Om je leed wat te verzachtenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:54 schreef qonmann het volgende:
ik zal helaas het damestennis niet meemaken..als ik klaar ben met werken zijn zij het ook![]()
Verwacht jij (gewoon) een Federer-Nadal-finale?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:47 schreef XL het volgende:
Ik stop vandaag mooi op tijd met werken. Door die stomme tennisgame ben ik zo nieuwsgierig naar Monfils - Ferrer
Dat sowieso.... maar ik ben er nog niet uit wie het gaat winnenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Verwacht jij (gewoon) een Federer-Nadal-finale?
Ik zie Federer niet winnen van Nadal in de vorm waarin hij nu is. zijn mentale nadel is natuurlijk behoorlijk groot. Ik kan het me voorstellen als Federer al moedeloos wordt als hij de eerste hoge forehand van Nadal op zijn backhand krijgt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:01 schreef XL het volgende:
[..]
Dat sowieso.... maar ik ben er nog niet uit wie het gaat winnen
Hier ben ik het niet mee eens. Nadal verliest op andere ondergronden nog te vaak en van te veel verschillende personen. Alleen op gravel is hij heerser. Dat van Federer klopt zeker.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:14 schreef Chriz2k het volgende:
Federer heeft pech dat hij in het Nadal-tijdperk leeft en Nadal heeft pech dat hij in het Federer-tijdperk leeft.
Inderdaad, Nadal heeft echt geen pech dat ie in het Fed tijdperk leeft. Integendeel..Een makkelijkere #1 als concurrent had hij niet kunnen hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. Nadal verliest op andere ondergronden nog te vaak en van te veel verschillende personen. Alleen op gravel is hij heerser. Dat van Federer klopt zeker.
Zonder Federer had hij 2x Wimbledon gewonnen en #1 van de wereld gestaan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. Nadal verliest op andere ondergronden nog te vaak en van te veel verschillende personen. Alleen op gravel is hij heerser. Dat van Federer klopt zeker.
Nadal heeft toch al de laatste twee jaar de finale van Wimbledon gehaald. Maar de tweede helft van het seizoen was bij hem vorig jaar heel zwak. Het voordeel daarvan is dat hij daar heel veel punten kan winnen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wishful thinking volgens mij.. Federer slaat veel te veel fouten en hij is te bang voor Nadal om echt 3 sets van hem te winnen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:22 schreef XL het volgende:
Ik vind Federer wat intelligenter spelen dit jaar. Normaal kwam hij al tot 5 sets tegen Nadal in supervorm. De gravelwedstrijden tegen Nadal dit jaar leken ook beslist doordat Federer weinig kansen benutte. Het kwartje kan zo de andere kant op vallen.
Beter gezegd dan ik het in mijn vorige post zei. Inderdaad ja, zonder Federer had Nadal al heel lang nummer 1 gestaan in plaats van op nummer 2.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zonder Federer had hij 2x Wimbledon gewonnen en #1 van de wereld gestaan.
Davydenko had zonder Federer wellicht eens een finale gehaald...quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Inderdaad, Nadal heeft echt geen pech dat ie in het Fed tijdperk leeft. Integendeel..Een makkelijkere #1 als concurrent had hij niet kunnen hebben
Roddick en Hewitt en zo, die hebben pech dat ze in het Fed tijdperk leefden. Nadal heeft maar 2x verloren tegen Fed in een GS, roddick en hewitt minstens 10x gezamenlijk...Die hadden zo beiden 4 of zo grandslams gewonnen kunnen hebben zonder fed.
Dat is ook mijn aarzeling. De afzwaaiers die Federer slaat. Nadal is meer solide van achteruit. En die drie sets kunnen een probleem zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:39 schreef eentwee het volgende:
[..]
Wishful thinking volgens mij.. Federer slaat veel te veel fouten en hij is te bang voor Nadal om echt 3 sets van hem te winnen.
Dat klopt Rodick en Hewitt hebben meer last gehad van Federer als directe tegenstander. Nadal heeft vooral last van hem gehad qua wereldranglijst. Maar goed, twee Wimbledonfinales verliezen is ook niet niks.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Roddick en Hewitt en zo, die hebben pech dat ze in het Fed tijdperk leefden. Nadal heeft maar 2x verloren tegen Fed in een GS, roddick en hewitt minstens 10x gezamenlijk...Die hadden zo beiden 4 of zo grandslams gewonnen kunnen hebben zonder fed.
Als Nadal geen last heeft van zijn blaren waarschijnlijk niet. Maar Djokovic is volgens mij minder bang voor Nadal dan Federer bang is voor Nadal.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:47 schreef Chriz2k het volgende:
Ik denk niet dat Djokovic iets in kan brengen tegen een Nadal in deze vorm...
Klopt.quote:Maar als hij tóch wint, dan zou hij de 2e plaats overnemen volgens mij?
Dan is Federer helemaal kansloosquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:47 schreef Chriz2k het volgende:
Maar als hij tóch wint, dan zou hij de 2e plaats overnemen volgens mij?
Oh en ja, makkelijk. Djokovic stijgt dan minimaal 250 punten naar 5475 (en als hij RG wint naar 5775) en Nadal daalt dan 550 punten naar 5035. Mocht Federer (of iemand anders in de finale) van Nadal winnen, dan zou Nadal dalen naar 5285, nog 60 punten meer dan Djokovic nu heeft.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:47 schreef Chriz2k het volgende:
Maar als hij tóch wint, dan zou hij de 2e plaats overnemen volgens mij?
http://www.rolandgarros.com/en_FR/about/schedule.htmlquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is 't programma verder? Morgen halve finales dames, vrijdag halve finales heren, en dan de finales op zat / zon?
Traditie GS = finale dames op zaterdag, finale heren op zondag ( behalve bij USO)quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is 't programma verder? Morgen halve finales dames, vrijdag halve finales heren, en dan de finales op zat / zon?
Hup tempo !quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En wat is Dementieva een lelijk mokkel !
Mee eens. Op Betfair heb je sinds Djokovic bij de top hoort de Big Three in plaats van de Big Two.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:52 schreef eentwee het volgende:
Het verschil tussen de top (3 in dit geval) en de rest is trouwens echt groot. Op nagenoeg elk Grand Slam staan die drie in de halve finale :/ Davydenko en Ferrer zijn echt 'best of the rest'..
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Traditie GS = finale dames op zaterdag, finale heren op zondag ( behalve bij USO)
Vind je dat echt? Waarom dan?quote:En wat is Dementieva een lelijk mokkel !
echt FFquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
echt FF![]()
Vind haar gezicht hard en d'r lichaam niks !
Uitstraling van een Wibrajostie.
Geen lekkere sexy zachte babe, ook niet stoer, gewoon een boring eut
Hahaquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
echt FF![]()
Vind haar gezicht hard en d'r lichaam niks !
Uitstraling van een Wibrajostie.
Geen lekkere sexy zachte babe, ook niet stoer, gewoon een boring eut
Eut is de uitvinding van Suusquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:21 schreef eentwee het volgende:
[..]
Haha![]()
Dit vind ik nog onwaarschijnlijker klinken dan wanneer iemand zegt dat Nadal een koekenbakker is op gravel![]()
Wat is dat trouwens met 'eut' de laatste tijd? Nooit van gehoord.. klinkt ook voor geen meter
Ik ben vandaag voor Fedquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:24 schreef TheGeneral het volgende:
Eut slaat helemaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |