abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:58:21 #1
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_59100188
Welkom in het 28e deel van het piercingtopic! Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

  • Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.
  • Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.
  • De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.
  • Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).
  • Maak je sieraden regelmatig schoon.
  • De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

    Links met informatie over piercing guns:
    bmeworld.com
    encyc.bmezine.com

    Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
    alloverpiercings.nl
    alpha art jewelrycoldsteel.co.uk
    crazy-factory.com
    jewelsoffantasy.nl
    mariebelle.nl
    mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
    piercingworld.nl
    roxy-shop.be
    wildcat.de (favoriet: professioneel)
    bodyartforms

    Voorgaande delen:
    Piercings #1
    Piercings #2
    Piercings #3
    Piercings #4
    Piercings #5
    Piercings #6
    Piercings #7
    Piercings #8
    Piercings #9
    Piercings #10
    Piercings #11
    Piercings #12
    Piercings #13
    Piercings #14
    Piercings #15
    Piercings #16
    Piercings #17
    Piercings #18
    Piercings #19
    Piercings #20
    Piercings #21
    Piercings #22
    Piercings #23
    Piercings #24 Bijna Jubileum
    Piercings #25 *O* Jubileum *O*
    Piercings #26
    Piercings #27

    Last posts
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2008 20:47 schreef About2Break het volgende:
    Zondag ben ik van 7mm naar 8mm gegaan.
    [ link | afbeelding ]
    Alleen nu begint vandaag me oor te ontsteken. Ik heb maar even een plug zonder schroefdraad erin gedaan want ik kreeg het buisje haast niet meer los door de dikte van me oor. Nog mensen met tips? Ik ontsmet het nu met sterlion.
    [ link | afbeelding ]
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2008 20:54 schreef Debsterr het volgende:

    Heb je ook iets anders in huis dan sterilon? Bij mij heeft tot nu toe naked oil wonderen gedaan!

    Zou sowieso downsizen, dan heeft je oor wat ademruimte!
  • Once in a while, I just wanna dance and feel good
      dinsdag 3 juni 2008 @ 21:00:53 #2
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59100262
    ik zou ook downsizen. En hou op met sterilon, dat is veel te heftig. Ga voor een zoutbadje of..... olijfolie, gewoon even lekker insmeren.
    pi_59102485
    Ik ga na het douchen dan gelijk mijn 7mm weer indoen. En waar kan ik dat naked oil kopen Debsterr?
    pi_59102795
    terug vind piercing! Mijn microdermal zit nu bijna een week en heb er al helemaal geen last meer van
      dinsdag 3 juni 2008 @ 23:32:15 #5
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_59104926
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2008 22:18 schreef About2Break het volgende:
    Ik ga na het douchen dan gelijk mijn 7mm weer indoen. En waar kan ik dat naked oil kopen Debsterr?
    Ik heb het via bodyartforms, geen idee of het verder ook te krijgen is. Zit o.a. tea tree oil in, allee dat al is goed spul (en kun je bij bv. de Tuinen kopen)
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_59105031
    Anti-tragus is ook aan het bitchen, gevoelig en een rotplek om schoon te houden. Maarrrr: I it.

    Oh en:


    Geen goeie foto, maar hey!

    [ Bericht 30% gewijzigd door GotC op 03-06-2008 23:56:25 ]
    pi_59105677
    Niet slecht!
      woensdag 4 juni 2008 @ 00:18:14 #8
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59105766
    oew! Ik zat daar ook over te twijfelen maar nu ik 'm zo zie ga ik het niet doen
    Al vind ik 'm wel heel mooi, maar niks voor mij
    pi_59105856
    En baby olie, zou ie dat ook kunnen gebruiken?
    † The 3 Kings †
    pi_59105915
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 00:18 schreef Twinky het volgende:
    oew! Ik zat daar ook over te twijfelen maar nu ik 'm zo zie ga ik het niet doen
    Al vind ik 'm wel heel mooi, maar niks voor mij
    Haha vertel? Tis nu ook nog wat opgezwollen etc. Iig een stuk meer werk dan de tragus haha.
    Zit nu al te denken aan de volgende piercing een daith, snug of misschien toch een orbital.
    pi_59107945
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 00:24 schreef TheSorrow het volgende:
    En baby olie, zou ie dat ook kunnen gebruiken?
    Eh zit daar dan een ingredient in dat de genezing helpt te bevoorderen ofzo?
    Bij All Over Piercings hebben ze nu ook allerlei soorten olieën, heb ze zelf nog niet uitgeprobeerd maar schijnen ook super te zijn. En het is wat sneller in huis dan wanneer je bj BAF bestelt.
    pi_59112248
    Weet iemand nog een goeie piercingshop in Amsterdam? Ik heb vandaag spontaan besloten dat ik een tragus piercing wil (na een aantal gezien te hebben op Pinkpop). Ik ging altijd naar Rival Piercing maar deze is opgeheven , en mijn andere shop is een beetje ver weg..Heerenveen
      woensdag 4 juni 2008 @ 12:06:46 #13
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_59112311
    mijn microdermal zit nu bijna 3 weken, gaat goed
    vorige week naar de sauna geweest, afplakken was geen succes, die pleisters waren flut.
    gelukkig geen ontstekingen o.i.d. aan overgehouden
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_59112497
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 12:03 schreef Noflik het volgende:
    Weet iemand nog een goeie piercingshop in Amsterdam? Ik heb vandaag spontaan besloten dat ik een tragus piercing wil (na een aantal gezien te hebben op Pinkpop). Ik ging altijd naar Rival Piercing maar deze is opgeheven , en mijn andere shop is een beetje ver weg..Heerenveen
    die in Heerenveen is dat studio Flash?
    pi_59112653
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:

    [..]

    die in Heerenveen is dat studio Flash?
    Nee, Witchcraft. Zit dicht bij het station.
    pi_59112759
    Mn navelpiercing is trouwens ook ontstoken omdat ik `m kwijt was geraakt en geen nieuwe bij de hand had..hij was al gedeeltelijk dicht gegroeid in een halve dag
    ( Iemand ook nog na jaren problemen met dichtgroeiende piercings? Geen een van mijn piercings kan ik er uit halen zonder dat ze binnen een halve dag dicht zitten). Ik lees wel veel over tea tree oil dat dat goed is..maar vind het een beetje eng... smeren jullie dat er gewoon zo op, of verdund?
    Ik spoel bij irritantie en ontsteking altijd wel met zoutoplossing maar dat werkt niet altijd (helaas ).
    pi_59113021
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 12:19 schreef Noflik het volgende:

    [..]

    Nee, Witchcraft. Zit dicht bij het station.
    ken ik niet, ik heb alles laten zetten bij Flas maar dan de vestiging in Sneek,
    pi_59113310
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:

    [..]

    ken ik niet, ik heb alles laten zetten bij Flas maar dan de vestiging in Sneek,
    Aah..okay. Witchcraft is ook wel goed, ergens in een garage in de achtertuin.

    Maar ben nu op zoek naar een in Amsterdam (waar ik woon), is iets dichterbij dan Heerenveen.
    pi_59113536
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 12:46 schreef Noflik het volgende:

    [..]

    Aah..okay. Witchcraft is ook wel goed, ergens in een garage in de achtertuin.

    Maar ben nu op zoek naar een in Amsterdam (waar ik woon), is iets dichterbij dan Heerenveen.
    Amsterdam zijn genoeg zaken maar inderdaad ook genoeg waar ik een naar gevoel bij krijg als ik er langs wandel
    pi_59115722
    Ben nu ook aan het denken over een kinpiercing, lijkt me wel gaaf.
    Helaas zijn m´n ouders er niet geweldig enthiosiast over.
      woensdag 4 juni 2008 @ 14:49:29 #21
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59117050
    Bodycult in Amsterdam is een goeie shop!
    Zit er een op Reguliersbreestraat en een vestiging op de Warmoesstraat.

    En als je in het vorige topic even zoekt naar een post van Illy kun je misschien nog wel bij haar terecht.


    en wtf is een kinpiercing
    surface in je kin?
    en dan horizontaal of vertikaal?
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_59118801
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2008 23:32 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Ik heb het via bodyartforms, geen idee of het verder ook te krijgen is. Zit o.a. tea tree oil in, allee dat al is goed spul (en kun je bij bv. de Tuinen kopen)
    Dankjewel Debsterr, ik ga zo even naar de Tuinen en dan bestel ik ook gelijk die naked oil voor als het nog eens gebeurt
    pi_59119325
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 12:03 schreef Noflik het volgende:
    Weet iemand nog een goeie piercingshop in Amsterdam? Ik heb vandaag spontaan besloten dat ik een tragus piercing wil (na een aantal gezien te hebben op Pinkpop). Ik ging altijd naar Rival Piercing maar deze is opgeheven , en mijn andere shop is een beetje ver weg..Heerenveen
    dare2wear
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_59124931
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 14:49 schreef saaw het volgende:
    Bodycult in Amsterdam is een goeie shop!
    Zit er een op Reguliersbreestraat en een vestiging op de Warmoesstraat.

    En als je in het vorige topic even zoekt naar een post van Illy kun je misschien nog wel bij haar terecht.


    en wtf is een kinpiercing
    surface in je kin?
    en dan horizontaal of vertikaal?
    Excuseer, bedoelde een labret
      woensdag 4 juni 2008 @ 20:32:31 #25
    214062 Jep.
    harharhar.
    pi_59126761
    Hokay, morgen ga ik 2e wenkbrouw piercing laten zetten, zit ook nog te twijfelen tussen tongpiercing en lippiercing. vriendin wil naar de V&D, maar nu lees ik al die reacties op Sugababes (Ja, het breezah gehalte was echt.. ugh ) dat ze scheef zetten, niet hygienisch en dat ze niks over de sieraden weten. Dus zoek een alternatief.

    Iemand ervaring met Dragon Tattoo, Kerkstraat te Eindhoven?
    //
    pi_59128401
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:

    [..]

    die in Heerenveen is dat studio Flash?
    Ja, achter de Dracht zit Studio Flash. vlakbij Action. Heb hier destijds mijn tongpiercing laten zetten.
    "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
    pi_59128894
    Ik heb mijn tongpiercing er eergisteren uitgehaald, na 8 jaar. Dat is pas een raar gevoel Ik ben er nog steeds niet aan gewend, mijn tong is ineens zooo licht, vreselijk
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_59129166
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 14:49 schreef saaw het volgende:
    Bodycult in Amsterdam is een goeie shop!
    Zit er een op Reguliersbreestraat en een vestiging op de Warmoesstraat.

    En als je in het vorige topic even zoekt naar een post van Illy kun je misschien nog wel bij haar terecht.


    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 15:58 schreef Scandalous het volgende:

    [..]

    dare2wear
    Thanks voor de tips! ik ga morgen even kijken
      woensdag 4 juni 2008 @ 22:15:35 #29
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_59130189
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 00:28 schreef GotC het volgende:

    [..]

    Haha vertel? Tis nu ook nog wat opgezwollen etc. Iig een stuk meer werk dan de tragus haha.
    Zit nu al te denken aan de volgende piercing een daith, snug of misschien toch een orbital.
    Conch, lobe of helix orbital? En toch niet allemaal in 1 oor he.. Wordt zo druk dan!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_59130378
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 22:15 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Conch, lobe of helix orbital? En toch niet allemaal in 1 oor he.. Wordt zo druk dan!
    Lobe of helix. En tsja, ik doe t rustig aan Sowieso niet teveel, en wil maar 1 mooie piercing in m'n linkeroor..ideeen?

    [ Bericht 11% gewijzigd door GotC op 04-06-2008 22:26:56 ]
    pi_59130450
    Dag allemaal,

    hierbij weer even een update-je

    Ik ben bijna aan het einde van de rit, hoef nog maar een paar piercings te leren zetten.
    Hieronder de bridge, septum, en onder de gordel man en vrouw! Voor de rest ben ik al klaar (of heb ik al mensen).
    Dussss durf je het aan om bij iemand die nog in opleiding is maar wel al veel heeft gepierced?
    Mail dan naar illy.fl@gmail.com!!!

    Groetjes Illy

    p.s. hier nog wat foto's van piercings die ik heb gezet:

    tongweb


    nog een conch


    neus


    tepel


    medusa
      woensdag 4 juni 2008 @ 22:25:02 #32
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_59130558
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 22:20 schreef GotC het volgende:

    [..]

    Lobe of helix. En tsja, ik doe t rustig aan Sowieso niet teveel, en wil maar 1 mooie piercing in m'n linkeroor..ideeen?
    Voor je linkeroor een verfijnd stretchje .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_59130658
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 22:25 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Voor je linkeroor een verfijnd stretchje .
    Neh, dat dan weer niet Vind t prachtig staan, maar niks voor mij

    Zag ook een foto met een sternum gister..interesting
      woensdag 4 juni 2008 @ 22:37:18 #34
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_59131026
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 22:27 schreef GotC het volgende:

    [..]

    Neh, dat dan weer niet Vind t prachtig staan, maar niks voor mij

    Zag ook een foto met een sternum gister..interesting
    Haha, je klinkt anders al zo piercing verslaafd dat stretchen geen grote stap meer is .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      woensdag 4 juni 2008 @ 22:44:59 #35
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59131301
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 00:28 schreef GotC het volgende:

    [..]

    Haha vertel? Tis nu ook nog wat opgezwollen etc. Iig een stuk meer werk dan de tragus haha.
    Zit nu al te denken aan de volgende piercing een daith, snug of misschien toch een orbital.
    hij is zo groot, zo heftig. Niks voor mij Maar nou weet ik niet welke ik er dan bij wil in mijn rechteroor. Ik zit te denken misschien aan het plekje van de industrial bij je hoofd zegmaar, dus aan de binnenkant van je oor aan de bovenkant. Matcht mooi met de tragus...
    pi_59131304
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 22:37 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Haha, je klinkt anders al zo piercing verslaafd dat stretchen geen grote stap meer is .
    Haha Who knows! Maar op dit moment zit een snug en een sternum echt in m'n hoofd. Vooral sternum, om m'n oor eens een keer rust te gunnen
    pi_59133355
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 22:22 schreef illy.fl het volgende:
    Dag allemaal,

    hierbij weer even een update-je

    Ik ben bijna aan het einde van de rit, hoef nog maar een paar piercings te leren zetten.
    Hieronder de bridge, septum, en onder de gordel man en vrouw! Voor de rest ben ik al klaar (of heb ik al mensen).
    Dussss durf je het aan om bij iemand die nog in opleiding is maar wel al veel heeft gepierced?
    Mail dan naar illy.fl@gmail.com!!!

    Groetjes Illy

    p.s. hier nog wat foto's van piercings die ik heb gezet:

    tongweb
    [ afbeelding ]

    nog een conch
    [ afbeelding ]

    neus
    [ afbeelding ]

    tepel
    [ afbeelding ]

    medusa
    [ afbeelding ]
    Ziet er goed uit! Keep up the good work!
    † The 3 Kings †
      donderdag 5 juni 2008 @ 16:30:42 #38
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59148384
    tof dat het zo goed gaat illy!

    mjn conch is bijna genezen; geen korsten meer, geen pijn met erop slapen

    ben druk op zoek naar een groen balletje maar kan het echt nergens vinden. iemand enig idee?
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_59154330
    Ik zit er heel hard over na te denken om een smiley piercing te nemen, maar ik twijfel nog een beetje i.v.m. werk en zulks. Is het mogelijk om zelf, en daglijks, je piercing te wisselen van een staafje naar een ringetje? Ik kan me voorstellen dat zoiets niet heel erg makkelijk is omdat je mond toch wel behoorlijk vochtig is. Iemand die hier ervaring mee heeft?

    En iemand die een goede ervaring heeft met een piercer in de buurt van Utrecht/Amersfoort? Ik zit zelf te denken aan Studio Remi in Utrecht, maar ik vind het toch lastig om op websites af te gaan.
      vrijdag 6 juni 2008 @ 00:48:44 #40
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59160547
    @ Dwoezel
    Zeker als de piercing nog aan het genezen is gaat dat dagelijks verwisselen niet lukken. Ook denk ik dat het erg gevoelig wordt/blijft als je, zelfs na de genezing, het sieraad zo vaak verwisselt, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

    Qua shop zou ik je aanraden gewoon een aantal binnen te wandelen. Maak een praatje met de piercers en kijk rustig even rond.
    an urge to help mankind overcomes me
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 6 juni 2008 @ 09:37:09 #41
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_59164567
    Welke site was dat ook alweer dat je een stretchsetje kon kopen voor 5,-?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_59167786
    Bodyartforms
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 6 juni 2008 @ 13:40:11 #43
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_59170843
    Merci!
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_59171260
    TepelVPiercing.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_59178598
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 00:48 schreef saaw het volgende:
    @ Dwoezel
    Zeker als de piercing nog aan het genezen is gaat dat dagelijks verwisselen niet lukken. Ook denk ik dat het erg gevoelig wordt/blijft als je, zelfs na de genezing, het sieraad zo vaak verwisselt, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

    Qua shop zou ik je aanraden gewoon een aantal binnen te wandelen. Maak een praatje met de piercers en kijk rustig even rond.
    Ik was ook niet van plan om al direct na het piercen te beginnen met dagelijks wisselen, ik was van plan om gewoon te beginnen met een staafje. Je kunt wel gelijk hebben in die gevoeligheid ja, misschien zou ik dan voor het weekend alleen moeten wisselen.

    Shops ga ik sowieso wel langs, maar het leek me ook wel leuk om hier even te peilen of iemand ervaring heeft.
    pi_59261235
    Heb vandaag een acryl navelpiercing gekocht, benieuwd hoe mijn lichaam erop reageerd
    pi_59279781
    offtopic...

    [ Bericht 95% gewijzigd door Mirjam op 10-06-2008 16:08:09 ]
    pi_59333856



    Bling

      donderdag 12 juni 2008 @ 13:43:44 #49
    211347 Red_Cat
    Je weet wel...
    pi_59334175
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]
    Bling


    Mooi! maar hoe word dat erin gezet en hoe heet het?
    Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
    Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
    pi_59335165
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 13:43 schreef Red_Cat het volgende:

    [..]

    Mooi! maar hoe word dat erin gezet en hoe heet het?
    Dat is een microdermal en die worden op 2 manieren gezet. Zo ziet het sieraadje er (sterk vergroot, zie de lucifer) uit, maar dan zonder steentje/sieraadje erin en ernaast met sieraadje:


    Dan kan met een naald een sneetje worden gemaakt in je huid waar de microdermal ingeschoven wordt, de microdermal groeit vast in je lederhuid. (waardoor verwijderen ook op dezelfde manier moet gebeuren als het zetten).
    Een andere manier is dat er met een ponsje (van dezelfde dikte als de naald) een gaatje gemaakt wordt en dat de microdermal daar in wordt geschoven.

    Ponsje



    1+2 is methode met de naald
    3+4 met pons
    Die van mij is met de naald gezet

    [ Bericht 9% gewijzigd door Memento-Mori op 12-06-2008 14:19:33 ]
      donderdag 12 juni 2008 @ 16:56:40 #51
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59339699
    en wat is het verschil?
      donderdag 12 juni 2008 @ 17:00:43 #52
    211347 Red_Cat
    Je weet wel...
    pi_59339798
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:

    [..]

    Dat is een microdermal en die worden op 2 manieren gezet. Zo ziet het sieraadje er (sterk vergroot, zie de lucifer) uit, maar dan zonder steentje/sieraadje erin en ernaast met sieraadje:
    [ afbeelding ] [ afbeelding ]

    Dan kan met een naald een sneetje worden gemaakt in je huid waar de microdermal ingeschoven wordt, de microdermal groeit vast in je lederhuid. (waardoor verwijderen ook op dezelfde manier moet gebeuren als het zetten).
    Een andere manier is dat er met een ponsje (van dezelfde dikte als de naald) een gaatje gemaakt wordt en dat de microdermal daar in wordt geschoven.
    [ afbeelding ]
    Ponsje


    [ afbeelding ]
    1+2 is methode met de naald
    3+4 met pons
    Die van mij is met de naald gezet
    En wat betaal je er dan voor?
    Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
    Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
    pi_59340429
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 16:56 schreef Twinky het volgende:
    en wat is het verschil?
    qua resultaat is er geen verschil het is net wat de piercer meer ligt en het schijnt dat met een punch minder pijnlijk is.

    En ik heb er 55 euro voor betaald maar dat is wel aan de lage kant.
    pi_59340979
    Lijkt me niets als je je vriendin gaat tietneuken, snij je heel je tampeloeris open
    † The 3 Kings †
    pi_59350518
    Niemand durft gelijk meer te posten
    † The 3 Kings †
      vrijdag 13 juni 2008 @ 00:24:15 #56
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_59352624
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 17:33 schreef Memento-Mori het volgende:

    [..]

    qua resultaat is er geen verschil het is net wat de piercer meer ligt en het schijnt dat met een punch minder pijnlijk is.

    En ik heb er 55 euro voor betaald maar dat is wel aan de lage kant.
    nou, inderdaad, die van mij was 80
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_59367224
    Heb gister een ringetje bovenin m'n oor gekregen als examencadeau. Ben het vergeten bij de piercer te vragen, maar kan ik daar ook sterilon op doen? Ik weet dat sterilon normaal eigenlijk te agressief is voor piercings, maar ik dacht misschien is het in dit geval anders omdat het in m'n oor is ofzo.
      vrijdag 13 juni 2008 @ 16:53:47 #58
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_59367348
    Nee, als je er last van hebt zou ik het behandelen met een zoutoplossing. Bij geen last gewoon goed schoonhouden maar niks erop doen. Zo herinner ik het van mijn piercings iig.
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_59367480
    Sterilon raden ze af, ik zweer erbij
    † The 3 Kings †
      vrijdag 13 juni 2008 @ 17:08:48 #60
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_59367678
    Mja, mijn oor was een beetje ontstoken en de piercster zei dat ik alcohol (80% ofzo) erop moest doen. Na een week niet verbeterd, ging ik terug naar dezelfde zaak, andere piercer, zei hij dat dat veel te agressief was Goede zaak dus ! Toen dus zoutoplossing en dat werkte wel
    Ik deed vroeger trouwens ook sterilon op mn gewone gaatjes (oorlel).
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_59368422
    Als je al sterilon of medicinale alcohol gebruikt mag het max 3x daags 1 week en dan moet er binnen 3 dagen verbetering optreden. Maar fysiologische zoutoplossing is ook beter omdat het de doorbloeding stimuleerd.

    Maar waarom desinfectiemiddelen gebruiken op iets dat niet eens gedesinfecteerd hoeft te worden? Gewoon schoonhouden met water en unicura is het prima lijkt me.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 15 juni 2008 @ 11:28:31 #62
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_59402510
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]
    Bling

    Mooi idd!
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      maandag 16 juni 2008 @ 15:49:09 #63
    218689 Joonjoon
    freak like me
    pi_59434572
    ik heb een otongpiercing en wil eigelijk een eskimo piercing
    maar dat gaat niet vanwege me stage met kinderen

    maar een surface of microdermal tussen mn borsten vind ik ook wel heel mooi (L)

    hoeveel kost dat ongeveer?
      maandag 16 juni 2008 @ 16:00:50 #64
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_59434888
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 15:49 schreef Joonjoon het volgende:
    ik heb een otongpiercing en wil eigelijk een eskimo piercing
    maar dat gaat niet vanwege me stage met kinderen

    maar een surface of microdermal tussen mn borsten vind ik ook wel heel mooi (L)

    hoeveel kost dat ongeveer?
    tussen de 60 en 80 euro
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_59435182
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 15:49 schreef Joonjoon het volgende:
    ik heb een otongpiercing en wil eigelijk een eskimo piercing
    maar dat gaat niet vanwege me stage met kinderen
    Ligt eraan met welke leeftijd je werkt.

    Ik wil ook nog steeds heel graag een eskimo.. maarja.. ik ben echt een chicken.
      maandag 16 juni 2008 @ 22:21:44 #66
    218689 Joonjoon
    freak like me
    pi_59445561
    eskimo piercing is zo sexy :$
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 16 juni 2008 @ 22:24:12 #67
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_59445647
    Ik heb een eskimo, en ik vond hem niet zo heel pijnlijk.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_59456118
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 18:00 schreef TheSorrow het volgende:
    Lijkt me niets als je je vriendin gaat tietneuken, snij je heel je tampeloeris open
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_59471526
    Zo vandaag bij Classic Ink & Mods geweest en een vch rijker
      dinsdag 17 juni 2008 @ 23:45:27 #70
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59475886
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 21:35 schreef Empathologica het volgende:
    Zo vandaag bij Classic Ink & Mods geweest en een vch rijker
    oeh leuk!

    iemand ondertussen per ongeluk ergens een effen groen plastic balletje gezien?
    ben op zoek naar een doperwt voor in mn [prima genezen trouwens] conch
    an urge to help mankind overcomes me
      dinsdag 17 juni 2008 @ 23:45:55 #71
    218689 Joonjoon
    freak like me
    pi_59475904
    ben dr nog steeds niet op uit gegeken..



    lang leve de ufo
    pi_59475948
    Man, ik word gek. De hele (voor mij) rechter kant van m'n hoofd is 1 grote ontsteking: M'n oog, keel, neus, anti-tragus.. Zeg maar alles behalve m'n tragus
    pi_59476227
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 23:45 schreef Joonjoon het volgende:
    ben dr nog steeds niet op uit gegeken..

    [ afbeelding ]

    lang leve de ufo
    Ziet er cool uit

    Hoe komt die ontsteking GotC?
    † The 3 Kings †
    pi_59479382
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 23:45 schreef saaw het volgende:

    [..]

    oeh leuk!

    iemand ondertussen per ongeluk ergens een effen groen plastic balletje gezien?
    ben op zoek naar een doperwt voor in mn [prima genezen trouwens] conch
    Maar die is meer limegroen
    En hier staat lime in dat balkje maar green op het plaatje.
    Ben nog ff verder aan het kijken maar kan zogauw niks meer vinden..

    En ik heb auw
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:03:03 #75
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_59499284
    ik weet het nu zeker. Binnenkort neem ik een tepelpiercing.
    Nu nog bedenken aan welke kant
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:05:18 #76
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59499350
    tepelpiercings
    ben nogsteeds blij met mijne

    links trouwens
    weet niet waarom eigenlijk. daar hoort ie gewoon ofzo [raar trouwens hoe dat soms zo in je hoofd zit]
    an urge to help mankind overcomes me
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:08:17 #77
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_59499446
    6 mm in m'n rechteroor . Nou ben ik klaar aan die kant, volgende week ofzo links stretchen en dan is het goed zo!

    Tepelpiercings vind ik een beetje vies . Piercings down under trouwens ook .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:09:54 #78
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59499545
    ik zit links ook op 6 mm
    rechts niet gestretched

    en hoezo zijn tepelpiercings vies?
    an urge to help mankind overcomes me
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:11:02 #79
    218689 Joonjoon
    freak like me
    pi_59499604
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 21:03 schreef -Mellow- het volgende:
    ik weet het nu zeker. Binnenkort neem ik een tepelpiercing.
    Nu nog bedenken aan welke kant
    tepelpiercing!!

    *houdt haar borsten veilig vast* AUW!!!! niets voor mij
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:12:38 #80
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59499668
    doet echt niet heel veel pijn hoor!
    even een naar prike, en dan is het over
    [net als met andere piercings trouwens, vond mn conch nog het naarst]
    an urge to help mankind overcomes me
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:20:09 #81
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_59499915
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 21:09 schreef saaw het volgende:
    ik zit links ook op 6 mm
    rechts niet gestretched

    en hoezo zijn tepelpiercings vies?
    Ik wilde eerst bij 5 stoppen, maar bij alloverpiercings hebben ze van die leuke plugjes. En die gaan pas vanaf 6mm .

    Nou, m'n ouders hebben ze. Dus ik vind het niet zo cool .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:22:16 #82
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_59500013
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 21:12 schreef saaw het volgende:
    doet echt niet heel veel pijn hoor!
    even een naar prike, en dan is het over
    [net als met andere piercings trouwens, vond mn conch nog het naarst]
    dat doet me goed te horen.
    ik ben namelijk een vieze schijterd.

    Ik zat overigens te denken om m aan de linkerkant te doen omdat mijn neuspiercing aan de rechterkant zit en ik hou van a-symetrisch.
    Maar ik geloof dat ik mijn rechterboobie mooier vind dan de linker
    dilemma
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:23:12 #83
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_59500055
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 21:20 schreef Debsterr het volgende:

    [..]


    Nou, m'n ouders hebben ze. Dus ik vind het niet zo cool .
    het is dus gewoon een puberale emotie
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:25:03 #84
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_59500129
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 21:23 schreef -Mellow- het volgende:

    [..]

    het is dus gewoon een puberale emotie
    Sterk genoeg om het vies te vinden .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:25:23 #85
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59500145
    ik ga binnenkort een tragus laten zetten, je ziet nog wel een beetje een litteken van mn surface tragus maar die trekt denk ik toch niet verder weg en die tragus zit ook niet op dezelfde plaats
    maar is het echt heel erg om hem bij de v&d te laten zetten? want ze schieten daar nu toch ook niet meer? ik ben eigenlijk altijd tegen de v&d geweest maar als ze piercen ga ik hem mss toch maar daar laten zetten aangezien dat veel goedkoper is..
    of bega ik dan een grote fout ?
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:26:50 #86
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59500201
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 21:22 schreef -Mellow- het volgende:

    [..]

    dat doet me goed te horen.
    ik ben namelijk een vieze schijterd.

    Ik zat overigens te denken om m aan de linkerkant te doen omdat mijn neuspiercing aan de rechterkant zit en ik hou van a-symetrisch.
    Maar ik geloof dat ik mijn rechterboobie mooier vind dan de linker
    dilemma
    ik was redelijk bang trouwens
    het doet even flink pijn [net als andere piercings ongveer, niet erger iig]
    daarna werd mn hele tiet heel warm. vreemd was dat

    ik heb hem nu ruim 2 jaar. staafje erin met zwarte balletjes
    nogsteeds heel blij mee
    an urge to help mankind overcomes me
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:28:05 #87
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_59500247
    de v&d pierct (schrijf je dat zo) ?
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:28:08 #88
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59500252
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 21:25 schreef -Rebelle het volgende:
    ik ga binnenkort een tragus laten zetten, je ziet nog wel een beetje een litteken van mn surface tragus maar die trekt denk ik toch niet verder weg en die tragus zit ook niet op dezelfde plaats
    maar is het echt heel erg om hem bij de v&d te laten zetten? want ze schieten daar nu toch ook niet meer? ik ben eigenlijk altijd tegen de v&d geweest maar als ze piercen ga ik hem mss toch maar daar laten zetten aangezien dat veel goedkoper is..
    of bega ik dan een grote fout ?
    ga alsjeblieft naar een goeie piercer en niet naar de v&d!
    ze schieten inderdaad niet [vaak] meer maar hebben toch echt minder ervaring en kennis dan echt goeie piercers
    an urge to help mankind overcomes me
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:28:31 #89
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_59500267
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 21:25 schreef -Rebelle het volgende:
    ik ga binnenkort een tragus laten zetten, je ziet nog wel een beetje een litteken van mn surface tragus maar die trekt denk ik toch niet verder weg en die tragus zit ook niet op dezelfde plaats
    maar is het echt heel erg om hem bij de v&d te laten zetten? want ze schieten daar nu toch ook niet meer? ik ben eigenlijk altijd tegen de v&d geweest maar als ze piercen ga ik hem mss toch maar daar laten zetten aangezien dat veel goedkoper is..
    of bega ik dan een grote fout ?
    JA!!!

    Ik vertrouw al geen verkoopster die kauwgomkauwend zegt: "Tsja.. staat leuk, hoor..". Laat staan als ze aan je lichaam gaan zitten frotten!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:30:44 #90
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59500340
    mja dat dacht ik dus ook al.. bij de v&d in ehv staat altijd echt een dwazig mens maar soms staat er ook een die nog een beetje intelligent overkomt, dus ik dacht dan ga ik wel bij haar.. maar ik denk idd dat ik toch maar beter naar een goede piercingshop kan gaan ja
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:31:46 #91
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_59500377
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 21:26 schreef saaw het volgende:

    [..]

    ik was redelijk bang trouwens
    het doet even flink pijn [net als andere piercings ongveer, niet erger iig]
    daarna werd mn hele tiet heel warm. vreemd was dat

    ik heb hem nu ruim 2 jaar. staafje erin met zwarte balletjes
    nogsteeds heel blij mee
    ja ik zit er dus al zo'n twee jaar over te denken, maar ik haat het als iemand aan mijn tepel zit. Daar kan ik heel agressief van worden (behalve bij hele enkele uitzonderingen als iemand de skills heeft )

    Ik durfe dus nooit. Het is me daar veel te gevoelig.

    Binnenkort dus. Hoewel, misschien beter na de zomer ivm met zwemmen.
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:33:22 #92
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_59500436
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 21:30 schreef -Rebelle het volgende:
    mja dat dacht ik dus ook al.. bij de v&d in ehv staat altijd echt een dwazig mens maar soms staat er ook een die nog een beetje intelligent overkomt, dus ik dacht dan ga ik wel bij haar.. maar ik denk idd dat ik toch maar beter naar een goede piercingshop kan gaan ja
    Hobbel gewoon naar Dragon, zit je ook in het centrum, maar dat is tenminste wel fatsoenlijk.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_59500514
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:

    [..]

    Dat is een microdermal en die worden op 2 manieren gezet. Zo ziet het sieraadje er (sterk vergroot, zie de lucifer) uit, maar dan zonder steentje/sieraadje erin en ernaast met sieraadje:
    [ afbeelding ] [ afbeelding ]

    Dan kan met een naald een sneetje worden gemaakt in je huid waar de microdermal ingeschoven wordt, de microdermal groeit vast in je lederhuid. (waardoor verwijderen ook op dezelfde manier moet gebeuren als het zetten).
    Een andere manier is dat er met een ponsje (van dezelfde dikte als de naald) een gaatje gemaakt wordt en dat de microdermal daar in wordt geschoven.
    [ afbeelding ]
    Ponsje


    [ afbeelding ]
    1+2 is methode met de naald
    3+4 met pons
    Die van mij is met de naald gezet
    Dus, aan een dhermal houd je altijd een litteken over?
    Ik heb nu een surface, en daar zal ik ook 2 kleine littekentjes van overhouden als ik hem uitdoe op bejaarde leeftijd

    Maar ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk littekens, aangezien ik die piercing op me arm zou plaatsen dan.
    Death solves all problems: no man, no problem.
      woensdag 18 juni 2008 @ 21:43:24 #94
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59500768
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 21:33 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Hobbel gewoon naar Dragon, zit je ook in het centrum, maar dat is tenminste wel fatsoenlijk.
    Ja doe ik ik zie nu dat magic cherrys gestopt is, wist ik helemaal niet , niet dat ze zo geweldig waren
    pi_59506927
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 23:56 schreef TheSorrow het volgende:

    [..]

    Ziet er cool uit

    Hoe komt die ontsteking GotC?
    Geen idee! Maar nu is alles weer over. Yay antibiotica!

    Enne, over het V&D gebeuren..liever wat meer geld uitgeven en dat het goed wordt gedaan dan..bij de V&D (need I say more?)
    pi_59507230
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 00:30 schreef GotC het volgende:

    [..]

    Geen idee! Maar nu is alles weer over. Yay antibiotica!

    Enne, over het V&D gebeuren..liever wat meer geld uitgeven en dat het goed wordt gedaan dan..bij de V&D (need I say more?)
    Gelukkig!

    Inderdaad, nuff said
    † The 3 Kings †
    pi_59508587
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 21:43 schreef -Rebelle het volgende:

    [..]

    Ja doe ik ik zie nu dat magic cherrys gestopt is, wist ik helemaal niet , niet dat ze zo geweldig waren
    Ja is ook maar een vaag verhaal, Dragon Tattoo zit in het pand van Magic Cherries, misschien gewoon weer samengevoegd ofzo?
    pi_59520880
    Crap, binnen één week tijd segmentstukje van mijn segmentring kwijtgeraakt en een balletje van mijn circular barbell voor mijn septum
      donderdag 19 juni 2008 @ 15:44:20 #99
    211347 Red_Cat
    Je weet wel...
    pi_59521138
    Ik wil mijn labret weer terug! Nou heb ik al eerder een labret gehad en daarvoor een eskimo.
    Iemand enig ideej als ik mijn labret weer laat zetten op dezelfde plek als de vorige, of het dan meer pijn doet ivm littekenweefsel?
    Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
    Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
      donderdag 19 juni 2008 @ 16:40:42 #100
    126737 Electro-Worm
    Say what 1 more time I dare u!
    pi_59522454
    Ik mag een piercing voor mijn 15de verjaadag, waar zal ik hem zetten, kin of wenkbrauw ( foto @ boek )
    I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
      donderdag 19 juni 2008 @ 16:45:10 #101
    151520 1DIOOT
    Koekoek 3 uur
    pi_59522589
    Hoi hoi, denk ik show ook even mijn wenkbrouw piercing.
    het is een schroef (zit een schroefje los ) voorderest heb ik zo'n tunneltje van 6mm in mijn oor, en een tepel piercing

    hierbij de foto


    groeten
    1DIOOT

    en ja hele charmante foto ik weet het maar dat krijg je met veel alcohol
    DUCK MY SICK OR SOMETHING LIKE THAT!
    WHAT? ARE YOU NUCKING FUTS???!!!
    opzoute ! Ik denk niet zoals jij bent :(
    IK BEN HOOGBEVAAGD!
      donderdag 19 juni 2008 @ 16:56:16 #102
    126737 Electro-Worm
    Say what 1 more time I dare u!
    pi_59522911
    Lang leve Fok!
    I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
    pi_59523172
    Hahaha! Super gaaf die schroef.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_59523631
    E-W, als wij zeggen 'neem deze' doe je het dan ook? Het is jouw lichaam, jouw keuze
    † The 3 Kings †
    pi_59524394
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 16:40 schreef Electro-Worm het volgende:
    Ik mag een piercing voor mijn 15de verjaadag, waar zal ik hem zetten, kin of wenkbrauw ( foto @ boek )
    Door je oogbal Is helemaal hip deze zomer

    *edit* wat TheSorrow zegt dus
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      donderdag 19 juni 2008 @ 21:14:56 #106
    126737 Electro-Worm
    Say what 1 more time I dare u!
    pi_59530514
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 17:25 schreef TheSorrow het volgende:
    E-W, als wij zeggen 'neem deze' doe je het dan ook? Het is jouw lichaam, jouw keuze
    Nee, ik vraag menz gewoon om hun mening over wat ze mooier bij mij vinden.
    I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
      donderdag 19 juni 2008 @ 22:49:00 #107
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_59535496
    vet die schroef
    mooi is anders
    maar tof
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
    pi_59536391
    Hoe zit het nou met een labret en tandvlees? Veel tandartsen raden het af omdat het funest is voor je tandvlees, hoe zijn de ervaringen hier?
    pi_59536588
    mijn plaatje is van plastic en zit heel dicht tegen mn lip aan. komt niet bij mn tandvlees.
      vrijdag 20 juni 2008 @ 10:40:03 #110
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_59544143
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef Cahir het volgende:
    Hoe zit het nou met een labret en tandvlees? Veel tandartsen raden het af omdat het funest is voor je tandvlees, hoe zijn de ervaringen hier?
    Die ervaring heb ik inderdaad ook, maar misschien dat je met een plastic achterkantje minder schade aanbrengt
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      vrijdag 20 juni 2008 @ 12:10:17 #111
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59546736
    bij mij [schuine lip] komt mn piercing op geen enkel moment tegen mn tand of tandvlees aan
    zowel met ringetje als staafje is het geen probleem, maar toch heb ik voor de zekerheid ook een plastic plaatje
    die er echt om vraagt om er op te kouuwen trouwens, echt onweerstaanbaar

    maar heb eigenlijk bijna altijd een segmentringetje erin
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_59558651
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef Cahir het volgende:
    Hoe zit het nou met een labret en tandvlees? Veel tandartsen raden het af omdat het funest is voor je tandvlees, hoe zijn de ervaringen hier?
    Volgens mij gaat m'n glazuurlaag er eerder stuk van Maar ik bijt er ook te vaak op denk ik, en ik schroef ze graag open en dicht met dat platte kantje tussen m'n tanden..heel goed.

    Nou ik moet me maar eens verdiepen in stretchen, volgens mij doe ik het helemaal verkeerd Maar als ik veel snot in m'n neus heb (hooikoorts) kan ik het ringetje wel tot de 2 mm draaien
    pi_59571277
    Wat voor ringetje is het precies (ik had het ongeveer eerder gevraagd maar kon het toen niet op de site vinden Heb je misschien een exacte link?)
    Zit nu sinds vandaag ook op de 2mm
    pi_59583364
    Ik doe ook weer een rondje mee (meer om gewoon ordinair te showen, natuurlijk)

    Lekker rood van de pleister die ik er net afgepeuterd heb en lekker geel van de bloeduitstorting

    De middelste is alweer een weekje of 5 oud, de twee buitenste zijn van gister. Verslaaaaavend
    pi_59584012
    Oeh mooi!
    Keer wat anders dan standaard 3 onder elkaar (Maar is me scherm nou zo slecht of zie ik geen rood en geel? )
      zaterdag 21 juni 2008 @ 19:41:29 #116
    218689 Joonjoon
    freak like me
    pi_59584073
    het is inderdaad niet rood hoor haha

    doet dat veel pijn?
    vind het wel ontzettend sexy haha
    pi_59584100
    Dank je

    Geel kan ik me voorstellen dat je dat niet ziet, maar het rood moet je wel echt zien; boven en rechtsboven de linker?!

    Misschien kijk ik te goed


    Pijn, joah, ach. Voelt niet fijn nee (zeker het masseren van de tweede, dan trekt ze aan je huid en dan doet de eerste dus PIJN), maar ik vond mijn conch of navelpiercing erger!
      zaterdag 21 juni 2008 @ 19:47:33 #118
    218689 Joonjoon
    freak like me
    pi_59584164
    haha dat is minimaal haha dat rode haha
    het zal idd wel zijn dat je te goed kijkt:P

    nouwja ik wil er dan gewoon 1 maar durf nog niet goed haha
    pi_59584200
    pijn valt ontzettend mee, heb er nu ook 1 dus in het midden en wil er ook nog 1 of 2 bij weet alleen nog niet precies hoe
    pi_59584266
    Hmm, misschien komt het rode doordat mijn beeldscherm donker staat. Nou ja, het zal wel

    @Joonjoon; niets om bang voor te zijn hoor. Masseren is naar, punchen doet eventjes pittig zeer, dan even kijken en deppen en dan PLOK, sieraadje erin. Makkie!
    pi_59584285
    ligt eraan waar het gezet wordt he. sommigen zetten m met een naald. de zaak waar ik de mijne heb laten zetten onder andere.
      zaterdag 21 juni 2008 @ 19:55:23 #122
    218689 Joonjoon
    freak like me
    pi_59584290
    haha ja me tongpiercing viel uiteindelijk ook harstikke mee

    ik moet gewoon ene keer een piercing shop binnenspringen
    en gewoon laten doen haha
    eerst is ff kijken hoe i kdat voor me vader verborgen ga houden....
    pi_59584332
    je blouse hoger opknopen in bijzijn van je vader alleen wat hoger gelsoten truitjes aan
    pi_59584504
    Ja, hoe een naald voelt weet ik niet

    En ik draag gewoon hogere shirtjes, of sjaaltjes. Mag op mijn werk sowieso geen sieraden in, dus daar moet ik ze sowieso verbergen. Dan lukt dat thuis ook wel.
      zaterdag 21 juni 2008 @ 20:12:56 #125
    218689 Joonjoon
    freak like me
    pi_59584532
    haha ik zal binnekort is ff plakkertje erop plakken voro een dag
    is kijken of me dat bevalt haha
      zaterdag 21 juni 2008 @ 23:14:29 #126
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_59590063
    misschien morgen een ander dingetje laten zetten op m'n microdermal, wil er een glimmertje op
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_59601832
    M'n wenkbrauwpiercing is ontstoken geweest en vervolgens fijn eruit gaan groeien Heb 'm er dus uit moeten halen, ben alleen vergeten bij die piercingshop te vragen of ik het nog na moet verzorgen, omdat de boel nu weer open ligt (ontsteking is zo goed als over, maar blijf bang dat ik 't weer verpest)?
      maandag 23 juni 2008 @ 01:36:44 #128
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59617566
    verdomme
    kwam er vanmiddag achter dat mn conch uit was gevallen maar had even geen reseve barbel bij me
    heb toen mn tepelpiercing er maar in gestopt, in de overtuiging dat die er na een paar uur prima weer in kan [zit er 2 jaar ongeveer, conch 2 maanden]

    kom ik net thuis, krijg ik met geen mogelijkheid een nieuw staafje door mn tepel

    zo even onder de douche een poging doen
    kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat dat zo snel gaat
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_59618396
    Heb je geen expander oid in huis? Dat je die er voorzichtig heen haalt met staafje er achteraan.
    Of is het ondertussen al gelukt?
      maandag 23 juni 2008 @ 09:27:51 #130
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_59619368
    Heb afgelopen vrijdag een tepelpiercing laten zetten echt gaaf
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 juni 2008 @ 09:32:14 #131
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_59619423
    Oehgaaf!
    Vond je het zeer doen?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      maandag 23 juni 2008 @ 09:34:11 #132
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_59619447
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 09:32 schreef ChipsZak. het volgende:
    Oehgaaf!
    Vond je het zeer doen?

    had geen idee wat te verwachten, maar toen die naald erdoorheen ging deed het toch wel even flink pijn En die zelfde dag leek het alsof iemand er de hele tijd hard in kneep/beet ofzo
    Maargoed, nu is de pijn eigenlijk wel weg, af en toe komt ie nog even terug
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      maandag 23 juni 2008 @ 14:32:43 #133
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59625911
    is uiteindelijk nog gelukt gisteravond maar deed best zeer

    heb voor de verandering ook maar weer eens gewone oorbellen in gedaan en een staafje ipv ringetje in mn tragus
    zal zo ff een fototje maken
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_59627099
    quote:
    Op zaterdag 21 juni 2008 03:46 schreef hydraulix het volgende:
    Wat voor ringetje is het precies (ik had het ongeveer eerder gevraagd maar kon het toen niet op de site vinden Heb je misschien een exacte link?)
    Zit nu sinds vandaag ook op de 2mm

    En heb er ook 1 van hoorn in het zwart/bruin.
      maandag 23 juni 2008 @ 17:14:12 #135
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59629981
    oren fototje
    an urge to help mankind overcomes me
      maandag 23 juni 2008 @ 19:47:10 #136
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59633548
    Nou, ik ben weer ernstig aan het nadenken over een tongpiercing. Ik wil er al jaren een maar mijn vorige vriend vond het niks dus toen had ik met mezelf afgesproken dat ik er één zou nemen 'mocht het ooit uitgaan'. Dat is de afgelopen weken gebeurd, dus bij deze. Maar nou begin ik dan weer te twijfelen, is het wel zo handig en zoveel mensen vinden het niks... Wat zijn de voor- en nadelen?
    pi_59637988
    Qua dat zoveel mensen het niks vinden.. niet (teveel) om geven. Het is jouw lichaam! En zolang je maar niet constant met je tong buitenboord loopt; zou niemand erom moeten geven verder .
    Maar, dat is imho
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 juni 2008 @ 22:29:38 #138
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_59638095
    Ik heb nergens last van gehad!
    Alleen de eerste week wel. Dik, auw, en nauwelijks kunnen eten en praten.
    Het zetten viel me zwaar mee, wel.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_59638244
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 19:47 schreef Twinky het volgende:
    Nou, ik ben weer ernstig aan het nadenken over een tongpiercing. Ik wil er al jaren een maar mijn vorige vriend vond het niks dus toen had ik met mezelf afgesproken dat ik er één zou nemen 'mocht het ooit uitgaan'. Dat is de afgelopen weken gebeurd, dus bij deze. Maar nou begin ik dan weer te twijfelen, is het wel zo handig en zoveel mensen vinden het niks... Wat zijn de voor- en nadelen?
    Tongpiercing vind ik altijd wel iets hebben, maar durf het zelf echt niet

    Hoe gaat het met de rest van je piercings?
      maandag 23 juni 2008 @ 22:36:06 #140
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_59638289
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:

    [..]

    Tongpiercing vind ik altijd wel iets hebben, maar durf het zelf echt niet

    Hoe gaat het met de rest van je piercings?
    Hoe gaat wat?
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
    pi_59638360
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:

    [..]

    Hoe gaat wat?
    Huh? ik had het tegen Twinky
      maandag 23 juni 2008 @ 22:38:40 #142
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_59638386
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 22:37 schreef Miss_S het volgende:

    [..]

    Huh? ik had het tegen Twinky
    ik las ook iets wat er totaal niet stond.. sorry..
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
    pi_59656630
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 15:22 schreef ParanoidEv het volgende:
    [..]
    [ afbeelding ]
    En heb er ook 1 van hoorn in het zwart/bruin.
    Thanks! Zoiets lijkt mij ook wel handig.
      dinsdag 24 juni 2008 @ 21:27:31 #144
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59661197
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:

    [..]

    Tongpiercing vind ik altijd wel iets hebben, maar durf het zelf echt niet

    Hoe gaat het met de rest van je piercings?
    even denken. Oren doen het prima, helixen blijven nog een beetje pijnlijk en geirriteerd. Tragus is de perfectheid zelve
    Navelpiercing is op dit moment enorm ontstoken. Mijn hele buik doet zeer als ik beweeg, sinds gisteren eigenlijk. Ik hoop dat het gauw over is, want dit is niet fijn.
      dinsdag 24 juni 2008 @ 21:55:46 #145
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_59662066

    M'n vers gestretchte oor, zometeen een plugje erin.


    6 mm, met een glitterzwart plugje en clear o-rings.


    Verzameling flesh tunnels en andere shit. De helft past niet meer, is te klein allemaal..


    Uberschattig opbergdoosje, met kleine vakjes aan de ene kant en 3 grotere vakken aan de andere kant!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_59663889
    Oewwh stretches Tot hoever ga je?
    Kreeg vandaag BAF bestelling binnen, wel 12 gratis balletjes Wat moet ik ermee?
    En m'n moodstone plugs, alleen beschadigt helaas, meteen maitlje naar BAF gestuurd en antwoord gekregen. Nu ff kijken hoe het afloopt.
    pi_59664060
    Ik zoek zo een piercing:



    waar kan ik die halen?

    [ Bericht 1% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 25-06-2008 21:29:45 ]
    pi_59665264
    Zo'n ball closure ring kan toch trouwens ook gewoon door je oor, of niet?

    Het ziet er ook zo maf uit als het aangezien word voor een eikelpiercing.
    "Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
      woensdag 25 juni 2008 @ 09:08:55 #149
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_59668603
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 22:58 schreef Empathologica het volgende:
    Oewwh stretches Tot hoever ga je?
    Kreeg vandaag BAF bestelling binnen, wel 12 gratis balletjes Wat moet ik ermee?
    En m'n moodstone plugs, alleen beschadigt helaas, meteen maitlje naar BAF gestuurd en antwoord gekregen. Nu ff kijken hoe het afloopt.
    6 mm . Groter ben ik bang dat k vervormde oorlellen krijg enzo..
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      woensdag 25 juni 2008 @ 13:08:03 #150
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59674346
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 19:47 schreef Twinky het volgende:
    Nou, ik ben weer ernstig aan het nadenken over een tongpiercing. Ik wil er al jaren een maar mijn vorige vriend vond het niks dus toen had ik met mezelf afgesproken dat ik er één zou nemen 'mocht het ooit uitgaan'. Dat is de afgelopen weken gebeurd, dus bij deze. Maar nou begin ik dan weer te twijfelen, is het wel zo handig en zoveel mensen vinden het niks... Wat zijn de voor- en nadelen?
    Voordelen;
    - staat leuk (vind ik iig)
    - niet zo heel zichtbaar als andere piercings in je gezicht
    - geneest heel erg snel
    - pijpen schijnt lekkerder te zijn bij mannen xD

    Nadelen;
    - als je er veel mee speelt gaat je glazuur van je tanden eraan, mits je plastic balletjes neemt
    - ... das eigenlijk het enige nadeel wat ik kan verzinnen XD

    Als je 'm zover mogelijk naar achteren laat plaatsen (das bij iedereen verschillend), hoef je 'm helemaal niet te zien. Ik liep ergens stage en daar kwamen ze in de laatste maand erachter dat ik er 1 had Best grappig dus.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59674558
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 13:08 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Voordelen;
    - staat leuk (vind ik iig)
    - niet zo heel zichtbaar als andere piercings in je gezicht
    - geneest heel erg snel
    - pijpen schijnt lekkerder te zijn bij mannen xD

    Nadelen;
    - als je er veel mee speelt gaat je glazuur van je tanden eraan, mits je plastic balletjes neemt
    - ... das eigenlijk het enige nadeel wat ik kan verzinnen XD

    Als je 'm zover mogelijk naar achteren laat plaatsen (das bij iedereen verschillend), hoef je 'm helemaal niet te zien. Ik liep ergens stage en daar kwamen ze in de laatste maand erachter dat ik er 1 had Best grappig dus.
    En haal deze piercing er nou helemaal niet uit als je hem besluit te nemen en je hem net hebt Twinky.
    † The 3 Kings †
      woensdag 25 juni 2008 @ 16:02:44 #152
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59678911
    dat nadeel is nog niet eens echt een nadeel want ik heb nooit plastic balletjes want die vind ik lelijk en hij komt nooit tegen mijn tanden aan
      woensdag 25 juni 2008 @ 16:11:41 #153
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59679161
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 13:16 schreef TheSorrow het volgende:

    [..]

    En haal deze piercing er nou helemaal niet uit als je hem besluit te nemen en je hem net hebt Twinky.
    XD Nee, beter dan ff laten genezen en 'm er dan uithalen, anders wordt het echt een onsteking IN je tong... Ik heb 'm meer dan 5 jaar gehad, toen ik 'm eruit haalde was ie binnen een dag dichtgegroeid. Toen kreeg ik 'm al niet meer erdoorheen.
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 16:02 schreef -Rebelle het volgende:
    dat nadeel is nog niet eens echt een nadeel want ik heb nooit plastic balletjes want die vind ik lelijk en hij komt nooit tegen mijn tanden aan
    Nee? Bij mij kwam ie toch wel tegen mn tanden aan, bij het eten ofzo, en ik speelde er ook nooit mee. Ik wilde gewoon zo min mogelijk risico lopen, want als je glazuur eenmaal weg is, komt het niet meer terug.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      woensdag 25 juni 2008 @ 16:43:08 #154
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59680075
    ik ga het doen. Maandag
      woensdag 25 juni 2008 @ 16:52:29 #155
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59680316
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 16:43 schreef Twinky het volgende:
    ik ga het doen. Maandag
    Successs! Gaat helemaal goedkomen Haal vast ijsklontjes + ibuprofen in huis, dat helpt!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      woensdag 25 juni 2008 @ 21:19:32 #156
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59687404
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 16:11 schreef Enfermera het volgende:
    Nee? Bij mij kwam ie toch wel tegen mn tanden aan, bij het eten ofzo, en ik speelde er ook nooit mee. Ik wilde gewoon zo min mogelijk risico lopen, want als je glazuur eenmaal weg is, komt het niet meer terug.
    mjaa echt heel zelden komt hij er weleens tegenaan, volgens mij kan het echt niet zoveel kwaad voor je tanden hoor als je er tenminste niet mee gaat zitten spelen, maar dat ziet er sowieso debiel uit
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 25 juni 2008 @ 21:22:41 #157
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_59687511
    Bij mij komt hij ook nooit tegen mn tanden aan bij het eten ofzo.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      woensdag 25 juni 2008 @ 21:27:12 #158
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_59687690
    bij mij ook nooit, bijt er af en toe wel eens op als ik wat eet, en dat is wel bijzonder onprettig....
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      woensdag 25 juni 2008 @ 22:52:29 #159
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59691693
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 21:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
    bij mij ook nooit, bijt er af en toe wel eens op als ik wat eet, en dat is wel bijzonder onprettig....
    Haha, ja, dat herinner ik me ook nog wel ja XD
    @ -Rebelle:Nouja, zoals ik al zei; ik wilde geen risico nemen, that's all. Dat kan een negatief effect zijn, je merkt het natuurlijk niet gelijk als je glazuur kapot gaat, dat komt pas later.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      zaterdag 28 juni 2008 @ 19:21:44 #160
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59758622
    woew, het komt dichterbij... toch best spannend!
      zaterdag 28 juni 2008 @ 22:57:49 #161
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59762777
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2008 19:21 schreef Twinky het volgende:
    woew, het komt dichterbij... toch best spannend!

    Remember: ontspannen, dan doet het minder pijn!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      zondag 29 juni 2008 @ 00:37:20 #162
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59764823
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2008 22:57 schreef Enfermera het volgende:

    [..]


    Remember: ontspannen, dan doet het minder pijn!
    jaja ik ga samen met een vriend, hij neemt er ook één. Zal ik dan eerst gaan of hij
    pi_59767410
    Jij!
      maandag 30 juni 2008 @ 08:10:42 #164
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59786387
    jij eerst
    en succes vandaag!
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_59787330
    Succes!
    Hopelijk ga je bij een goede piercer!
    Ik heb 2 keer een tongpiercing gehad, eerste keer laten zetten bij een echte piercer, betaalde wel wat meer maar het deed niet echt pijn, alleen een onprettig gevoel..
    2de keer laten zetten bij de v&d en daar deed het echt pijn toen ze 'm erin zetten!!

    Dus succes!
    pi_59798228
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 21:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
    bij mij ook nooit, bijt er af en toe wel eens op als ik wat eet, en dat is wel bijzonder onprettig....
    Nogal, vooral als je erg hard bijt Daarom heb ik ook plastic balletjes erop zitten.
    † The 3 Kings †
      maandag 30 juni 2008 @ 18:02:43 #167
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_59798807
    ik kasn geen leuke plastic balletjes vinden, alleen maar die gekleurde toestanden, en dat vind ik niks
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      maandag 30 juni 2008 @ 20:12:10 #168
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59801781


    ik links met mimic rechts en onze verse piercings

    wat een drama ik was echt heeeeel bang en mijn tong wilde niet. Dus die meneer moest 'm wel vijf keer vastklemmen en dan deed het steeds meer pijn... steeds strakker ook... maar toen uiteindelijk viel het wel mee.
    En nou is het vooral gek en doet ook wel pijn
    pi_59801832
    mooi nu wil ik ook
    pi_59805306
    Maybe I'll take a second 1
    † The 3 Kings †
      maandag 30 juni 2008 @ 22:48:41 #171
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59806478
    mm het begint nu wel pijn te doen. vervelend bij praten enzo
      dinsdag 1 juli 2008 @ 06:56:52 #172
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_59811114
    mmm.. k heb nu 2,5 maand een lippiercing en nu issie gaan ontsteken... dikke lip.. geen pijn , dat niet...

    kga vanavond sowieso langs de piercer om te vragen wat ik hieraan kan doen.... maar hoe krijg ik die zwelling minder? .. t ziet er echt heel stom uit
    pi_59813021
    Veel koud water drinken?
    En is je staafje nog wel lang genoeg?
      dinsdag 1 juli 2008 @ 11:43:09 #174
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59815186
    auw

    en wat is dat stomme staafje lang, nou 'zuig' ik 'm aan de bovenkant naar achteren om mijn mond dicht te kunnen doen.

    meh.
      dinsdag 1 juli 2008 @ 11:52:43 #175
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59815424
    wtf. Er zit een bult in mijn navel, naast mijn piercinggaatje wat is dat nou weer. Ja hij zit nu al een tijdje te irriteren maar wtf
      dinsdag 1 juli 2008 @ 14:22:30 #176
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_59818778
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 10:07 schreef Empathologica het volgende:
    Veel koud water drinken?
    En is je staafje nog wel lang genoeg?
    heb een ringetje.. en die zit nog niet klem... zwelling is nu beetje aan t afnemen en weer aan t toenemen.... :s

    nja, vnaaf langs de piercer en desnoods maar eruit laten halen.. na 2,5 maand hoort t volgens mij niet zomaar meer te gaan ontsteken
      dinsdag 1 juli 2008 @ 15:10:28 #177
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59819900
    lijkt me niet verstandig om hem eruit te halen terwijl hij ontstoken is,
    dan groeit het straks dicht met de ontsteking er in

    succes iig

    iets kouds erop als het erg dik is en lekker veel weken in zoutoplossing
    an urge to help mankind overcomes me
      dinsdag 1 juli 2008 @ 15:42:19 #178
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_59820694
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 15:10 schreef saaw het volgende:
    lijkt me niet verstandig om hem eruit te halen terwijl hij ontstoken is,
    dan groeit het straks dicht met de ontsteking er in

    succes iig

    iets kouds erop als het erg dik is en lekker veel weken in zoutoplossing
    de piercer weet wel wat te doen... over 2 uurtjes naartoe..

    goed schoonhouden ben k al mee bezig... koud houden lukt met deze temperaturen btje moeilijk :S

    thx voor t advies iig
    pi_59836170
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 11:52 schreef Twinky het volgende:
    wtf. Er zit een bult in mijn navel, naast mijn piercinggaatje wat is dat nou weer. Ja hij zit nu al een tijdje te irriteren maar wtf
    Oei dat had ik dus ook met mn navelpiercing. Dat bultje staat wel in verbinding met het gaatje van je navelpiercing. Op een gegeven moment prikte ik mn piercing bij ongeluk door dat bultje ipv door het piercinggaatje... Een hoop smurrie, bloed en nu een lelijk litteken. Genezen mét een piercing erin lukt (bij mij) gewoon niet omdat een navelpiercing sowieso bijna nooit voor 100% geneest en als dat na maanden eindelijk gebeurt, is dat meestal het moment dat ie gaat uitgroeien. Mijn tip: piercing eruit, veel wassen met unicura zeep en dat wondje goed drooghouden verder en af en toe ff inspuiten met een betadine-oplossing. En als je je piercing toch wilt laten zitten: er met je handen vanaf blijven, niet gaan zwemmen en goed schoon en drooghouden met een wattenstaafje met betadine.
      woensdag 2 juli 2008 @ 13:42:40 #180
    218689 Joonjoon
    freak like me
    pi_59840829
    vriendin van me heeft een surface tussen haar borsten laten zetten
    ongeveer 2/3 weken gelede
    het doet geen pijn meer maar het gedeelte waar het staafje zit is behoorlijk rood
    waar de uiteindes zit helemaal niet
    het doet geen pijn
    ze doet nu met unicura en betadine schoon houden enzo op raad van de piercer

    wat kan ze nog meer doen?
    pi_59840916
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 13:42 schreef Joonjoon het volgende:
    vriendin van me heeft een surface tussen haar borsten laten zetten
    ongeveer 2/3 weken gelede
    het doet geen pijn meer maar het gedeelte waar het staafje zit is behoorlijk rood
    waar de uiteindes zit helemaal niet
    het doet geen pijn
    ze doet nu met unicura en betadine schoon houden enzo op raad van de piercer

    wat kan ze nog meer doen?
    Het is en blijft een wond. Een vrij onnatuurlijke wond, want je lichaam kan het vreemde object niet afstoten, zoals dat normaal wel gaat met een wond. Als het niet meer pijn doet, dan is het waarschijnlijk verkleuring van het oprekken van de huid en dat dat moet genezen om het staafje heen. Dat duurt net ff iets langer dan die 3 weken. Gewoon goed schoon blijven houden, mocht dat geen zin hebben, ga er eerst mee naar de piercer i.p.v. de huisarts. Die zeggen toch altijd dat zo'n ding eruit moet
      woensdag 2 juli 2008 @ 14:02:58 #182
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_59841345
    ik ga morgen m'n microdermal laten nakijken door de piercer, als ik 'm aanraak, wiebelt hij vreselijk, lijkt me veel te los te zitten.
    hoop dat alles wel ok is
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_59841455
    is het disje niet gewoon los? je kan zelf proberen deze aan te draaien, tissue tussen de handen of met een pincetje ofzo, die van mij was de eerste dag los gegaan (het discje) heb hem er zelf weer op gekregen gelukkig
      woensdag 2 juli 2008 @ 14:08:06 #184
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_59841478
    volgens mij niet, dat hele staafje wiebelt ook zeg maar
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_59841502
    hmm vaag want het plaatje moet toch echt onder je huid al een soort van vastzitten lijkt me
      woensdag 2 juli 2008 @ 14:10:19 #186
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_59841551
    ja, lijkt mij dus ook.
    hoop dus wel dat alles goed zit, ben er best blij mee, en het deed aardig zeer
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_59841666
    Ik vond de pijn wel meevallen, ben ook een paar keer geprikt (met de naald gedaan dus) omdat de microdermal toch nog wat dieper moest. Was die van jou met een punch gedaan?
      woensdag 2 juli 2008 @ 14:15:12 #188
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_59841687
    weet ik niet
    weet wel dat ik niet kleinzerig ben, nog nooit ben flauwgevallen, en tijdens het zetten bijna out ging van de pijn
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_59841728
    Hmm vreemd, de punch schijnt ook weer minder pijnlijk te zijn dan de naald., klinkt niet goed dat bijna out gaan ik ga binnenkort voor mn 2e
      woensdag 2 juli 2008 @ 14:17:59 #190
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_59841777

    waar?
    erboven ofzo|?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_59842152
    eronder wilde ik eerst, die van mij zit vrij hoog, maar misschien ook wel op de bovenkant van mn pols ofzo
      woensdag 2 juli 2008 @ 17:11:24 #192
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59845826
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 10:35 schreef BabblingBrook het volgende:

    [..]

    Oei dat had ik dus ook met mn navelpiercing. Dat bultje staat wel in verbinding met het gaatje van je navelpiercing. Op een gegeven moment prikte ik mn piercing bij ongeluk door dat bultje ipv door het piercinggaatje... Een hoop smurrie, bloed en nu een lelijk litteken. Genezen mét een piercing erin lukt (bij mij) gewoon niet omdat een navelpiercing sowieso bijna nooit voor 100% geneest en als dat na maanden eindelijk gebeurt, is dat meestal het moment dat ie gaat uitgroeien. Mijn tip: piercing eruit, veel wassen met unicura zeep en dat wondje goed drooghouden verder en af en toe ff inspuiten met een betadine-oplossing. En als je je piercing toch wilt laten zitten: er met je handen vanaf blijven, niet gaan zwemmen en goed schoon en drooghouden met een wattenstaafje met betadine.
    eruit! nooooeees ik heb 'm nou vier en een halve maand, nou mag ie toch wel eens genezen!
    pi_59845974
    Ik heb hem al 8 maanden en is nog steeds niet 100% genezen, maar verder nergens last van
    pi_59846357
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 17:11 schreef Twinky het volgende:

    [..]

    eruit! nooooeees ik heb 'm nou vier en een halve maand, nou mag ie toch wel eens genezen!
    Beter ff langs de piercer gaan voordat je overhaaste acties doet enzo
      woensdag 2 juli 2008 @ 18:55:46 #195
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_59847960
    mijn piercing bleek vals alarm te geven... was niet echt echt ontstoken maar gewoon wat opgezet omdat ik met eten was blijven hangen achter iets ws... gewoon een paar dagen extra goed schoonhouden en dan ist weer goed

    zwelling is ook al zo goed als weg na 48 uur
    pi_59851196
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 17:11 schreef Twinky het volgende:

    [..]

    eruit! nooooeees ik heb 'm nou vier en een halve maand, nou mag ie toch wel eens genezen!
    Jij begrijpt het principe van de piercing niet helemaal volgens mij. Het geneest niet zomaar even wanneer jou dat uitkomt.
    † The 3 Kings †
    pi_59851457
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 21:23 schreef TheSorrow het volgende:

    [..]

    Jij begrijpt het principe van de piercing niet helemaal volgens mij. Het geneest niet zomaar even wanneer jou dat uitkomt.
    Genezen is iets anders dan een pusbult naast het piercinggaatje
    pi_59852129
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 21:31 schreef BabblingBrook het volgende:

    [..]

    Genezen is iets anders dan een pusbult naast het piercinggaatje
    Dat is waar Maar zoals Miss_S al zegt, een navelpiercing duurt gewoon fucking lang om te genezen, geduld! Ook al duurt dat nog zoveel maanden
    † The 3 Kings †
    pi_59854585
    Oke ik wil dus nog een 2e microdemal en eerst wilde ik er 1 onder die ik al heb maar ergens anders leek me ook wel tof.
    Ik wilde eigenlijk naast mn labret niets meer in mn gezicht maar ik vind dit ook wel waanzinnig mooi


    ik ga nog even nadenken en twijfelen
      woensdag 2 juli 2008 @ 23:25:41 #200
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59854630
    hmm die bult in mijn navel is nu paars. Ziet er erg nasty uit, daar word ik niet blij van. Misschien toch morgen maar even langs de piercer want dit is echt niet goed. He godver...
      woensdag 2 juli 2008 @ 23:29:09 #201
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59854702
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 23:25 schreef Twinky het volgende:
    hmm die bult in mijn navel is nu paars. Ziet er erg nasty uit, daar word ik niet blij van. Misschien toch morgen maar even langs de piercer want dit is echt niet goed. He godver...
    o én er zit er nu ook één bij mijn tragus, aan de binnenkant van mijn oor. Godverdegodver.

    En ik ben er ook achter waarom eten zo'n pijn doet; dat ligt helemaal niet aan de piercing maar aan dat ik op de zijkanten van mijn tong bijt nu die zo dik is. Ik zag net in de spiegel tandafdrukken aan de zijkant, toen ontdekte ik het pas. Wat kan ik daar nou weer aan doen

    men ik ben het echt zat nu!
    pi_59854756
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
    Oke ik wil dus nog een 2e microdemal en eerst wilde ik er 1 onder die ik al heb maar ergens anders leek me ook wel tof.
    Ik wilde eigenlijk naast mn labret niets meer in mn gezicht maar ik vind dit ook wel waanzinnig mooi
    [ afbeelding ]

    ik ga nog even nadenken en twijfelen
    ook mooi ja!
    Tap tap tap
      woensdag 2 juli 2008 @ 23:53:55 #203
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59855198
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 23:29 schreef Twinky het volgende:

    [..]

    o én er zit er nu ook één bij mijn tragus, aan de binnenkant van mijn oor. Godverdegodver.

    En ik ben er ook achter waarom eten zo'n pijn doet; dat ligt helemaal niet aan de piercing maar aan dat ik op de zijkanten van mijn tong bijt nu die zo dik is. Ik zag net in de spiegel tandafdrukken aan de zijkant, toen ontdekte ik het pas. Wat kan ik daar nou weer aan doen

    men ik ben het echt zat nu!
    dit is pas de 3e dag toch? niet zo piepen en geduld hebben lijkt me een goed idee
    zoals Tom ook al zegt genezen piercings nou eenkeer niet zo snel als je zelf wilt

    ijs sabbelen, voorzichtig eten en praten, en nog even geduld hebben dus
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_59858557
    En bultje bij tragus, komt veel voor bij kraakbeenpiercings, vooral geschoten. Regelmatig zeezouten schijnt wel te helpen om het te verminderen
    pi_59858613
    @Twinky, ben je zelf vrij stevig? Ik bedoel, als ze zit, heb je dan een plooi in je buik waar je navelpiercing zit? Dat vinden navelpiercings namelijk ook niet zo fijn. Een navelpiercing is een gecompliceerde piercing, net als een piercing in kraakbeen. Je hebt wel de meeste pech van de wereld zeg, wat betreft je piercings! Je tongpiercing komt wel goed, je hebt gewoon op je tong gebeten, het is ff wennen, zo'n stuk ijzer in je mond. Een tongpiercing geneest gelukkig vrij snel, ook omdat je speeksel zelfreinigend is. Lekker ijsjes eten
    pi_59858970
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 09:14 schreef BabblingBrook het volgende:
    @Twinky, ben je zelf vrij stevig? Ik bedoel, als ze zit, heb je dan een plooi in je buik waar je navelpiercing zit? Dat vinden navelpiercings namelijk ook niet zo fijn.
    Gelukkig kan mijn navelpiercing daar goed tegen maar volgens mij is daar ook opgelet op welke plaats hij zit
    pi_59859031
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 09:37 schreef Miss_S het volgende:

    [..]

    Gelukkig kan mijn navelpiercing daar goed tegen maar volgens mij is daar ook opgelet op welke plaats hij zit
    Ik denk niet dat dat zo werkt. Als je een plooi hebt op de plek waar je navel zit, kunnen ze niet ineens besluiten je "navelpiercing" op je rug te zetten. Het hele idee van het concept navelpiercing is, dat ie door het velletje boven of onder je navel gaat
      donderdag 3 juli 2008 @ 10:26:24 #208
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_59859890
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
    Oke ik wil dus nog een 2e microdemal en eerst wilde ik er 1 onder die ik al heb maar ergens anders leek me ook wel tof.
    Ik wilde eigenlijk naast mn labret niets meer in mn gezicht maar ik vind dit ook wel waanzinnig mooi
    [ afbeelding ]

    ik ga nog even nadenken en twijfelen
    ook tof
    'vroeger' ( ) plakte ik op die plek altijd een klein diamantje
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_59866630
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 09:41 schreef BabblingBrook het volgende:

    [..]

    Ik denk niet dat dat zo werkt. Als je een plooi hebt op de plek waar je navel zit, kunnen ze niet ineens besluiten je "navelpiercing" op je rug te zetten. Het hele idee van het concept navelpiercing is, dat ie door het velletje boven of onder je navel gaat
    Nou volgens mij wel (maar natuurlijk niet je rug) maar mijn piercing gaat niet precies door dat velletje
    Hij komt dus niet uit in mijn navel ( hoe moet je dat beter omschrijven )
    pi_59867143
    Ik heb dinsdag mn tepel laten piercen maar hij blijft bloeden echt erg! kan me niet herinneren dat mn andere tepel dat ook deed
    pi_59867404
    @ Miss_S; hij zit iets erboven ofzo?
    Als ik naar mijn navel kijk (ben zelf ook wat steviger) dan zit de vouw precies in het kuiltje Dus als ie er boven gepierced zou worden wordt ie niet geplet door andere velletjes en vetjes. Bedoel je zoiets?
    pi_59867453
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 15:15 schreef Empathologica het volgende:
    @ Miss_S; hij zit iets erboven ofzo?
    Als ik naar mijn navel kijk (ben zelf ook wat steviger) dan zit de vouw precies in het kuiltje Dus als ie er boven gepierced zou worden wordt ie niet geplet door andere velletjes en vetjes. Bedoel je zoiets?
    Ja precies, maar niet ver er boven
    Als ik sta dan lijkt het net of hij wel bijna in mijn navel valt
      donderdag 3 juli 2008 @ 16:28:40 #213
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_59869271
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 15:02 schreef SickBitch het volgende:
    Ik heb dinsdag mn tepel laten piercen maar hij blijft bloeden echt erg! kan me niet herinneren dat mn andere tepel dat ook deed
    Bloeden? is dat normaal? ik heb het nu 1,5 week geleden laten doen, maar er is geen drupje bloed aan te pas gekomen .. hij is nog wel erg gevoelig en soms pijnlijk..
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      donderdag 3 juli 2008 @ 16:32:55 #214
    116091 Heatseeker
    ATTAMOTTAMOTTA
    pi_59869378
    Vandaag gezworen dat ik in me andere tepel ook nog 1 laat zetten voor het einde van het jaar.
    Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
      donderdag 3 juli 2008 @ 16:45:40 #215
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_59869713
    nou, met m'n microdermal is alles oke
    meteen geprobeerd of ik het plaatje al kon wisselen, schijnbaar nog te vroeg, deed erg veel auw
    moet ws. nog een week of 6 wachten
    wil er zo graag een glimmertje op
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_59870609
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 16:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
    nou, met m'n microdermal is alles oke
    meteen geprobeerd of ik het plaatje al kon wisselen, schijnbaar nog te vroeg, deed erg veel auw
    moet ws. nog een week of 6 wachten
    wil er zo graag een glimmertje op
    Waar kan je zo'n ding allemaal laten zetten op je lichaam?
    pi_59871276
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:

    [..]

    Bloeden? is dat normaal? ik heb het nu 1,5 week geleden laten doen, maar er is geen drupje bloed aan te pas gekomen .. hij is nog wel erg gevoelig en soms pijnlijk..
    ja nou mn andere tepel bloedde volgens mij ook niet maar goed het is nu al gestopt, waarschijnlijk heb ik er vannacht op gelegen ofzo k ga het opgedroogde bloed onder de douche maar wegspoelen
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef Heatseeker het volgende:
    Vandaag gezworen dat ik in me andere tepel ook nog 1 laat zetten voor het einde van het jaar.
    ja moet je doen, 2 is veel leuker dan 1
      donderdag 3 juli 2008 @ 18:37:05 #218
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_59871631
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 17:34 schreef BabblingBrook het volgende:

    [..]

    Waar kan je zo'n ding allemaal laten zetten op je lichaam?
    geen idee, ik denk zo'n beetje overal
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      donderdag 3 juli 2008 @ 18:47:59 #219
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_59871819
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 18:14 schreef SickBitch het volgende:


    ja nou mn andere tepel bloedde volgens mij ook niet maar goed het is nu al gestopt, waarschijnlijk heb ik er vannacht op gelegen ofzo k ga het opgedroogde bloed onder de douche maar wegspoelen
    [..]
    Vreemd.. als ik er niet op kon liggen, zou ik niet kunnen slapen
    Hopelijk stopt het bloeden nu voorgoed en kan het lekker genezen
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
    pi_59872055
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 18:37 schreef MissyMirjaM het volgende:

    [..]

    geen idee, ik denk zo'n beetje overal
    In theorie kan het wel overal, maar in de praktijk is het toch wat anders
      donderdag 3 juli 2008 @ 19:09:53 #221
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_59872262
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 18:59 schreef Empathologica het volgende:

    [..]

    In theorie kan het wel overal, maar in de praktijk is het toch wat anders
    praktijk schmaktijk

    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      donderdag 3 juli 2008 @ 19:56:39 #222
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59873162
    bij mijn tepelpiercing is ook geen druppel bloed aan te pas gekomen
    en ik vind 2 niet zo mooi eigenlijk
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_59878172
    Ik twijfel zelf tussen een tong of wenkbrauw of lip piercing maar ik heb nog genoeg tijd om na te denken want ik mag er pas een van me ouders als ik 18 ben en ik ben nu bijna 17
      vrijdag 4 juli 2008 @ 01:43:36 #224
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59880220
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 09:14 schreef BabblingBrook het volgende:
    @Twinky, ben je zelf vrij stevig? Ik bedoel, als ze zit, heb je dan een plooi in je buik waar je navelpiercing zit? Dat vinden navelpiercings namelijk ook niet zo fijn. Een navelpiercing is een gecompliceerde piercing, net als een piercing in kraakbeen. Je hebt wel de meeste pech van de wereld zeg, wat betreft je piercings! Je tongpiercing komt wel goed, je hebt gewoon op je tong gebeten, het is ff wennen, zo'n stuk ijzer in je mond. Een tongpiercing geneest gelukkig vrij snel, ook omdat je speeksel zelfreinigend is. Lekker ijsjes eten
    nee, ik heb wel wat vet maar niet zo heel veel. Mijn navelpiercing is ook ontzettend mooi gezet, precies zoals ik 'm wil.
    Anyways, de piercer zei: navelpiercing is geirriteerd. Kan komen door de warmte/zweet/viezigheid. Daar moest talkpoeder in.
    Tragus was ontstoken dus zou ik mee naar de huisarts moeten maar hijzelf zou er betadine opsmeren met een satéprikkert (geen wattenstaafje want die 'geeft watjes af')

    Scheelt een hoop, ik maakte me flinke zorgen. En eten met mijn tongpiercing gaat langzaam beter, nog wel erg traag en voorzichtig. Even afwachten tot -ie weer normale proporties aanneemt
      vrijdag 4 juli 2008 @ 11:46:46 #225
    119158 TheSorrow
    Zeitgeist
    pi_59885205
    Nog steeds last van je tongpiercing? Ik had bij de mijne maar 5 daagjes last, daarna kon ik mn tong weer op allerlei vage manieren bewegen
    † The 3 Kings †
      vrijdag 4 juli 2008 @ 11:54:29 #226
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59885451
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 11:46 schreef TheSorrow het volgende:
    Nog steeds last van je tongpiercing? Ik had bij de mijne maar 5 daagjes last, daarna kon ik mn tong weer op allerlei vage manieren bewegen
    ja hij is nog steeds enorm dik. Morgen is dag 5, wie weet
    pi_59891197
    Gister na een jaar eindelijk weer een lippiercing laten zetten (off-center). Vorig jaar op vakantie ook laten doen (hoe dom!) en daar kreeg ik het voor elkaar om het staafje na 10 uur al door te bijten. Slechte kwaliteit!

    Maar nu helemaal blij
    Dancing at disco's, eating cheese on toast!
      vrijdag 4 juli 2008 @ 21:22:26 #228
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59898141
    sjongejonge wat een drama is dat, een tongpiercing. Haha. Hij doet vandaag weer flink zeer en het voelt echt alsof iemand me een hoek heeft gegeken op mijn lymfeklieren in mijn hals.
    En er heeft zich iets ontwikkeld met iemand waar ik dus nog t/m volgende week donderdag niet mee mag zoenen.
      vrijdag 4 juli 2008 @ 21:56:20 #229
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59898865
    Ik had er een week last van hoor, mn tong.. Daarna ging het een stuk beter! ^^ Anders kan je ook nog wat ibuprofen slikken, dat gaat de zwelling ook wat tegen. Of doe je dat al?
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      vrijdag 4 juli 2008 @ 22:11:19 #230
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59899165
    goed idee. Ik heb ook al allemaal technieken ontwikkeld zodat ik niet op mijn tong bijt met mijn kiezen. Weet niet of ik het gedaan had als ik wist dat het zo zou zijn, maar nou wil ik 'm en hou ik 'm
    En ik heb ook het idee dat ik best wel wat af kan vallen zo. Van langzaam kleine hapjes eten raak je toch snel vol
      vrijdag 4 juli 2008 @ 23:04:58 #231
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59900359
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 22:11 schreef Twinky het volgende:
    goed idee. Ik heb ook al allemaal technieken ontwikkeld zodat ik niet op mijn tong bijt met mijn kiezen. Weet niet of ik het gedaan had als ik wist dat het zo zou zijn, maar nou wil ik 'm en hou ik 'm
    En ik heb ook het idee dat ik best wel wat af kan vallen zo. Van langzaam kleine hapjes eten raak je toch snel vol
    Haha, idd.. Dan besef je pas hoe vaak je je tong gebruikt!
    Na een week merkte ik het dat ie echt dunner werd, dan voel je dat lange staafje ineens heel goed zitten.
    Ja precies. Nou echt, binnenkort wordt het beter hoor, en voor je het weet vergeet je dat je 'm hebt XD Af en toe dan!
    Nou, helemaal mooi dus!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      zaterdag 5 juli 2008 @ 23:59:19 #232
    218689 Joonjoon
    freak like me
    pi_59917905
    zo ik heb besloten
    de surface komt tussen mn borsten
    en ik ga deze week bellen voor een afspraak
      zondag 6 juli 2008 @ 00:09:49 #233
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_59918078
    heuj ik heb een milimeter ruimte tussen krater & bolletje het is een wonder! al heb ik vandaag ook liters thee gedronken. Yes eindelijk
    pi_59920820
    Kan best nog wel zo zijn dat hij ineens weer gaat zwellen hoor.
    pi_59925879
    Jeeeeee labret nummer 3 zit er in
      zondag 6 juli 2008 @ 15:51:38 #236
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_59927165
    quote:
    Op zondag 6 juli 2008 14:54 schreef ParanoidEv het volgende:
    Jeeeeee labret nummer 3 zit er in
    Foto!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      zondag 6 juli 2008 @ 17:14:40 #237
    218689 Joonjoon
    freak like me
    pi_59928981
    ik hoor veel goede verhalen over dragon tattoo in eindhoven
    daar wil ik ook mn piercing laten zetten
    iemand van jullie daar ervaring?
      zaterdag 12 juli 2008 @ 14:07:45 #238
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_60058709
    shit shit shit..

    Ik had mijn navelpiercing er even uitgehaald om mijn navel goed schoon te maken. Nou krijg ik 'm er gewoon niet meer in! Heb het zachtjes geprobeerd, toen maar geprobeerd door te duwen maar heb het idee dat als ik nog harder duw het bloed eruit zal spuiten. Kutzooi, heb ik nog nooit gehad!
    ik ga er even ijs tegenaan houden en dan probeer ik het over een paar minuten nogeen keer, als het dan niet lukt is het echt einde navelpiercing. Kutding!
      zaterdag 12 juli 2008 @ 14:53:44 #239
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_60059399
    nou, het is gelukt, van boven naar beneden. Nou laat ik 'm even zo zitten (al ziet het er nite uit, zo'n grote bult) en dan probeer ik het vanavond even goedom. pff.
    pi_60059935
    k wil een segment ring in mn neus maar de vorige keer dat ik het probeerde kreeg k em er niet in (nu nieuwe neuspiercing sinds 2 weken dus kan t nog niet proberen) zijn er meer mensen die last hebben van segment ringen die t gat niet in willen of ben ik gewoon een prutser (tips zijn welkom )
      zaterdag 12 juli 2008 @ 19:43:45 #241
    221403 TheComebackKid
    The Notorious T.U.R.K.
    pi_60063481
    ik wil een oorbel laten zetten, wat kan ik beter doen, zo een schietpistoolding of via de pierce methode?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 12 juli 2008 @ 19:48:01 #242
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60063546
    Piercen.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      zaterdag 12 juli 2008 @ 20:26:33 #243
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_60064253
    ligt eraan waar: in je oorlel kan het best geschoten maar in je kraakbeen wil je liever gepiercet
    pi_60064622
    Oorlel is makkelijk te schieten, kost je wat minder ook.
    † The 3 Kings †
    pi_60064638
    En Twinky...

    LAAT DIE PIERCINGS ER NOU GEWOON EENS IN ZITTEN

    Je kan hem toch makkelijk zat schoonmaken onder de douche? Gewoon een beetje draaien en twisten
    † The 3 Kings †
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 juli 2008 @ 14:28:43 #246
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60075161
    Zijn er hier nog wat meer mensen met ervaringen met microdermals? Ik zit erover te denken, maar wil graag wel wat ervaringen horen.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      zondag 13 juli 2008 @ 14:32:33 #247
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_60075240
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 20:48 schreef TheSorrow het volgende:
    En Twinky...

    LAAT DIE PIERCINGS ER NOU GEWOON EENS IN ZITTEN

    Je kan hem toch makkelijk zat schoonmaken onder de douche? Gewoon een beetje draaien en twisten


    mja zo makkelijk gaat dat niet hoor! Hij zit bij mij best diep, in mijn navel, dus heb het idee dat ie gewoon niet helemaal schoon wordt! Maar hij zit alweer goed, en nou laat ik 'm wel even zitten hoor

    Nou mijn tragus nog even on-ontsteken
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 juli 2008 @ 14:33:39 #248
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60075261
    Gewoon van afblijven, en netjes 1-2 x per dag blijven schoonmaken, en dan natuurlijk alleen vastpakken bij de bolletjes.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      zondag 13 juli 2008 @ 14:39:51 #249
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_60075382
    jaha, ik weet het allemaal wel. Maarrrr er zat dus een bult in mijn navel die alleen maar groter en paarser werd. Mijn piercer zei talkpoeder dus dat doe ik nu. En in mijn oor stop ik Betadine nadat ik het geunicuraad heb...
    pi_60076006
    waarom maak je je oor niet eerst schoon met een zoutoplossing en daarna betadine? Met zeep loop je t risico dat er resten blijven zitten. Ik heb een ontstoken neuspiercing gehad en met zoutoplossing en betadine is t gaan genezen

    k krijg t segment niet in mn mini ringetje gvd gefrustreerdheid
      zondag 13 juli 2008 @ 15:19:45 #251
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_60076055
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
    Zijn er hier nog wat meer mensen met ervaringen met microdermals? Ik zit erover te denken, maar wil graag wel wat ervaringen horen.
    ja, hier
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 juli 2008 @ 15:23:13 #252
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60076114
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 15:19 schreef MissyMirjaM het volgende:

    [..]

    ja, hier
    Mag ik een ervaring horen?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      zondag 13 juli 2008 @ 15:25:28 #253
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_60076149
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 15:23 schreef ChipsZak. het volgende:

    [..]

    Mag ik een ervaring horen?
    wat wil je weten
    zetten deed echt vréselijk veel pijn, niet normaal.
    ben niet kleinzerig, maar ging wel mooi bijna out
    maargoed, daarna eigenlijk nergens last meer van gehad, heeft een hele dag aardig gebloed, en een gekneusd borstbeen door het zetten, verder niks.

    maar, zelfs het zetten is bij iedereen verschillend.
    ik geloof dat memento mori helemaal nergens last van had qua pijn enzo.
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 juli 2008 @ 15:27:10 #254
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60076178
    Nee, van M-M weet ik ook nog dat ze nauwelijks pijn had.
    Ik zou iets op mn pols willen, waarschijnlijk. Dus dat verschilt ook weer qua plek natuurlijk.
    Wat vond je het grote verschil met piercen & duurt het veel langer dan gepierced worden?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      zondag 13 juli 2008 @ 15:28:05 #255
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_60076192
    bij mij wilde hij er niet in, dus het erin friemelen duurde wel langer.
    verder weinig verschil geloof ik.
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 juli 2008 @ 15:29:15 #256
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60076212
    Ooh oké, .
    Maar qua pijn wel een groot verschil dus, vond je? Of vind je piercen ook echt heel pijn doen?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_60076220
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 15:25 schreef MissyMirjaM het volgende:

    [..]

    wat wil je weten
    zetten deed echt vréselijk veel pijn, niet normaal.
    ben niet kleinzerig, maar ging wel mooi bijna out
    maargoed, daarna eigenlijk nergens last meer van gehad, heeft een hele dag aardig gebloed, en een gekneusd borstbeen door het zetten, verder niks.

    maar, zelfs het zetten is bij iedereen verschillend.
    ik geloof dat memento mori helemaal nergens last van had qua pijn enzo.
    klopt, ik vond het niet vreselijk pijn doen nee, niks meer dan mn andere piercings. Ik heb ook de eerste dag last gehad van beetje bloed. en genkeusd borstbeen????
    Ik had zelf een beetje een blauwe plek om de plek waar het gezet is vanwege het soepel maken van de huid en de huid vasthouden bij het zetten maar ik ben vrij blauweplekgevoelig
    pi_60076239
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 15:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
    bij mij wilde hij er niet in, dus het erin friemelen duurde wel langer.
    verder weinig verschil geloof ik.
    same here, ze was niet tevreden en wilde m er verder in dus ben ene paar keer opnieuw geprikt, hij is bij mij met de naald gezet, punchmethode kis weer heel anders qua pijn\, minder pijnlijk
      zondag 13 juli 2008 @ 15:31:11 #259
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_60076247
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
    Ooh oké, .
    Maar qua pijn wel een groot verschil dus, vond je? Of vind je piercen ook echt heel pijn doen?
    qua pijn een érg groot verschil ja
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 juli 2008 @ 15:31:52 #260
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60076256
    Ik weet dat mijn piercer het met het ponsje doet, dus.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      zondag 13 juli 2008 @ 15:32:04 #261
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_60076259
    maargoed, tussen je borsten is wel anders dan je pols denk ik, de huid op de pols laat zich ook veel makkelijker oppakken volgens mij
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 juli 2008 @ 15:32:21 #262
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60076267
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 15:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

    [..]

    qua pijn een érg groot verschil ja
    Oh bagger.
    Maarja, M-M had dat weer niet, dat zijn natuurlijk altijd van die relatieve dingen.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_60076325
    en een ponsje is dus weer minder pijnlijk om de pijn moet je het niet laten, binnenkort komt er bij mij een 2e bij
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 juli 2008 @ 15:35:17 #264
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60076336
    Ja, ik wil er wrs uiteindelijk 3.
    Wat ik ook mag, .
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_60076366
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
    Ja, ik wil er wrs uiteindelijk 3.
    Wat ik ook mag, .
    ik laatr ze 1 voor 1 zetten maar of het bij 2 blijft betwijfel ik nog heel erg haha
      zondag 13 juli 2008 @ 15:37:36 #266
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_60076375
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 15:34 schreef Memento-Mori het volgende:
    en een ponsje is dus weer minder pijnlijk om de pijn moet je het niet laten, binnenkort komt er bij mij een 2e bij
    wanneer ga je? .
    Tap tap tap
    pi_60076398
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 15:37 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    wanneer ga je? .
    *naar saldo kijkt*
    ik weet t nog niet eerst payday maar payday is ook voor lowlands en ik heb nog steeds geen tent dus moet misschien nog wel lang wachten
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 juli 2008 @ 15:39:38 #268
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60076410
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:

    [..]

    ik laatr ze 1 voor 1 zetten maar of het bij 2 blijft betwijfel ik nog heel erg haha
    Als ik er idd 3 neem, wil ik de 1e alleen laten zetten, en dan kijk ik dan wel of ik die andere 2 tegelijk laat zetten of ook per 1.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_60076676
    Ik vond het niet overdreven pijnlijk. Mijn conch wel, dat doe ik nooit van mijn leven meer, maar MD's zijn best ok. Pijnlijkste vond ik het masseren van de tweede als de eerste er al inzit.. Auw
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 juli 2008 @ 16:05:31 #270
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60076853
    Dat word dus goed nadenken voor mij.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_60076996
    Haha, wat wil je dan precies?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 juli 2008 @ 16:18:53 #272
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60077121
    Zoiets lijkt me onwijs gaaf.



    Jaren geleden wilde ik een piercing in mn pols, wat toen ook mocht, maar omdat de kans op uitgroei erg groot was heb ik dit uiteindelijk niet gedaan. Met MD's is daar natuurlijk een uitkomst,
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_60077178
    Zekers Mooi hoor.
      woensdag 16 juli 2008 @ 17:43:20 #274
    218689 Joonjoon
    freak like me
    pi_60148800
    ik wil nog een piercing op het blauw puntje
    zodat ik dan een driehoekje heb zeg maar

    die boveste heb i klaten schieten
    maar ik weet niet of dat bij die ook kan.. ik weet dat piercen beter is
    maar hoeveel is dat?


    pi_60149519
    Meestal euro of 35.
    Vriendin van me heeft ook zoiets laten doen, alleen nu zit ie niet helemaal recht meer omdat het vaak toch wel wat meer z'n eigen weg settled. Wel vet idee
      woensdag 16 juli 2008 @ 19:01:36 #276
    218689 Joonjoon
    freak like me
    pi_60150124
    haha nou die bovenste had ik als 2e laten zetten maar die is ook iets anders gaan zitten
    maar ik had altijd ringetjes in en nu dus knopjes
    daardoor kwam ik op het idee haha
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 juli 2008 @ 19:53:33 #277
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60173079
    Ik heb de eerste van de in totaal 3!
    Microdermal viel me reuze mee, Vooral het maken van het gaatje stelde níets voor. Dat gefriemel daarna was minder leuk, maarja!
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      vrijdag 18 juli 2008 @ 01:23:00 #278
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_60179667
    oehh foto!
    an urge to help mankind overcomes me
      vrijdag 18 juli 2008 @ 16:03:38 #279
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_60191886
    de pusbult in mijn navel is geknapt dus nou komt er bloed en pus ranzigheid uit. Heb ik voor niks eindeloos zitten talkpoederen

    maarrrr ik heb wel nieuwe balletjes gehaald voor mijn tongpiercing. Er zaten erg grote balletjes op het 16mm staafje dus ik heb zelf even nieuwe gekocht. Waaronder een doorzichtige (helaas wel met glitter) voor als ik van het weekend naar mijn ouders ga. Die uhm.. hoeven het niet per sé meteen te weten
    Tongpiercings ftw wat een cool ding is dat. Errug leuk.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 19 juli 2008 @ 11:04:10 #280
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60204579
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 01:23 schreef saaw het volgende:
    oehh foto!


    De 2 die er nog bij komen, gaan dus in 1 keer.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      zaterdag 19 juli 2008 @ 13:59:31 #281
    37201 Stoei-poes
    Purrrr,.........
    pi_60207434
    2 outer labia piercings

    Nee dit is niet een foto van mijn poesje

    Eingelijk heb ik het gedaan!!! en ik ben er super blij mee! Vroeg in oktober 2007 op fok! een plaatje van dubbele outer labia piercings en vorige week heb ik ze laten zetten. Echt vet gaaf!! Alleen fietsen is nu even niet mijn grootste hobby. Die van mij zitten iets dichter bij elkaar dan op de foto.
    Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 19 juli 2008 @ 14:01:41 #282
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60207471
    Dat kan ik me nog herinneren! Deed het pijn, ?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      zaterdag 19 juli 2008 @ 14:02:53 #283
    37201 Stoei-poes
    Purrrr,.........
    pi_60207494
    Nee, het deed geen pijn, was van te voren wel zenuwachtig maar toen we eenmaal de ringetjes gingen passen was het weer helemaal goed. Toen zag het er al vet stoer uit
    Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 19 juli 2008 @ 14:03:55 #284
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60207507
    Was het geen raar gevoel, dat je daar dan zo gaat zitten, benen wijd?

    Supertof wel!
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      zaterdag 19 juli 2008 @ 14:07:03 #285
    37201 Stoei-poes
    Purrrr,.........
    pi_60207578
    Dit is niet mijn eerste intieme piercing, en ik ga altijd naar dezelfde piercer. Ik laat niet zomaar jan en alleman een piercing zetten in dat gebied. Maar idd, het is even apart
    Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 19 juli 2008 @ 14:08:21 #286
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60207606
    Ik ga ook altijd naar dezelfde, Maar oké, dit is dus niet je eerste intieme. Het lijkt me altijd zon raar gevoel.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      zaterdag 19 juli 2008 @ 14:22:07 #287
    37201 Stoei-poes
    Purrrr,.........
    pi_60207884
    Ik heb eigenlijk alleen maar intieme piercings, voor mij is het eigenlijk part of the proces. Ik merk dat het erna toeleven en het daadwerkelijk gepierced worden zo'n geweldige ervaring is. Al die adrenaline. Kan er nu nog blij van worden. Toch lichtelijk verslaven denk ik, maar ik houd het voorlopig bij de 5 die ik nu heb,...... voor dit jaar dan
    Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 19 juli 2008 @ 14:29:52 #288
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60208021
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 09:37 schreef ChipsZak. het volgende:
    Welke site was dat ook alweer dat je een stretchsetje kon kopen voor 5,-?
    Was dus Bodyartforums, kheb er eigs nu pas opgekeken, maar ben ik echt een ei als ik die setjes niet kan vinden?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_60215744
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]

    De 2 die er nog bij komen, gaan dus in 1 keer.
    Tof!
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 13:59 schreef Stoei-poes het volgende:
    2 outer labia piercings
    [ afbeelding ]
    Nee dit is niet een foto van mijn poesje

    Eingelijk heb ik het gedaan!!! en ik ben er super blij mee! Vroeg in oktober 2007 op fok! een plaatje van dubbele outer labia piercings en vorige week heb ik ze laten zetten. Echt vet gaaf!! Alleen fietsen is nu even niet mijn grootste hobby. Die van mij zitten iets dichter bij elkaar dan op de foto.
    Oeh gaaf! Wist niet eens dat dit estond joh!
    pi_60218116
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:

    [..]

    Was dus Bodyartforums, kheb er eigs nu pas opgekeken, maar ben ik echt een ei als ik die setjes niet kan vinden?
    Body Art Forms --> stretching kit zoeken
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 20 juli 2008 @ 08:34:00 #291
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60220566
    quote:
    Dankje.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 20 juli 2008 @ 10:17:20 #292
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60220987
    Ik voel me echt heel dom.
    Maar hoe weet ik welke ik moet kiezen, als ik net begin?



    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_60221232
    Links in het menu zie je de gauges en mm staan.
    Dus:
    g - mm
    8 - 3,0
    6 - 4,0
    4 - 5,0
    2 - 6,0
    0 - 8,0

    Weet niet op welke maat je nu zit, maar als je net begint kun je beter ook 1,6-2,0-2,4 enzo er bij doen.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 20 juli 2008 @ 11:20:45 #294
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60221571
    Oké, Dus beter 1 van deze?

    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_60221676
    Wat is het?
    14 is 1,6mm dus dat is prima om mee te beginnen lijkt me Heb je ook al een expander/taper?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 20 juli 2008 @ 11:30:09 #296
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60221705
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 11:28 schreef Empathologica het volgende:
    Wat is het?
    14 is 1,6mm dus dat is prima om mee te beginnen lijkt me Heb je ook al een expander/taper?
    You'll get one steel taper and a pair of steel plugs. The plugs have one flat end and one rounded end. The tapers flatten out near the end so it makes for an easier stretch. All items come with black orings.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_60221781
    Ohhh, netjes toch?
    Is wel relaxt om het met die dingen te doen
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 20 juli 2008 @ 11:39:59 #298
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_60221844
    Oke, Dan neem ik dat maar eerst.
    Dankje voor de hulp!
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_60222150
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 13:59 schreef Stoei-poes het volgende:
    2 outer labia piercings
    [ afbeelding ]
    Nee dit is niet een foto van mijn poesje

    Eingelijk heb ik het gedaan!!! en ik ben er super blij mee! Vroeg in oktober 2007 op fok! een plaatje van dubbele outer labia piercings en vorige week heb ik ze laten zetten. Echt vet gaaf!! Alleen fietsen is nu even niet mijn grootste hobby. Die van mij zitten iets dichter bij elkaar dan op de foto.
    Gaaf joh! Ben wel benieuwd naar hoe de genezing gaat
    VCH was echt easy, dus toen had ik al iets van mééér, en outer labia staan dan toch op m'n verlanglijstje. Mits het goed te doen is haha.
      maandag 21 juli 2008 @ 14:42:00 #300
    37201 Stoei-poes
    Purrrr,.........
    pi_60245316
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 11:59 schreef Empathologica het volgende:

    [..]

    Gaaf joh! Ben wel benieuwd naar hoe de genezing gaat
    VCH was echt easy, dus toen had ik al iets van mééér, en outer labia staan dan toch op m'n verlanglijstje. Mits het goed te doen is haha.
    Het verzorgen van de piercing is elke keer weer een vorm van acrobatiek. Mijn piercer zei dat ik zoutoplossing moest gebruiken ipv detol, maar ik ben toch maar detol gaan gebruik (wel diegene voor de gevoelige huid) Ik heb daar een beter gevoel bij. Al mijn andere piercings zijn namelijk na het zetten gaan ontsteken, dat is dus meer regel dan uitzondering. Ben nu ruim 1 week verder en het ziet er rustig uit. Scheren van de bikinilijn is nu ook een vak apart
    Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
      maandag 21 juli 2008 @ 14:44:30 #301
    37201 Stoei-poes
    Purrrr,.........
    pi_60245359
    quote:
    Oeh gaaf! Wist niet eens dat dit estond joh!
    Moet ook eerlijk zeggen dat dit mijn eigen idee was. Ik wilde mij nogmaal laten piercen, het was weer zover en ik zat te denken over een plek. Dit leek mij erg mooi en apart. Mijn piercer zei ook al dat hij dit niet vaak tegen kwam. Na het zetten vond hij het bijna nog mooier dan ik
    Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')