o én er zit er nu ook één bij mijn tragus, aan de binnenkant van mijn oor. Godverdegodver.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:25 schreef Twinky het volgende:
hmmdie bult in mijn navel is nu paars. Ziet er erg nasty uit, daar word ik niet blij van. Misschien toch morgen maar even langs de piercer want dit is echt niet goed. He godver...
ook mooi ja!quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Oke ik wil dus nog een 2e microdemal en eerst wilde ik er 1 onder die ik al heb maar ergens anders leek me ook wel tof.
Ik wilde eigenlijk naast mn labret niets meer in mn gezicht maar ik vind dit ook wel waanzinnig mooi
[ afbeelding ]
ik ga nog even nadenken en twijfelen
dit is pas de 3e dag toch? niet zo piepen en geduld hebben lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 2 juli 2008 23:29 schreef Twinky het volgende:
[..]
o én er zit er nu ook één bij mijn tragus, aan de binnenkant van mijn oor. Godverdegodver.
En ik ben er ook achter waarom eten zo'n pijn doet; dat ligt helemaal niet aan de piercing maar aan dat ik op de zijkanten van mijn tong bijt nu die zo dik is. Ik zag net in de spiegel tandafdrukken aan de zijkant, toen ontdekte ik het pas. Wat kan ik daar nou weer aan doen
men ik ben het echt zat nu!
Gelukkig kan mijn navelpiercing daar goed tegenquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:14 schreef BabblingBrook het volgende:
@Twinky, ben je zelf vrij stevig? Ik bedoel, als ze zit, heb je dan een plooi in je buik waar je navelpiercing zit? Dat vinden navelpiercings namelijk ook niet zo fijn.
Ik denk niet dat dat zo werkt. Als je een plooi hebt op de plek waar je navel zit, kunnen ze niet ineens besluiten je "navelpiercing" op je rug te zetten. Het hele idee van het concept navelpiercing is, dat ie door het velletje boven of onder je navel gaatquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gelukkig kan mijn navelpiercing daar goed tegenmaar volgens mij is daar ook opgelet op welke plaats hij zit
ook tofquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Oke ik wil dus nog een 2e microdemal en eerst wilde ik er 1 onder die ik al heb maar ergens anders leek me ook wel tof.
Ik wilde eigenlijk naast mn labret niets meer in mn gezicht maar ik vind dit ook wel waanzinnig mooi
[ afbeelding ]
ik ga nog even nadenken en twijfelen
Nou volgens mij wel (maar natuurlijk niet je rug) maar mijn piercing gaat niet precies door dat velletjequote:Op donderdag 3 juli 2008 09:41 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zo werkt. Als je een plooi hebt op de plek waar je navel zit, kunnen ze niet ineens besluiten je "navelpiercing" op je rug te zetten. Het hele idee van het concept navelpiercing is, dat ie door het velletje boven of onder je navel gaat
Ja precies, maar niet ver er bovenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:15 schreef Empathologica het volgende:
@ Miss_S; hij zit iets erboven ofzo?
Als ik naar mijn navel kijk (ben zelf ook wat steviger) dan zit de vouw precies in het kuiltjeDus als ie er boven gepierced zou worden wordt ie niet geplet door andere velletjes en vetjes. Bedoel je zoiets?
Bloeden?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:02 schreef SickBitch het volgende:
Ik heb dinsdag mn tepel laten piercen maar hij blijft bloedenecht erg! kan me niet herinneren dat mn andere tepel dat ook deed
![]()
Waar kan je zo'n ding allemaal laten zetten op je lichaam?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou, met m'n microdermal is alles oke
meteen geprobeerd of ik het plaatje al kon wisselen, schijnbaar nog te vroeg, deed erg veel auw
moet ws. nog een week of 6 wachten
wil er zo graag een glimmertje op
ja nou mn andere tepel bloedde volgens mij ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bloeden?is dat normaal? ik heb het nu 1,5 week geleden laten doen, maar er is geen drupje bloed aan te pas gekomen .. hij is nog wel erg gevoelig en soms pijnlijk..
ja moet je doen, 2 is veel leuker dan 1quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef Heatseeker het volgende:
Vandaag gezworen dat ik in me andere tepel ook nog 1 laat zetten voor het einde van het jaar.
geen idee, ik denk zo'n beetje overalquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:34 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Waar kan je zo'n ding allemaal laten zetten op je lichaam?
Vreemd.. als ik er niet op kon liggen, zou ik niet kunnen slapenquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:14 schreef SickBitch het volgende:
ja nou mn andere tepel bloedde volgens mij ook nietmaar goed het is nu al gestopt, waarschijnlijk heb ik er vannacht op gelegen ofzo
k ga het opgedroogde bloed onder de douche maar wegspoelen
[..]
In theorie kan het wel overal, maar in de praktijk is het toch wat andersquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
geen idee, ik denk zo'n beetje overal
praktijk schmaktijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:59 schreef Empathologica het volgende:
[..]
In theorie kan het wel overal, maar in de praktijk is het toch wat anders
nee, ik heb wel wat vet maar niet zo heel veel. Mijn navelpiercing is ook ontzettend mooi gezet, precies zoals ik 'm wil.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:14 schreef BabblingBrook het volgende:
@Twinky, ben je zelf vrij stevig? Ik bedoel, als ze zit, heb je dan een plooi in je buik waar je navelpiercing zit? Dat vinden navelpiercings namelijk ook niet zo fijn. Een navelpiercing is een gecompliceerde piercing, net als een piercing in kraakbeen. Je hebt wel de meeste pech van de wereld zeg, wat betreft je piercings! Je tongpiercing komt wel goed, je hebt gewoon op je tong gebeten, het is ff wennen, zo'n stuk ijzer in je mond. Een tongpiercing geneest gelukkig vrij snel, ook omdat je speeksel zelfreinigend is. Lekker ijsjes eten
jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:46 schreef TheSorrow het volgende:
Nog steeds last van je tongpiercing? Ik had bij de mijne maar 5 daagjes last, daarna kon ik mn tong weer op allerlei vage manieren bewegen
Haha, idd.. Dan besef je pas hoe vaak je je tong gebruikt!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:11 schreef Twinky het volgende:
goed idee. Ik heb ook al allemaal technieken ontwikkeld zodat ik niet op mijn tong bijt met mijn kiezen.Weet niet of ik het gedaan had als ik wist dat het zo zou zijn, maar nou wil ik 'm en hou ik 'm
![]()
En ik heb ook het idee dat ik best wel wat af kan vallen zo. Van langzaam kleine hapjes eten raak je toch snel vol
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:48 schreef TheSorrow het volgende:
En Twinky...
LAAT DIE PIERCINGS ER NOU GEWOON EENS IN ZITTEN
Je kan hem toch makkelijk zat schoonmaken onder de douche? Gewoon een beetje draaien en twisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |