quote:Op maandag 2 juni 2008 19:19 schreef Stali het volgende:
Hoop?
Dat noem ik meer "lam".quote:Op maandag 2 juni 2008 19:26 schreef G3rtjuh het volgende:
Dronken ben je pas als je niet meer weet wat je doet, denkt of zegt.
Klopt!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:29 schreef ganzenherder het volgende:
Als je echt dronken bent kun je je daar achteraf (bijna) niks van herinneren
quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:26 schreef Friek_ het volgende:
Als ik echt dronken ben word ik zo impulsief als de tering. Lijkt alsof er een heel stuk minder door de filter genaamd 'verstand' gaat. Remmingen vallen weg en je bent een stuk minder bezig jezelf te 'controleren' (te reflecteren op je gedrag, zeg maar).
Daarnaast zijn ook m'n coordinatievermogen en motoriek nogal verslechterd. Lekker van je fiets pleuren en niks ervan voelen.
Same here.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:26 schreef Friek_ het volgende:
Als ik echt dronken ben word ik zo impulsief als de tering. Lijkt alsof er een heel stuk minder door de filter genaamd 'verstand' gaat. Remmingen vallen weg en je bent een stuk minder bezig jezelf te 'controleren' (te reflecteren op je gedrag, zeg maar).
Daarnaast zijn ook m'n coordinatievermogen en motoriek nogal verslechterd. Lekker van je fiets pleuren en niks ervan voelen.
Eikelquote:Op maandag 2 juni 2008 19:19 schreef Stali het volgende:
Hoop?
Vandaar dat vrouwen 'geiler' ljiken te worden.. ze waren dat al, maar door al dat alcohol controleren ze zichzelf een stuk minderquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:26 schreef Friek_ het volgende:
Herkenbaar, had een vriend.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:26 schreef Friek_ het volgende:
Hehehequote:Maar als ik bijvoorbeeld op de tafel kots midden in de kroeg (oh, memories)
Trouwen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:46 schreef Theroin. het volgende:
Oh en als ik een vriendje heb of er iemand is die ik heel leuk vind zet ik me op MSN voor schut met teksten als: "waaorm bene je niet hier, i wli met je trwouwn". Zwaar minpunt.
Meestal hou je dat zo'n 7 dagen vol...quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga altijd mensen bellenvriendinnetjes zijn meestal de lul
En als ik probeer te slapen dan en zodra ik m'n ogen dicht doet en alles begint te tollen denk ikokee dit was de laatste keer =(
Dat is het maximum wel jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:58 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Meestal hou je dat zo'n 7 dagen vol...
Godzijdank, ik ben niet de enige die paranoide is als ik drinkquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:01 schreef MLI het volgende:
Als ik dronken ben, maak ik ineens veel meer grapjes, ik praat luider, ik zie alles dubbel. Ik word ook geil en ik hoor mijn eigen stem in mijn hoofd. 'Pfff, tijd om naar de WC te gaan' of 'Volgens mij is deze kerel bij daglicht echt lelijk'.
Ik heb ook af en toe dat ik dingen die ik denk spontaan hardop ga zeggen.. "Zo wat een lekker wijf!" uuh oeps..quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:01 schreef MLI het volgende:
Als ik dronken ben, maak ik ineens veel meer grapjes, ik praat luider, ik zie alles dubbel. Ik word ook geil en ik hoor mijn eigen stem in mijn hoofd. 'Pfff, tijd om naar de WC te gaan' of 'Volgens mij is deze kerel bij daglicht echt lelijk'.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:38 schreef Farenji het volgende:
Ik word altijd heel vrouwelijk van te veel alcohol. Ik word er overemotioneel van, begin als een windvaan te ouwehoeren, kan niet meer logisch nadenken en niet meer autorijden.
Hehe die eerste klinkt wel zó herkenbaarquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga altijd mensen bellenvriendinnetjes zijn meestal de lul
En als ik probeer te slapen dan en zodra ik m'n ogen dicht doet en alles begint te tollen denk ikokee dit was de laatste keer =(
Als ik dronken ben lees ik al zeker niet dit zulks te lange verhalenquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:18 schreef Sjibble het volgende:
Nooit dronken geweest.
Wel de eerste keer gedronken. Etentje met school.
Ik bestel 1 malibu-cola (ach, hoorde dat die wel lekker was, doe maar).
1 uur later begint het te werken...
Voelde mn kop tollen en dan ga je op de scooter naar huis..
Was het dus niet gewend.
Bedrijfsuitje was ook top. Had 7 bier op en nog 3 cocktails ofzo. Ik voelde er vrij weinig van, stelde wss ook niks voor toch?Toch denk ik... teeeriiing wat gedroeg ik me alsnog kansloos (en daar kan ik bij mezelf niet tegen
" Managers dronken/aangeschoten/lam whatever, gaven allemaal fiches weg voor drank
Wij fietsen terug, beetje groep bij elkaar houden (mijn taak, want ik was nuchter met mijn 10 glazen).
Op verzoek van het vriendinnetje van mn baas, vriendinnetje mij omhelzen, zie mn baas beroerd kijken..
Was wel leuk, manager die mee fietste had een meid achterop, ik zeg links, slaat ie daadwerkelijk linksaf en parkeert zn fiets in het hek. Duurde big-time voordat we weer terug waren. Manager dus nog steeds leip, ik een voorstel doen dat we even een pizza gingen maken. Keukenmeiden maakten de pizza, dik om 5 uur in de ochtend. Iedereen het kantoortje in enzo. Teringbende dat we achterlieten.. baas totaal niet blij
Was wel fun, wat mij betreft mag er nog zo'n feestje komen.
Maar eigenlijk nooit bezopen geweest, als ik sommige mensen zo zie... Ik word er bang van!
Ik heb de volgende ingredienten nodig:
Vermoeidheid, verveling, /care, en leuke vrienden, en een toffe sfeer.
Krijg ik vaak reacties dat er sommige denken dat ik heb:
Geblowd, Gespoten, Pilletje geslikt etc.
Ik ga em dan niet trippen, maar begin wel onzin uit te kramen en verder is alles me een zorg. Ideaal, ik word uit mezelf stoned(ogen gaan ook irriteren als ik moe ben, dus ja, rode ogen
)
En zoals uitgelegd irriteren mn ogen, ben ik moe, en denk ik rare dingen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als ik dronken ben lees ik al zeker niet dit zulks te lange verhalen
Bierquote:Op maandag 2 juni 2008 19:14 schreef codemss het volgende:
Nou, wat gaat er door jou heen las je dronken bent?
Jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:58 schreef Sjibble het volgende:
[..]
En zoals uitgelegd irriteren mn ogen, ben ik moe, en denk ik rare dingen.
Ik maakte soms wel es geniale topics ergens dik in de nacht.
Ik lul teveel
Een vriend van me reed met zijn dronken hasses tegen een winkelpui aan, en brak zijn stuur af. Hij stuurloos (!!) naar huis gefietst, en de volgende dag kon hij nog geen 2 meter op diezelfde fiets zonder stuur rijdenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:10 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Herkenbaar, had een vriend.
Tieft hard van zn fiets af. Wij 5km fietsen om em thuis te brengen.
Volgende dag op msn:
Tering! Heb toch een pijn in mn elleboog!
Want je bent van je fiets geflikkerd
Zat ik op een fiets gister?
Zo heb ik een keer 10 smsjes verstuurd binnen anderhalf, twee minutenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:26 schreef Rubbish11 het volgende:
De goeie dingen smsen naar de verkeerde mensen
Verkeersborden lossleutelen iddquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:43 schreef floris.sp het volgende:
Als ik dronken ben gewoon meestal mensen bellen en dom gaan ouwehoeren tegen ze en trek verkeersborden uit de grond.
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:54 schreef Theroin. het volgende:
God, nou, vrijdag kwam er een nieuwe emotie bij. Ik heb me sufgejankt. Ik ben dus zo iemand die nooit jankt. Nu jankte ik me kapot in een stad vol toeschouwers, drie politiemannen en nog wat ambulancemedewerkers, die laatste omdat ik steeds omflikkerde en toen ineens niet meer kon praten en dus in mijn gezicht werd gemept. De pliesie bracht me thuis.
Dat was de eerste keer dat ik een 'rotte' dronk had, want normaal ben ik dus blij en val ik ook wel om maar goed, huilen?.
Bedankt voor de tip, dat ga ik zeker uitproberen. Echt zo kut, heb je je lol gehad en doe je je ogen dicht. Begint alles verdomme te draaienquote:Op maandag 16 juni 2008 23:46 schreef Teteteterek het volgende:
als je 's nachts op je bed ligt en alles begint te draaien moet je je voeten in contact houden met de grond. Bij mij helpt dat
Het vervelendste van drinken vind ik dat je er thuis pas achter komt dat je te veel op hebt, en dan is het al te laatDat leidt vaak tot:
Dat draaien is geen ramp, meestal als dat abrupt stopt komt de kotsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:05 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dat ga ik zeker uitproberen. Echt zo kut, heb je je lol gehad en doe je je ogen dicht. Begint alles verdomme te draaien
ik had keihard misbruik van je gemaakt!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:09 schreef Koskettimet het volgende:
Dronken ben ik nauwelijks, vaak alleen maar aangeschoten. Als ik aangeschoten ben, dan ben ik botergeil, knuffelig, optimist tot op het bot, jolig en ik vind het allemaal wel best wat er om me heen gebeurt behalve als iemand zomaar aan me zit
Als ik dronken ben, dan ben ik suf, stil en moe
met je e-penis kan allesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had keihard misbruik van je gemaakt!
rtsegfdsg dsfgs dgf sgf gfsf ?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:26 schreef G3rtjuh het volgende:
Dronken ben je pas als je niet meer weet wat je doet, denkt of zegt.
Ik word alleen paranoïde van wiet. Van drank word ik vrijwel gedachteloos.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:05 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Godzijdank, ik ben niet de enige die paranoide is als ik drink
Dat had ik nou juist met paddo's.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:21 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik word alleen paranoïde van wiet. Van drank word ik vrijwel gedachteloos.
god, er bestaan filmpjes van afgelopen zondag waarop ik stomdronken benquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:02 schreef Qwea het volgende:ik was afgelopen zondag nog stomdronken. En ik kan je niet meer vertellen wat ik gedaan heb, want ik heb gaten in mn geheugen
Geloof me, in het begin is het grappig, maar zodra je echt lazurus bent is het alles behalve funny. Draaierig, totaal scheef lopen, lantarenpalen omhelsen, op bankjes inslaap vallen, in bed gaan liggen en denken dat het bed ronddraait, willen kotsen maar het niet kunnen, niet kunnen slapen, niet wakker kunnen zijn, niet kunnen eten, niet niet kunnen eten, niet kunnen lopen, niet kunnen zittenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat had ik nou juist met paddo's.
Maar verder dan aangeschoten kom ik niet, toch eens proberen om echt straal lazerus te worden.
OmgwtfbbQ!1quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:00 schreef Qwea het volgende:
god, er bestaan filmpjes van afgelopen zondag waarop ik stomdronken ben!
Ik wil het gewoon eens een keer meemaken, en dan het liefst nog dat iemand het opneemt op zo'n brak mobieltje.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geloof me, in het begin is het grappig, maar zodra je echt lazurus bent is het alles behalve funny. Draaierig, totaal scheef lopen, lantarenpalen omhelsen, op bankjes inslaap vallen, in bed gaan liggen en denken dat het bed ronddraait, willen kotsen maar het niet kunnen, niet kunnen slapen, niet wakker kunnen zijn, niet kunnen eten, niet niet kunnen eten, niet kunnen lopen, niet kunnen zitten
en de volgende ochtend, man o man o man
AAH ik lich hier echt op de grond van het jankenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:31 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Een vriend van me reed met zijn dronken hasses tegen een winkelpui aan, en brak zijn stuur af. Hij stuurloos (!!) naar huis gefietst, en de volgende dag kon hij nog geen 2 meter op diezelfde fiets zonder stuur rijden
Kennelijk gaat niet alles je minder goed af met een goede partij alcohol in de bott'n
Omgekeerde wereldquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat had ik nou juist met paddo's.
Maar verder dan aangeschoten kom ik niet, toch eens proberen om echt straal lazerus te worden.
Mooi herkenbaar verwoord!quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geloof me, in het begin is het grappig, maar zodra je echt lazurus bent is het alles behalve funny. Draaierig, totaal scheef lopen, lantarenpalen omhelsen, op bankjes inslaap vallen, in bed gaan liggen en denken dat het bed ronddraait, willen kotsen maar het niet kunnen, niet kunnen slapen, niet wakker kunnen zijn, niet kunnen eten, niet niet kunnen eten, niet kunnen lopen, niet kunnen zitten
en de volgende ochtend, man o man o man
Ik ook !quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:36 schreef honda1990 het volgende:
Oja als ik teveel heb gezopen ga ik heel vaak met mn hand door mn haar, waarom geen idee
Vrij bewust? Men, ik ben nou 4x echt lam maar dan ook straal lam geweest. En al die 4x heb ik gaten in mn geheugen. Van 1 is het zelfs zo erg dat ik me maar 15 min van het hele feest herinner (bruiloft van iemand) ik met mn vent op die fiets was, GEEN idee heb hoe ik thuis ben gekomen, rond 03:00 met fiets en al bij de buren in de tuin lag, en mn vent heeft me naar boven moeten dragen, uit moeten kleden en in bed moeten leggen. En 15 min later heb ik de wasbak in de douche vol pizza lopen kotsen en dus nooit opgeruimdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:42 schreef GotC het volgende:
Dronken..liever nietIdd precies wat Qwea zegt.. vooral als je dan wil gaan slapen. Ogen dichtdoen is dan not done, want dan lijkt t net alsof je uit je bed gaat vallen etc
.
Al vind ik de acties zoals lantaarnpalen knuffelen, midden op straat gaan liggen etc wel leuk, maak het ook vrij bewust mee.
Ben liever aangeschoten: Gezellig, aanhankelijk, stomme maar toch grappige acties, meer durven, andere instelling ('ajoh, gewoon doen! Boeie wat dr verder kan gebeuren').
Ik steek dan vrijwel altijd mijn vinger in me keelquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja, maar dan nog maar zien dat je kán kotsen. Het kwam dus echt gewoon niet bij me hequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik steek dan vrijwel altijd mijn vinger in me keel
Ook heb ik zoiets meegemaakt, maar dan in de discotheek en buitenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vrij bewust? Men, ik ben nou 4x echt lam maar dan ook straal lam geweest. En al die 4x heb ik gaten in mn geheugen. Van 1 is het zelfs zo erg dat ik me maar 15 min van het hele feest herinner (bruiloft van iemand) ik met mn vent op die fiets was, GEEN idee heb hoe ik thuis ben gekomen, rond 03:00 met fiets en al bij de buren in de tuin lag, en mn vent heeft me naar boven moeten dragen, uit moeten kleden en in bed moeten leggen. En 15 min later heb ik de wasbak in de douche vol pizza lopen kotsen en dus nooit opgeruimdEn dan 's morgens , als je wilt gaan douchen, gewoon vergeten zijn dat je hebt gekotst. En die geur als je die douchedeur open doet
Jezus christus.
Nee, zo dronken nooit meer
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:00 schreef Teteteterek het volgende:
Haha, dat ken ik. Te lam om een kotsreactie op te wekken. Enkel met de wc-borstel zou het kunnen lukken maar daar ben ik niet zo getraind in.
Ik was ook 16 geloof ik toen. "JEZUS WAT GAAT DAT BIER TRAAG. MN GLAS IS AL 5 MIN LEEG" en een half u later werdt het dus binnen 1 minuut bijgevuld. En ik maar zuipen en zuipenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:14 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ook heb ik zoiets meegemaakt, maar dan in de discotheek en buitenal mn maten naar buiten, ging ik op zo'n bankje liggen, probeerde ze me wakker te maken geen gehoor, pijnprikkels geprobeerd geen reactie. Ik reageerde alleen nog op een audio fragment van jiskefet. Dat van PEETOOR dan gingen m'n mondhoeken even omhoog. M'n maten hebben nog getwijfeld om de ambulance te bellen, toen toch maar m;n ouders gebeld. Toen ik wakker werd dacht ik wtf hoe ben ik naar huis gekomen, toen kwamen er langzaam fragmenten voorbij
![]()
Voorderest niks meer aan overgehouden behalve een heleboel schaamteIk schaam me er om maar aan de andere kant...ik heb het wel gehad. Ik was toen 16, in die tijd waren en klasgenoten die mij af gingen zeiken dat ik dat had gehad enzo, die jongens hebben het nu terwijl mij dat nooit meer zal gebeuren
Bij mij ook op koninginnenacht (misschien was ik 15 dat kan ook) och och och wat voelde ik me ziekquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was ook 16 geloof ik toen. "JEZUS WAT GAAT DAT BIER TRAAG. MN GLAS IS AL 5 MIN LEEG" en een half u later werdt het dus binnen 1 minuut bijgevuld. En ik maar zuipen en zuipenTis dat mn vriend zei "we gaan narr huis, je bent zat
" anders was ik nog lang niet weggegaan
Mn eerste keer echt echt echt dronken was op mn 14de. Daar ben ik echt dagen ziek van geweest. 90% van de klasgenoten die op dat feest waren uitgenodigd ook trouwens
gelul ik ben zovaak volledig out gegaan maar wist de volgende dag nog wel dat ik in de douche ben wezen kotsen omdat dat toen de beste optie leek aangezien de wc zo klein wasquote:Op maandag 2 juni 2008 22:29 schreef ganzenherder het volgende:
Als je echt dronken bent kun je je daar achteraf (bijna) niks van herinneren
hij zegt toch ook bijna....quote:Op maandag 23 juni 2008 17:34 schreef fm07 het volgende:
[..]
gelul ik ben zovaak volledig out gegaan maar wist de volgende dag nog wel dat ik in de douche ben wezen kotsen omdat dat toen de beste optie leek aangezien de wc zo klein was
Bijna is ook gelul gewoon een smoes die mensen gebruiken om hun achterlijke gedrag goed te praten de day afterquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 18:45 schreef fm07 het volgende:
[..]
Bijna is ook gelul gewoon een smoes die mensen gebruiken om hun achterlijke gedrag goed te praten de day after
En je kan vast nog beter rijden ook.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:54 schreef SHE het volgende:
ik ben nooit zo geniaal als de momenten dat ik aangeschoten ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |