Echt, die humorquote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jezus man na een heel jaar de Feyenoordkar trok die nu ook ff de Oranjekar.
Hij en Kuijt schijnen gekwalificeert te zijn voor de Olympische Marathon!
het is inderdaad niet meer zo'n jodenkliek. Nu die stinkende tweeling en patje-tyfus-jood-kluivert weg zijn is het al een stuk beter te pruimen. Nu nog 's kijken of dat hoempapa publiek ook wil veranderen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:41 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is inderdaad altijd wel een beetje dubbel een wedstrijd van het NL-elftal kijken.
Moet zeggen dat ik dat de laatste jaren wat minder heb, het is al lang geen jodenkliek meer.
Maar ik me gisteren geweldig goed vermaakt, mede door de Feyenoord-inbreng in de vorm van Kuijt en Van Bronckhorst.
Bron: voetbalcentraalquote:Diego Biseswar zal vermoedelijk niet terugkeren bij De Graafschap, zo meldt Sportweek. De vleugelspeler werd het afgelopen half jaar gehuurd van Feyenoord en De Graafschap wil Biseswar graag overnemen.
Feyenoord wil Biseswar echter niet weer verhuren. Definitief overnemen zou kunnen, maar de Rotterdammers willen geld zien voor Biseswar en De Graafschap kan hier financieel niet aan voldoen. Biseswar (20) speelde afgelopen seizoen elf duels voor De Superboeren.
Hahahahahha.Kom op zeg. Kijk hoe lang het duurde voordat de cler er eindelijk bijzat. Met afstand de beste linksback in de eredivisie. Vind het leuk voor iedereen als Nederland wint maar als ze verliezen kan ik er niet wakker van liggen.Gister was natuurlijk wel een hele mooie wedstrijd om te zien. Gioquote:
Ach, het selectiebeleid van Van Basten zegt toch niks, hij heeft ook ooit Slory en Castelen geselecteerd hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hahahahahha.Kom op zeg. Kijk hoe lang het duurde voordat de cler er eindelijk bijzat. Met afstand de beste linksback in de eredivisie. Vind het leuk voor iedereen als Nederland wint maar als ze verliezen kan ik er niet wakker van liggen.Gister was natuurlijk wel een hele mooie wedstrijd om te zien. Gio
En Romano Denneboom.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, het selectiebeleid van Van Basten zegt toch niks, hij heeft ook ooit Slory en Castelen geselecteerd hoor
quote:Feyenoord heeft in de afgelopen periode een groot aantal jeugdspelers voor meerdere jaren aan zich gebonden. Kaj Ramsteijn, Jordao Pattinama, Ryan Bouwmeester, Ruben Barends, Clint van Stee, Kelvin Leerdam, Nayib Lagouireh en Shabir Isoufi tekenden hun eerste profcontract.
Een aantal van hen (Leerdam en Ramsteijn) zal in de voorbereiding mee draaien bij het eerste elftal. Ook Louis Pedro, Michael Janota, Miquel Nelom, Norichio Nieveld en Kermit Erasmus krijgen de kans zich vanaf 5 juli bij het eerste te bewijzen.
Dat Feyenoord een fors aantal jeugdspelers aan zich bindt, past in het technische plaatje dat de club voor ogen heeft. ‘Ons beleid is om met een kleine A-selectie te werken’, zegt technisch directeur Peter Bosz. ‘Daardoor krijgen talenten sneller de kans om door te schuiven. We willen de jongens ook daadwerkelijk een kans geven, wat tot uiting komt met een contract. Ik ben blij dat we wederom een aantal talenten aan ons hebben weten te binden.’
Ramsteijn, rechter centrale verdediger, heeft een contract voor twee seizoenen gesigneerd. Flankaanvaller Pattinama signeerde eveneens een verbintenis voor twee jaar. Bouwmeester (middenvelder), Leerdam (flankaanvaller) en Isoufi (aanvallende middenvelder) komen voor drie seizoenen. Barends tekende net als Lagouireh en Van Stee een eenjarige verbintenis. Feyenoord heeft bij de twee laatstgenoemden de optie om hun contract met respectievelijk twee en één jaar te verlengen.
Was toch gezellig, kreeg het idee alsof Turkije gespeeld had.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat een tyfus herrie hier in Rotterdam zeg
Kluivert hoorde er destijds gewoon in (behalve in 2002) en "die tweeling" hoorde er ook gewoon in. Als je objectief kijkt, voor zover je dat kan, dan zou je tot deze conclusie komen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:41 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
het is inderdaad niet meer zo'n jodenkliek. Nu die stinkende tweeling en patje-tyfus-jood-kluivert weg zijn is het al een stuk beter te pruimen. Nu nog 's kijken of dat hoempapa publiek ook wil veranderen.
Gio was echt goed, Kuyt ook
Bron: Feyenoord.nlquote:Feyenoord heeft in de afgelopen periode een groot aantal jeugdspelers voor meerdere jaren aan zich gebonden. Kaj Ramsteijn, Jordao Pattinama, Ryan Bouwmeester, Ruben Barends, Clint van Stee, Kelvin Leerdam, Nayib Lagouireh en Shabir Isoufi tekenden hun eerste profcontract. Een aantal van hen (Leerdam en Ramsteijn) zal in de voorbereiding mee draaien bij het eerste elftal. Ook Louis Pedro, Michael Janota, Miquel Nelom, Norichio Nieveld en Kermit Erasmus krijgen de kans zich vanaf 5 juli bij het eerste te bewijzen.
Dat Feyenoord een fors aantal jeugdspelers aan zich bindt, past in het technische plaatje dat de club voor ogen heeft. ‘Ons beleid is om met een kleine A-selectie te werken’, zegt technisch directeur Peter Bosz. ‘Daardoor krijgen talenten sneller de kans om door te schuiven. We willen de jongens ook daadwerkelijk een kans geven, wat tot uiting komt met een contract. Ik ben blij dat we wederom een aantal talenten aan ons hebben weten te binden.’
Ramsteijn, rechter centrale verdediger, heeft een contract voor twee seizoenen gesigneerd. Flankaanvaller Pattinama signeerde eveneens een verbintenis voor twee jaar. Bouwmeester (middenvelder), Leerdam (flankaanvaller) en Isoufi (aanvallende middenvelder) komen voor drie seizoenen. Barends tekende net als Lagouireh en Van Stee een eenjarige verbintenis. Feyenoord heeft bij de twee laatstgenoemden de optie om hun contract met respectievelijk twee en één jaar te verlengen.
Bestuur van businessclub is opgestapt. Reden is me onbekend, maar zou te maken hebben met de betweterigheid van de heer Woerts.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het zou volgens bronnen binnen Feyenoord erg onrustig zijn achter de schermen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |