abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juni 2008 @ 23:22:33 #226
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_59264267
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Jezus man na een heel jaar de Feyenoordkar trok die nu ook ff de Oranjekar.

Hij en Kuijt schijnen gekwalificeert te zijn voor de Olympische Marathon!
Echt, die humor
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_59265291
Wat speelde Gio geweldig vandaag
  dinsdag 10 juni 2008 @ 02:27:48 #228
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59268077
Giooovanni woooohooo
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59273046
Was wel geinig in de kroeg gister. Iedereen ging helemaal juichen alsof er een doelpunt was gescoord als van der sar een redding maakte, terwijl in mij dan de Feyenoord-fan naar boven komt en ik dus boos word omdat die vent die schoot zo ver heeft kunnen komen
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:41:07 #230
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59273117
Het is inderdaad altijd wel een beetje dubbel een wedstrijd van het NL-elftal kijken.
Moet zeggen dat ik dat de laatste jaren wat minder heb, het is al lang geen jodenkliek meer.

Maar ik me gisteren geweldig goed vermaakt, mede door de Feyenoord-inbreng in de vorm van Kuijt en Van Bronckhorst.
kankelul.
pi_59274551
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 11:41 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is inderdaad altijd wel een beetje dubbel een wedstrijd van het NL-elftal kijken.
Moet zeggen dat ik dat de laatste jaren wat minder heb, het is al lang geen jodenkliek meer.

Maar ik me gisteren geweldig goed vermaakt, mede door de Feyenoord-inbreng in de vorm van Kuijt en Van Bronckhorst.
het is inderdaad niet meer zo'n jodenkliek. Nu die stinkende tweeling en patje-tyfus-jood-kluivert weg zijn is het al een stuk beter te pruimen. Nu nog 's kijken of dat hoempapa publiek ook wil veranderen.

Gio was echt goed, Kuyt ook
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:44:30 #232
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_59274628
De Bronck was echt fantastisch!
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:50:10 #233
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59274772
Mijn antipathie richting Nederland blijft gewoon, ook al heb ik genoten van de wedstrijd gisteren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_59276871
Mijn antipathie uit zich met name jegens de debiele carnavals-sfeer rondom het Nederlands elftal en die oranje-waanzin er rondomheen (zoals de oranje-versieringen in van die Tokkie-wijken). Vroeger kon ik me ook erg storen aan het behoorlijk aanwezige ajax-aandeel in oranje, maar dat is de laatste jaren wat minder.

Voor de rest kan ik best trots zijn op het Nederlands elftal (ookal heb ik ook sympathieën voor andere landen), en vooral als een echte Feyenoorder als Giovanni van Bronckhorst een doorslaggevende rol heeft vervuld samen met oud-Feyenoorder Dirk Kuijt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 10-06-2008 14:15:22 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_59278018
Die linkerkant van volgendjaar...

De Cler samen met van Bronckhorst
pi_59278697
quote:
Diego Biseswar zal vermoedelijk niet terugkeren bij De Graafschap, zo meldt Sportweek. De vleugelspeler werd het afgelopen half jaar gehuurd van Feyenoord en De Graafschap wil Biseswar graag overnemen.

Feyenoord wil Biseswar echter niet weer verhuren. Definitief overnemen zou kunnen, maar de Rotterdammers willen geld zien voor Biseswar en De Graafschap kan hier financieel niet aan voldoen. Biseswar (20) speelde afgelopen seizoen elf duels voor De Superboeren.
Bron: voetbalcentraal
pi_59278913
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 11:41 schreef MarkNMGN het volgende:
het is al lang geen jodenkliek meer.

Hahahahahha.Kom op zeg. Kijk hoe lang het duurde voordat de cler er eindelijk bijzat. Met afstand de beste linksback in de eredivisie. Vind het leuk voor iedereen als Nederland wint maar als ze verliezen kan ik er niet wakker van liggen.Gister was natuurlijk wel een hele mooie wedstrijd om te zien. Gio
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:36:03 #238
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59279050
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Hahahahahha.Kom op zeg. Kijk hoe lang het duurde voordat de cler er eindelijk bijzat. Met afstand de beste linksback in de eredivisie. Vind het leuk voor iedereen als Nederland wint maar als ze verliezen kan ik er niet wakker van liggen.Gister was natuurlijk wel een hele mooie wedstrijd om te zien. Gio
Ach, het selectiebeleid van Van Basten zegt toch niks, hij heeft ook ooit Slory en Castelen geselecteerd hoor
kankelul.
pi_59283686
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:36 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ach, het selectiebeleid van Van Basten zegt toch niks, hij heeft ook ooit Slory en Castelen geselecteerd hoor
En Romano Denneboom.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:55:47 #240
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_59284242
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

En Romano Denneboom.
En Kevin Bobson niet vergeten
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_59287175
Dave van den Bergh
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:36:51 #242
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59287205
Eindelijk weer eens wat boeiend nieuws:
quote:
Feyenoord heeft in de afgelopen periode een groot aantal jeugdspelers voor meerdere jaren aan zich gebonden. Kaj Ramsteijn, Jordao Pattinama, Ryan Bouwmeester, Ruben Barends, Clint van Stee, Kelvin Leerdam, Nayib Lagouireh en Shabir Isoufi tekenden hun eerste profcontract.

Een aantal van hen (Leerdam en Ramsteijn) zal in de voorbereiding mee draaien bij het eerste elftal. Ook Louis Pedro, Michael Janota, Miquel Nelom, Norichio Nieveld en Kermit Erasmus krijgen de kans zich vanaf 5 juli bij het eerste te bewijzen.

Dat Feyenoord een fors aantal jeugdspelers aan zich bindt, past in het technische plaatje dat de club voor ogen heeft. ‘Ons beleid is om met een kleine A-selectie te werken’, zegt technisch directeur Peter Bosz. ‘Daardoor krijgen talenten sneller de kans om door te schuiven. We willen de jongens ook daadwerkelijk een kans geven, wat tot uiting komt met een contract. Ik ben blij dat we wederom een aantal talenten aan ons hebben weten te binden.’

Ramsteijn, rechter centrale verdediger, heeft een contract voor twee seizoenen gesigneerd. Flankaanvaller Pattinama signeerde eveneens een verbintenis voor twee jaar. Bouwmeester (middenvelder), Leerdam (flankaanvaller) en Isoufi (aanvallende middenvelder) komen voor drie seizoenen. Barends tekende net als Lagouireh en Van Stee een eenjarige verbintenis. Feyenoord heeft bij de twee laatstgenoemden de optie om hun contract met respectievelijk twee en één jaar te verlengen.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:40:14 #243
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59287308
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat een tyfus herrie hier in Rotterdam zeg
Was toch gezellig, kreeg het idee alsof Turkije gespeeld had.
En Gio speelde inderdaad een fantastische pot voetbal, gelukkig hebben we volgend seizoen de mogelijkheid om 'm ook op links te zetten op het middenveld.
pi_59289548
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:41 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

het is inderdaad niet meer zo'n jodenkliek. Nu die stinkende tweeling en patje-tyfus-jood-kluivert weg zijn is het al een stuk beter te pruimen. Nu nog 's kijken of dat hoempapa publiek ook wil veranderen.

Gio was echt goed, Kuyt ook
Kluivert hoorde er destijds gewoon in (behalve in 2002) en "die tweeling" hoorde er ook gewoon in. Als je objectief kijkt, voor zover je dat kan, dan zou je tot deze conclusie komen.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:51:57 #245
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59289660
Inderdaad, bij objectiviteit hadden we weinig te klagen eigenlijk.
Maar dan nog blijft het iets vervelends natuurlijk.

Nog even wat goed nieuws wat betreft de toekomst.
quote:
Feyenoord heeft in de afgelopen periode een groot aantal jeugdspelers voor meerdere jaren aan zich gebonden. Kaj Ramsteijn, Jordao Pattinama, Ryan Bouwmeester, Ruben Barends, Clint van Stee, Kelvin Leerdam, Nayib Lagouireh en Shabir Isoufi tekenden hun eerste profcontract. Een aantal van hen (Leerdam en Ramsteijn) zal in de voorbereiding mee draaien bij het eerste elftal. Ook Louis Pedro, Michael Janota, Miquel Nelom, Norichio Nieveld en Kermit Erasmus krijgen de kans zich vanaf 5 juli bij het eerste te bewijzen.

Dat Feyenoord een fors aantal jeugdspelers aan zich bindt, past in het technische plaatje dat de club voor ogen heeft. ‘Ons beleid is om met een kleine A-selectie te werken’, zegt technisch directeur Peter Bosz. ‘Daardoor krijgen talenten sneller de kans om door te schuiven. We willen de jongens ook daadwerkelijk een kans geven, wat tot uiting komt met een contract. Ik ben blij dat we wederom een aantal talenten aan ons hebben weten te binden.’

Ramsteijn, rechter centrale verdediger, heeft een contract voor twee seizoenen gesigneerd. Flankaanvaller Pattinama signeerde eveneens een verbintenis voor twee jaar. Bouwmeester (middenvelder), Leerdam (flankaanvaller) en Isoufi (aanvallende middenvelder) komen voor drie seizoenen. Barends tekende net als Lagouireh en Van Stee een eenjarige verbintenis. Feyenoord heeft bij de twee laatstgenoemden de optie om hun contract met respectievelijk twee en één jaar te verlengen.
Bron: Feyenoord.nl
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:53:35 #246
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59289714
Kijk eens boven je.
Elite
Tegen TTIP
pi_59289943
Het zou volgens bronnen binnen Feyenoord erg onrustig zijn achter de schermen.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:04:11 #248
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_59290077
En waar moeten we aan denken? GJ die zn contract al wil inleveren ofzo?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:05:06 #249
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59290108
Ik denk dat Vincken tijdens een ruzie met Bosz over z'n transfer naar NAC z'n kruisband heeft gescheurd.
kankelul.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:09:29 #250
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59290241
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het zou volgens bronnen binnen Feyenoord erg onrustig zijn achter de schermen.
Bestuur van businessclub is opgestapt. Reden is me onbekend, maar zou te maken hebben met de betweterigheid van de heer Woerts.

[ Bericht 1% gewijzigd door Happel op 10-06-2008 22:19:54 (typo) ]
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')