Ooooh, dus paardenrukker en kruizenruiker mag ook, yeaaaaahhhhhh.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:37 schreef mazaru het volgende:
Tuurlijk wel!
Het is toch grappenderwijs allemaal
als je gehijg hoort is het WJquote:Op maandag 2 juni 2008 19:35 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent toch wel de echte Willem Jozef, hè?
Hoe ga ik je stem herkennen?
Niet fietsen!! Je gaat haske dood.
edit: ik neem het terug, spel is voorbijquote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee dan noem je hun gewoon bij naam..................GoldenBonaireBrother en SuperAman
Ben jij de enige echte Dennix die graag een ballonnetje laat knallen!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:41 schreef DGKDennis het volgende:
Mag ik hier ook komen? Of is dit alleen voor Huub?
Je meent hetquote:Op maandag 2 juni 2008 19:41 schreef DGKDennis het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:41 schreef DGKDennis het volgende:
Klikspaan, boterspaan, je mag niet door mijn straatje gaan.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef Disana het volgende:
Nooooooeeeeekje, er zit een Dennis in
Jouw ultieme gouden kooi fragment !
Laat je even bellen
Ik heb Disana al een tijd niet meer zien posten. Is ze buffels aan het kiek'n?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klikspaan, boterspaan, je mag niet door mijn straatje gaan.![]()
Je best COSvriend, wat doe je?
Nix neemt toch maar weinig ruimte inquote:Op maandag 2 juni 2008 19:44 schreef Ziet het volgende:
[..]
kom erin
jij hebt volgens mij niet zo'n heel erge bijnaam
dus dan houden we ons wel netjes
Huh? Nu ben ik de weg kwijt. Zal wel door de warmte komen.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klikspaan, boterspaan, je mag niet door mijn straatje gaan.![]()
Je best COSvriend, wat doe je?
Lekker danquote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef BONG4002 het volgende:
Ter info: Hedenavond rond 20:30 downtime FOK!
Dus straks gaat mogelijk de boel ff down (ws. kort, meestal zijn aangekondigde downtimes veel korter dan ze aanvankelijk worden ingecalculeerd)
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef BONG4002 het volgende:
Dus straks gaat mogelijk de boel ff down (ws. kort, meestal zijn aangekondigde downtimes veel korter dan ze aanvankelijk worden ingecalculeerd)
De buffels zijn downquote:Op maandag 2 juni 2008 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb Disana al een tijd niet meer zien posten. Is ze buffels aan het kiek'n?
Er is geen ruk te zien op de Africams, ze zit wrs te bikken.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:45 schreef noekje het volgende:
Ik heb Disana al een tijd niet meer zien posten. Is ze buffels aan het kiek'n?
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:47 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee he... hebben wij weer.
en wat is kort?
Aldus iteejerquote:Verwachte tijdstuur: tussen 30 minuten en 1 uur
Ze zit volop zwanger thuis. We hadden geen zin in al die vragen, stres is alleen maar slecht voor de baby.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef Ziet het volgende:
hoe is het met Naad, Dennis?
en waarom was ze niet bij de finale?
Wat een timing.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef BONG4002 het volgende:
Weten jullie al wat het gaat worden, een Broek of een Rits?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef DGKDennis het volgende:
Ze zit volop zwanger thuis. We hadden geen zin in al die vragen, stres is alleen maar slecht voor de baby.
Hij moet even opwarmen, ff de juiste snaar rakenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef Ziet het volgende:
*vindt dat Dennis maar weinig in te brengen heeft*
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef DGKDennis het volgende:
[..]
Ze zit volop zwanger thuis. We hadden geen zin in al die vragen, stres is alleen maar slecht voor de baby.
tyquote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef Disana het volgende:
Correctie (attentie beequeen): de buffels zijn weer UP.
We kunnen natuurlijk nog even uitwijken naar Fokjoe totdat Fok weer draaitquote:
Doe je ook straatbbq's?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:53 schreef DGKDennis het volgende:
Ik ga binnenkort weer touren door Nederland en mijn website is ook bijna klaar.
Als je me nog wilt boeken, ga naar www.rocket.nl
Ik F5 en ben mijn Africams kwijt bij Heidi, zie wel NASA en een stream op de GP. Ook leuk, maar toch.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef Disana het volgende:
Correctie (attentie beequeen): de buffels zijn weer UP.
Net teruggezetquote:Op maandag 2 juni 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik F5 en ben mijn Africams kwijt bij Heidi, zie wel NASA en een stream op de GP. Ook leuk, maar toch.
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weten jullie al wat het gaat worden, een Broek of een Rits?
http://www.africam.com/nkhoro_cam1.phpquote:Op maandag 2 juni 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik F5 en ben mijn Africams kwijt bij Heidi, zie wel NASA en een stream op de GP. Ook leuk, maar toch.
Doe eens normaal!quote:
Beequeen wordt al gauw pikstaanderig met dit weer, die sopt nu helemaal wegquote:Op maandag 2 juni 2008 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben het er maar druk mee vanavond. En dat met die hitte.
Hier rommelt het al een beetjequote:Op maandag 2 juni 2008 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben het er maar druk mee vanavond. En dat met die hitte.
Of aan het onderhandelen met dgk_fan over de prijs van Dennis' telefoonnummer !quote:Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Post hier maar verder hoor, ik denk dat Huub aan het fietsen is met Willem-Jozef
Je bent lievvvv, thanks.quote:
Met een vette inslag bij jou in de buurt, overspanning op al je apparaten, stroomuitval, kaarsje aanstekenquote:Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier rommelt het al een beetje![]()
Ik wil donder en bliksem
quote:Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil donder en bliksem
Oh? Ik liever niet, maar er zal wel geen ontkomen aan zijn. Het is hier donker en heel broeierig (neen Ruudje, dat ligt niet aan mij omdat ik weet dat Huubje hier ergens rondhing).quote:Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil donder en bliksem
Ach joh, is dit niet waarop al wij pikstaanderige COSvrouwen hebben gewacht?quote:Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Beequeen wordt al gauw pikstaanderig met dit weer, die sopt nu helemaal weg
met de gedachte aan Huub straks
Nu ben ik jouw getuige, pfff, niets aan dit, laat er maar gauw een flinke onweersbui komen, hebben we dat weer gehad.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Ik liever niet, maar er zal wel geen ontkomen aan zijn. Het is hier donker en heel broeierig (neen Ruudje, dat ligt niet aan mij omdat ik weet dat Huubje hier ergens rondhing).
Paniekzaaierquote:Op maandag 2 juni 2008 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met een vette inslag bij jou in de buurt, overspanning op al je apparaten, stroomuitval, kaarsje aansteken![]()
Zal die toch eerst hier moeten registrerenquote:Op maandag 2 juni 2008 20:03 schreef Ziet het volgende:
heeft dennis nog een leuk nieuwtje?
Met Jaap? Goh, ik zou verwachten dat je iets met Brian en Amanda zou gaan doen juist, of is het meer zo dat Nadia en Amanda vriendinnen zijn?quote:Op maandag 2 juni 2008 20:06 schreef DGKDennis het volgende:
Ik ga hopelijk binnenkort met jaap wat leuks doen, we zijn toch vrienden geworden onlangs wat er allemaal gebeurt is.
Nou ja zegquote:Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef PeterNB het volgende:
Beequeen wordt al gauw pikstaanderig met dit weer, die sopt nu helemaal weg
met de gedachte aan Huub straks
quote:Op maandag 2 juni 2008 20:06 schreef DGKDennis het volgende:
Ik ga hopelijk binnenkort met jaap wat leuks doen, we zijn toch vrienden geworden onlangs wat er allemaal gebeurt is.
Zijn nieuwe single komt binnenkort uit.......'alleenstaande vaders'quote:Op maandag 2 juni 2008 20:03 schreef Ziet het volgende:
heeft dennis nog een leuk nieuwtje?
Eerst krijgen de astronauten zenders om !!quote:Op maandag 2 juni 2008 20:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als het bezoek binnen is in ISS krijgen we dan een feestje met een DJ en een hoop drank.?
Ja hee, wie begon er over pikstaanderig... dat was beequeen! Ik distantieer mij van zulke taal, bah.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik wat moeten jullie ventjes toch een geweldig leven hebben
Oh jee, gaat het wel goed met je of is de bliksem in je bolletje geslagen?quote:
scheer je weg faker ! I'm the only DennisBax in the forum !quote:Op maandag 2 juni 2008 20:06 schreef DGKDennis het volgende:
En ik ben de kapotte cameraquote:Op maandag 2 juni 2008 20:13 schreef DennisBax het volgende:
[..]
scheer je weg faker ! I'm the only DennisBax in the forum !
quote:Op maandag 2 juni 2008 20:13 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Hier is het ook niet koud te krijgen... (Ja met de airco van de slaapkamer, maarquote:Op maandag 2 juni 2008 20:12 schreef Disana het volgende:
Disana gaat op zoek naar ijskoude frisdrank, het is hier bijna niet te harden (van de warmte!).
Verwaand wijf.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:12 schreef Disana het volgende:
Ja hee, wie begon er over pikstaanderig... dat was beequeen! Ik distantieer mij van zulke taal, bah.
Disana gaat op zoek naar ijskoude frisdrank, het is hier bijna niet te harden (van de warmte!).
Noekje en ik hebben al lang geleden met elkaar gebeld. He Noekje ?quote:
Als we gaan schelden ga ik weer caps van je lievelingskoppel posten hoor...quote:Op maandag 2 juni 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verwaand wijf.![]()
Pak dan die handdoek uit het vriesvak.....tsjongejonge.
quote:Op maandag 2 juni 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, gaat het wel goed met je of is de bliksem in je bolletje geslagen?
Je bent al gecheckt door Schatje en een kloon.......quote:Op maandag 2 juni 2008 20:13 schreef DennisBax het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 december 2007 22:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb de IP check gezien en weet nu zeker dat je een kloon bent.
Noekje is ook even fietsen, samen met Willem-Jozef en Huubquote:Op maandag 2 juni 2008 20:16 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Noekje en ik hebben al lang geleden met elkaar gebeld. He Noekje ?
Zij weet dat ik de enige DennisBax op dit forum ben !
Ja, ik moet er soms nog om lachen.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:16 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Noekje en ik hebben al lang geleden met elkaar gebeld. He Noekje ?
Zij weet dat ik de enige DennisBax op dit forum ben !
Vooralsnog weet ik alleen zeker dat die andere een kloon is, dat was namelijk al eens gecheckt.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:14 schreef DGKDennis het volgende:
MAAR DENNIS, IK BEN JE GROOTSTE FAN, IK WILDE ZO BIJ JE KOMEN.
dat is wat je wilt horen he? Mooi niet, IK BEN DE ECHTE.
Je zat gewoon in het complotquote:Op maandag 2 juni 2008 20:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ik moet er soms nog om lachen.
Ik durfde dat toen hier niet te posten omdat ik bang was dat ze me niet serieus meer zouden nemen maar who cares...het is toch al afgelopen!
Als je het maar laat......ik heb via via contact metquote:Op maandag 2 juni 2008 20:17 schreef Disana het volgende:
Als we gaan schelden ga ik weer caps van je lievelingskoppel posten hoor...
Kan jij Sergeo niet regelen voor een triootje ? Regel ik de drank............jij sergeo en condooms deal ?quote:
Ik wíst het! Al die tijd al vond ik dat jij het er veel te vaak over had, al die criminele connecties. Je wist alles!quote:Op maandag 2 juni 2008 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je het maar laat......ik heb hele via via contact met
[ afbeelding ]
Voor je het weet zit er een bom onder je auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |