Lekker kortzichtig weer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet echt, Makaay heeft zoveel 1 op 1 gemist, Een grote teleurstelling, en dat was dan een grote naam.
Slory Lee Vinken zijn alle 3 klote, en moeten weg
Verder ben ik benieuwd met welke spits ze dan aankomen. zal wel niet veel zijn. Feyenoord en scouten
Bijna geen 1 club in Europa heeft al spelers binnwen gehaald voor komend seizoen, dus waar baseer jij je reactie op huilebalk?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:51 schreef jorienvdherik het volgende:
We krijgen een zomer vol teleurstelling.
Volgens mij komt er geen 1 goede speler naar Feyenoord deze zomer.
Wat een negatieve lul ben jij zeg, weet je het programma al dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:
ook zo verkoop praat,
kom naar de jubieleumdag, groots en groots en spectaculair.
gewoon zelfde shit als de opendag elk jaar
Ik ben bang dat het niet gaat werken, denk dat ze allebei een nogal uitgesproken meing hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Werkt dat? Verbeek en Jansen samen zo dicht op het elftal? Wat voor persoonlijkheid is Jansen?
Denk dat dat juist heel goed kan gaan werken, het lijken me allebei een beetje no-nonsense types die qua persoonlijkheid redelijk dicht bij elkaar liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet gaat werken, denk dat ze allebei een nogal uitgesproken meing hebben.
quote:Jansen verenigt voetbalverstand, ervaring, loyaliteit en een groot clubhart in één persoon. Op het oog vormt de nieuwe technische staf van Feyenoord een ideale mix, met de jonge en ambitieuze Leon Vlemmings van Nac als de beoogde derde man.
Dat zei je vorig jaar ook. Houd je een keer aan je woord en rot gewoon op.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik kom nog minder komend seizoen
Ik dacht dat de jubileumdag zo'n grote show werd een keer 's avonds in het stadion waar je kaartjes voor moest kopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:31 schreef ruud_fr het volgende:
Feyenoord![]()
we kunnen ook gewoon niet meer reageren op jorien, scheelt een hoop ergernis (al weet ik dat dat moeilijk is)
jubieleumdag
Dacht ik ook, maar blijkbaar toch niet. Nu komt er allemaal van de simpele volk wat normaal ook op de Open Dag komt en niet naar de wedstrijden gaat, dus ik denk dat ik lekker over sla en lekker ga feesten op Extremaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:34 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik dacht dat de jubileumdag zo'n grote show werd een keer 's avonds in het stadion waar je kaartjes voor moest kopen.
Ja,quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:26 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat een negatieve lul ben jij zeg, weet je het programma al dan?
Vorig jaar zei ik dat ik minder ging als jaar er voor, ook gedaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zei je vorig jaar ook. Houd je een keer aan je woord en rot gewoon op.
Ik zie het al voor me: volgend jaar worden er massa's shirts gekocht met de naam van een speler die nog geen wedstrijd heeft gespeeld en eigenlijk niemand kent 'em.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:50 schreef SupaMario het volgende:
Kermit!!
Heej, waar is mijn verkapte tvpquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:52 schreef RayMania het volgende:
Kom op, laten we het gewoon over Feijenoord hebben en jorienvdherik geen aandacht geven.
Staat nu weer in je MyAtquote:
quote:
Je bedoelt aankopen als Manucharynananan, Delorge, Luque, Kuffour?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef thloreg het volgende:
[..]
*lol* ach alleen de club uit Rotterdam-Zuid kan dit soort hilarische aankopen doenJupiter League komend seizoen mannen?
Oh ja...[ afbeelding ]
Aanstaande vrijdag organiseert Feyenoord in het kader van het honderdjarig bestaan een voetbaltoernooi voor supporters. Aan het toernooi wordt deelgenomen door veertig teams, afkomstig uit het gehele land. De teams bestaan uit zes veldspelers en een keeper en er wordt gespeeld op een half veld. De wedstrijden worden gespeeld in De Kuip en op de velden van de Sportclub Feyenoord op Varkenoord. De eerste poulewedstrijden beginnen om 11.00 uur, de finale staat omstreeks 17.00 uur gepland.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef thloreg het volgende:
[..]
*lol* ach alleen de club uit Rotterdam-Zuid kan dit soort hilarische aankopen doenJupiter League komend seizoen mannen?
Oh ja...[ afbeelding ]
kloon van jorien?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef thloreg het volgende:
[..]
Oh ja...[ afbeelding ]
ibnequote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef thloreg het volgende:
[..]
Oh ja...[ afbeelding ]
Te duur idd. Hoewel de interesse van Vennegoor in dat opzicht wel weer hoop geeft. Want Feyenoord zou zo'n 5 miljoen pond (7 milj euro) over hebben gehad voor hem. Denk bij die 7 miljoen, de +- 3 miljoen die je aan Emnes zal kwijt zijn. Is toch al 10 miljoen, zonder verkopen. We zijn dus niet al zo goed als blut, zoals Gudde (?) zei.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:33 schreef don-diablo het volgende:
Berg zou echt goed zijn voor Feijenoord, maar die is ook gewoon niet haalbaar lijkt me.
Je zou het nog kunnen aanvaarden als niemand komt, als we Jorien maar uit kunnen zwaaien.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:21 schreef Happel het volgende:
Voor 19 juli moeten alle nieuwe spelers dus bekend zijn.
Kunnen we El Ahmadi, Emnes, Berg, Sulejmani en Douglas verwelkomen en Jorien uitzwaaien.
quote:Sahin: 'Ik ben gerijpt bij Feyenoord'
Nuri Sahin kijkt met een tevreden gevoel terug op zijn periode bij Feyenoord. De middenvelder werd het afgelopen seizoen door Borussia Dortmund verhuurd aan de Rotterdammers, maar keert nu weer terug naar het Ruhrgebied.
"Het jaar in het buitenland heeft me gerijpt. Mijn contract bij Dortmund loopt nog door tot 2010 en ik wil bewijzen dat de club er goed aan heeft gedaan mij een herkansing te geven", aldus de Turkse international.
De 20-jarige Sahin gaat komend seizoen voor een basisplaats bij de Duitse subtopper. "Natuurlijk is de concurrentie bij Dortmund hevig. Maar ik kom niet terug om zonder de strijd aan te gaan op de bank plaats te nemen. Ik wil laten zien dat ik ook in de Bundesliga mee kan."
Hoi i-spy24. Ben je weer op het forum gekomen knul?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef thloreg het volgende:
[..]
Oh ja...[ afbeelding ]
Kan deze man geband worden. Als je zelfs op de man die de strontkar in begin 90 trok ga kotsen moet je opzouten!quote:
Was dat niet de man die voor ajax heeft gespeeld ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Kan deze man geband worden. Als je zelfs op de man die de strontkar in begin 90 trok ga kotsen moet je opzouten!
Was jij niet de man die psv-fan is?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was dat niet de man die voor ajax heeft gespeeld ?
Je hoeft de vraag niet andersom te stellen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Was jij niet de man die psv-fan is?
quote:Vandaag is bekend gemaakt aan 6 spelers dat die de voorbereiding mee mogen maken met het 1ste. het gaat om : Kaj Ramsteijn, Miquel Nelom, Kelvin Leerdam, Norichio Nieveld, Luis Pedro en Michael Janotta
ene week is er iets goeds en soms iets lachwekkends (ik noem Harry en mogelijke verkoop Vincken)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar is niks lachwekkends aan of ik moet iets gemist hebben...
Jij bent echt lachwekkend.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
God, er is nog minder geld. Dit moet de bank gaan worden
Zoals ik al zei, daar is niks lachwekkends aan. Vincken heeft niks laten zien en kan terecht vertrekken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ene week is er iets goeds en soms iets lachwekkends (ik noem Harry en mogelijke verkoop Vincken)
Feyenoord heeft nooit goede jeugdtalenten, behalve een keer van Persiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij bent echt lachwekkend.
Waarom zou je miljoenen uit gaan geven als je waarschijnlijk er goede jeugdspelers voor rond hebt lopen?
Drenthe? Het hoeven niet specifiek talenten te zijn als ze maar beter zijn dan een middelmaat speler die word aangekochtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nooit goede jeugdtalenten, behalve een keer van Persie
Wil toch niet zeggen dat die er nu ook niet zijn?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee fout, Feijenoord heeft nooit veel tijd, begeleiding en aandacht besteed om deze talenten een kans te geven om zich zelf een nog beter voetballer te maken. Het gaat veelal mis bij de sprong naar het eerste, daarin is Feijenoord veels te kort geschoten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dit heb je gekopieerd.. Een hele post met hoofdletters en punten/ komma's op de juiste plek. Dat kan gewoon niet van jezelf zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja,
same shit als ieder jaar
Het programma zal opnieuw boordevol en gevarieerd zijn. De organisatie heeft besloten nog niet alles bekend te maken, maar duidelijk is dat de supporters een spetterende show krijgen gepresenteerd. Met veel optredens van artiesten, een wedstrijd van Oud Feyenoord (van 12:30-13:00 uur), korte rondleidingen, de gebruikelijke handtekeningensessies met selectie en technische staf en een speciale recordpoging. De details daarover zullen in een later stadium bekend worden gemaakt.
![]()
Leo1quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Plus Drenthe. Maar omdat het geen wereldtop is/word zijn ze gelijk niet meer geschikt voor Feyenoord?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Whehe
alleen van persie is top daar van
Precies, allemaal Feijenoordwaardig en op z'n minst beter dan het brandhout wat de afgelopen jaren is aangekocht..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Leo1
Buffel
Persie
Zuiverloon
Loovens
En dan nog zeggen dat er geen talenten zijn? Feyenoord trapt ze alleen meteen weg
Vertel?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:36 schreef EnactedChaos het volgende:
Ach, zolang we bij de jeugd trainers hebben lopen die het laten gebeuren dat spelers onder de douche onder gezeken worden door een stel van die tering straatjong zou ik daar niet teveel van verwachten
quote:Maar wat te denken van de supporters die een gouden seizoenskaart mét alle jubileum activiteiten hebben aangeschaft? Deze hondstrouwe Feyenoorders zijn een exclusieve jubileumdag belooft, die inmiddels vrij toegankelijk is voor alle Feyenoorders. Een groot feest zou er ook komen in Ahoy, maar iedereen weet hoe dit afgelopen is. Het jubileum toernooi is komende zomer vrij toegankelijk, maar gewone gouden seizoenskaart houders krijgen ook 50% korting, waardoor kaartjes voor beide dagen nu slechts ¤ 30,- zijn. Conclusie: Een gouden seizoenskaart mét jubileumactiviteiten is ¤95,- per kaart duurder met een voordeel van slechts ¤60,-. Met andere woorden: De meest aan Feyenoord toegewijde fans, betalen ¤ 34,- meer voor hetzelfde pakket!
Oftewel: je bent alleen een echte fan als je een gouden kaartje hebt met alle evenementen erbij?quote:Op woensdag 4 juni 2008 06:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Maar wat te denken van de supporters die een gouden seizoenskaart mét alle jubileum activiteiten hebben aangeschaft? Deze hondstrouwe Feyenoorders zijn een exclusieve jubileumdag belooft, die inmiddels vrij toegankelijk is voor alle Feyenoorders. Een groot feest zou er ook komen in Ahoy, maar iedereen weet hoe dit afgelopen is. Het jubileum toernooi is komende zomer vrij toegankelijk, maar gewone gouden seizoenskaart houders krijgen ook 50% korting, waardoor kaartjes voor beide dagen nu slechts ¤ 30,- zijn. Conclusie: Een gouden seizoenskaart mét jubileumactiviteiten is ¤95,- per kaart duurder met een voordeel van slechts ¤60,-. Met andere woorden: De meest aan Feyenoord toegewijde fans, betalen ¤ 34,- meer voor hetzelfde pakket!
Schandalig!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Leo1
Buffel
Persie
Zuiverloon
Loovens
Sprockel
Boutahar
Snoyl
En dan nog zeggen dat er geen talenten zijn? Feyenoord trapt ze alleen meteen weg
Dat zei ik nergens, alleen voel ik me wel zwaar genaaid. Heb bewust voor die events gekozen! Maar om dan naar die div bijzondere dingen te kunnen maar krijg dus niks echt anders dan de mensen zonder scc .......quote:Op woensdag 4 juni 2008 06:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Oftewel: je bent alleen een echte fan als je een gouden kaartje hebt met alle evenementen erbij?
"De meest aan Feyenoord toegewijde fans, betalen ¤ 34,- meer voor hetzelfde pakket!".quote:Op woensdag 4 juni 2008 06:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat zei ik nergens, alleen voel ik me wel zwaar genaaid. Heb bewust voor die events gekozen! Maar om dan naar die div bijzondere dingen te kunnen maar krijg dus niks echt anders dan de mensen zonder scc .......
Inderdaad, ben benieuwd wat voor leuks ons volgend jaar weer te wachten staat.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:49 schreef EnactedChaos het volgende:
Op de een of andere manier krijgt Feyenoord het altijd voor elkaar iedereen tegen zich in het harnas te jagen, onbegrijpelijk.
Als dat zo is dan zou ik meteen bedanken als ik Verbeek wasquote:'Nieuws over Jansen las Verbeek in de krant'
De nieuwe trainer van Feyenoord kent geen enkele twijfel voor volgend seizoen. Dat is niet gebaseerd op een misplaatst zelfbeeld, maar op een gezonde kijk op het leven. ,,Het ergste wat me kan overkomen, is dat het na twee jaar niet is gelukt en dat ze afscheid van me nemen.''
Volgens Verbeek zijn er veel ergere dingen in het leven. De eerlijkheid waarmee de oefenmeester in het leven staat, is ontwapenend. Zo vertelde hij voor een volle zaal dat hij het nieuws dat Wim Jansen een van zijn assistenten wordt ook pas die ochtend in de krant had gelezen.
Bron: Column Genee AD Sportwereld
Degene die dit artikel plaatsen hebben echt moeite met begrijpend lezen...quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zou ik meteen bedanken als ik Verbeek was
ja dat is zo, er zijn er 5.000 van, en ik ben er 1 vanquote:Op woensdag 4 juni 2008 06:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Oftewel: je bent alleen een echte fan als je een gouden kaartje hebt met alle evenementen erbij?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja dat is zo, er zijn er 5.000 van, en ik ben er 1 van
quote:'Feyenoord verwacht snel transfer van Emnes'
Zowel het Algemeen Dagblad als VI melden dat een snelle transfer van Marvin Emnes naar Feyenoord wordt verwacht. Emnes zal naar verwachting morgen Sparta uitsluitsel geven of hij ingaat op het aanbod tot contractverlenging bij Sparta. Dat zal hij zo goed als zeker afwijzen. Sparta zou drie tot vier miljoen vragen voor de jonge spits.
bron voetbalprimeurquote:Feyenoord verlegt interesse naar Samaras
Feyenoord hoopt zich te versterken met Georgios Samaras (23). De oude bekende van nieuwbakken trainer Gertjan Verbeek moet naar verluidt ruim vier miljoen euro kosten. Ook Werder Bremen zou interesse hebben.
De Rotterdammers zullen wel haast moeten maken met Samaras. Celtic kwam namelijk al een transfersom overeen met Manchester City en sprak volgens The Times ook al over een contract met de aanvaller zelf. Afgelopen seizoen speelde de Griek al op huurbasis in Glasgow.
Samaras twijfelt echter over een langer verblijf bij de Schotse kampioen. Hij moet Jan Vennegoor of Hesselink en Scott McDonald voor zich dulden in de pikorde, waardoor hij regelmatig op de bank plaats moet nemen.
De salariseisen van de oud-speler van sc Heerenveen zijn mogelijk wel een probleem voor Feyenoord. Naar verluidt wil Samaras per seizoen ruim anderhalf miljoen euro verdienen.
Samaras staat sinds 2006 onder contract bij Manchester City. De international kwam voor ongeveer acht miljoen euro over van Heerenveen, maar wist nooit een basisplaats te veroveren. In totaal speelde hij 48 competitieduels voor The Citizens waarin hij acht keer scoorde.
Blowen is al verboden.Niet dat daar wat van te merken is....quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:39 schreef Happel het volgende:
Bewandelt dus dezelfde weg als Tomasson toendertijd. Van Heerenveen naar Engeland en weer terug naar Nederland om daarna naar AC Milan te vertrekken...
Denk niet dat Samaras interesse heeft en weet ook niet hoe hij tegenwoordig speelt.
Engeland moest Groot-Britannië zijn, mijn excuses Jorien.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2002–2006 Heerenveen 88 (25)
2006– Manchester City 55 0(8)
2008– → Celtic (loan 16 (5)
wou zn stats ff laten zienquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Engeland moest Groot-Britannië zijn, mijn excuses Jorien.
Hoeveel hele wedstrijden zijn daar bij geweest?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, ok. Het is wel een pruster, hè? Maar 8 goals in 55 wedstrijden.
Meer dan genoeg. Hij is nooit een doelpuntenmaker geweest. Lijkt mij ook een onzin-gerucht, en mocht het waar zijn dan leggen we het toch af tegen Celtic en Werder Bremen. En daar zal ik niet meezitten, hij kan soms heel geniaal zijn, maar veel vaker zie je hem helemaal niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoeveel hele wedstrijden zijn daar bij geweest?
Cruz maar terughalen danquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. Hij is nooit een doelpuntenmaker geweest. Lijkt mij ook een onzin-gerucht, en mocht het waar zijn dan leggen we het toch af tegen Celtic en Werder Bremen. En daar zal ik niet meezitten, hij kan soms heel geniaal zijn, maar veel vaker zie je hem helemaal niet.
quote:Emnes gaat meerjarig contract bij Feyenoord tekenen
Woensdag 4 juni 15:06 - Alex van Vogelpoel
Eredivisie - Marvin Emnes zal binnen afzienbare tijd speler van Feyenoord zijn. De rappe flankspeler brak dit seizoen door bij Sparta Rotterdam, waar hij ook de jeugdopleiding doorliep. Emnes maakte deel uit van het succesvolle Oranje onder 17, dat in Peru derde werd op het wereldkampioenschap. Langzaam brak hij door op Het Kasteel en werd het laatste half jaar een belangrijke schakel. De interesse was direct groot en Feyenoord heeft deze slag gewonnen.
Voetbal International meldt vandaag dat de inmiddels 19-jarige speler binnenkort een meerjarig contract zal gaan tekenen in Rotterdam-Zuid. Zijn verbintenis met Sparta loopt nog twee jaar door en de Kasteelbewoners kunnen daardoor een behoorlijk transferbedrag vragen aan Feyenoord.
Behalve de Rotterdammers waren ook sc Heerenveen en het Duitse Eintracht Frankfurt volgens het weekblad nadrukkelijk in de race om Emnes binnen te halen. De speler verkast zelf alleen het liefst naar Feyenoord. VI meldt tevens dat Sparta graag zo'n vier miljoen euro wil ontvangen.
sar·cas·me (het; sarcastisch, sarcast)quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoeveel hele wedstrijden zijn daar bij geweest?
quote:Bosz: "Feyenoord wil snel spelers verkopen"
Eredivisie - Feyenoord is druk bezig om de selectie voor komend seizoen te versterken. Marvin Emnes is bijna overgenomen van Sparta Rotterdam en daarnaast werd al geïnformeerd naar Jan Vennegoor of Hesselink. De spits van Celtic mag van de Schotse kampioen alleen niet vertrekken en wil zelf ook liever in Glasgow blijven. Aan de andere kant hopen de Rotterdammers ook een aantal spelers te kunnen verkopen.
Technisch directeur Peter Bosz maakt dit duidelijk in Voetbal International. "Voor sommigen is belangstelling. Clubs informeren net zoals wij naar de beschikbaarheid van spelers. Voor zowel Feyenoord als de betreffende jongens zou het mooi zijn als we tot een akkoord kunnen komen."
Eerder werd al duidelijk dat onder meer Sebastiaan Pardo en Danny Buijs mogen vertrekken uit De Kuip. Het contract van Michael Jansen werd al niet verlengd en hij heeft inmiddels getekend bij Cambuur Leeuwarden. Met De Graafschap wordt gesproken over een verhuurperiode van Diegomar Biseswar. Jeffrey Altheer zal net zoals dit seizoen verhuurd worden aan Excelsior.
Is dat zo? Daar heb ik dit seizoen anders weinig van gemerkt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Blowen is al verboden.Niet dat daar wat van te merken is....![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja dat is zo, er zijn er 5.000 van, en ik ben er 1 van
quote:Column: Feyenoord misleidt haar supporters
Het is alweer drie weken geleden dat ik mezelf achter de computer terug vond om een column over onze grote liefde te schrijven. Tijdsgebrek door buitenlandse tripjes waren daar grotendeels de oorzaak van, maar ook een gebrek aan onderwerpen om over te schrijven. Er gebeurt nou eenmaal niet zoveel op dit moment. Hier en daar zijn wat geruchten over mogelijk versterkingen en spelers die lijken te gaan af vallen, maar niets is er nog concreet. Wat een verschil met vorig jaar eigenlijk, toen de zomerstop voorbij vloog en er iedere week wel voldoende onderwerpen waren om maar liefst twee columns te schrijven. Op basis hiervan kan ik niet anders dan concluderen dat het ons huidige bestuur gelukt is Feyenoord in rustig vaarwater te brengen. Er lijkt op technisch en commercieel gebied weer een duidelijke visie te zijn en, hoewel ik twijfels heb over sommige ideeën, dat is een verschil van dag en nacht met vorig jaar. Waar geen verschil in lijkt te zitten is de manier waarop de beleidsbepalers met Het Legioen om menen te moeten gaan. De firma ‘list en bedrog’ is nog steeds zeer actief. Ook hier zal op termijn toch echt verandering in moeten komen.
Om te beginnen wil ik mijn verbazing uitspreken over een brief die Feyenoord verstuurt heeft naar enkele fan-sites. Er zijn vele fan-sites die betrekking hebben op Feyenoord en de meeste ervan worden bijgehouden door één of enkele personen. Deze personen doen dit zonder winstbejag en stoppen hier vele uren per dag in. Gewoon uit liefde voor de club die ze al jaren dag in, dag uit steunen. Als dank voor deze toewijding ontving een aantal sites een dwangbrief van Feyenoord met het verzoek(?) het Feyenoord logo niet prominent op de site te gebruiken omdat dit een geregistreerd handelsmerk is. Wanneer er geen gehoor zou worden gegeven aan deze oproep, dan zouden er juridische stappen volgen. Heel chique natuurlijk om zo om te gaan met de mensen die het beste met de club voorhebben.
Maar wat te denken van de supporters die een gouden seizoenskaart mét alle jubileum activiteiten hebben aangeschaft? Deze hondstrouwe Feyenoorders zijn een exclusieve jubileumdag belooft, die inmiddels vrij toegankelijk is voor alle Feyenoorders. Een groot feest zou er ook komen in Ahoy, maar iedereen weet hoe dit afgelopen is. Het jubileum toernooi is komende zomer vrij toegankelijk, maar gewone gouden seizoenskaart houders krijgen ook 50% korting, waardoor kaartjes voor beide dagen nu slechts ¤ 30,- zijn. Conclusie: Een gouden seizoenskaart mét jubileumactiviteiten is ¤95,- per kaart duurder met een voordeel van slechts ¤60,-. Met andere woorden: De meest aan Feyenoord toegewijde fans, betalen ¤ 34,- meer voor hetzelfde pakket!
Maar hiermee houdt het nog niet op, want ook in de uitwedstrijden registratie zitten nogal wat hiaten. Zo kreeg een aantal fans de afgelopen weken een infomail waarin vermeld werd dat zij in aanmerking kwamen voor een diamond card. Enkele dagen later werd het puntentotaal plotseling weer veranderd omdat er een zogenaamde fout in zou staan. De uitwedstrijd tegen Roda bleek plotseling één punt meer waard. Maar dit leverde blijkbaar ook weer problemen op omdat er dan teveel supporters in aanmerking kwamen voor een Diamond card. De oplossing bij de bureaucraten in De Kuip was simpel: Verhoog de grens voor een Diamond card gewoon met drie punten!! Supporters die één punt boven de grens zaten, zitten er nu ineens één punt onder. Zo ga je natuurlijk met je supporters om als je als club ieder jaar de steun vraagt van deze groep mensen.
Deze groep mensen is namelijk ook erg belangrijk in de toekomstige plannen van Feyenoord. Het geflopte “Het Legioen is Feyenoord, wordt lid van Het Legioen” bijvoorbeeld, had supporters een officiële stem moeten verwerven bij nieuwe belangrijk plannen van Feyenoord. Daarnaast zou je als één van de voordelen ook voorrang hebben bij kaartverkoop. Die voorrang bleek bij de eerste belangrijke wedstrijd echter administratief niet mogelijk. En die beloofde stem van Het Legioen? Dat bleek slechts een wassen neus. Want een stem van 25% of minder is geen stem. Dat hebben ze bij het grote voorbeeld FC Barcelona toch wat beter geregeld.
Feyenoord moet eens na gaan denken waar het mee bezig is, want dreigen met juridische stappen, liegen en bedriegen van de trouwste supporters is commerciële zelfmoord. Deze groep zorgt voor de inkomsten van de meeste sponsoren en Feyenoord zelf. Geen supporters betekent geen inkomsten voor de sponsoren en daardoor ook geen sponsoring en dus inkomsten meer voor Feyenoord. Ook in het voetbal geldt: De klant is koning. Hou je jezelf er als bedrijf niet aan, dan ga je ten onder. Alle mooie plannen ten spijt.
Feyenoord wordt wakker!!!
Maarten
Bron: Feyenoordleven.nl
quote:De kans dat Tim Vincken volgend seizoen in het shirt van NAC Breda speelt wordt steeds kleiner. Technisch directeur van de club uit Breda denkt niet dat Vincken volgend seizoen te bewonderen is in het Rat Verlegh Stadion. "Het lijkt mij sterk dat hij in het komende seizoen bij ons speelt", zegt hij in de papieren versie van Voetbal International.
NAC toonde vorige maand interesse in de vleugelaanvaller. Er gingen ook geruchten dat Vincken werd ingezet tijdens de onderhandelingen over de komst van NAC-assistent Leon Vlemmings. Feyenoord en NAC zijn daarover niet tot een overeenkomst gekomen.
4 miljoen voor Emnesquote:
quote:
Voor de sukkels die ons aan het uitlachen warenquote:Feyenoord is als vierde Nederlandse club toegetreden tot de European Club Association (ECA). Aanvankelijk kwam de club niet in aanmerking omdat hij op de UEFA-ranking lager dan Psv, ajax en Az staat geklasseerd.
Onder administratie van FC Barcelona en Bayern München kreeg Feyenoord een uitzonderingspositie en een speciale uitnodiging vanwege de verdiensten van de club in het verleden in belangenorganisaties van clubs. De ECA is gesprekspartner van de UEFA.
Feyenoord hoort daar door de historie sowieso al tussen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:54 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Voor de sukkels die ons aan het uitlachen waren
sorry this video is no longer available? 4 aangeklikt, 4 x hetzelfde.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:51 schreef Happel het volgende:
Grappige site: http://holanda.mundogol.net/?t=223
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:34 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
sorry this video is no longer available? 4 aangeklikt, 4 x hetzelfde.
Wel grappig dat we erbij moesten/mochten van barca en bayern. Misschien omdat ze ons zo liev vinden
Gio en Makaay zullen wel ff een telefoontje gepleegd hebbenquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:57 schreef Happel het volgende:
Dankzij o.a. Barcelona en Bayern. Top.
Je aversie tegen paardelul Bosz begint echt trieste vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan Gio geen speler/technisch directeur worden? Hij heeft al meer voor elkaar gekregen dan Bosz.
Niets. Maar het lijkt net of hij niets zelf kan. Volgens mij heeft Bosz totaal geen netwerken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Je aversie tegen paardelul Bosz begint echt trieste vormen aan te nemen.
Wat is je probleem met hem?
"Volgens mij". Daar heb je het al. Je weet helemaal niet waar je over praat.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niets. Maar het lijkt net of hij niets zelf kan. Volgens mij heeft Bosz totaal geen netwerken.
Of denk je dat Barca en Bayern ons hadden voorgedragen als van Bronckhorst en Makaay niet bij ons hadden gevoetbald?
Bosz heeft Van Bronckhorst wel lekker gemaakt voor een terugkeer. Indirect heeft hij er dan toch zijn invloed op gehad?quote:En nee, Makaay voetbalt niet bij ons door Bosz, maar door het telefoon cirkeltje van van Bronckhorst. Die op zijn beurt bij ons is komen voetballen omdat hij terug wilde naar Nederland, en het alleen kon maken om naar Feyenoord te komen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niets. Maar het lijkt net of hij niets zelf kan. Volgens mij heeft Bosz totaal geen netwerken.
Of denk je dat Barca en Bayern ons hadden voorgedragen als van Bronckhorst en Makaay niet bij ons hadden gevoetbald?
En nee, Makaay voetbalt niet bij ons door Bosz, maar door het telefoon cirkeltje van van Bronckhorst. Die op zijn beurt bij ons is komen voetballen omdat hij terug wilde naar Nederland, en het alleen kon maken om naar Feyenoord te komen.
Leg me eens uit op basis van wat? Niemand heb ik duidelijk zien formuleren, waarom hij ongeschikt is.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:00 schreef Lastpost het volgende:
Bosz past zo in het plaatje van de reclamespotjes van 'geschikt, ongeschikt' en dan kun je wel raden waar ik het vinkje zet.
Dat was Malibu zelfs geluktquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:25 schreef Happel het volgende:
Bosz heeft Van Bronckhorst wel lekker gemaakt voor een terugkeer.
- Geen uitstralingquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Leg me eens uit op basis van wat? Niemand heb ik duidelijk zien formuleren, waarom hij ongeschikt is.
Het is een paardelul, hij heeft twee jaar geleden rare aankopen gedaan, maar inmiddels zie ik weinig redenen om hem 'ongeschikt' te verklaren. Wie kan me daarom uitleggen, waarom hij het wel is.
Ben benieuwd.
quote:Emnes stelt beslissing over toekomst uit
Geschreven op donderdag, 5 juni om 17:00
Marvin Emnes heeft nog geen beslissing over zijn toekomst genomen, zo meldt RTV Rijnmond. Naar alle waarschijnlijkheid zal de aanvaller van Sparta volgende week aankondigen of hij ingaat op één van de vele aanbiedingen die hij heeft ontvangen. Emnes staat door zijn goede spel tijdens de afgelopen competitie in de belangstelling van clubs als Ajax, Feyenoord, SC Heerenveen en Eintracht Frankfurt. Op het Kasteel kan de jeugdinternational ook zijn tot juli 2010 doorlopende contract verlengen tot 2013.
De twintigjarige aanvaller brak dit seizoen door bij Sparta. Tijdens 29 optredens in de hoofdmacht kwam hij tot acht doelpunten en twee assists. Volgens Sparta-directeur Peter Bonthuis kan de beslissing nog twee weken duren. Edward Burleson, zaakwaarnemer van de speler, verwacht volgende week uitsluitsel.
Je overschat de invloed van Bosz.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:25 schreef Happel het volgende:
[..]
"Volgens mij". Daar heb je het al. Je weet helemaal niet waar je over praat.
Wat de toetreding tot de ECA met Bosz te maken heeft weet ik niet, want daar hoeft hij zich helemaal niet mee bezig te houden als technisch verantwoordelijke.
[..]
Bosz heeft Van Bronckhorst wel lekker gemaakt voor een terugkeer. Indirect heeft hij er dan toch zijn invloed op gehad?
Dan was Baan ook geschikt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Leg me eens uit op basis van wat? Niemand heb ik duidelijk zien formuleren, waarom hij ongeschikt is.
Het is een paardelul, hij heeft twee jaar geleden rare aankopen gedaan, maar inmiddels zie ik weinig redenen om hem 'ongeschikt' te verklaren. Wie kan me daarom uitleggen, waarom hij het wel is.
Ben benieuwd.
Kermit toch wel? En Darley, kende je die al?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
- Nog geen enkel talent naar de Kuip gehaald die voor ons onbekend was. Niet dat zoiets perse moet. Maar wat doet hij anders op zijn reisjes naar zuid Amerika? Zeker een beetje het geld van mijn goude seizoenskaart opmaken aan de Copacabana.
Nee, maar hebben die al wat laten zien in het eerste elftal dan? Bosz zei zelf al dat Kermit eerst in het 2de gaat spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kermit toch wel? En Darley, kende je die al?
niks meer over gehoordquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:02 schreef sjimz het volgende:
Hoe zit het nou met Falcao?
Inderdaad, maar wie weet is het de beruchte stilte voor de storm.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zonde, want dat zou een versterking voor Feyenoord en de Eredivisie zijn.
Moet je wel even de link plaatsen he: http://www.frfc1908.nl/quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:43 schreef mister_popcorn het volgende:
tribute for fraser gemaakt. Wat n held. je ziet het gewoon aan die hele kop. Top.
Morgen eens even kijken op m'n werk, m'n thuis pc is zo traagquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:43 schreef mister_popcorn het volgende:
tribute for fraser gemaakt. Wat n held. je ziet het gewoon aan die hele kop. Top.
Heerlijk dat iemand mijn gedachte zo op papier zetquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:06 schreef Lastpost het volgende:
Bij deze dan mijn visie op onze technisch directeur en aangezien Feyenoord z'n beloofde transparantie niet bepaald nakomt is een deel gebaseerd op vermoedens en media-verhalen.
Ik wil eerst eens beginnen over de houdbaarheidsdatum van bepaalde "Feyenoorders", want Erwin Koeman heeft veel te lang gezeten bij Feyenoord en zeker in z'n laatste seizoen had er iemand in moeten grijpen toen we nog vóor stonden op onze concurenten voor de UC plek.
Nu was het voor Feyenoord lastig om deze beste trainer te ontslaan ter plekke en leek men te hopen dat ie uit zichzelf weg zou gaan, dit omdat Feyenoord gewoon geen geld had en door z'n verlengde contract (na een jaar redelijk presteren) viel dat ook niet af te kopen.
Henk Fräser, een Feyenoorder die niet tussen haakjes hoeft had het blijkbaar ook niet meer, zo oordeelde Brard samen met Bosz op een regenachtige avond en zijn houdbaarheidsdatum bleek spontaan over de datum.
Een van de trainers met een andere werkwijze, maar wel een uiterst succesvolle als we even het scorebordjournalistiek erbij halen, daarbij liepen de spelers met hem weg en had hij wel de controlle over de jeugdigen die al jaren klootte op prive vlak.
Het hoe en waarom zal nooit geheel duidelijk worden, maar ik geloof een Fräser die altijd open én kritisch (naar zichzelf toe) is meer dan een Bosz die er mede voor gezorgt heeft dat dé Feyenoorder van de eeuw nu in de Domstad rondloopt en niet bij ons.
Buiten dat alles vind ik z'n mediaoptreden ook niet geweldig, nu werkt men in Rotterdam toch over het algemeen met het principe, als je niets te melden hebt óf niets zinnigs, zeg dan ook gewoon niets en hij lijkt een trend te willen zetten met het tegenovergestelde.
In z'n beginperiode vond ie alles 'te gemakkelijk' en 'te simpel om t zo te stellen' en nog geen paar weken later was het ondenkbaar dat Kuyt zou vertrekken en had ie dat enkele weken dáarna niet voorzien terwijl de geruchten wel erg duidelijk waren.
Kortom, onze topspits vertrok en Feyenoord had geen back-up plan en kwam later even melden dat ze wel spelers op het lijstje hadden maar die niet haalbaar waren zolang Kuyt niet verkocht was ... logica?
Buiten dat wist ie aan het begin van het rampseizoen (lees: Charisteas en bijbehorende quote naar achterban "Jullie praten wel anders als ie er 20 inschiet") al te melden dat er geen geld was voor aankopen in de winter terwijl hij bij de NOS enkele dagen ervoor nog kon verkondigen dat er gesprekken gevoerd werden met investeerders en dat dit goed verliep.
En een investeerder geeft over het algemeen toch geld dacht ik zo.
Aankopen en Bosz gaan sowieso niet lekker samen en al helemaal niet als je creatief moet inkopen, dan scoren een Ado, Sparta of Vitesse nog beter in kwaliteit.
Kolkka scoorde tegen ons en werd gehaald terwijl ie dáar al liet zien dat ie niet kon brengen wat de bedoeling was, jeugdinternational Tiendalli die blijkbaar Kuipvrees had en maanden 'geblesseerd' in de Baja rondliep te huppelen onder het mom van schaambeenproblemen en over Lucius en Leonard maar niet te spreken.
Buiten die aankopen is er nogal wat de deur uitgewandeld, zo ook met uitgaande transfers.
Ono, Ghaly, Lazovic, Huysegems, Zuiverloon en Sno waarbij we de meeste nu toch echt hadden kunnen gebruiken.
Een Zuiverloon die gebackstapped wordt door te melden dat ie niet als rechtsback wilde spelen terwijl ie bij Heerenveen vrijwel gelijk op die positie kwam te staan, een Sno die geweldig speelde bij de beloften en wel mocht vertrekken, maar dan wel met een aantal procent bij doorverkoop.
Nou een speler voor een paar ton laten vertrekken maar wel een doorverkooppremie verwachten terwijl ie al bij Celtic zit, zegt mij toch dat ze dan anderzijds ergens toch rekening houden met een vertrek naar een betere club voor vele euro's.
Nog even over die Charisteas, inleiding van een rel van formaat in de Kuip én omstreken, die beste jongen werd dus gehaald als opvolger van Kuyt terwijl ie amper een goal gescoort had en hij meldde ons "dat we niet anders konden, omdat we anders geen spits hadden", nou dan maar géen spits denk ik dan.
Buiten dat hadden we er net eentje de deur gewezen die nu een basisplek heeft in Eindhoven, over humor gesproken en die had trouwens geen jaarsalaris van zo'n 2 miljoen per jaar.
Nog mooier was natuurlijk het systeem dat gespeeld werd in z'n eerste jaar, waar hij twee vleugelspelers haalde werd er juist 4-4-2 gespeeld voor het eerst in jaren dus hadden we een bepaalde over én onderbezetting.
Nog een mooie was het feit dat hij destijds zei dat Koevermans geen speler voor Feyenoord was omdat Feyenoord te ver van de goal afspeelde en hij dus niet ideaal zou zijn als spits en kijk eens hoe PSV speelt dit seizoen mét Koevermans, zoek de verschillen.
Oja en bovenstaand zijn enkel z'n eerste 7 maanden bij Feyenoord.
Maar we gaan nog verder natuurlijk, want gelukkig bleef het hier niet bij.
Tuurlijk heeft ie in die tijd wel iets goed gedaan, het halen van Bruins.
Nog even een mooie oneliner om te vervolgen "Van Kolka gaat altijd dreiging uit en dus een goede aankoop".
Dan gaan we maar richting fase beleidsplan dat hij in z'n donkere zolderkamertje heeft geschreven, een mooi boek dat de huidige opvolger van Van Basten "niet gelezen" bleek te hebben.
Niet zo gek want het was gewoon een wensenlijstje, we willen meer geld, meer betere spelers en meer prijzen ... nou geweldig gedaan en het zal toeval zijn dat het overeenkwam met een ander beleidsplan van een ander *kuch, Kerkum*.
Oja en er heerste geen topsportklimaat, nou heb je daar ook echt maanden voor nodig om dát te zien.
Feyenoord moest dus sterker én beter worden en dus was het kaliber Engelaar niet gewenst, dat hij nou net een oud-Feyenoorder moest noemen die hierdoor bij later contact vriendelijk bedankte was weer een geweldige tactische zet natuurlijk.
Over tactisch gesproken, gewoon doodleuk Adriaanse willen halen "omdat het resultaat telt", dan heb je er ook niet heel veel van opgestoken in al die jaren dat je bij ons zat denk ik dan.
Brand ook nog eens z'n eigen aankopen af als zijnde "kwalitatief ondermaats", waarmee je natuurlijk wel goede zaken doet.
Nog even over het Fräser-tijdperk, waarbij het ene na het andere vriendje werd binnengehaald waarbij de link zo gelegt kon worden (indien nodig plaats ik die ook wel), van het scoutingsbureau tot aan de jeugdkeeperstrainer of de medewerker bij de administratie, over topsportklimaat gesproken.
Even een mooie oneliner erbij over het debuut van Wijnaldum, een van onze grootste talenten momenteel "Nu had Wijnaldum nog geen last van de stress. Maar in deze ploeg zakt ook hij binnen een maand weg", lekker opbeurend allemaal al zeg ik het zelf.
Tussentijds nog een degradatie van ons beloftenteam over Scholten, om je kapot te schamen natuurlijk terwijl het beleidsplan draaide om de jeugd, zet dan meer A-selectiespelers erin om het verschil te maken en niet bij een laatste wedstrijd die er eigenlijk al niet meer om ging.
Overigens zegt het ook wel iets dat hij nooit wilde ingaan op "alle onzin die geroepen en geschreven" werd, even die onzin weerleggen zou een boel verklaren lijkt me.
Na het vertrek van Koeman (gelukkig) kregen we de volgende humoristische ongein allemaal, spelers konden best gehaald worden zonder dat de nieuwe trainer bekend was, er kwam een profielschets voor de nieuwe trainer en uiteindelijk kwamen zoveel namen langs dat je je begon af te vragen of de schets niet gewoon bestond uit het feit dat het een trainer moest zijn met eredivisieervaring.
Uiteindelijk dan Van Marwijk, de coach die de jeugd in z'n eerste periode al geen kans gaf en ook niet bepaald lekker voetbal liet zien en het naliet om kampioen te worden (verziekte t dus) met de club en lieten we nou net een jeugdig elftal hebben.
Gio, Makaay en Hofland waren dan goede aankopen, maar zoals we overal hebben kunnen lezen was dat ook niet bepaald de verdienste van Bosz buiten de plezierige gesprekken waar vertrouwen uit sprak.
De zaakwaarnemer, belletjes van spelers onderling en meer van die ongein leken belangrijker dan onze technisch directeur in het hele verhaal.
En met geld heb je vrienden en dat zal in de voetbal net zo goed zo werken, al is dat geld weer meer dankzij de creatieve geest van Woerts en die lopende zakrekenmachine.
Mols halen als pinchhitter vind ik nog steeds een onwijs domme keuze als je kijkt wat er nog meer beschikbaar was in die periode.
Verder het niet halen van de 2e spits voor naast Makaay, wel het binnenhalen van Lee terwijl we in de afgelopen winterstop "geld aanwezig" hadden voor goede aankopen aangezien we altijd en enkel gingen voor A-categorie speler alsdus diezelfde gozert.
Het halen van Landzaat was dan wel weer een goede keuze, mag ook gezegt worden al past het niet echt bij de rest.
Dat wisselt ie dan weer prachtig af met een geweldige nieuwe (!) profielschets voor een trainer, terwijl een beleidsplan toch echt voor meerdere jaren is en je dan toch ook wel weet wat voor trainer je nodig hebt.
Buiten dat werd er voor Van Marwijk ook een profielschets gemaakt en het lijkt het sterk dat de boel dusdanig is veranderd in een jaar tijd dat we alweer een totaal andere schets nodig hadden?
Zijn kijk erop, toen hadden we een crisismanager nodig en nu staat er een elftal wat verder uitgebouwd moet worden.
Kortom, als Van Marwijk wel was gebleven hadden we als club stilgestaan in de ontwikkeling, anders had ie geen nieuwe profielschets voor een nieuwe trainer hoeven maken.
Verder heeft ie natuurlijk nog wel over meer zaken inspraak, scouting bijvoorbeeld want echt veel boeiends hoor ik daar nou ook niet van en de spelers die gehaald zijn kan ik ook nog wel spotten.![]()
En om dan maar mooi te eindigen "het seizoen is geslaagd als we Europees voetbal spelen en dat is gelukt", vraag me godverdomme niet hoe, en dan nog niet eens bij de eerste 5 eindigen in de competitie.
Oja hij heeft natuurlijk wel wat goede zaken gedaan, contractverlenging van Drenthe en diens transfer, het halen van Bruins en Slory, de sanering en vast nog wel wat dingen.
En als je vanuit het 'andere kamp' alles bekijkt krijg je natuurlijk weer een totaal ander verhaal.
Dan hebben we een technisch directeur die een grote sanering is gestart, Wim Jansen terug bij de club heeft gekregen, eindelijk weer eens een prijs gepakt, vrijwel uit de schulden, spelers kunnen halen die écht iets toevoegen, handige uitgaande transfers gedaan en de miskopen die gedaan zijn hebben niet al teveel geld gekost en Lee kan vast alá Charisteas wel weer met winst verkocht worden, dát is toch wel de grote truck van Bosz geweest.
Dat was je stelling niet. Je zei dat hij geen enkel onbekend talent had gehaald. Nou, deze twee bijvoorbeeld wel. Alleen nu nog afwachten wat ze kunnen, maar als ze goed zijn, is dat wel een stukje goede scouting.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, maar hebben die al wat laten zien in het eerste elftal dan? Bosz zei zelf al dat Kermit eerst in het 2de gaat spelen.
komt ie zo met het argument dat ze nog niet in De Kuip spelenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was je stelling niet. Je zei dat hij geen enkel onbekend talent had gehaald. Nou, deze twee bijvoorbeeld wel. Alleen nu nog afwachten wat ze kunnen, maar als ze goed zijn, is dat wel een stukje goede scouting.
quote:'Weet je', zegt hij, 'toen Makaay een paar maanden geleden geblesseerd raakte en Feyenoord een spits zocht die vrij was, had ik wel een telefoontje verwacht. Ik was topfit en omdat ik als amateur bij RBC speel kon ik direct weg. Ja, ik ben serieus. Jij hebt me zeker al een tijd niet meer zien spelen? Luister, Michael Mols mag dan drie jaar jonger zijn, wat hij kan, kan ik op één been.'
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:06 schreef ruud_fr het volgende:
zit net het interview met Henk Vos in het Feyenoord Magazine te lezen:
[..]
![]()
quote:De B1 van Feyenoord heeft zaterdag op grootse wijze kampioen Ajax B1 verslagen in de strijd om de Supercup. In Leidschendam bij RKAVV/SEV werd het 5-0 voor de Rotterdamse bekerwinnaar. Luc Castaignos (2), Shabir Isoufi (2) en Nigel Velder zorgden voor de doelpunten in de laatste wedstrijd van het seizoen.
Feyenoord B1 moest de titel in de competitie dit seizoen laten aan Ajax maar legde vorige week zaterdag wel beslag op de beker, ten koste van Excelsior. Daarom stonden de aartsrivalen zaterdag tegenover elkaar in Leidschendam.
De Rotterdamse junioren begonnen aan het treffen met een gewaagde formatie. Trainer Cor Adriaanse gokte achterin op mandekking zonder vrije verdediger en wist dat zijn team met de snelle aanvallers kansen zou krijgen. Na twaalf minuten mocht jeugdinternational Ricky van Haaren aanleggen voor een vrije trap. Hij bereikte Castaignos, die zijn ploeg bij de eerste paal op voorsprong zette: 1-0.
Twee minuten later kon Van Haaren opnieuw achter de bal gaan staan. De middenvelder stond nu dichter bij het vijandelijke doel en probeerde direct binnen te trappen. Zijn inzet spatte uiteen op de kruising en de rebound werd door Isoufi net niet tot doelpunt gepromoveerd. Op slag van rust liep Feyenoord wel verder weg van Ajax, dat in de eerste helft geen vuist kon maken. Opnieuw was het Van Haaren die het van grote afstand probeerde, maar de keeper hield de bal uit het doel. Ditmaal was Isoufi er in de rebound wel op tijd bij om zijn naam op het scorebord te krijgen: 2-0.
Isoufi had in de rust niet aan scherpte ingeleverd, want in de 47ste minuut soleerde hij door de Ajax-defensie en had hij nog genoeg kracht over voor Feyenoords derde treffer van de middag. Daarna zakte Feyenoords aanvalswoede iets in. De attente Feyenoord-keeper Robbert van der Post zorgde er constant voor dat Ajax niet hoefde te hopen op aansluiting.
In de 74ste minuut werd het 4-0. Isoufi speelde Castaignos aan, die ook zijn tweede van de dag maakte. De aanvaller begon dit seizoen in de B2 en liet na zijn promotie naar de B1 zien dat hij een neusje voor de goal heeft. Het slotakkoord kwam van drie invallers. Parez Karim bereikte Kevin Jansen, die op zijn beurt de bal inleverde bij Nigel Velder. De snelle buitenspeler zette de eindstand op het bord: 5-0.
‘Een fantastisch resultaat, wat de bekroning is op een goed seizoen’, vond Adriaanse, die qua kansenverhouding de uitslag op 8-2 had bepaald. ‘Ik ben erg tevreden over deze groep. Zij hebben zich dit seizoen uitstekend ontwikkeld.’
Opstelling Feyenoord B1: Van der Post; De Vrij, Kruithof, Eekman, Martins Indi; Van Haaren, Clasie (58’ Rashid), Isoufi (75’ Jansen); Van la Parra (62’ Lagouireh), Castagnoies (73’ Karim), Cabral (68’ N. Velder)
quote:
quote:Ajax C1 kampioen van Nederland!
Velden, 07 jun 2008
Ajax C1 is kampioen van Nederland! De pupillen van trainer Wim Kwakman wonnen de spectaculaire wedstrijd met 6-3 van Feyenoord.
Dat weet je natuurlijk nooit, maar ik geef Van Haaren, Isoufi en Van la Parra de grootste kans.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Van der Post; De Vrij, Kruithof, Eekman, Martins Indi; Van Haaren, Clasie (58’ Rashid), Isoufi (75’ Jansen); Van la Parra (62’ Lagouireh), Castagnoies (73’ Karim), Cabral (68’ N. Velder)
En wie van hun haalt Feyenoord 1 daadwerkelijk?
Dat moet blijken, hè. Dat ze het leuk doen in de jeugd betekent niet meteen dat ze het ook doen in het eerste...quote:Op zondag 8 juni 2008 12:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Van der Post; De Vrij, Kruithof, Eekman, Martins Indi; Van Haaren, Clasie (58’ Rashid), Isoufi (75’ Jansen); Van la Parra (62’ Lagouireh), Castagnoies (73’ Karim), Cabral (68’ N. Velder)
En wie van hun haalt Feyenoord 1 daadwerkelijk?
3 van de 14. Beetje weinig rendement hé. Maar vroeg het meer om aan te geven dat het nu kut is op zuid morgen kut is en altijd wel knudde zal blijven qua jeugd op zuid!quote:Op zondag 8 juni 2008 12:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit, maar ik geef Van Haaren, Isoufi en Van la Parra de grootste kans.
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
3 van de 14. Beetje weinig rendement hé. Maar vroeg het meer om aan te geven dat het nu kut is op zuid morgen kut is en altijd wel knudde zal blijven qua jeugd op zuid!
Van la Parra lijkt me sterk. Die vertrekt volgend seizoen naar Caen...quote:Op zondag 8 juni 2008 12:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit, maar ik geef Van Haaren, Isoufi en Van la Parra de grootste kans.
Mijn god. Denken dat elke jeugdspeler wel doorbreekt is echt het meest domste (ja echt!) wat ik heb gelezen.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
3 van de 14. Beetje weinig rendement hé. Maar vroeg het meer om aan te geven dat het nu kut is op zuid morgen kut is en altijd wel knudde zal blijven qua jeugd op zuid!
Mijn god, dit is wel erg triest.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Excuus, maar wel een geweldig talent in mijn ogen die het zeker wel gaat schoppen tot het eerste van een respectabele club.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van la Parra lijkt me sterk. Die vertrekt volgend seizoen naar Caen...
Zelf geef ik Tim Eekman een grote kans.
Ik snap zijn keuze voor Caen daarom ook niet... Als je nou oorspronkelijk uit Frankrijk komt, ok. Maar waarom zou je als Nederlander naar Caen vertrekken?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Excuus, maar wel een geweldig talent in mijn ogen die het zeker wel gaat schoppen tot het eerste van een respectabele club.![]()
Speelde ook bij de A1 goede wedstrijden mee trouwens en fysiek al behoorlijk aanwezig.
Lekker weer! Je weet toch!quote:Op zondag 8 juni 2008 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik snap zijn keuze voor Caen daarom ook niet... Als je nou oorspronkelijk uit Frankrijk komt, ok. Maar waarom zou je als Nederlander naar Caen vertrekken?
Het is helemaal niet alleen maar prut de laatste jaren, bij oranje onder 17/19 is Feyenoord volgens mij de hofleverancier.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Het is al jaren prut dus niet alleen de schuld van Bosz. Al hadtie het wel kunnen verbeteren de afgelopen jaren.
Geldkwestie i.c.m andere gedachten over de invulling van het traject richting het eerste, waarbij de nadruk toch wel op de euro's lag in deze kwestie.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lekker weer! Je weet toch!
Misschien de poen, misschien meer uitzicht om al eerder naar de hoofdmacht te gaan, misschien kregen de ouders wel een goede baan aangeboden.
Fer en Wijnaldum zijn goed onderweg absoluut, Jona is ook prima bezig. Maar verder is alles wat een beetje goed kon ballen weg. Zuiverloon, Loovens, Persie, Leo (landverrader).quote:Op zondag 8 juni 2008 16:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het is helemaal niet alleen maar prut de laatste jaren, bij oranje onder 17/19 is Feyenoord volgens mij de hofleverancier.
Fer en Wijnaldum die het dit jaar meer dan goed hebben gedaan tijdens hun debuut bij het eerste.
de Guzman ook vanuit de jeugd.
Alleen brekebeentje Vincken blijkt een drama te zijn.
Nu overschat je Zuiverloon en Loovensquote:Op zondag 8 juni 2008 16:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum zijn goed onderweg absoluut, Jona is ook prima bezig. Maar verder is alles wat een beetje goed kon ballen weg. Zuiverloon, Loovens, Persie, Leo (landverrader).
Vindt dat er gestreven moet worden naar meer eigen jeugd en minder dure rommel!
Zo een proces zet je niet eventjes op.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Het is al jaren prut dus niet alleen de schuld van Bosz. Al hadtie het wel kunnen verbeteren de afgelopen jaren.
Sno komt eigenlijk uit de jeugdopleiding van Ajaxquote:Op zondag 8 juni 2008 16:29 schreef Lastpost het volgende:
Buiten dat hebben we gewoon een uitstekende jeugdopleiding, alleen op technisch gebied zijn er niet altijd even goede beslissingen genomen, denk aan een Sno en een Zuiverloon recentelijk, die gewoon hadden moeten blijven bij de club.
Maar de jeugd van Feyenoord is gewoon van prima niveau en dat blijkt ook wel als je de resultaten er eens bij pakt.
Nou heb ik het daar ook niet op, maar die beste jongen was wel gelijk bij z'n entree bij de beloften de beste op het veld en dat is dan veelzeggend.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sno komt eigenlijk uit de jeugdopleiding van Ajax
Ben je ooit wel eens op Varkenoord geweest?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Omdat ze in Frankrijk heel goed met jeugd kunnen werken?quote:Op zondag 8 juni 2008 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik snap zijn keuze voor Caen daarom ook niet... Als je nou oorspronkelijk uit Frankrijk komt, ok. Maar waarom zou je als Nederlander naar Caen vertrekken?
Maar Nederland doet daar niets voor onder. Kijk maar naar de resultaten van de verschillende jeugdtoernooien van de laatste jaren.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat ze in Frankrijk heel goed met jeugd kunnen werken?
Zoals Happel al zei, dat verander je niet 123, daar gaat wel een aantal jaren overheen.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Resultaten zijn wel oke maar in Amsterdam zijn ze nog altijd voor helaas!
Trainer van de F-jeugd, waar hebben we het over...quote:Op zondag 8 juni 2008 18:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Weet ikMaargoed denk dat het wegsturen van die trainer van de Fjeugd niet erg handig was. Maar dat ondervinden we van zelf!
Niet met je eensquote:Op zondag 8 juni 2008 17:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Nederland doet daar niets voor onder. Kijk maar naar de resultaten van de verschillende jeugdtoernooien van de laatste jaren.
Mwah, als je kijkt naar de grootte van Frankrijk, het geld dat er zit en de vele importtalenten, dan doet Nederland het uitstekend hoor.quote:
Terecht dat hij is weg gestuurd, had hij m'n neefje maar niet weg moeten sturenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Trainer van de F-jeugd, waar hebben we het over...
Frankrijk is groter maar dat zegt niet zo heel veel.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Mwah, als je kijkt naar de grootte van Frankrijk, het geld dat er zit en de vele importtalenten, dan doet Nederland het uitstekend hoor.
quote:Feyenoord stijgt negen plaatsen op wereldranglijst
Geplaatst op 09-06-2008 08:20 door Bas Dingemanse
Feyenoord is negen plaatsen gestegen op de wereldranglijst voor clubs. De puntentelling is gebasseerd op nationale en internationale successen van het afgelopen seizoen. Door de stijging, gaan de Rotterdammers van plek 145 naar 136. Opmerkelijk genoeg staat Ajax, de grote rivaal van de nummer zes van Nederland, op plaats 149. Ajax steeg twintig plaatsen.
PSV is de hoogstgeklasseerde ploeg uit de Eredivisie. De Eindhovenaren staan op een keurige 54e stek. De drie ploegen die afgelopen jaar het meest succesvol waren, zijn Champions League-winnaar Manchester United, Boca Juniors en verliezend Champions League-finalist Chelsea. Ieder jaar wordt deze lijst samengesteld door de IFFHS.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:12 schreef shmoopy het volgende:
jorienvdherik gaat een tijdje weg, het is wel weer even mooi geweest.
Volgens mij iets bij 't game forumquote:
Tot het einde van het EK hoef je denk ik weinig te verwachten.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:58 schreef Happel het volgende:
Begin ongeduldig te worden als het aankomt op transfernieuws.
Tijd voor wat geruchten.
Geduld is een schone zaak toch, Happel?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:58 schreef Happel het volgende:
Begin ongeduldig te worden als het aankomt op transfernieuws.
Tijd voor wat geruchten.
Jij zelf?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Misschien moet ik Bosz maar eens mailen dat er een goede, jonge rechtsback hier in Nijmegen rondloopt die graag wil komen.
Klopt, geduld heb ik wel. Het is hier alleen een beetje rustig op het werk, dus zit elk half uur weer te kijken of er nieuws is. Op die momenten vind ik het gewoon kut dat er niks nieuws verschijnt.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak toch, Happel?
Ik ga de BBQ alvast aansteken.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:17 schreef TerroRobbie het volgende:
vrij nemen en zuip'n in de stad.
Ronaldinho mag weg bij Barcelona.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:38 schreef MarkNMGN het volgende:
Over een maand wordt Benzema gepresenteerd in de Kuip.
Die hoeven we niet.. Overrated prutvoetballerquote:
Olsson is meer een centrale verdediger toch? Kan wel backen, maar of dat een ideale optie is?quote:
Deze gozert, Pogatetz, moeten we halenquote:Op maandag 9 juni 2008 17:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Olsson is meer een centrale verdediger toch? Kan wel backen, maar of dat een ideale optie is?
Die Kienast is wel wat voor Feyenoord, zo'n Oostenrijkse beukspits.
Ow.. Das mooi jammer danquote:Op maandag 9 juni 2008 17:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die Pogatetz speelde toch bijna bij Feyenoord? Nadat ie goed speelde met FC Karnten.
Echt wel, was een van de uitblinkers vandaag!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Gio speelt goed
Jezus man na een heel jaar de Feyenoordkar trok die nu ook ff de Oranjekar.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Echt wel, was een van de uitblinkers vandaag!
Echt, die humorquote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jezus man na een heel jaar de Feyenoordkar trok die nu ook ff de Oranjekar.
Hij en Kuijt schijnen gekwalificeert te zijn voor de Olympische Marathon!
het is inderdaad niet meer zo'n jodenkliek. Nu die stinkende tweeling en patje-tyfus-jood-kluivert weg zijn is het al een stuk beter te pruimen. Nu nog 's kijken of dat hoempapa publiek ook wil veranderen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:41 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is inderdaad altijd wel een beetje dubbel een wedstrijd van het NL-elftal kijken.
Moet zeggen dat ik dat de laatste jaren wat minder heb, het is al lang geen jodenkliek meer.
Maar ik me gisteren geweldig goed vermaakt, mede door de Feyenoord-inbreng in de vorm van Kuijt en Van Bronckhorst.
Bron: voetbalcentraalquote:Diego Biseswar zal vermoedelijk niet terugkeren bij De Graafschap, zo meldt Sportweek. De vleugelspeler werd het afgelopen half jaar gehuurd van Feyenoord en De Graafschap wil Biseswar graag overnemen.
Feyenoord wil Biseswar echter niet weer verhuren. Definitief overnemen zou kunnen, maar de Rotterdammers willen geld zien voor Biseswar en De Graafschap kan hier financieel niet aan voldoen. Biseswar (20) speelde afgelopen seizoen elf duels voor De Superboeren.
Hahahahahha.Kom op zeg. Kijk hoe lang het duurde voordat de cler er eindelijk bijzat. Met afstand de beste linksback in de eredivisie. Vind het leuk voor iedereen als Nederland wint maar als ze verliezen kan ik er niet wakker van liggen.Gister was natuurlijk wel een hele mooie wedstrijd om te zien. Gioquote:
Ach, het selectiebeleid van Van Basten zegt toch niks, hij heeft ook ooit Slory en Castelen geselecteerd hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hahahahahha.Kom op zeg. Kijk hoe lang het duurde voordat de cler er eindelijk bijzat. Met afstand de beste linksback in de eredivisie. Vind het leuk voor iedereen als Nederland wint maar als ze verliezen kan ik er niet wakker van liggen.Gister was natuurlijk wel een hele mooie wedstrijd om te zien. Gio
En Romano Denneboom.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, het selectiebeleid van Van Basten zegt toch niks, hij heeft ook ooit Slory en Castelen geselecteerd hoor
quote:Feyenoord heeft in de afgelopen periode een groot aantal jeugdspelers voor meerdere jaren aan zich gebonden. Kaj Ramsteijn, Jordao Pattinama, Ryan Bouwmeester, Ruben Barends, Clint van Stee, Kelvin Leerdam, Nayib Lagouireh en Shabir Isoufi tekenden hun eerste profcontract.
Een aantal van hen (Leerdam en Ramsteijn) zal in de voorbereiding mee draaien bij het eerste elftal. Ook Louis Pedro, Michael Janota, Miquel Nelom, Norichio Nieveld en Kermit Erasmus krijgen de kans zich vanaf 5 juli bij het eerste te bewijzen.
Dat Feyenoord een fors aantal jeugdspelers aan zich bindt, past in het technische plaatje dat de club voor ogen heeft. ‘Ons beleid is om met een kleine A-selectie te werken’, zegt technisch directeur Peter Bosz. ‘Daardoor krijgen talenten sneller de kans om door te schuiven. We willen de jongens ook daadwerkelijk een kans geven, wat tot uiting komt met een contract. Ik ben blij dat we wederom een aantal talenten aan ons hebben weten te binden.’
Ramsteijn, rechter centrale verdediger, heeft een contract voor twee seizoenen gesigneerd. Flankaanvaller Pattinama signeerde eveneens een verbintenis voor twee jaar. Bouwmeester (middenvelder), Leerdam (flankaanvaller) en Isoufi (aanvallende middenvelder) komen voor drie seizoenen. Barends tekende net als Lagouireh en Van Stee een eenjarige verbintenis. Feyenoord heeft bij de twee laatstgenoemden de optie om hun contract met respectievelijk twee en één jaar te verlengen.
Was toch gezellig, kreeg het idee alsof Turkije gespeeld had.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat een tyfus herrie hier in Rotterdam zeg
Kluivert hoorde er destijds gewoon in (behalve in 2002) en "die tweeling" hoorde er ook gewoon in. Als je objectief kijkt, voor zover je dat kan, dan zou je tot deze conclusie komen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:41 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
het is inderdaad niet meer zo'n jodenkliek. Nu die stinkende tweeling en patje-tyfus-jood-kluivert weg zijn is het al een stuk beter te pruimen. Nu nog 's kijken of dat hoempapa publiek ook wil veranderen.
Gio was echt goed, Kuyt ook
Bron: Feyenoord.nlquote:Feyenoord heeft in de afgelopen periode een groot aantal jeugdspelers voor meerdere jaren aan zich gebonden. Kaj Ramsteijn, Jordao Pattinama, Ryan Bouwmeester, Ruben Barends, Clint van Stee, Kelvin Leerdam, Nayib Lagouireh en Shabir Isoufi tekenden hun eerste profcontract. Een aantal van hen (Leerdam en Ramsteijn) zal in de voorbereiding mee draaien bij het eerste elftal. Ook Louis Pedro, Michael Janota, Miquel Nelom, Norichio Nieveld en Kermit Erasmus krijgen de kans zich vanaf 5 juli bij het eerste te bewijzen.
Dat Feyenoord een fors aantal jeugdspelers aan zich bindt, past in het technische plaatje dat de club voor ogen heeft. ‘Ons beleid is om met een kleine A-selectie te werken’, zegt technisch directeur Peter Bosz. ‘Daardoor krijgen talenten sneller de kans om door te schuiven. We willen de jongens ook daadwerkelijk een kans geven, wat tot uiting komt met een contract. Ik ben blij dat we wederom een aantal talenten aan ons hebben weten te binden.’
Ramsteijn, rechter centrale verdediger, heeft een contract voor twee seizoenen gesigneerd. Flankaanvaller Pattinama signeerde eveneens een verbintenis voor twee jaar. Bouwmeester (middenvelder), Leerdam (flankaanvaller) en Isoufi (aanvallende middenvelder) komen voor drie seizoenen. Barends tekende net als Lagouireh en Van Stee een eenjarige verbintenis. Feyenoord heeft bij de twee laatstgenoemden de optie om hun contract met respectievelijk twee en één jaar te verlengen.
Bestuur van businessclub is opgestapt. Reden is me onbekend, maar zou te maken hebben met de betweterigheid van de heer Woerts.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het zou volgens bronnen binnen Feyenoord erg onrustig zijn achter de schermen.
Bron?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Bestuur van businessclub is opgestapt. Reden is me onbekend, maar te maken hebben met de betweterigheid van de heer Woerts.
Denk niet dat het met de verbouwing van doen heeft..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat moet ik hiervan denken dan? Zal het met de verbouwing te maken hebben? Ik vind het erg vaag.
Hij komt vanzelf wel.quote:Feyenoord verhoogt bod op Vlemmings opnieuw
Feyenoord blijft pogingen ondernemen om assistent-trainer Leon Vlemmings nog voor de aanstaande arbitragezaak los te weken van NAC. De Rotterdamse club deed onlangs een bod dat rond de 3,5 ton ligt.
NAC neemt ook met dat bedrag echter geen genoegen. De Bredase club denkt meer te kunnen vangen voor Vlemmings, die halverwege het voorbije seizoen voor vijf jaar bijtekende.
De arbitragezaak die Vlemmings heeft aangespannen, dient op 23 juni. Aanvankelijk was het de bedoeling dat de zaak deze week voor zou komen. De jurist van Vlemmings, mr. Vilé, is echter verhinderd. Tot die tijd doet er van NAC niemand uitlatingen over de kwestie.
De geruchten dat Raymond Libregts, momenteel als assistent actief bij FC Groningen, de mogelijke vervanger wordt van Leon Vlemmings doet de nieuwe NAC-coach Robert Maaskant evenwel af als 'onzin'. Eerder werkte Libregts als tweede man bij RBC Roosendaal en Go Ahead Eagles.
Zal de echte reden binnenkort wel horen maar met die verbouwing is ook van alles te doen (geweest). Ze willen namelijk het aantal business seats uitbreiden maar daar is in het maasgebouw geen ruimte voor (je moet die mensen immers ook kunnen ontvangen en dergelijke). Probleem is dat er van de barndweer niet meer mensen in het Maasgebouw mogen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk niet dat het met de verbouwing van doen heeft..
En ook niet hiermee:
[..]
Hij komt vanzelf wel.
Dat is inderdaad gekloot, maar het lijkt me niet dat om zoiets futiels het bestuur opstapt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:00 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zal de echte reden binnenkort wel horen maar met die verbouwing is ook van alles te doen (geweest). Ze willen namelijk het aantal business seats uitbreiden maar daar is in het maasgebouw geen ruimte voor (je moet die mensen immers ook kunnen ontvangen en dergelijke). Probleem is dat er van de barndweer niet meer mensen in het Maasgebouw mogen.
Dus moeten ze nu weer een extra ruimte gaan inrichten om die extra mensen te huisvesten (ik hoorde dat Plan@Office weg zou gaan uit dat pandje en dat ze daar dan die mensen neer zouden zetten maar erg optimaal is dat natuurijk niet, daarom worden het ook geen business seats geloof ik maar krijgt het een andere naam. Gedoe in ieder geval
Niet zo maar een natuurlijk. Hij is echt goed en precies hetgeen wat Feijenoord nodig heeft.quote:
Dat kan ik helemaal niet beoordelen, hoe kan jij dat wel?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet zo maar een natuurlijk. Hij is echt goed en precies hetgeen wat Feijenoord nodig heeft.
Dus toch wel.quote:Voorbereidingen op Feest van de Eeuw in volle gang
Datum: 11-06-2008 Bron: Feyenoord.nl
De Jubileumdag staat voor de deur, maar Feyenoord is ook druk bezig met een ander groot jubileumevenement. De voorbereidingen voor het Feest van de Eeuw zijn in volle gang. Het feest wordt georganiseerd op 6 september aanstaande, maar werpt deze maand zijn schaduw al vooruit.
Zo start op woensdag 11 juni de kaartverkoop. Op die dag start ook de stemming over het programma dat volledig door de supporters zal worden bepaald.
Via Feyenoord.nl, AD Rotterdams Dagblad en Maasstad Weekbladen kan er per 11 juni gestemd worden op 25 historische momenten. Uit deze stemming wordt een top elf samengesteld die tijdens het Feest van de Eeuw wordt opgevoerd. Supporters met een gouden Jubileumpakket hoeven overigens op 11 juni geen kaart te kopen. Zij worden binnenkort met een brief geïnformeerd over de aanvraag van hun kaart.
De show begint 6 september om 20:00 uur ’s avonds. In een eerder stadium stond de avond gepland in december, maar daar is om een aantal redenen vanaf geweken. Het competitieschema speelt hierin een belangrijke rol. Maar ook het feit dat een vijftal Rotterdamse zakenmensen met een Feyenoord-hart, de club heeft aangeboden garant te staan, zodat dit eeuwfeest zonder twijfel doorgang zal hebben.
Tijdens het Feest van de Eeuw wordt nog eenmaal teruggeblikt op de hoogtepunten uit de clubhistorie. Honderd jaar Feyenoord in honderd minuten geeft de supporters de gelegenheid om vele hoogtepunten nog een keer live te beleven of voor het eerst mee te maken. Gebeurtenissen die men kent van verhalen, foto’s en beelden die live voorbij trekken. Talloze Feyenoord-iconen zullen hun opwachting maken tijdens het Feest van de Eeuw en uiteraard zal de huidige selectie niet ontbreken.
Een groots, grandioos spektakelstuk dat past bij een club met unieke supporters. En dat allemaal in een fantastische sfeer; een volle Kuip. Zowel de huidige selectie als oud-spelers en trainers zullen een hoofdrol spelen, ondersteunt door bekende artiesten. Dit alles zal zich afspelen op een gigantisch podium met mega videoschermen waarop alle onderdelen van het Feest van de Eeuw door iedereen in De Kuip perfect te volgen zullen zijn.
Voor gezinnen geldt een speciaal tarief. Klik hier voor meer informatie.
FR-Forum.nl: Link
Gewoon zijn CV erbij halen en bedenken wat wij nodig hebben. En ik denk dat hij puur vanwege zijn visie op voetbal en coaching wordt gehaald: http://www.voetbalcoaching.nl.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal niet beoordelen, hoe kan jij dat wel?
Leuke site om even op rond te kijken inderdaad. Veel positieve referenties ook.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon zijn CV erbij halen en bedenken wat wij nodig hebben. En ik denk dat hij puur vanwege zijn visie op voetbal en coaching wordt gehaald: http://www.voetbalcoaching.nl.
Of het zoites futiels is moeten we dus nog maar afwachten. Die gasten van het bestuur zijn bij het minste of geringste op hun pik getrapt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad gekloot, maar het lijkt me niet dat om zoiets futiels het bestuur opstapt.
Ben benieuwd wie het dan gaat worden.quote:Beschermde status Feyenoord bij UEFA Cup
11 juni 2008
Feyenoord heeft een beschermde status bij de loting van het UEFA Cup toernooi.
De Rotterdammers zijn in de hoogst genoteerde groep geplaatst. Hierdoor ontloopt Feyenoord sterke ploegen als AC Milan, HSV, Tottenham Hotspur en Valencia en krijgt het waarschijnlijk een zwakke tegenstander in de eerste ronde van de UEFA Cup.
Als Feyenoord die ronde overleeft komt het in de poulefase terecht.
Wie?quote:Show René Shuman op Feyenoord-jubileum
Gepubliceerd: vandaag 15:46
Update: vandaag 15:51
Zanger René Shuman is samen met zijn partner Angel-Eye gevraagd om een optreden te verzorgen op 6 september tijdens het honderdjarig jubileumfeest van Feyenoord. "We zijn door de organisatie speciaal gevraagd om met een grote band een rock-'n-rollshow te geven", vertelt de zanger enthousiast. "We laten voor deze gelegenheid zelfs in Amerika nieuwe arrangementen maken van bekende nummers."
Een aantal songs zal volgens Shuman zeker te horen zijn tijdens de show in het Rotterdamse voetbalstadion De Kuip. "Het Elvis Presley-nummer 'A little less conversation' is zo'n beetje de slogan van de club, dus die mag niet ontbreken", zegt René. "En ook doen we een speciale versie van 'Great balls of fire'."
Tijdens 'Het Feest van de Eeuw' wordt teruggeblikt op de hoogtepunten uit honderd jaar Feyenoord-geschiedenis. Talloze Feyenoord-iconen maken hun opwachting tijdens het feest. Ook oud-spelers en -trainers en de huidige Feyenoord-selectie zijn aanwezig. Welke artiesten er behalve René Shuman en Angel-Eye nog optreden, wordt binnenkort bekendgemaakt.
Beense heeft zware botten!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:23 schreef MarkNMGN het volgende:
Nu nog die dikke pad van een Beense erbij, en het feest is compleet.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:23 schreef MarkNMGN het volgende:
Jodenfeest?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:23 schreef MarkNMGN het volgende:
quote:Luis Pedro topscorer van A-junioren
Luis Pedro is uitgeroepen tot topscorer van de A-junioren in de eredivisie voor A-junioren. De jonge aanvaller van Feyenoord maakte afgelopen seizoen 17 treffers in de A1. Onlangs maakte Luis Pedro zijn debuut voor het eerste elftal in een oefenwedstrijd.
quote:Feyenoord-hooligans gaan vrijuit
Door TOBIAS DEN HARTOG
ROTTERDAM/ARNHEM - Feyenoord-hooligans die volgens justitie schuld hadden aan een supportersrel in Arnhem gaan tóch vrijuit.
FOTO ANP
Het Arnhemse Openbaar Ministerie wilde tien relschoppers achter de tralies krijgen, maar moest zien hoe zeven vermeende hooligans gisteren werden vrijgesproken. Slechts drie relschoppers kregen wel een straf. Zij mishandelden een 37-jarige Vitesse-supporter uit Duiven tijdens de rel tussen de supportersgroepen.
’Rotterdam, hooligans’ scanderend en gooiend met stoelen, tafels, bankjes en fietsen zou het tiental (negen Rotterdammers en één Delftenaar tussen de 17 en 37 jaar oud) op 23 februari door Arnhem zijn getrokken. De politie maakte bekend dat de maat vol was en lichtte het tiental van hun bed.
Zeven van de vermeende hooligans verlieten gisteren de rechtbank toch nog zonder straf. Camerabeelden waarop ze te zien zouden zijn, bleken slecht en dus geen bewijs. Van sommigen was zelfs niet aan te tonen dat ze die dag überhaupt in Arnhem waren.
Slechts een drietal is bestraft voor het mishandelen van de Vitesse-fan. Een 24-jarige Rotterdammer kreeg vijf maanden cel, waarvan twee voorwaardelijk. Twee medeplegers van 28 en 23 jaar oud, ook beiden uit Rotterdam, kregen lichtere straffen voor het plegen van geweld.
Advocaat Frank van Ardenne verdedigde een van de zeven mannen die de rechtbank zonder straf verliet. ,,Terecht. Want het bewijs was gewoon niet sterk.’’
De vrijspraak lijkt een nederlaag te betekenen voor de Arnhemse politie. Die verklaarde juist na de rel met Feyenoord-supporters de oorlog aan fans die hun vetes in de binnenstad uitvechten.
Het tiental was in Arnhem omdat ze in Almelo waren geweigerd bij de uitwedstrijd van hun club tegen Heracles.
Ja... ja.quote:Feyenoord-hooligans gaan vrijuit
Door TOBIAS DEN HARTOG
ROTTERDAM/ARNHEM - Feyenoord-hooligans die volgens justitie schuld hadden aan een supportersrel in Arnhem gaan tóch vrijuit.
FOTO ANP
Het Arnhemse Openbaar Ministerie wilde tien relschoppers achter de tralies krijgen, maar moest zien hoe zeven vermeende hooligans gisteren werden vrijgesproken. Slechts drie relschoppers kregen wel een straf. Zij mishandelden een 37-jarige Vitesse-supporter uit Duiven tijdens de rel tussen de supportersgroepen.
’Rotterdam, hooligans’ scanderend en gooiend met stoelen, tafels, bankjes en fietsen zou het tiental (negen Rotterdammers en één Delftenaar tussen de 17 en 37 jaar oud) op 23 februari door Arnhem zijn getrokken. De politie maakte bekend dat de maat vol was en lichtte het tiental van hun bed.
Zeven van de vermeende hooligans verlieten gisteren de rechtbank toch nog zonder straf. Camerabeelden waarop ze te zien zouden zijn, bleken slecht en dus geen bewijs. Van sommigen was zelfs niet aan te tonen dat ze die dag überhaupt in Arnhem waren.
Slechts een drietal is bestraft voor het mishandelen van de Vitesse-fan. Een 24-jarige Rotterdammer kreeg vijf maanden cel, waarvan twee voorwaardelijk. Twee medeplegers van 28 en 23 jaar oud, ook beiden uit Rotterdam, kregen lichtere straffen voor het plegen van geweld.
Advocaat Frank van Ardenne verdedigde een van de zeven mannen die de rechtbank zonder straf verliet. ,,Terecht. Want het bewijs was gewoon niet sterk.’’
De vrijspraak lijkt een nederlaag te betekenen voor de Arnhemse politie. Die verklaarde juist na de rel met Feyenoord-supporters de oorlog aan fans die hun vetes in de binnenstad uitvechten.
Het tiental was in Arnhem omdat ze in Almelo waren geweigerd bij de uitwedstrijd van hun club tegen Heracles.
quote:'Feyenoord doet bod op Falcao'
Volgens verschillende Argentijnse media heeft Feyenoord een bod van 5 miljoen euro uitgebracht op Falcao, de spits van River Plate. De Argentijnse club zou het aanbod in beraad hebben.
Feyenoord is voor het komende seizoen op zoek naar een spits die een koppel kan vormen met Makaay. Namen als Jan Vennegoor of Hesselink en Marvin Emnes passeerden al eerder de revue. Ook de interesse in Falcao was al bekend. Peter Bosz, de technisch directeur van Feyenoord, zou de Columbiaanse spits hoogstpersoonlijk hebben bekeken in Argentinië.
Falcao scoorde in 47 optredens voor River Plate 25 doelpunten. De 22-jarige international zou eveneens in de belangstelling staan van Europese topclubs als Real Madrid en AS Roma. In 7 interlands scoorde de spits, die zijn carrière begon bij Millionaros, twee maal.
Die heeft nog geen ja gezegd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer gaat Emnes nou eens tekenen?
Het ligt er maar net aan hoe graag je wil! Blijkbaar wil hij niet al te graag...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is te simpel gezegd, een contractje is niet 1-2-3 getekend.
quote:
Simpele ziel, post a.u.b. gewoon niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe graag je wil! Blijkbaar wil hij niet al te graag...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Simpele ziel, post a.u.b. gewoon niet.
Wat denk je nou? De beste jongen heeft niks met Feijenoord. Wil alleen maar geld verdienen en aan spelen toekomen, meer niet. Of het dan bij Sparta of Feijenoord gebeurd, het zal hem aan zijn reet oxideren. Bij Feijenoord zal hij weinig aan spelen toekomen (dat verwacht ik tenminste) en bij Sparta staat hij gewoon wekelijks in de basis. Ik zou het weten als ik hem was.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nou al? 2 weken? Als Feyenoord mij zou willen hebben dan sta ik binnen 1 uur vanuit Arnhem in Rotterdam hoor.
Mooi, dan moet hij de onderhandelingen afkappen en lekker bij Sparta blijven voetballen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk je nou? De beste jongen heeft niks met Feijenoord. Wil alleen maar geld verdienen en aan spelen toekomen, meer niet. Of het dan bij Sparta of Feijenoord gebeurd, het zal hem aan zijn reet oxideren. Bij Feijenoord zal hij weinig aan spelen toekomen (dat verwacht ik tenminste) en bij Sparta staat hij gewoon wekelijks in de basis. Ik zou het weten als ik hem was.
Wie zegt dat ze onderhandelen dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi, dan moet hij de onderhandelingen afkappen en lekker bij Sparta blijven voetballen.
quote:Feyenoord ging bijna in zee met oplichter
Gratis plaatjes uploaden? Dat kan op UPLOAD12.NL
Feyenoord is in mei vorig jaar bijna in zee gegaan met een jonge oplichter uit Zwartsluis (Overijssel). Dat bleek vrijdag bij de rechtbank in Assen, waar de 29-jarige Bart Z. terechtstond.
Z. deed zich voor als een investeerder die 65 miljoen euro kon verstrekken voor de aankoop van spelers. Hij vervalste verschillende papieren en handtekeningen om aan te tonen dat zijn bedrijf Palamos Investment die 65 miljoen op de rekening had staan. De Rotterdamse voetbalclub vertrouwde het echter niet en deed nader onderzoek, waarna de oplichter tegen de lamp liep.
De officier van justitie eiste voor deze en andere oplichtingspraktijken van Z. 2,5 jaar cel, waarvan een half jaar voorwaardelijk. De officier benadrukte dat de oplichtingspoging aanzienlijke reputatieschade voor Feyenoord had kunnen opleveren als het was doorgegaan.
Bron: ANP
Lijkt mij bullshit, maar ik hoop toch dat ze dit seizoen weer met een Zuid-Amerikaantje komen aanzetten. De Zuid-Amerikanen die vorig jaar bijna bij Feyenoord speelden doen het nu echt voortreffelijk namelijk.quote:
Vond het een goed interview in de VI. Ben er steeds meer van overtuigd dat Verbeek de juiste man op de juist plek. Ik ben het er mee eens als Vlemmings een ontbrekende factor is binnen de technische staf dat Feijenoord daar z'n nek voor moet uitsteken. Eerst moet alle randvoorwaarden goed zijn, voordat je de ploeg en de totale organisatie goed kan laten lopen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet zo maar een natuurlijk. Hij is echt goed en precies hetgeen wat Feijenoord nodig heeft.
Verbeek zegt dan ook in een interview met VI dat Heerenveen verder is dan Feijenoord. En dat heeft niet alleen te maken met het eerste elftal, maar met veel meer factoren waar Vlemmings dus op van invloed kan zijn.
Ik wantrouw die Woerts bij alles wat hij doet, vind het een wolf in schaapskleren. Kan me niet van dat idee onttrekken..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Bestuur van businessclub is opgestapt. Reden is me onbekend, maar zou te maken hebben met de betweterigheid van de heer Woerts.
Wie?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Lijkt mij bullshit, maar ik hoop toch dat ze dit seizoen weer met een Zuid-Amerikaantje komen aanzetten. De Zuid-Amerikanen die vorig jaar bijna bij Feyenoord speelden doen het nu echt voortreffelijk namelijk.
Maar wel dé man die Feyenoord nodig heeft op commercieël vlak, dat heeft ie bij zowel Feyenoord als z'n eerdere dienstverbanden wel laten zien.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:25 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ik wantrouw die Woerts bij alles wat hij doet, vind het een wolf in schaapskleren. Kan me niet van dat idee onttrekken..
Hij is zeker een capabel man. Maar ik vind het wel een wolf een schaapskleren, omdat ik vind dat hij teveel op de voorgrond. En naast dat hij een goede commerciële man is kan je wel afvragen of hij genoeg voetbalman is. Niet alles is te vergelijken met Coca Cola..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar wel dé man die Feyenoord nodig heeft op commercieël vlak, dat heeft ie bij zowel Feyenoord als z'n eerdere dienstverbanden wel laten zien.
Het is ook niet mijn favoriet hoor en hij heeft zeker z'n eigenaardigheden, maar z'n aanpak werkt overduidelijk en je kunt nou eenmaal niet altijd op dezelfde lijn zitten.
Het hoe en wat zal vast wel weer in het midden blijven hangen, maar ik vind dit een van de weinige figuren in het maasgebouw die daadwerkelijk capabel is voor hetgeen hij is aangenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |