http://www.rolandgarros.com/en_FR/about/schedule.htmlquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:30 schreef TubewayDigital het volgende:
halve finales mannen? Wanneer? Kon het niet vinden op de site van RG
Eens.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
De kans dat de vrouwenpartijen tegelijk zijn is groter hoor. Kuznetsova kan in een uur klaar zijn, Safina-Elena kan zomaar 2,5 uur duren. Dan is Federer ook al bijna binnen.
Hopelijk duren beide vrouwenwedstrijden HEEL lang, kan ik nog wat van de mannen meepikken.
psst.. Video- / DVD-recorder!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:54 schreef qonmann het volgende:
ik zal helaas het damestennis niet meemaken..als ik klaar ben met werken zijn zij het ook![]()
quote:
Speelde vorig jaar nog Eredivisie in Nederland.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ladies first![]()
Kaia Kanepi ken ik niet zo, ff gezocht
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:00 schreef qonmann het volgende:
kijken welke fotoshop van Ana de OP gaat halen
Het is erger om helemaal geen tennis te kunnen zien.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:00 schreef TheGeneral het volgende:
Vrouwenpartijen ervoor![]()
Ach ja. Het is niet anders..
Om je leed wat te verzachtenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:54 schreef qonmann het volgende:
ik zal helaas het damestennis niet meemaken..als ik klaar ben met werken zijn zij het ook![]()
Verwacht jij (gewoon) een Federer-Nadal-finale?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:47 schreef XL het volgende:
Ik stop vandaag mooi op tijd met werken. Door die stomme tennisgame ben ik zo nieuwsgierig naar Monfils - Ferrer
Dat sowieso.... maar ik ben er nog niet uit wie het gaat winnenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Verwacht jij (gewoon) een Federer-Nadal-finale?
Ik zie Federer niet winnen van Nadal in de vorm waarin hij nu is. zijn mentale nadel is natuurlijk behoorlijk groot. Ik kan het me voorstellen als Federer al moedeloos wordt als hij de eerste hoge forehand van Nadal op zijn backhand krijgt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:01 schreef XL het volgende:
[..]
Dat sowieso.... maar ik ben er nog niet uit wie het gaat winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |