Toen zat hij op Woodstockquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Toen was hij gelegerd in Vietnam toch?
Oh jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen zat hij op Woodstock
Hippie jeweets.
Nou ja, MB is ietsje jonger (toch?), en ik dacht dat er maar een paar jaar tussen zat.quote:
Oh no he di'ntquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou ja, MB is ietsje jonger, en ik dacht dat er maar een paar jaar tussen zat.
Ik kom uit 82.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou ja, MB is ietsje jonger (toch?), en ik dacht dat er maar een paar jaar tussen zat.
Nee, dat doe jij!quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oh no he di'nt![]()
Noemde hij MB nou net een oud lijk?
Is dat leeftijdsafhankelijk?quote:
Nee hoor ik zei gister nog dat ik jou altijd als Re's dochter zag. Qua leeftijd. Niet dat jullie relatie incestueus is ofzo....jij bent gewoon erg jong, en hij.....heel oud.....quote:
Je maakt het er niet beter op.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nee hoor ik zei gister nog dat ik jou altijd als Re's dochter zag. Qua leeftijd. Niet dat jullie relatie incestueus is ofzo....jij bent gewoon erg jong, en hij.....heel oud.....
Ik zie mijn zusje ook als breezerchick en jullie komen uit hetzelfde jaar, mijn vorm van wiskunde zeg maar.quote:
Heb je mij ooit een breezer zien drinken dan?? Nee he?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik zie mijn zusje ook als breezerchick en jullie komen uit hetzelfde jaar, mijn vorm van wiskunde zeg maar.
Dank jequote:
Het is dan ook een op niets gebaseerd vooroordeelquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:56 schreef MissBliss het volgende:
Heb je mij ooit een breezer zien drinken dan?? Nee he?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank u
lekker ding, die Marty![]()
en leuk verhaal over die RP-poster![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:17 schreef IQM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De nieuwe hype op internetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |