quote:'Ook Albert Luque mag weg bij Ajax'
Eerder vandaag maakte de Telegraaf bekend dat Mitea, Edgar Manucharyan en Leonardo zouden mogen vertrekken bij Ajax. Volgens At5 tekst zou ook Albert Luque geen toekomst meer bij Ajax hebben. Dat komt niet helemaal uit de lucht vallen, als het waar is. De Spaanse aanvaller speelde onder Ten Cate regelmatig en kwam terug van een blessure, maar Adrie Koster zag in Albert Luque alleen maar een tribuneklant.
Prima, laat al die dure subtoppers mag weggaan. Wie zal Jurgen Colin, Laurent Delorge, Ablert Luque, Dennis Rommedahl, Kenndy Bakircioglu en Leonardo missen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:27 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Luque ook weg... Ik dacht dat van Basten het wel zou kunnen vinden met Luque. Volgend jaar moet het afscheid nemen van de spelers volgens mij 2 uur voor de wedstrijd al beginnen als het zo door gaat.
Die berichten zullen er wel komen als ze verkocht worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:31 schreef _Mike_ het volgende:
Ik geloof de verhalen over de grote schoonmaak pas zodra ze op Ajax.nl staan.
Belangrijkere vraag: wie zal ze willen kopen? Vooral Loekie zal lastig te verpatsen zijn, met dat salaris van hem.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Prima, laat al die dure subtoppers mag weggaan. Wie zal Jurgen Colin, Laurent Delorge, Ablert Luque, Dennis Rommedahl, Kenndy Bakircioglu en Leonardo missen?
Ik denk dat je je gaat vergissen in de nuttigheid van Colin en Delorge volgend seizoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Prima, laat al die dure subtoppers mag weggaan. Wie zal Jurgen Colin, Laurent Delorge, Ablert Luque, Dennis Rommedahl, Kenndy Bakircioglu en Leonardo missen?
Waar komt dit bericht over Luque eigenlijk vandaan? Op AT5.nl staat niets en op teletekst van AT5 ook niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:34 schreef Cheiron het volgende:
Hmm. Nog geen maand geleden stond er nog een artikel dat van Basten Luque een kans ging geven.
Prima dat ze durven te investeren, Klaas is ook zo 3x zo duur geworden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:34 schreef fathank het volgende:
Idioot trouwens, fucking 18 miljoen euro voor een speler van Heerenveen. Duurste binnenlandse transfer ooit?
Transfervrij.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:33 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag: wie zal ze willen kopen? Vooral Loekie zal lastig te verpatsen zijn, met dat salaris van hem.
Ik laat me graag positief verrassen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat je je gaat vergissen in de nuttigheid van Colin en Delorge volgend seizoen.
Investeren in 4 maanden goed voetbalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Prima dat ze durven te investeren, Klaas is ook zo 3x zo duur geworden.
Als ze daar geen spelers voor kunnen terughalen/laten doorstromen die niet minstens even goed zijn, is het wel heel triest gesteld.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat je je gaat vergissen in de nuttigheid van Colin en Delorge volgend seizoen.
Welke flierefluiter neemt dit bericht nou serieus, het komt van Ajaxfans en Ajax1.nl . Zoals gemeld hierboven is er voor de rest niets over te vindenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waar komt dit bericht over Luque eigenlijk vandaan? Op AT5.nl staat niets en op teletekst van AT5 ook niet.
Ja veruit. Op dit moment staat dat record volgens mij nog op naam van Huntelaar maar ik kan me vergissen..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:34 schreef fathank het volgende:
Idioot trouwens, fucking 18 miljoen euro voor een speler van Heerenveen. Duurste binnenlandse transfer ooit?
Komen we in een poul met HSV AC Milan en stel dat van CL nog een goed team komt, hebben we weer pech in de 93e minuut tegen AC-Milan bij een 2-2 in San Siro, en aan 1 punt genoeg. Verliezen we weer ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:00 schreef Nashje het volgende:
Heel mooi heel mooi. Het gaat de goede kant op.
Nu Luisao en Douglas nog halen en dan moeten we de UEFA Cup toch wel kunnen binnenslepen.
Waarom zou je spelers halen die even goed zijn, voor weer eens een extra salaris, tekengeld en transfersom als je ze in huis hebt lopen? Ik zeg niet dat het basisklanten zijn, maar ik denk wel dat ze als backup en reserve van toegevoegde waarde kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:52 schreef Riro het volgende:
[..]
Als ze daar geen spelers voor kunnen terughalen/laten doorstromen die niet minstens even goed zijn, is het wel heel triest gesteld.
Dat lijkt me vrijwel onmogelijk behangplakker.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Komen we in een poul met HSV AC Milan en stel dat van CL nog een goed team komt, hebben we weer pech in de 93e minuut tegen AC-Milan bij een 2-2 in San Siro, en aan 1 punt genoeg. Verliezen we weer ofzo
Komt Seedorf toch nog naar Amsterdamquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrijwel onmogelijk behangplakker.
En laat Milan maar langskomen. Kunnen we weer eens laten zien wie nou de beste is.
Who the fuck is Milan?
Het was ook meer een beetje ironisch bedoeldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrijwel onmogelijk behangplakker.
En laat Milan maar langskomen. Kunnen we weer eens laten zien wie nou de beste is.
Who the fuck is Milan?
Beginquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:15 schreef Triptamine het volgende:
Nu nog Rommedahl en Kennedy aub weg. Jammer dat Luque weg moet
En conclusiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waar komt dit bericht over Luque eigenlijk vandaan? Op AT5.nl staat niets en op teletekst van AT5 ook niet.
Ga er maar van uit dat hij nog blijft, ik had namelijk ook al eerder gelezen dat Marco wel wat in hem zag.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Welke flierefluiter neemt dit bericht nou serieus, het komt van Ajaxfans en Ajax1.nl . Zoals gemeld hierboven is er voor de rest niets over te vinden
Als ie zijn niveau van Depor weer kan bereiken, ik, en vele anderenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:25 schreef DANILXL het volgende:
wie wil luque nou?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Begin
[..]
En conclusie
[..]
Ga er maar van uit dat hij nog blijft, ik had namelijk ook al eerder gelezen dat Marco wel wat in hem zag.
Tien miljoen maximaal. Die jongen heeft echt nog niet veel laten zien, misschien is dit een tijdelijke vorm waarin hij verkeerd en presteerd hij volgend seizoen helemaal niks. Je weet het niet met zo'n jonge knaap die pas 1 seizoen in de eredivisie speelt daarom is 18 milj. gewoon veeeelste veel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:01 schreef De_Ananas het volgende:
Als je Sulejmani voor 18 miljoen koopt kun je maar weinig winst op hem maken. Helemaal als er een doorverkoopclausule nog bij komt. Ik vind het teveel, maximaal 13 ofzo aub.
Dat was ook zo'n verzonnen bericht, net als het bericht dat 'ie een kans zou krijgen onder Van Basten. Ik zeg overigens niet dat dat laatste niet waar is, maar Van Basten heeft dat nooit gezegd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zie Alberto ook nog wel blijven.. anders was ie niet akkoord gegaan met salarisverlaging
Die doorverkoopclausule zal wel bij het bedrag inzitten. En winst maken?quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:01 schreef De_Ananas het volgende:
Als je Sulejmani voor 18 miljoen koopt kun je maar weinig winst op hem maken. Helemaal als er een doorverkoopclausule nog bij komt. Ik vind het teveel, maximaal 13 ofzo aub.
Bron: Sportweekquote:'Ook Albert Luque mag vertrekken bij Ajax'
- Datum: 3-jun-2008 20:37
Ook Albert Luque (foto, rechts) heeft geen toekomst meer bij Ajax, meldt AT5. Eerder werd al bekend dat de Amsterdammers open staan voor een vertrek van Nicolae Mitea, Edgar Manucharyan en Leonardo.
Luque is van dit kwartet verreweg de opvallendste naam. De Spanjaard komt pas sinds augustus uit voor Ajax nadat hij transfervrij overkwam van het Engelse Newcastle United en zou één van de grootverdieners binnen de selectie zijn.
Zijn 'hoogtepunt' beleefde Luque in de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo (6-1) door in drie minuten tijd twee keer te scoren. Weer een paar minuten later moest hij geblesseerd naar de kant. Daarna kwam Luque nog slechts sporadisch in actie omdat interim-trainer Adrie Koster het niet in hem zag zitten. (KVN)
Even een post van iemand gejat op het Ajax forum, hier ben ik het volkomen mee eensquote:Even voor de duidelijkheid: er is hier toch niemand verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering binnen Ajax of de financiele cijfers van Ajax? Als wij als supporters al gaan zeggen dat het teveel geld is, hoe kunnen we dan ooit van Ajax verlangen dat er in kwaliteit geïnvesteerd wordt?
Wij betalen elk jaar weer kapitalen om Ajax aan het werk te zien, dan mogen we toch ook wel verwachten dat dit soort spelers gehaald worden? Hoeveel dat moet kosten interesseert me geen moer. Slop ziet maar hoe hij het voor elkaar krijgt, als ie het maar voor elkaar krijgt.
Als 18 miljoen te betalen is met de huidige en toekomstige financiele situatie, waarom zou je het dan niet doen? Die jongen kan fantastisch voetballen dus wij gaan er een hoop plezier van beleven. En in financieel opzicht verdien je zowieso een klein deel terug met merchandising, kan hij sportief geld in het laatje brengen, marketingtechnisch kan hij financieel heel aantrekkelijk zijn/worden en als hij zich echt heel goed gaat doorontwikkelen wordt hij misschien wel voor heel veel geld verkocht.
Stel hij gaat het niet maken (die kans acht ik niet zo groot) dan is er financieel gezien natuurlijk een mindere situatie ontstaan, maar: wie niet durft te investeren bereikt nooit iets. Dat is nou eenmaal het risico van een investering, dat het mislukt. Kan gebeuren, maar in dit geval is iedereen het er zo duidelijk over eens dat ik dit als een vrij veilige investering omschrijf. Ik heb er in ieder geval heel veel vertrouwen in en hoop dat zijn komst zo gauw mogelijk officieel bekend gemaakt gaat worden!
Dat klopt ook wel maar Ajax heeft natuurlijk ook veel transfergelden nodig als men wil blijven investeren, dan is CL spelen alleen niet voldoende.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die doorverkoopclausule zal wel bij het bedrag inzitten. En winst maken?![]()
Gewoon kampioen worden, dan halen we dankzij de CL al bijna het bedrag terug.
En ja, noem even als voorbeeld, Emnes of Sulejmani, geen moeilijke keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |