Dankjewel, dacht ik al, er was niet genoeg tijd voor hem om een account aan te maken, daar had hij vast wat langer over gedaan, twijfelkont zijnde en zo.quote:Op zondag 2 december 2007 19:28 schreef schatje het volgende:
Kloon is wat ik te horen heb gekregen.
Ok uit betrouwbare bron vermoed ik ?quote:Op zondag 2 december 2007 19:28 schreef schatje het volgende:
Nu je het zegt , zal ie eerst 6 maand meelurken en dan besluiten om een account aan te maken , nadat het programma inmiddels dan al afgelopen is, of zeg misschien op de laatste dag op zn vroegst ! zeker weten !!quote:Op zondag 2 december 2007 19:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dankjewel, dacht ik al, er was niet genoeg tijd voor hem om een account aan te maken, daar had hij vast wat langer over gedaan, twijfelkont zijnde en zo.![]()
Feest!Nadia ook al aan het koffers pakken.
Het wat jammer nou!quote:Op zondag 2 december 2007 19:28 schreef schatje het volgende:
Een half uur voor de stekker er uit gaat, dan gaat hij knallen als hij zijn trend voortzet.quote:Op zondag 2 december 2007 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je het zegt , zal ie eerst 6 maand meelurken en dan besluiten om een account aan te maken , nadat het programma inmiddels dan al afgelopen is, of zeg misschien op de laatste dag op zn vroegst ! zeker weten !!
Ook geen idee.. Doet me herinneren aan gistermiddag in de Appie H.quote:Op zondag 2 december 2007 20:10 schreef Guuskeee het volgende:
dennix was toch die gast die de kooi in kwam met zon grote bek dat ie huub er ff uit zou kicken en zo, whahaha. wat een ubersukkel zeg, mister potatohead. kep nog een capje van m, kweet niet meer of ie gesjopt is of niet...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 december 2007 20:10 schreef Guuskeee het volgende:
dennix was toch die gast die de kooi in kwam met zon grote bek dat ie huub er ff uit zou kicken en zo, whahaha. wat een ubersukkel zeg, mister potatohead. kep nog een capje van m, kweet niet meer of ie gesjopt is of niet...
[ afbeelding ]
Dan zou ik maar eens beter bronnen aanborenquote:Op zondag 2 december 2007 19:28 schreef schatje het volgende:
Dealquote:Op zondag 2 december 2007 20:56 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens beter bronnen aanboren
Ik ben de echte Dennis en als jullie me niet geloven zal ik morgen
een foto van mezelf maken met de krant van maandag deal ??
OK! Laat maar zien dan morgen .quote:Op zondag 2 december 2007 20:56 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Een beetje photoshoppen met een krant kan elke kloon.quote:Op zondag 2 december 2007 20:56 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Altijd maar weer morgen, volgende week, na de ontslagronde. Waarom niet nu jongenquote:Op zondag 2 december 2007 20:56 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Ja morgen, 100%!quote:Op zondag 2 december 2007 20:56 schreef DennisBax het volgende:
[..]
alsof dat iets is om trots op te zijnquote:Op zondag 2 december 2007 20:56 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Nee dank je, ik kan je plofkop niet meer zien. Zorg nu maar dat je aan de poort staat om Naad (en Brooke) op te halen, doe je iig nog iets of wacht je tot morgen?quote:
oops wat is ie weer stil !! Hij zal er wel weer over moeten nadenken , morgen mogelijk dat ie antwoord heeftquote:Op zondag 2 december 2007 21:11 schreef RSie het volgende:
als jij de echte dennis bent,.. wat is de achternaam van Marc? (1 van je vrienden)
spring voor de trein, lekker knallen! als dat dan morgen in de krant staat geloof ik het, 100%, sowieso.quote:Op zondag 2 december 2007 20:56 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Aha, jij bent er ook, mooi.quote:Op zondag 2 december 2007 21:11 schreef RSie het volgende:
als jij de echte dennis bent,.. wat is de achternaam van Marc? (1 van je vrienden)
tsja,. druk druk druk de laatste tijd.quote:
Als een foto geshopt is kun je dat altijd makkelijk zien als je de kenmerken ken.quote:Op zondag 2 december 2007 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje photoshoppen met een krant kan elke kloon.![]()
Jij bent Dennis echt niet, je hebt nog niet één keer, jonguh, knalluh of 100% hier gepost.
een goeie shop gedownsized naar een voor internet aanvaardbare afbeeldingsgrootte valt echt niet van echt te onderscheidden.quote:Op zondag 2 december 2007 22:17 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Als een foto geshopt is kun je dat altijd makkelijk zien als je de kenmerken ken.
Moet je rond deze tijd niet een keer onderweg zijn naar Eemnes om jou bouwvakster op te halen ?!quote:Op zondag 2 december 2007 20:56 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet gezien hoe triest zijn performance was in De Gouden Kooi.quote:Op zondag 2 december 2007 22:31 schreef Tommeke het volgende:
Trieste mensen die hier berichtjes aan Dennis posten
quote:
Als ik het kijk moest ik altijd erg om hem lachen, erg zielig menneken!quote:Op zondag 2 december 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet gezien hoe triest zijn performance was in De Gouden Kooi.
Ik heb de IP check gezien en weet nu zeker dat je een kloon bent.quote:Op zondag 2 december 2007 20:56 schreef DennisBax het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 december 2007 22:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb de IP check gezien en weet nu zeker dat je een kloon bent.
Ik wil nog steeds weten of Nadia nou zwanger is of niet...quote:dennis is net thuis laat hem toch lekker genieten met nadia van het vaderschap!!!!want dat is het ze was wel zwanger en dit met die camera was dnk ik een spel tussen hun beiden!goed gedaan!!!!!
Ik niet, dat zal me jeuken.quote:Op zondag 2 december 2007 23:18 schreef Zweefvliegje het volgende:
Op Dennis' hyves:
[..]
Ik wil nog steeds weten of Nadia nou zwanger is of niet...
Hier is het bewijs dat ik het ECHT ZELF ben !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 december 2007 22:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb de IP check gezien en weet nu zeker dat je een kloon bent.
quote:Op maandag 3 december 2007 16:49 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Hier is het bewijs dat ik het ECHT ZELF ben !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
LOLquote:Op maandag 3 december 2007 16:49 schreef DennisBax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |