak is niet het type die ik onder 'het petjesvolk' laat vallen
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  maandag 30 juni 2008 @ 00:14:56 #36
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59784354
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 11:46 schreef Schoothondje het volgende:

[..]

640 pk's vs 450 pk's, en die Vette is ook nog honderden kilo's lichter. Al 10 jaar in ontwikkeling, en dan maar 3 seconden afsnoepen.

Met een simpele ECU- en turboaanpassing levert de Nissan GT-R ook 640 pk's net als Vette. En dan wordt Vette keihard vernederd .
Makkelijk praten..daar is nog helemaal niks over bekend.
pi_59787073
Dit is gvd echt zo'n geyle auto. De enige auto die ik echt van alle kanten gewoon mooi vind.
Als de 25 miljoen op mijn lot valt weet ik het wel
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  maandag 30 juni 2008 @ 11:21:40 #38
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59789445
quote:
Op maandag 30 juni 2008 09:30 schreef Dalamar het volgende:
Dit is gvd echt zo'n geyle auto. De enige auto die ik echt van alle kanten gewoon mooi vind.
Als de 25 miljoen op mijn lot valt weet ik het wel
25 miljoen heb je bij lange na niet nodig.

Maar deze auto is er juist niet om mooi te lopen doen volgens velen. Daar koop je maar een Maserati, Aston Martin of Porsche ofzo voor. Dit Japanse stuk playmobil is puur performance.
  maandag 30 juni 2008 @ 11:50:39 #39
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_59790182
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Maar deze auto is er juist niet om mooi te lopen doen volgens velen. Daar koop je maar een Maserati, Aston Martin of Porsche ofzo voor. Dit Japanse stuk playmobil is puur performance.
Hmm, naast puur performance vind ik het juist wél een auto waarmee je mooi kan doen, wat een indrukwekkende achterkant heeft deze auto *smul*
Drugs are good mkay?
pi_59798427
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 23:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]

Aardige tijd, echter zoals al eerder genoemd heeft het weinig zin om de snelste 'vette met de langzaamste GT-R te vergelijken. Ik ben wel benieuwd hoeveel seconden de V-Spec dan weer onder deze tijd zal duiken.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  maandag 30 juni 2008 @ 17:47:35 #41
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_59798540
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het hoeft dan toch niet zo te zijn dat je een weinig interessante auto maakt qua uiterlijk?
Er zijn zat andere wagens die snel én mooi zijn.
Signature.
pi_59798694
Leuke Datsun, maar het blijft het zusje van de Micra en de Sunny.
pi_59798802
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuke Datsun, maar het blijft het zusje van de Micra en de Sunny.
Absoluut, net zoals de Porsche het zusje is van de Kever en de Enzo het zusje van de Fiat Panda.
pi_59798955
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:02 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Absoluut, net zoals de Porsche het zusje is van de Kever en de Enzo het zusje van de Fiat Panda.
Jij snapt m.
  maandag 30 juni 2008 @ 18:20:23 #45
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_59799175
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:43 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Aardige tijd, echter zoals al eerder genoemd heeft het weinig zin om de snelste 'vette met de langzaamste GT-R te vergelijken. Ik ben wel benieuwd hoeveel seconden de V-Spec dan weer onder deze tijd zal duiken.
Ironisch dat eenzelfde argument van DS4 mbt. de toekomstige 911 zo makkelijk terzijde geschoven wordt

Ik ben ook erg benieuwd naar de prestaties van de V-spec, maar die staan nog (lang) niet. Ook Lexus met de LF-A en Honda met de nieuwe NSX claimen betere tijden dan de R35 te gaan rijden, we zullen wel zien. Dat neemt niet weg dat de huidige prestatie van Nissan zeer indrukwekkend is, maar doet ook niets af aan de kwaliteiten van 'Chevrolet' om met een RWD een betere tijd neer te zetten, zeker als je kijkt naar het indrukwekkende lijstje wat 'langzamer' rond de ring gaat. Die tijd staat nu, dat er over een x aantal maanden een ander model rondrijdt die mogelijk betere tijden neer gaat zetten is niet relevant.

Ik ben vooral benieuwd hoe de R35 zich houdt in lange afstand races, zoals de VLN en diverse 24 uurs in verhouding tot de concurrentie van Porsche, Lexus, Corvette en straks Honda.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_59833044
Overigens is die tijd idd weer finaal verpulvert nu door een Corvette ZR1 met 7:26.

Zal ik eens eerlijk zijn ?
Neem al die tijden maar met een dik korreltje zout. Doel is te scoren op dit soort fora.

De enige die echt snelste ooit was, en knettergek, was Stefan Bellof (met een 1 km kortere en andere ring overigens):

Was dood binnen een jaar overigens.

[ Bericht 26% gewijzigd door PNG op 02-07-2008 04:26:59 ]
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_59834174
mensen jongetjes die over auto's praten die ze toch nooit kunnen betalen
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:15:59 #48
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59834502
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 08:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Als je over niks mag praten wat je nooit zou kunnen bezitten dan wordt het leven wel erg saai niet?
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_59834698
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 08:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Da's het hele punt als je van auto's houdt, praten over exotische modellen. Je hoeft ze niet te bezitten of kunnen betalen.
Ik zal ook nooit neuken met Alyssa Milano, maar dat wil toch niet zeggen dat ik ook niet mag verkondigen dat ik het een lekker wijf vind?
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_59867289
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 09:26 schreef Dalamar het volgende:

[..]

Da's het hele punt als je van auto's houdt, praten over exotische modellen. Je hoeft ze niet te bezitten of kunnen betalen.
Ik zal ook nooit neuken met Alyssa Milano, maar dat wil toch niet zeggen dat ik ook niet mag verkondigen dat ik het een lekker wijf vind?
Ja maar ga je nou pagina's lang ouwehoeren over waarom je het nou precies een lekker wijf vindt, en welke kleur vingernagels haar eigenlijk het beste staan?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')