En wat betaal je er dan voor?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat is een microdermal en die worden op 2 manieren gezet. Zo ziet het sieraadje er (sterk vergroot, zie de lucifer) uit, maar dan zonder steentje/sieraadje erin en ernaast met sieraadje:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dan kan met een naald een sneetje worden gemaakt in je huid waar de microdermal ingeschoven wordt, de microdermal groeit vast in je lederhuid. (waardoor verwijderen ook op dezelfde manier moet gebeuren als het zetten).
Een andere manier is dat er met een ponsje (van dezelfde dikte als de naald) een gaatje gemaakt wordt en dat de microdermal daar in wordt geschoven.
[ afbeelding ]
Ponsje
[ afbeelding ]
1+2 is methode met de naald
3+4 met pons
Die van mij is met de naald gezet
qua resultaat is er geen verschilquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:56 schreef Twinky het volgende:
en wat is het verschil?
nou, inderdaad, die van mij was 80quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
qua resultaat is er geen verschilhet is net wat de piercer meer ligt
en het schijnt dat met een punch minder pijnlijk is.
En ik heb er 55 euro voor betaald maar dat is wel aan de lage kant.
Mooi idd!quote:
tussen de 60 en 80 euroquote:Op maandag 16 juni 2008 15:49 schreef Joonjoon het volgende:
ik heb een otongpiercing en wil eigelijk een eskimo piercing
maar dat gaat niet vanwege me stage met kinderen
maar een surface of microdermal tussen mn borsten vind ik ook wel heel mooi (L)
hoeveel kost dat ongeveer?
Ligt eraan met welke leeftijd je werkt.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:49 schreef Joonjoon het volgende:
ik heb een otongpiercing en wil eigelijk een eskimo piercing
maar dat gaat niet vanwege me stage met kinderen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:00 schreef TheSorrow het volgende:
Lijkt me niets als je je vriendin gaat tietneuken, snij je heel je tampeloeris open
oeh leuk!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:35 schreef Empathologica het volgende:
Zo vandaag bij Classic Ink & Mods geweest en een vch rijker
Ziet er cool uitquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:45 schreef Joonjoon het volgende:
ben dr nog steeds niet op uit gegeken..
[ afbeelding ]
lang leve de ufo
Maar die is meer limegroenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:45 schreef saaw het volgende:
[..]
oeh leuk!
iemand ondertussen per ongeluk ergens een effen groen plastic balletje gezien?
ben op zoek naar een doperwt voor in mn [prima genezen trouwens] conch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |