quote:Op maandag 2 juni 2008 20:13 schreef DennisBax het volgende:
[..]
scheer je weg faker ! I'm the only DennisBax in the forum !
Hier is het ook niet koud te krijgen... (Ja met de airco van de slaapkamer, maarquote:Op maandag 2 juni 2008 20:12 schreef Disana het volgende:
Disana gaat op zoek naar ijskoude frisdrank, het is hier bijna niet te harden (van de warmte!).
Verwaand wijf.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:12 schreef Disana het volgende:
Ja hee, wie begon er over pikstaanderig... dat was beequeen! Ik distantieer mij van zulke taal, bah.
Disana gaat op zoek naar ijskoude frisdrank, het is hier bijna niet te harden (van de warmte!).
Noekje en ik hebben al lang geleden met elkaar gebeld. He Noekje ?quote:
Als we gaan schelden ga ik weer caps van je lievelingskoppel posten hoor...quote:Op maandag 2 juni 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verwaand wijf.![]()
Pak dan die handdoek uit het vriesvak.....tsjongejonge.
quote:Op maandag 2 juni 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, gaat het wel goed met je of is de bliksem in je bolletje geslagen?
Je bent al gecheckt door Schatje en een kloon.......quote:Op maandag 2 juni 2008 20:13 schreef DennisBax het volgende:
[..]
scheer je weg faker ! I'm the only DennisBax in the forum !
quote:Op zondag 2 december 2007 22:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb de IP check gezien en weet nu zeker dat je een kloon bent.
Noekje is ook even fietsen, samen met Willem-Jozef en Huubquote:Op maandag 2 juni 2008 20:16 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Noekje en ik hebben al lang geleden met elkaar gebeld. He Noekje ?
Zij weet dat ik de enige DennisBax op dit forum ben !
Ja, ik moet er soms nog om lachen.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:16 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Noekje en ik hebben al lang geleden met elkaar gebeld. He Noekje ?
Zij weet dat ik de enige DennisBax op dit forum ben !
Vooralsnog weet ik alleen zeker dat die andere een kloon is, dat was namelijk al eens gecheckt.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:14 schreef DGKDennis het volgende:
MAAR DENNIS, IK BEN JE GROOTSTE FAN, IK WILDE ZO BIJ JE KOMEN.
dat is wat je wilt horen he? Mooi niet, IK BEN DE ECHTE.
Je zat gewoon in het complotquote:Op maandag 2 juni 2008 20:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ik moet er soms nog om lachen.
Ik durfde dat toen hier niet te posten omdat ik bang was dat ze me niet serieus meer zouden nemen maar who cares...het is toch al afgelopen!
Als je het maar laat......ik heb via via contact metquote:Op maandag 2 juni 2008 20:17 schreef Disana het volgende:
Als we gaan schelden ga ik weer caps van je lievelingskoppel posten hoor...
Kan jij Sergeo niet regelen voor een triootje ? Regel ik de drank............jij sergeo en condooms deal ?quote:
Ik wíst het! Al die tijd al vond ik dat jij het er veel te vaak over had, al die criminele connecties. Je wist alles!quote:Op maandag 2 juni 2008 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je het maar laat......ik heb hele via via contact met
[ afbeelding ]
Voor je het weet zit er een bom onder je auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |