Wat een timing.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef BONG4002 het volgende:
Ter info: Hedenavond rond 20:30 downtime FOK!
Dus straks gaat mogelijk de boel ff down (ws. kort, meestal zijn aangekondigde downtimes veel korter dan ze aanvankelijk worden ingecalculeerd)
Weten jullie al wat het gaat worden, een Broek of een Rits?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef DGKDennis het volgende:
Ze zit volop zwanger thuis. We hadden geen zin in al die vragen, stres is alleen maar slecht voor de baby.
Hij moet even opwarmen, ff de juiste snaar rakenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef Ziet het volgende:
*vindt dat Dennis maar weinig in te brengen heeft*
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef DGKDennis het volgende:
[..]
Ze zit volop zwanger thuis. We hadden geen zin in al die vragen, stres is alleen maar slecht voor de baby.
tyquote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef Disana het volgende:
Correctie (attentie beequeen): de buffels zijn weer UP.
We kunnen natuurlijk nog even uitwijken naar Fokjoe totdat Fok weer draaitquote:
Doe je ook straatbbq's?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:53 schreef DGKDennis het volgende:
Ik ga binnenkort weer touren door Nederland en mijn website is ook bijna klaar.
Als je me nog wilt boeken, ga naar www.rocket.nl
Ik F5 en ben mijn Africams kwijt bij Heidi, zie wel NASA en een stream op de GP. Ook leuk, maar toch.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef Disana het volgende:
Correctie (attentie beequeen): de buffels zijn weer UP.
Net teruggezetquote:Op maandag 2 juni 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik F5 en ben mijn Africams kwijt bij Heidi, zie wel NASA en een stream op de GP. Ook leuk, maar toch.
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weten jullie al wat het gaat worden, een Broek of een Rits?
http://www.africam.com/nkhoro_cam1.phpquote:Op maandag 2 juni 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik F5 en ben mijn Africams kwijt bij Heidi, zie wel NASA en een stream op de GP. Ook leuk, maar toch.
Doe eens normaal!quote:
Beequeen wordt al gauw pikstaanderig met dit weer, die sopt nu helemaal wegquote:Op maandag 2 juni 2008 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben het er maar druk mee vanavond. En dat met die hitte.
Hier rommelt het al een beetjequote:Op maandag 2 juni 2008 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben het er maar druk mee vanavond. En dat met die hitte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |