Wat humorloos om weer aan topic #1000 te refereren zegquote:
Nee hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 23:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Al zou ik het je vertellen, dan zou je het toch weer vergeten, gevoelloze zak die je er bent!
Iets met een F? Of Yashaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Al zou ik het je vertellen, dan zou je het toch weer vergeten, gevoelloze zak die je er bent!
Nee! Ik heb beiden al best wel lang niet meer gesproken.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Iets met een F? Of Yashaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
Ik mis hem nog steeds!quote:
Vind je het gek?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:46 schreef IQM het volgende:
Je vond me nog steeds een stumperd! [ afbeelding ]
Internetten op het werk?quote:
Hoi, hoeveel postzegels moeten er op een bubbeltjesenvelop met 1 dvd?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:13 schreef Dizer het volgende:
Hoi, mijn nieuwe baan is leuk (tweede dag pas...)
Tof!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:13 schreef Dizer het volgende:
Hoi, mijn nieuwe baan is leuk (tweede dag pas...)
meestal 4quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hoi, hoeveel postzegels moeten er op een bubbeltjesenvelop met 1 dvd?
ps. tof voor je!!
Da's één van de zeven tekenen van de Apocalyps!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel en XM's eigen huis!!
Klussende ShowChatters, het moet niet gekker worden
The horror.....the horror.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel en XM's eigen huis!!
Klussende ShowChatters, het moet niet gekker worden
Netals de dag ervoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ook niet/errug kort geslapen vannacht?
Zet de wekker dan ook niet zo vroeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Netals de dag ervoor.
Zondag op maandag:
- om 12 uur naar bed
- om 4 uur nog niet in slaap gevallen
- om 6 uur ging de wekker
Maandag op dinsdag
- om 10 uur naar bed
- om 2 uur klaarwakker
- om haf 5 nog niet geslapen
- om 5 uur ging de wekker
GA VER HUI ZEN!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Netals de dag ervoor.
Zondag op maandag:
- om 12 uur naar bed
- om 4 uur nog niet in slaap gevallen
- om 6 uur ging de wekker
Maandag op dinsdag
- om 10 uur naar bed
- om 2 uur klaarwakker
- om haf 5 nog niet geslapen
- om 5 uur ging de wekker
Ben al mee bezig.quote:
Topquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben al mee bezig.
Anyway, ik ben klaar voor vandaag
Eigenbelang FTWquote:
Yo brotha, whatssss up motha fucka from another motha!?quote:
Tha's riiiiight nigga! No matta who yo momma, we aaaaaaall brothas and sistasquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yo brotha, whatssss up motha fucka from another motha!?
Yo bro, the bitch is out with that mothafucking ho laqueesha! Let's get our own dope, we don't need them bitches!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Tha's riiiiight nigga! No matta who yo momma, we aaaaaaall brothas and sistasTha's why we so fucked up yo
SHAKEESHA WHERE MY MO'ERFUCKIN' WEED BITCH!!!!!!
Yeah, bitches only steal yo mo'erfuckin' dope, shiiiiiiiiiiit. I ran into this real fine ho. Ass backed the fuck up, enough stretch marks to prove that she could handle my King Kong sized dick after pushin' out ten hiv infected kids. So we be fuckin' right, all of a sudden she be like "you got some weed?" I'm like WTF!! I'm makin' that pussy sweat bitch, what you want weed for?! Bitches is all the same shit yoquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yo bro, the bitch is out with that mothafucking ho laqueesha! Let's get our own dope, we don't need them bitches!
You best believe my shit be influencing peeps all over the world yo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:41 schreef Zhenar het volgende:![]()
[me=]voelt zich heel street door mee te lezen![]()
Shiiiitttt, you have some motha fucking problems!!! We need to get you laid brotha... lets get a ho for ya shizzle!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:43 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Yeah, bitches only steal yo mo'erfuckin' dope, shiiiiiiiiiiit. I ran into this real fine ho. Ass backed the fuck up, enough stretch marks to prove that she could handle my King Kong sized dick after pushin' out ten hiv infected kids. So we be fuckin' right, all of a sudden she be like "you got some weed?" I'm like WTF!! I'm makin' that pussy sweat bitch, what you want weed for?! Bitches is all the same shit yoI didn't have these problems back in jail yo.
She was a good ho tho'quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Shiiiitttt, you have some motha fucking problems!!! We need to get you laid brotha... lets get a ho for ya shizzle!
XM is geen buitenlander of hippie!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:05 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Alleen de buitenlanders en hippies.
Dat kan toch helemaal niet!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:04 schreef MissBliss het volgende:
Iedereen zit daar.
Het was een verwijzing naar die Fok!docu.quote:
Ik vat 'm.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar die Fok!docu.
Nor is she alive woehahaha. XM cursed to forever roam this planet in search of the souls of happy peoplequote:Op woensdag 4 juni 2008 18:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
XM is geen buitenlander of hippie! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar die Fok!docu.
Que?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nor is she alive woehahaha. XM cursed to forever roam this planet in search of the souls of happy people
Ik zondag! Maandag en dinsdag in DH!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoejoe!
En ik was vanochtend in Amsterdam!
Wat een raar figuurquote:
Behalve die lurker heb ik ze allemaal wel eens ontmoetquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, ik zat net ook weer te kijken.
Ik zoek nog een leuke yvonne-quote.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probeer deze link eens.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:36 schreef babette21 het volgende:
waar is die docu terug te zien. die link van atb levert weinig op.....
Ja! Ik ook! Maar dat komt omdat 'ie op werk steeds langskwam op de radio. Na een tijdjezing je vanzelf mee.quote:
Is toch ook tof? Dat deuntje komt me ergens bekend van voor trouwens.quote:
Ik had 'm maar een paar keer gehoord, maar heb 'm al dagen in m'n hoofdquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja! Ik ook! Maar dat komt omdat 'ie op werk steeds langskwam op de radio. Na een tijdjezing je vanzelf mee.
Vind je 't gek. 't Is een voetballiedje. Zijn haast allemaal gebaseerd op bestaande riedeltjes.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is toch ook tof? Dat deuntje komt me ergens bekend van voor trouwens.
Je meent hetquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Vind je 't gek. 't Is een voetballiedje. Zijn haast allemaal gebaseerd op bestaande riedeltjes.
Ik ga waarschijnlijk niet eens de stad in; moet die avond nog terug naar Amsterdam.quote:
dat laatste idd...quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:18 schreef IQM het volgende:
Wat is eraan Antwerpen?
Of is diemeer omdat je helemaal in Antwerpen zat?
Een tweeling kan voor de helft in Antwerpen zittenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je zit toch altijd "helemaal in Antwerpen" als je in Antwerpen zit?
eigenlijk zat ik bij Antwerpen in de buurt...quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je zit toch altijd "helemaal in Antwerpen" als je in Antwerpen zit?
Tofferquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:11 schreef IQM het volgende:
Damn, eigenlijk bést een lekker nummer.
Hilary Duff (in 2004)
Ik zie geen wulpse blondine!quote:
IK MIS JE HIER!!!!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
Gefeliciteerd Re.
Hey, das lang geledenquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
Gefeliciteerd Re.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |