abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59075872
Nou, wat gaat er door jou heen las je dronken bent? Bij mij verscheidene gevoelens:
1. Ik merk wel alles op wat ik zie, maar het maakt me allemaal niet meer zoveel uit.
2. Ik doe alles wat er in me opmkomt, zoals dit topic maken.
3. Ik voel me ipv 'verder van het leven', juist 'dichterbij het leven' staan: ik ben in staat zonder zeg maar overtuigingen beslissingen te nemen. Ik denk niet de hele tijd: is dat wel handig enzo. Ik beschouw het meer als een internetspelletje: je krijgt zo'n venster: "Wil midden op straat pissen? Ja/Nee" En dan heb je gewoon de vrije keus en geen bezwaar om op "Ja" te drukken. Je weet wel dat je er later aan gaat herinnerd worden door vrienden die erbij zijn, (ergens diep in je achterhoofd), maar je kan vrijelijk besluiten om het toch te doen, maar natuurlijk ook om het niet te doen. Hebben jullie nog bijzonder intelligente aanschouwingen als jullie lam gezopen zijn?
(Ik vind het btw bijzonder knap dat ik dit topic met zo weinig spellingsfouten heb geopend terwijl ik zo ver weg ben...)
  maandag 2 juni 2008 @ 19:16:57 #2
135197 Teije
hypebeast
  maandag 2 juni 2008 @ 19:19:39 #3
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59075962
ja inderdaad, je gaat allemaal zwakzinnige dingen doen en denken dat je dat gewoon rustig kunt doen. Zoals jij nu doet eigenlijk.
Keep up the good work.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_59075969
Hoop?
pi_59076041
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:19 schreef Stali het volgende:
Hoop?
pi_59076057
quote:
Hoop?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59076100
Dronken ben je pas als je niet meer weet wat je doet, denkt of zegt.
  maandag 2 juni 2008 @ 19:34:06 #8
139330 TNA
For the stars that shine
pi_59076264
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:26 schreef G3rtjuh het volgende:
Dat noem ik meer "lam".
  maandag 2 juni 2008 @ 19:46:03 #9
81237 releaze
best of both worlds
pi_59076530
als ik dronken ben dan kots ik nog net niet de boel onder. Ik voel me dan totaal niet fijn, echt moe en verdoofd.
Echter als ik aangeschoten ben, dan raak ik mn remmen steeds meer kwijt. Ik probeer met alcohol dus altijd op te passen dat ik niet te ongeremd wordt / dronken raak, want dat vind ik niet leuk.

En ubergeil natuurlijk. Alleen met aangeschoten, nooit met dronken.
  maandag 2 juni 2008 @ 19:54:45 #10
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59076755
Echt dronken en de weg kwijt nooit geweest..
Aangeschoten is leuk, raak ik wat remminge kwijt enzo en idd wat releaze zegt, geiler Maar heb je nog wel alles onder 'controle'
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 2 juni 2008 @ 20:22:31 #11
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_59077437
Ik denk op dat moment;
-Niks
-Niks
-Niks
-Niks dat ik me kan herinneren.
pi_59078055
Wat je vooral niet meer merkt is dat het koud is 's nachts.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:13:49 #13
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_59078155
Deze snel opzuipen dan kan ik een nieuwe halen
  maandag 2 juni 2008 @ 22:18:50 #14
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59078297
Ik denk nou niet bepaald veel na als ik aangeschoten ben, zit meer op te letten dat ik m'n spullen niet kwijt raak die ik op dat moment bij me heb en probeer enigzins normaal thuis aan te komen.
Emoties kunnen bij mij weleens flink versterkt worden, maar ik ben geloof ik nooit zó lam geweest dat ik echt geen benul meer had van hetgeen ik deed, hooguit dat ik dingen deed die ik zonder drank op nooit gedaan had.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:20:14 #15
158452 IQM
I am the one
pi_59078339
Niemand is dronken zolang hij op de vloer kan liggen zonder er af te vallen.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:29:24 #16
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_59078596
Als je echt dronken bent kun je je daar achteraf (bijna) niks van herinneren
Patat Friet
pi_59103232
Je vinger in je keel steken.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_59103244
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:29 schreef ganzenherder het volgende:
Als je echt dronken bent kun je je daar achteraf (bijna) niks van herinneren
Klopt!
Dan weet je alleen nog maar stukjes, zo vervelend
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_59104391
Als ik redelijk gezopen heb dan zie ik alles in het leven positief. Minder leuke emoties weet ik dan ook nog eens om te draaien tot iets positiefs. Kameraadschap met m'n maten wordt ook nog eens met een factor 10 versterkt.

Als ik flink gezopen heb dan ga ik snakken naar m'n bed.
pi_59105241
Dronken?
And that is how I met your mother.
  woensdag 4 juni 2008 @ 00:28:47 #21
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_59105916
Echt dronken laat ik mezelf tegenwoordig niet meer worden. Het moet namelijk wel een beetje leuk blijven. Maar ik ben dan wat eerlijker tegen mezelf en anderen op dat soort momenten.

één van de redenen waarom ik het dus nooit meer uit de hand laat lopen.
Tenzij ik uiteraard trontlazerus ben maar dan lig ik ook min of meer in een hoekje van de kroeg. Maar dat is nou niet echt de optimale setting.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_59106030
Als ik dronken ben draait alles, en dat is kut. Ik kan niet echt relaxt dronken worden.
  woensdag 4 juni 2008 @ 00:39:06 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_59106039
ha! ik ben al maanden niet meer dronken geweest. en dat bevalt me prima.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_59106063
Als ik echt dronken ben, dan denk ik altijd: "mijn god ik ben echt dronken".
  woensdag 4 juni 2008 @ 00:49:37 #25
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_59106161
Ben wat vatbaarder voor emoties als ik aangeschoten ben. Dronken zijn is naar... een brug te ver zeg maar. Dan ben ik ziek en waarom zou ik dat willen?

[ Bericht 0% gewijzigd door ondeugend op 04-06-2008 01:17:43 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_59106545
Als ik echt dronken ben word ik zo impulsief als de tering. Lijkt alsof er een heel stuk minder door de filter genaamd 'verstand' gaat. Remmingen vallen weg en je bent een stuk minder bezig jezelf te 'controleren' (te reflecteren op je gedrag, zeg maar).

Daarnaast zijn ook m'n coordinatievermogen en motoriek nogal verslechterd. Lekker van je fiets pleuren en niks ervan voelen.
pi_59106589
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 01:26 schreef Friek_ het volgende:
Als ik echt dronken ben word ik zo impulsief als de tering. Lijkt alsof er een heel stuk minder door de filter genaamd 'verstand' gaat. Remmingen vallen weg en je bent een stuk minder bezig jezelf te 'controleren' (te reflecteren op je gedrag, zeg maar).

Daarnaast zijn ook m'n coordinatievermogen en motoriek nogal verslechterd. Lekker van je fiets pleuren en niks ervan voelen.

Totdat je de volgende dag opstaat.. de tering
pi_59108703
quote:

Same here.
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:03:09 #29
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59110661
quote:
Hoop?
Eikel .
There is no rehab for stupidity.
pi_59113087
quote:

Vandaar dat vrouwen 'geiler' ljiken te worden.. ze waren dat al, maar door al dat alcohol controleren ze zichzelf een stuk minder
pi_59113897
quote:

Herkenbaar, had een vriend.
Tieft hard van zn fiets af. Wij 5km fietsen om em thuis te brengen.

Volgende dag op msn:
Tering! Heb toch een pijn in mn elleboog!

Want je bent van je fiets geflikkerd

Zat ik op een fiets gister?

Mn manager ook.. wij rijden over een burg, links dus het hek.
Ik zeg:"En dan links"

Hij links, tieft tegen het hek aan, manager en chick liggen op de grond Die was mooi
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_59126965
Ik word altijd heel vrouwelijk van te veel alcohol. Ik word er overemotioneel van, begin als een windvaan te ouwehoeren, kan niet meer logisch nadenken en niet meer autorijden.
pi_59129093
Ik word er blij van; gelukkig zou je wel kunnen zeggen. Mijn problemen stellen ineens niets meer voor en ik ben enorm zelfverzekerd.

Wel is er van motoriek niets meer over en flikker ik dus vaak om. Zo heb ik ook weleens in glas gelegen in de kroeg en dacht ik dat de jongen die me overeind hielp een ongeluk had gehad door het bloed om zijn handen. Ik bloedde zelf als een rund, maar voelde niets.

Verder zijn mijn grenzen helemaal weg, terwijl die nuchter al bijna weg zijn . Maar als ik bijvoorbeeld op de tafel kots midden in de kroeg (oh, memories) praat ik lekker door . En als mijn broek half af is gezakt: whatever.

Oh en tot slot voel ik me èrg mooi.
I think you're the same as me.
We see things they'll never see...
You and I are gonna live forever.
pi_59129152
Oh en als ik een vriendje heb of er iemand is die ik heel leuk vind zet ik me op MSN voor schut met teksten als: "waaorm bene je niet hier, i wli met je trwouwn". Zwaar minpunt .
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:46:19 #35
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59129153
quote:
Maar als ik bijvoorbeeld op de tafel kots midden in de kroeg (oh, memories)
Hehehe .
There is no rehab for stupidity.
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:40:34 #36
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_59131141
Ik word altijd heel druk, niks maakt me meer uit.
Als ik omval voel ik geen pijn ofzo.
ja het is echt leuk om... oh wacht... laatmaar.
FF vergeten dat ik nooit buiten kom
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:32:51 #37
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_59132724
"Het was een facking feest,
Als je 's ochtends niet meer weet waar je bent geweest."

Aldus de wijze uitspraak op het plafond van m'n favoriete keet .
Als je écht dronken bent, weet je 's ochtends niks tot weinig meer, maar heb je wel een facking leuke avond gehad .

(Of is dat "lam"...?)
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_59133143
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:46 schreef Theroin. het volgende:
Oh en als ik een vriendje heb of er iemand is die ik heel leuk vind zet ik me op MSN voor schut met teksten als: "waaorm bene je niet hier, i wli met je trwouwn". Zwaar minpunt .
Trouwen?

Overigens, als ik dronken ben, ben ik niet nuchter
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:53:38 #39
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_59133248
Ik ga altijd mensen bellen vriendinnetjes zijn meestal de lul

En als ik probeer te slapen dan en zodra ik m'n ogen dicht doet en alles begint te tollen denk ik okee dit was de laatste keer =(
pi_59133331
dan leef je tenminste
underground forever baby
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:58:32 #41
128056 MrManiak
pi_59133346
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:

En als ik probeer te slapen dan en zodra ik m'n ogen dicht doet en alles begint te tollen denk ik okee dit was de laatste keer =(
Meestal hou je dat zo'n 7 dagen vol...
Mijn (inte)r(e)views!
  donderdag 5 juni 2008 @ 00:00:17 #42
125915 Dribbel_
pi_59133377
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:58 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Meestal hou je dat zo'n 7 dagen vol...
Dat is het maximum wel ja "ahhh deze keer zal het wel niet zo erg worden "
pi_59133407
Als ik dronken ben, maak ik ineens veel meer grapjes, ik praat luider, ik zie alles dubbel. Ik word ook geil en ik hoor mijn eigen stem in mijn hoofd. 'Pfff, tijd om naar de WC te gaan' of 'Volgens mij is deze kerel bij daglicht echt lelijk' .
  donderdag 5 juni 2008 @ 00:05:06 #44
128056 MrManiak
pi_59133465
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:01 schreef MLI het volgende:
Als ik dronken ben, maak ik ineens veel meer grapjes, ik praat luider, ik zie alles dubbel. Ik word ook geil en ik hoor mijn eigen stem in mijn hoofd. 'Pfff, tijd om naar de WC te gaan' of 'Volgens mij is deze kerel bij daglicht echt lelijk' .
Godzijdank, ik ben niet de enige die paranoide is als ik drink
Mijn (inte)r(e)views!
  donderdag 5 juni 2008 @ 00:07:12 #45
171227 PresidentPalmer
Bevriend met Jack
pi_59133494
Heb ook vaak de neiging om mensen te bellen
P_P _O_
pi_59133532
Ik kan me maar twee van die 'gaten' in mijn geheugen herinneren (van vrienden)? En ik was toch ècht dronken . Tenzij ik het gewoon niet meer van ze heb gehoord natuurlijk .
pi_59134172
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:01 schreef MLI het volgende:
Ik heb ook af en toe dat ik dingen die ik denk spontaan hardop ga zeggen.. "Zo wat een lekker wijf!" uuh oeps..
Kom helaas ook weleens minder mooie vrouwen tijdens het uitgaan tegen, da's soms best lullig..
pi_59134199
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:38 schreef Farenji het volgende:
Ik word altijd heel vrouwelijk van te veel alcohol. Ik word er overemotioneel van, begin als een windvaan te ouwehoeren, kan niet meer logisch nadenken en niet meer autorijden.
.
pi_59134437
Nooit dronken geweest.

Wel de eerste keer gedronken. Etentje met school.
Ik bestel 1 malibu-cola (ach, hoorde dat die wel lekker was, doe maar ).
1 uur later begint het te werken...
Voelde mn kop tollen en dan ga je op de scooter naar huis..

Was het dus niet gewend .

Bedrijfsuitje was ook top. Had 7 bier op en nog 3 cocktails ofzo. Ik voelde er vrij weinig van, stelde wss ook niks voor toch? Toch denk ik... teeeriiing wat gedroeg ik me alsnog kansloos (en daar kan ik bij mezelf niet tegen " Managers dronken/aangeschoten/lam whatever, gaven allemaal fiches weg voor drank
Wij fietsen terug, beetje groep bij elkaar houden (mijn taak, want ik was nuchter met mijn 10 glazen).
Op verzoek van het vriendinnetje van mn baas, vriendinnetje mij omhelzen, zie mn baas beroerd kijken..

Was wel leuk, manager die mee fietste had een meid achterop, ik zeg links, slaat ie daadwerkelijk linksaf en parkeert zn fiets in het hek. Duurde big-time voordat we weer terug waren. Manager dus nog steeds leip, ik een voorstel doen dat we even een pizza gingen maken. Keukenmeiden maakten de pizza, dik om 5 uur in de ochtend. Iedereen het kantoortje in enzo. Teringbende dat we achterlieten.. baas totaal niet blij
Was wel fun, wat mij betreft mag er nog zo'n feestje komen .

Maar eigenlijk nooit bezopen geweest, als ik sommige mensen zo zie... Ik word er bang van !

Ik heb de volgende ingredienten nodig:
Vermoeidheid, verveling, /care, en leuke vrienden, en een toffe sfeer.
Krijg ik vaak reacties dat er sommige denken dat ik heb:
Geblowd, Gespoten, Pilletje geslikt etc.

Ik ga em dan niet trippen, maar begin wel onzin uit te kramen en verder is alles me een zorg. Ideaal, ik word uit mezelf stoned (ogen gaan ook irriteren als ik moe ben, dus ja, rode ogen )
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_59134496
Als ik dronken ben gaat het LOS ~ Ik blijf aaibaar, doch ik ben iets wilder dan wanneer ik nuchter ben.
  donderdag 5 juni 2008 @ 01:24:38 #51
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59134534
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:

Hehe die eerste klinkt wel zó herkenbaar Allerlei vrouwen bellen waarvan je bij de naam denkt van 'wie was dat ook alweer.. ' En dan de volgende dag wakker worden met 10 smsjes van boze wijven
  donderdag 5 juni 2008 @ 01:26:55 #52
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59134570
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 01:18 schreef Sjibble het volgende:
Nooit dronken geweest.

Wel de eerste keer gedronken. Etentje met school.
Ik bestel 1 malibu-cola (ach, hoorde dat die wel lekker was, doe maar ).
1 uur later begint het te werken...
Voelde mn kop tollen en dan ga je op de scooter naar huis..

Was het dus niet gewend .

Bedrijfsuitje was ook top. Had 7 bier op en nog 3 cocktails ofzo. Ik voelde er vrij weinig van, stelde wss ook niks voor toch? Toch denk ik... teeeriiing wat gedroeg ik me alsnog kansloos (en daar kan ik bij mezelf niet tegen " Managers dronken/aangeschoten/lam whatever, gaven allemaal fiches weg voor drank
Wij fietsen terug, beetje groep bij elkaar houden (mijn taak, want ik was nuchter met mijn 10 glazen).
Op verzoek van het vriendinnetje van mn baas, vriendinnetje mij omhelzen, zie mn baas beroerd kijken..

Was wel leuk, manager die mee fietste had een meid achterop, ik zeg links, slaat ie daadwerkelijk linksaf en parkeert zn fiets in het hek. Duurde big-time voordat we weer terug waren. Manager dus nog steeds leip, ik een voorstel doen dat we even een pizza gingen maken. Keukenmeiden maakten de pizza, dik om 5 uur in de ochtend. Iedereen het kantoortje in enzo. Teringbende dat we achterlieten.. baas totaal niet blij
Was wel fun, wat mij betreft mag er nog zo'n feestje komen .

Maar eigenlijk nooit bezopen geweest, als ik sommige mensen zo zie... Ik word er bang van !

Ik heb de volgende ingredienten nodig:
Vermoeidheid, verveling, /care, en leuke vrienden, en een toffe sfeer.
Krijg ik vaak reacties dat er sommige denken dat ik heb:
Geblowd, Gespoten, Pilletje geslikt etc.

Ik ga em dan niet trippen, maar begin wel onzin uit te kramen en verder is alles me een zorg. Ideaal, ik word uit mezelf stoned (ogen gaan ook irriteren als ik moe ben, dus ja, rode ogen )
Als ik dronken ben lees ik al zeker niet dit zulks te lange verhalen
pi_59134881
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 01:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Als ik dronken ben lees ik al zeker niet dit zulks te lange verhalen
En zoals uitgelegd irriteren mn ogen, ben ik moe, en denk ik rare dingen.
Ik maakte soms wel es geniale topics ergens dik in de nacht.
Ik lul teveel
[/quote]
  donderdag 5 juni 2008 @ 02:00:26 #54
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59134909
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:14 schreef codemss het volgende:
Nou, wat gaat er door jou heen las je dronken bent?
Bier
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 5 juni 2008 @ 02:00:48 #55
125915 Dribbel_
pi_59134914
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 01:58 schreef Sjibble het volgende:

[..]

En zoals uitgelegd irriteren mn ogen, ben ik moe, en denk ik rare dingen.
Ik maakte soms wel es geniale topics ergens dik in de nacht.
Ik lul teveel
Ja
Panfluit ?

Geniale ideeen in overvloed dan
pi_59134924
Edit: niet doen

[ Bericht 96% gewijzigd door Emel op 07-06-2008 16:58:51 ]
/\oo/\
pi_59155257
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:10 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Herkenbaar, had een vriend.
Tieft hard van zn fiets af. Wij 5km fietsen om em thuis te brengen.

Volgende dag op msn:
Tering! Heb toch een pijn in mn elleboog!

Want je bent van je fiets geflikkerd

Zat ik op een fiets gister?

Een vriend van me reed met zijn dronken hasses tegen een winkelpui aan, en brak zijn stuur af. Hij stuurloos (!!) naar huis gefietst, en de volgende dag kon hij nog geen 2 meter op diezelfde fiets zonder stuur rijden

Kennelijk gaat niet alles je minder goed af met een goede partij alcohol in de bott'n
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:24:15 #58
128056 MrManiak
pi_59190144
Edit: ONZ is ergens anders

[ Bericht 78% gewijzigd door Emel op 07-06-2008 16:59:19 ]
Mijn (inte)r(e)views!
pi_59190322
Mensen die net doen alsof ze dronken zijn dat is pas cool!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_59196297
Vanaf nu geen onzinreacties meer. Topic wordt in de gaten gehouden.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_59197488
Als ik dronken ben gewoon meestal mensen bellen en dom gaan ouwehoeren tegen ze en trek verkeersborden uit de grond.
pi_59197606
Tering, van veel weekenden ken ik me echt nix meer herinneren, na iets teveel bier word ik altijd knuffelig, stuur echt elke muts in me telefoonlijst een sms en ga zo maar door.
Ga toch maar es wat minderen.
Emancipatie me reet, waarom zie ik anders zo weinig vrouwen op de motor?
pi_59218064
De goeie dingen smsen naar de verkeerde mensen
pi_59441109
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:26 schreef Rubbish11 het volgende:
De goeie dingen smsen naar de verkeerde mensen
Zo heb ik een keer 10 smsjes verstuurd binnen anderhalf, twee minuten
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  maandag 16 juni 2008 @ 20:07:29 #66
125915 Dribbel_
pi_59441160
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:43 schreef floris.sp het volgende:
Als ik dronken ben gewoon meestal mensen bellen en dom gaan ouwehoeren tegen ze en trek verkeersborden uit de grond.
Verkeersborden lossleutelen idd
pi_59448700
als je 's nachts op je bed ligt en alles begint te draaien moet je je voeten in contact houden met de grond. Bij mij helpt dat

Het vervelendste van drinken vind ik dat je er thuis pas achter komt dat je te veel op hebt, en dan is het al te laat Dat leidt vaak tot:
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_59448974
God, nou, vrijdag kwam er een nieuwe emotie bij. Ik heb me sufgejankt. Ik ben dus zo iemand die nooit jankt. Nu jankte ik me kapot in een stad vol toeschouwers, drie politiemannen en nog wat ambulancemedewerkers, die laatste omdat ik steeds omflikkerde en toen ineens niet meer kon praten en dus in mijn gezicht werd gemept. De pliesie bracht me thuis.

Dat was de eerste keer dat ik een 'rotte' dronk had, want normaal ben ik dus blij en val ik ook wel om maar goed, huilen? .
  dinsdag 17 juni 2008 @ 00:02:28 #69
158452 IQM
I am the one
pi_59449151
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:54 schreef Theroin. het volgende:
God, nou, vrijdag kwam er een nieuwe emotie bij. Ik heb me sufgejankt. Ik ben dus zo iemand die nooit jankt. Nu jankte ik me kapot in een stad vol toeschouwers, drie politiemannen en nog wat ambulancemedewerkers, die laatste omdat ik steeds omflikkerde en toen ineens niet meer kon praten en dus in mijn gezicht werd gemept. De pliesie bracht me thuis.

Dat was de eerste keer dat ik een 'rotte' dronk had, want normaal ben ik dus blij en val ik ook wel om maar goed, huilen? .
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_59449204
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:46 schreef Teteteterek het volgende:
als je 's nachts op je bed ligt en alles begint te draaien moet je je voeten in contact houden met de grond. Bij mij helpt dat

Het vervelendste van drinken vind ik dat je er thuis pas achter komt dat je te veel op hebt, en dan is het al te laat Dat leidt vaak tot:
Bedankt voor de tip, dat ga ik zeker uitproberen. Echt zo kut, heb je je lol gehad en doe je je ogen dicht. Begint alles verdomme te draaien
pi_59452606
Altijd leuk om achteraf te horen wat er ook alweer allemaal gebeurd is

Of gesprekken voeren (die je zonder drank soms minder makkelijk hebt) en dan nog niets ervan kunnen herinneren

Of vooral veel op de foto gaan om ze dan achteraf terug te zien en tot de conclusie te komen dat je óf beter niet meer zoveel moet drinken óf beter niet met je dronken hesses op de foto moet gaan
  dinsdag 17 juni 2008 @ 09:55:06 #72
154880 Bolter
Awesomeness
pi_59453191
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 00:05 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, dat ga ik zeker uitproberen. Echt zo kut, heb je je lol gehad en doe je je ogen dicht. Begint alles verdomme te draaien
Dat draaien is geen ramp, meestal als dat abrupt stopt komt de kots
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_59453379
tvp
Lambo of Rekt
pi_59453510
Ik ben eigenlijk nooit echt dronken geweest, dat ik helemaal niks meer herinnerde. Volgens mij hooguit aangeschoten. Ik wordt er enorm los van, en heb de neiging om graag te willen karaoken dan
pi_59454808
Toen ik verschillende malen van mij fiets afviel vrijdagnacht was ik het zo zat dat ik deze aan de eerste beste wandelaar heb weg gegeven (en dat in een tijd zonder bussen). Daarna ben ik naar huis gebracht door een maat die ik vervolgens helemaal af heb zitten katten. Zaterdagmiddag kon ik me hier gelukkig allemaal niks van herinneren.

Ik moet ook vermelden dat ik regelmatig het slachtoffer ben van dronken mensen die mij 's nachts wakker bellen!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:09:46 #76
176670 Koskettimet
Vingermaster
pi_59454976
Dronken ben ik nauwelijks, vaak alleen maar aangeschoten. Als ik aangeschoten ben, dan ben ik botergeil, knuffelig, optimist tot op het bot, jolig en ik vind het allemaal wel best wat er om me heen gebeurt behalve als iemand zomaar aan me zit
Als ik dronken ben, dan ben ik suf, stil en moe
Het is PATAT!! :(
pi_59460514
'Mensen die chagrijnig doen tegen dronken mensen, daar heb ik pas een hekel aan Die kunnen zich toch heul niet verweren
Daar dacht ik net aan
pi_59466219
Elk weekend ben ik wel een keer dronken, en dan pak ik wel eens van iemand in ons groepje de telefoon af als die gaat..
En de dag daarna krijg je dan een sms van een vriend: Waarom zei je gisteravond tegen mijn vriendin dat ik mijn prostaat gevingerd wil hebben enz....
Best wel sick eigenlijk, maarja drank.
Emancipatie me reet, waarom zie ik anders zo weinig vrouwen op de motor?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:23:59 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_59468045
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:09 schreef Koskettimet het volgende:
Dronken ben ik nauwelijks, vaak alleen maar aangeschoten. Als ik aangeschoten ben, dan ben ik botergeil, knuffelig, optimist tot op het bot, jolig en ik vind het allemaal wel best wat er om me heen gebeurt behalve als iemand zomaar aan me zit
Als ik dronken ben, dan ben ik suf, stil en moe
ik had keihard misbruik van je gemaakt!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_59477453
Als ik echt dronken ben dan ga ik op de meest vreemde plaatsen slapen. En de volgende dag word je op de meest vreemde plaatsen wakker (denk je dan) terwijl je gewoon thuis in je nest ligt. Vervolgens ontdek je dat je spullen mist (jas, fiets, sleutels, noem maar wat). Vervolgens moet je haast een detectieve inhuren om die spullen terug te vinden.

Owja en het is helemaal niet tof om mensen de volgende dag op te moeten bellen om te vragen hoe laat en hoe je naar huis gegaan bent. Vooral niet als er op dat moment ook ouders thuis zijn, die je de vorige dag ook meegemaakt hebben.

En dan nog het vallen van je fiets en dergelijken. Allemaal wel leuk en aardig maar de dag erna kan dat zon verdomde pijn doen.

Is allemaal wel leuk voor later om meegemaakt te hebben. Maar het is uiteindelijk gewoon leuker om gewoon op het punt te stoppen dat je alles leuk vind, je wat minder remmingen hebt en nog wel weet waar je mee bezig bent.
  woensdag 18 juni 2008 @ 00:54:29 #81
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59477523
Ik heb de meest geniale vondsten als ik gedronken heb. Waarschijnlijk zorgt de vaatverwijding voor een noemenswaardige bloedtoevoer naar mijn hersenen, want ik ben nooit zo geniaal als de momenten dat ik aangeschoten ben.
Wanneer er sprake is van drankmisbruik en ik dus dronken ben, dan komt er helaas niets zinnigs meer uit..dan ben ik moe, vervelend en wil ik eigenlijk gewoon naar bed.

Alleen.
Gelukkig ben ik tegenwoordig zelden echt dronken.
  woensdag 18 juni 2008 @ 00:55:30 #82
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59477541
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik had keihard misbruik van je gemaakt!
met je e-penis kan alles
pi_59477578
meestal zie ik dubbel als ik lam ben
pi_59477581
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:26 schreef G3rtjuh het volgende:
rtsegfdsg dsfgs dgf sgf gfsf ?
  woensdag 18 juni 2008 @ 01:04:39 #85
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59477651
ik vind iedereen, maar dan ook íedereen, vreselijk lief als ik dronken ben. En zeg dat ook
pi_59478520
Dronken ben je pas als je niks meer kan en bijna in een coma ligt (verwijzing naar mensen in Laussanne?)
1x meegemaakt maar nooit meer, ik schaamde me de volgende dag kapot en je voelt je dan ook niet bepaald lekker
pi_59480433
Als ik dronken ben, ben ik een aandachtshoer. Het is dat ik geen bikini aan heb dan anders zou ik een handstand doen op het strand. Geilheid ligt aan de hoeveelheid glazen die ik heb genuttigd. Het eerste stel wel daarna wil ik gewoon slapen en dan wil ik ook dat iedereen zijn of haar kop houdt. Als ze dit niet doen dan word ik boos. Heel boos, echt evil.

Theroin ftw overigens.
Go hard or go home
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:02:28 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59484612
ik was afgelopen zondag nog stomdronken. En ik kan je niet meer vertellen wat ik gedaan heb, want ik heb gaten in mn geheugen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_59499998
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:05 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Godzijdank, ik ben niet de enige die paranoide is als ik drink
Ik word alleen paranoïde van wiet. Van drank word ik vrijwel gedachteloos.
Death solves all problems: no man, no problem.
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:23:00 #90
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59500046
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:21 schreef Rechterbal het volgende:

[..]

Ik word alleen paranoïde van wiet. Van drank word ik vrijwel gedachteloos.
Dat had ik nou juist met paddo's.
Maar verder dan aangeschoten kom ik niet, toch eens proberen om echt straal lazerus te worden.
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:00:24 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59501500
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:02 schreef Qwea het volgende:
ik was afgelopen zondag nog stomdronken. En ik kan je niet meer vertellen wat ik gedaan heb, want ik heb gaten in mn geheugen
god, er bestaan filmpjes van afgelopen zondag waarop ik stomdronken ben !
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:01:53 #92
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59501561
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:23 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat had ik nou juist met paddo's.
Maar verder dan aangeschoten kom ik niet, toch eens proberen om echt straal lazerus te worden.
Geloof me, in het begin is het grappig, maar zodra je echt lazurus bent is het alles behalve funny. Draaierig, totaal scheef lopen, lantarenpalen omhelsen, op bankjes inslaap vallen, in bed gaan liggen en denken dat het bed ronddraait, willen kotsen maar het niet kunnen, niet kunnen slapen, niet wakker kunnen zijn, niet kunnen eten, niet niet kunnen eten, niet kunnen lopen, niet kunnen zitten

en de volgende ochtend, man o man o man
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:01:58 #93
141994 Dickies
Since 1922
pi_59501567
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:00 schreef Qwea het volgende:

god, er bestaan filmpjes van afgelopen zondag waarop ik stomdronken ben !
OmgwtfbbQ!1
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_59501654
Ik word altijd heel openhartig als ik teveel gedronken heb. En altijd heb ik de ochtend er na altijd weer spijt van dat ik weer zoveel verteld heb .
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:07:16 #95
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59501767
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geloof me, in het begin is het grappig, maar zodra je echt lazurus bent is het alles behalve funny. Draaierig, totaal scheef lopen, lantarenpalen omhelsen, op bankjes inslaap vallen, in bed gaan liggen en denken dat het bed ronddraait, willen kotsen maar het niet kunnen, niet kunnen slapen, niet wakker kunnen zijn, niet kunnen eten, niet niet kunnen eten, niet kunnen lopen, niet kunnen zitten

en de volgende ochtend, man o man o man
Ik wil het gewoon eens een keer meemaken, en dan het liefst nog dat iemand het opneemt op zo'n brak mobieltje.
Maar ik ben bang dat ik gewoon niet dronken kán worden.
Overigens klinkt je samenvatting best grappig hoor.
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:08:25 #96
141994 Dickies
Since 1922
pi_59501817
> PUB.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:22:17 #97
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59502359
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:31 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Een vriend van me reed met zijn dronken hasses tegen een winkelpui aan, en brak zijn stuur af. Hij stuurloos (!!) naar huis gefietst, en de volgende dag kon hij nog geen 2 meter op diezelfde fiets zonder stuur rijden

Kennelijk gaat niet alles je minder goed af met een goede partij alcohol in de bott'n
AAH ik lich hier echt op de grond van het janken ik zie het ook helemaal voor me
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_59502375
Ik word overemotioneel, ga m'n vriendin wakkersmsen, en kansloos posten op Fok! enzo

Voor de rest ga ik niet snel mensen bellen of andere rare dingen doen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:35:49 #99
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_59502874
Ik kan me herinneren met de vakantie in Oostenrijk, ik volgde de groep en moest pissen. Ik ging ergens bij de bosjes staan bij een vangrails en ging daar pissen.

De volgende keer dat we daarlangs liepen vroeg ik waar is de vangrails. Die scheen er niet te zijn?
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:36:54 #100
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59502920
Oja als ik teveel heb gezopen ga ik heel vaak met mn hand door mn haar, waarom geen idee
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')