Ooooh, dus paardenrukker en kruizenruiker mag ook, yeaaaaahhhhhh.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:37 schreef mazaru het volgende:
Tuurlijk wel!
Het is toch grappenderwijs allemaal
als je gehijg hoort is het WJquote:Op maandag 2 juni 2008 19:35 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent toch wel de echte Willem Jozef, hè?
Hoe ga ik je stem herkennen?
Niet fietsen!! Je gaat haske dood.
edit: ik neem het terug, spel is voorbijquote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee dan noem je hun gewoon bij naam..................GoldenBonaireBrother en SuperAman
Ben jij de enige echte Dennix die graag een ballonnetje laat knallen!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:41 schreef DGKDennis het volgende:
Mag ik hier ook komen? Of is dit alleen voor Huub?
Je meent hetquote:Op maandag 2 juni 2008 19:41 schreef DGKDennis het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:41 schreef DGKDennis het volgende:
Klikspaan, boterspaan, je mag niet door mijn straatje gaan.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef Disana het volgende:
Nooooooeeeeekje, er zit een Dennis in
Jouw ultieme gouden kooi fragment !
Laat je even bellen
Ik heb Disana al een tijd niet meer zien posten. Is ze buffels aan het kiek'n?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klikspaan, boterspaan, je mag niet door mijn straatje gaan.![]()
Je best COSvriend, wat doe je?
Nix neemt toch maar weinig ruimte inquote:Op maandag 2 juni 2008 19:44 schreef Ziet het volgende:
[..]
kom erin
jij hebt volgens mij niet zo'n heel erge bijnaam
dus dan houden we ons wel netjes
Huh? Nu ben ik de weg kwijt. Zal wel door de warmte komen.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klikspaan, boterspaan, je mag niet door mijn straatje gaan.![]()
Je best COSvriend, wat doe je?
Lekker danquote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef BONG4002 het volgende:
Ter info: Hedenavond rond 20:30 downtime FOK!
Dus straks gaat mogelijk de boel ff down (ws. kort, meestal zijn aangekondigde downtimes veel korter dan ze aanvankelijk worden ingecalculeerd)
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef BONG4002 het volgende:
Ter info: Hedenavond rond 20:30 downtime FOK!
Dus straks gaat mogelijk de boel ff down (ws. kort, meestal zijn aangekondigde downtimes veel korter dan ze aanvankelijk worden ingecalculeerd)
De buffels zijn downquote:Op maandag 2 juni 2008 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb Disana al een tijd niet meer zien posten. Is ze buffels aan het kiek'n?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |