Als ze een hoofddoekje draagt dan lijkt me dat ze vrij streng gelovig is...quote:Op maandag 2 juni 2008 22:49 schreef Litso het volgende:
Ligt er maar heel erg aan, hoe streng ze zelf en haar ouders zijn. Ik zou zeggen, probeer het gewoon
Dat betekent nog niet dat ze niet met je om mag gaanquote:Op maandag 2 juni 2008 22:53 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Als ze een hoofddoekje draagt dan lijkt me dat ze vrij streng gelovig is...
Moet je je wel bedenken dat seks verboden is en alleen mag bij het maken van een kind.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:48 schreef HeyFreak het volgende:
Laat je besnijden, word moslim en trouw met haar, dan moet het toch kunnen lijkt mij...
Een hoofddoek zegt daar echt niets over.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:53 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een hoofddoek zegt daar echt niets over.
Ja, want iedereen weet dat je zelf heel makkelijk kunt sturen wie je wel of niet leuk vindt of op wie je wel of niet verliefd wordt, toch?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:13 schreef Triggershot het volgende:
Vindt ze je wel leuk dan is het geen echte moslima en is haar hoofddoek of een cultureel accesoires of ze wordt verplicht.
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:35 schreef Agorias het volgende:
hoofddoekje = no go. Je zult haar sappige perzikje nooit penetreren met je 12" weapon of mass destruction
Hoofddoek zegt vrij weinig over hoe kuis of gelovig iemand is.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:53 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ik ga ook vaak met turkse meiden om die er wel pap van lusten als er geen familie in de buurt is. omdat het stiekem is wind het ze enorm op. boter is er niks bijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hoofddoek zegt vrij weinig over hoe kuis of gelovig iemand is.
Ik zie geregeld meisjes die een enorme shitload plamuur op hun gezicht hebben, een diep decolleté, een extreem kort rokje en zich ten gehore brengen als elk andere goedkope snol, maar wél een hoofddoek hebben, dát wel.
Wat heeft dat te maken met wat ik zeg?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:35 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet dat je zelf heel makkelijk kunt sturen wie je wel of niet leuk vindt of op wie je wel of niet verliefd wordt, toch?
Er schijnen dus nog lachende verkoopsters te zijn in Nederland en TS denkt meteen dat ze willen neuken.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:33 schreef JohnDDD het volgende:
Hallo allemaal
bij een winkel hier in de buurt werkt een erg knappe Turkse meid, ze lacht vaak naar me maar het probleem is dat ze een hoofddoek draagt en ik Nederlander ben. Zou ik überhaupt proberen haar te leren kennen of word ik dan direct in elkaar geslagen door haar broer?
Is het mogelijk denken jullie om als Nederlander een relatie te hebben met iemand die uit een islamitisch gezin komt?
if that's the only thing you're after, we're done here i guess.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:51 schreef Re het volgende:
Graag wat serieuzere reacties en niet het gebagger van hierboven...
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Er schijnen dus nog lachende verkoopsters te zijn in Nederland en TS denkt meteen dat ze willen neuken.
Je zult je prima vermaken in Amerika
Even heel lang nadenken om het zo genuanceerd mogelijk te zeggen: NEE.quote:Is het mogelijk denken jullie om als Nederlander een relatie te hebben met iemand die uit een islamitisch gezin komt?
ja, mag je dr ook slaan en zo en als je wil scheiden, omdat je een ander wijf hebt gezien,dan zeg je drie keer "Ik verstoot U" en dan moet ze het huis verlaten, en kun je de volgende nemen.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:48 schreef HeyFreak het volgende:
Laat je besnijden, word moslim en trouw met haar, dan moet het toch kunnen lijkt mij...
Wat kan jij lomp uit de hoek komen zeg.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef henkway het volgende:
[..]
ja, mag je dr ook slaan en zo en als je wil scheiden, omdat je een ander wijf hebt gezien,dan zeg je drie keer "Ik verstoot U" en dan moet ze het huis verlaten, en kun je de volgende nemen.
Makkelijk he, zie je wel dat moslim zijn wel voordelen heeft??
Ik weet heus wel wanneer iemand gewoon naar me lacht en wanneer het meer is dan datquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Er schijnen dus nog lachende verkoopsters te zijn in Nederland en TS denkt meteen dat ze willen neuken.
Je zult je prima vermaken in Amerika
Ik weet het niet hoor, vaak hebben ze een invloedrijke broer die voor niks terugdeinstquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:25 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wanneer iemand gewoon naar me lacht en wanneer het meer is dan dat
spreek 'r binnenkort wel gewoon een keertje aan en dan kijken we wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |