Hij is toch 41 geworden?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:31 schreef alwaysthebest het volgende:
39?Ik dacht dat je pas begin 30 ofzo was.
Slijmbal.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:31 schreef alwaysthebest het volgende:
39?Ik dacht dat je pas begin 30 ofzo was.
Toen zat hij op Woodstockquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Toen was hij gelegerd in Vietnam toch?
Oh jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen zat hij op Woodstock
Hippie jeweets.
Nou ja, MB is ietsje jonger (toch?), en ik dacht dat er maar een paar jaar tussen zat.quote:
Oh no he di'ntquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou ja, MB is ietsje jonger, en ik dacht dat er maar een paar jaar tussen zat.
Ik kom uit 82.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou ja, MB is ietsje jonger (toch?), en ik dacht dat er maar een paar jaar tussen zat.
Nee, dat doe jij!quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oh no he di'nt![]()
Noemde hij MB nou net een oud lijk?
Is dat leeftijdsafhankelijk?quote:
Nee hoor ik zei gister nog dat ik jou altijd als Re's dochter zag. Qua leeftijd. Niet dat jullie relatie incestueus is ofzo....jij bent gewoon erg jong, en hij.....heel oud.....quote:
Je maakt het er niet beter op.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nee hoor ik zei gister nog dat ik jou altijd als Re's dochter zag. Qua leeftijd. Niet dat jullie relatie incestueus is ofzo....jij bent gewoon erg jong, en hij.....heel oud.....
Ik zie mijn zusje ook als breezerchick en jullie komen uit hetzelfde jaar, mijn vorm van wiskunde zeg maar.quote:
Heb je mij ooit een breezer zien drinken dan?? Nee he?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik zie mijn zusje ook als breezerchick en jullie komen uit hetzelfde jaar, mijn vorm van wiskunde zeg maar.
Dank jequote:
Het is dan ook een op niets gebaseerd vooroordeelquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:56 schreef MissBliss het volgende:
Heb je mij ooit een breezer zien drinken dan?? Nee he?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank u
lekker ding, die Marty![]()
en leuk verhaal over die RP-poster![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:17 schreef IQM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De nieuwe hype op internetquote:
Ja nou kun je wel weer de good ol' sweet behulpzame atb gaan uithangen, maar wij weten na jouw opmerking over MB écht wel beterquote:
oh is dat ook weer dit?! wat suf... ik hou niet van hypes geloof ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Rickroll babs, rickroll.
Ik ook niet!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh is dat ook weer dit?! wat suf... ik hou niet van hypes geloof ik
Nee, dat is een film over The Elephant Man, niet over een raar, klein mannetje.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:25 schreef alwaysthebest het volgende:
The Elephant Man?
Ja ik dacht misschien is het een sidefeak.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, dat is een film over The Elephant Man, niet over een raar, klein mannetje.
Ze ziet er niet dun uit.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Heeft ze al wat gegeten dit jaar?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja ik dacht misschien is het een sidefeak.
http://images.google.nl/images?q=Schlitziequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
Mannetje? Wat sneu voor hem dan dat ie een jurk aan moest(Naast zn uiterliijk dan, maar zo'n jurk komt daar dan nog eens bovenop
)
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Schlitzie's reasoning power was about equal to that of a child three years of age and he required constant care in the simplest tasks of daily life. Audiences thought of him as female, because he was usually clothed in a dress for convenience (he was incontinent). Those who worked with him alternately refer to Schlitzie as "he" and "she," sometimes in the same sentence. His scenes in Freaks show many of the behavioral characteristics of individuals with microcephaly.
Wat sneuquote:
quote:
quote:
Nee, niet echt eigenlijkquote:
Dizer heeft een nieuwe baan dus kan niet zoveel meer posten hier. Lijkt me niet meer dan redelijk dat we solidair met hem zijn, niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:43 schreef rena het volgende:
Jeetje, dit leeft ook niet echt meer he?
30 miljoen uur schopje
Ik zie hetquote:
Tienerhoertje.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:43 schreef rena het volgende:
Jeetje, dit leeft ook niet echt meer he?
30 miljoen uur schopje
Gniffelquote:
Euh, ruzie tussen de SC en de COS-meuk!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:05 schreef IQM het volgende:
De Gouden Kooi.
Mensen die naar De Gouden Kooi keken.
Wat hebben jullie te bieden? Behalve een gebrek aan smaak?
Het feit dat zeker de helft van de SC niet naar DGK keek?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:05 schreef IQM het volgende:
De Gouden Kooi.
Mensen die naar De Gouden Kooi keken.
Wat hebben jullie te bieden? Behalve een gebrek aan smaak?
+1quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het feit dat zeker de helft van de SC niet naar DGK keek?
Je vergeet Singalongquote:
Ah, okay.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:16 schreef IQM het volgende:
Pfff, alsof wij hier over showbizz en sterren praten.Wij zíjn de sterren.
Bupatih.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, okay.
Kun je jezelf even introduceren voor de newbies?
I stand corrected en lig nu naar het oosten te wauwen vanwege jouw ubersmileys!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:19 schreef IQM het volgende:
Bupatih.
Meer introductie heb ik overduidelijk niet nodig.
Sorry hoor, maar ik geloof niet dat iemand hier ook maar een idee heeft waar je het over hebt. Tof dat je stoer probeert te doen tegenover de DGK'ers, maar maak het dan tenminste een beetje geloofwaardig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Bupatih.
Meer introductie heb ik overduidelijk niet nodig.
Ga jij nou maar de fouten uit je EK-berichten halen. Je bent een schande voor je 'kinderen'.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik geloof niet dat iemand hier ook maar een idee heeft waar je het over hebt. Tof dat je stoer probeert te doen tegenover de DGK'ers, maar maak het dan tenminste een beetje geloofwaardig.
Duurt nog wel effe voor de kudde hier komt posten, Sven.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik geloof niet dat iemand hier ook maar een idee heeft waar je het over hebt. Tof dat je stoer probeert te doen tegenover de DGK'ers, maar maak het dan tenminste een beetje geloofwaardig.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Duurt nog wel effe voor de kudde hier komt posten, Sven.
Maar duidelijkheid muss sein! [ afbeelding ]
Leuk, een oude, eerder gepubliceerde en tevens gejatte columnquote:
Ik krijg een McDonalds add!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:29 schreef IQM het volgende:
Leuk, een oude, eerder gepubliceerde en tevens gejatte column
Het is verboden om anderen te wijzen op hun fouten. Je weet toch.
Zijn zij klaar voor mij?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik krijg een McDonalds add!![]()
Nou ja, boeien verder, ben je klaar voor de COS-![]()
![]()
?
Heuh, ga je het gelijk op de spits drijven hiero.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik krijg een McDonalds add!![]()
Nou ja, boeien verder, ben je klaar voor de COS-![]()
![]()
?
quote:
Ping de popcorn maar hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan ga ik namelijk die fles rosé even pakken en de popcorn ff pingen.
De eerste showbizzpost in showchat van het jaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:15 schreef APK het volgende:
Ik ga me trouwens effe vast inlikken.
I just LOVE Britney en Amy!![]()
En elke andere ster die zich helemaal opfuckt met drugs zodat er op zondag weer iets moois te lezen valt in de NOTW.![]()
"My Lesbian Nazi Coke Orgy Hell!"
En wie de fuck ben jijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Huuuhh! Nieuwelingen.
Jij doet goed je best, zie ik!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:38 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Klinkt goed, geen idee verder, heb je nog mooie nieuwe smileys?
Hé, toont alleen maar dat ik een expert ben, op alle gebieden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:39 schreef alwaysthebest het volgende:
De eerste showbizzpost in showchat van het jaar.
Daar staan geen fouten in, knurftenkopquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ga jij nou maar de fouten uit je EK-berichten halen. Je bent een schande voor je 'kinderen'.
Daarnaast staat 'Oranjefan'quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat staat toch gewoon linksboven mijn post?![]()
Altijd een succesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Huuuhh! Nieuwelingen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Huuuhh! Nieuwelingen.
Nee.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:56 schreef APK het volgende:
Hé, binnenkort gaat het DGK-subforum op slot.
Ik denk dat een aantal topics dan hier op gaan duiken.
Zijn de vaste posters van dat subforum hier welkom?
quote:Is niet easy.
Dit meen je toch niet hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heuh, ga je het gelijk op de spits drijven hiero.![]()
![]()
Ik had ingezet op nog minstens een maand rust. Of sta je op scherp?![]()
![]()
Dan ga ik namelijk die fles rosé even pakken en de popcorn ff pingen.
WTFquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:07 schreef Re het volgende:
[..]
die was er niet, gebrek aan belangstelling...
Dat ik denk dat APK de COS-sers aan gaat pakken? Euh, ja toch wel...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |