quote:Op maandag 2 juni 2008 19:19 schreef Stali het volgende:
Hoop?
Dat noem ik meer "lam".quote:Op maandag 2 juni 2008 19:26 schreef G3rtjuh het volgende:
Dronken ben je pas als je niet meer weet wat je doet, denkt of zegt.
Klopt!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:29 schreef ganzenherder het volgende:
Als je echt dronken bent kun je je daar achteraf (bijna) niks van herinneren
quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:26 schreef Friek_ het volgende:
Als ik echt dronken ben word ik zo impulsief als de tering. Lijkt alsof er een heel stuk minder door de filter genaamd 'verstand' gaat. Remmingen vallen weg en je bent een stuk minder bezig jezelf te 'controleren' (te reflecteren op je gedrag, zeg maar).
Daarnaast zijn ook m'n coordinatievermogen en motoriek nogal verslechterd. Lekker van je fiets pleuren en niks ervan voelen.
Same here.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:26 schreef Friek_ het volgende:
Als ik echt dronken ben word ik zo impulsief als de tering. Lijkt alsof er een heel stuk minder door de filter genaamd 'verstand' gaat. Remmingen vallen weg en je bent een stuk minder bezig jezelf te 'controleren' (te reflecteren op je gedrag, zeg maar).
Daarnaast zijn ook m'n coordinatievermogen en motoriek nogal verslechterd. Lekker van je fiets pleuren en niks ervan voelen.
Eikelquote:Op maandag 2 juni 2008 19:19 schreef Stali het volgende:
Hoop?
Vandaar dat vrouwen 'geiler' ljiken te worden.. ze waren dat al, maar door al dat alcohol controleren ze zichzelf een stuk minderquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:26 schreef Friek_ het volgende:
Herkenbaar, had een vriend.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:26 schreef Friek_ het volgende:
Hehehequote:Maar als ik bijvoorbeeld op de tafel kots midden in de kroeg (oh, memories)
Trouwen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:46 schreef Theroin. het volgende:
Oh en als ik een vriendje heb of er iemand is die ik heel leuk vind zet ik me op MSN voor schut met teksten als: "waaorm bene je niet hier, i wli met je trwouwn". Zwaar minpunt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |