Sorry hoor, maar ik geloof niet dat iemand hier ook maar een idee heeft waar je het over hebt. Tof dat je stoer probeert te doen tegenover de DGK'ers, maar maak het dan tenminste een beetje geloofwaardig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Bupatih.
Meer introductie heb ik overduidelijk niet nodig.
Ga jij nou maar de fouten uit je EK-berichten halen. Je bent een schande voor je 'kinderen'.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik geloof niet dat iemand hier ook maar een idee heeft waar je het over hebt. Tof dat je stoer probeert te doen tegenover de DGK'ers, maar maak het dan tenminste een beetje geloofwaardig.
Duurt nog wel effe voor de kudde hier komt posten, Sven.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik geloof niet dat iemand hier ook maar een idee heeft waar je het over hebt. Tof dat je stoer probeert te doen tegenover de DGK'ers, maar maak het dan tenminste een beetje geloofwaardig.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Duurt nog wel effe voor de kudde hier komt posten, Sven.
Maar duidelijkheid muss sein! [ afbeelding ]
Leuk, een oude, eerder gepubliceerde en tevens gejatte columnquote:
Ik krijg een McDonalds add!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:29 schreef IQM het volgende:
Leuk, een oude, eerder gepubliceerde en tevens gejatte column
Het is verboden om anderen te wijzen op hun fouten. Je weet toch.
Zijn zij klaar voor mij?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik krijg een McDonalds add!![]()
Nou ja, boeien verder, ben je klaar voor de COS-![]()
![]()
?
Heuh, ga je het gelijk op de spits drijven hiero.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik krijg een McDonalds add!![]()
Nou ja, boeien verder, ben je klaar voor de COS-![]()
![]()
?
quote:
Ping de popcorn maar hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan ga ik namelijk die fles rosé even pakken en de popcorn ff pingen.
De eerste showbizzpost in showchat van het jaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:15 schreef APK het volgende:
Ik ga me trouwens effe vast inlikken.
I just LOVE Britney en Amy!![]()
En elke andere ster die zich helemaal opfuckt met drugs zodat er op zondag weer iets moois te lezen valt in de NOTW.![]()
"My Lesbian Nazi Coke Orgy Hell!"
En wie de fuck ben jijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Huuuhh! Nieuwelingen.
Jij doet goed je best, zie ik!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:38 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Klinkt goed, geen idee verder, heb je nog mooie nieuwe smileys?
Hé, toont alleen maar dat ik een expert ben, op alle gebieden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:39 schreef alwaysthebest het volgende:
De eerste showbizzpost in showchat van het jaar.
Daar staan geen fouten in, knurftenkopquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ga jij nou maar de fouten uit je EK-berichten halen. Je bent een schande voor je 'kinderen'.
Daarnaast staat 'Oranjefan'quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat staat toch gewoon linksboven mijn post?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |