En haal deze piercing er nou helemaal niet uit als je hem besluit te nemen en je hem net hebt Twinky.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voordelen;
- staat leuk (vind ik iig)
- niet zo heel zichtbaar als andere piercings in je gezicht
- geneest heel erg snel
- pijpen schijnt lekkerder te zijn bij mannen xD
Nadelen;
- als je er veel mee speelt gaat je glazuur van je tanden eraan, mits je plastic balletjes neemt
- ... das eigenlijk het enige nadeel wat ik kan verzinnen XD
Als je 'm zover mogelijk naar achteren laat plaatsen (das bij iedereen verschillend), hoef je 'm helemaal niet te zien. Ik liep ergens stage en daar kwamen ze in de laatste maand erachter dat ik er 1 hadBest grappig dus.
XD Nee, beter dan ff laten genezen en 'm er dan uithalen, anders wordt het echt een onsteking IN je tong...quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En haal deze piercing er nou helemaal niet uit als je hem besluit te nemen en je hem net hebt Twinky.
Nee? Bij mij kwam ie toch wel tegen mn tanden aan, bij het eten ofzo, en ik speelde er ook nooit mee. Ik wilde gewoon zo min mogelijk risico lopen, want als je glazuur eenmaal weg is, komt het niet meer terug.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:02 schreef -Rebelle het volgende:
dat nadeel is nog niet eens echt een nadeel want ik heb nooit plastic balletjes want die vind ik lelijk en hij komt nooit tegen mijn tanden aan
Successs! Gaat helemaal goedkomenquote:
mjaa echt heel zelden komt hij er weleens tegenaan, volgens mij kan het echt niet zoveel kwaad voor je tanden hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:11 schreef Enfermera het volgende:
Nee? Bij mij kwam ie toch wel tegen mn tanden aan, bij het eten ofzo, en ik speelde er ook nooit mee. Ik wilde gewoon zo min mogelijk risico lopen, want als je glazuur eenmaal weg is, komt het niet meer terug.
Haha, ja, dat herinner ik me ook nog wel ja XDquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
bij mij ook nooit, bijt er af en toe wel eens op als ik wat eet, en dat is wel bijzonder onprettig....
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:21 schreef Twinky het volgende:
woew, het komt dichterbij... toch best spannend!
jajaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
![]()
Remember: ontspannen, dan doet het minder pijn!
Nogal, vooral als je erg hard bijtquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
bij mij ook nooit, bijt er af en toe wel eens op als ik wat eet, en dat is wel bijzonder onprettig....
heb een ringetje.. en die zit nog niet klem... zwelling is nu beetje aan t afnemen en weer aan t toenemen.... :squote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:07 schreef Empathologica het volgende:
Veel koud water drinken?
En is je staafje nog wel lang genoeg?
de piercer weet wel wat te doen... over 2 uurtjes naartoe..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:10 schreef saaw het volgende:
lijkt me niet verstandig om hem eruit te halen terwijl hij ontstoken is,
dan groeit het straks dicht met de ontsteking er in
succes iig
iets kouds erop als het erg dik is en lekker veel weken in zoutoplossing
Oei dat had ik dus ook met mn navelpiercing. Dat bultje staat wel in verbinding met het gaatje van je navelpiercing. Op een gegeven moment prikte ik mn piercing bij ongeluk door dat bultje ipv door het piercinggaatje... Een hoop smurrie, bloed en nu een lelijk litteken. Genezen mét een piercing erin lukt (bij mij) gewoon niet omdat een navelpiercing sowieso bijna nooit voor 100% geneest en als dat na maanden eindelijk gebeurt, is dat meestal het moment dat ie gaat uitgroeien. Mijn tip: piercing eruit, veel wassen met unicura zeep en dat wondje goed drooghouden verder en af en toe ff inspuiten met een betadine-oplossing. En als je je piercing toch wilt laten zitten: er met je handen vanaf blijven, niet gaan zwemmen en goed schoon en drooghouden met een wattenstaafje met betadine.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:52 schreef Twinky het volgende:
wtf. Er zit een bult in mijn navel, naast mijn piercinggaatjewat is dat nou weer. Ja hij zit nu al een tijdje te irriteren maar wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |