quote:Op zondag 1 juni 2008 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
meh. zwaar incompetent en hypocriet is ie. geen wonder dat jij hem zo op handen draagt.
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:12 schreef GewoneMan het volgende:
@SCH laat het misschien maar weg![]()
ik wil hem vooral bedanken voor de uitstekende beslissing om ermee te stoppen![]()
daar moet op gedronken worden![]()
* GewoneMan pakt een biertje
proostquote:
mwoah ben ik het niet mee eens... taloze malen is zijn onkunde en slotjes geilheid aan de kaak gesteld, keer op keer vroegen de gebruikers in behoorlijke aantallen om verbetering. die is nooit gekomen. niet fair om nu de boodschappers de schuld in de schoenen te schuiven. je lijkt SCH welquote:Op zondag 1 juni 2008 23:07 schreef Drugshond het volgende:
Zonde, heeft nooit echt een goede kans van de users gekregen. Heeft wel een aantal zaken direct op de kaart gebracht.
[ afbeelding ]
Mag ik, als gebruiker, zeggen dat gronk het gewoon prima gedaan heeft?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
mwoah ben ik het niet mee eens... taloze malen is zijn onkunde en slotjes geilheid aan de kaak gesteld, keer op keer vroegen de gebruikers in behoorlijke aantallen om verbetering. die is nooit gekomen. niet fair om nu de boodschappers de schuld in de schoenen te schuiven. je lijkt SCH wel
natuurlijk mag je dat zeggen. ik ben het er alleen niet mee eensquote:Op zondag 1 juni 2008 23:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mag ik, als gebruiker, zeggen dat gronk het gewoon prima gedaan heeft?
dat is idd niet onmogelijk, echter vind ik dat wel een slecht excuus daar zijn onkunde meerdere malen door meerdere users is aangekaart en dan druk ik me nog zachtjes uitquote:Op zondag 1 juni 2008 23:25 schreef Aoristus het volgende:
vna mij had ie het best wat langer mogen proberen. Gronk is geen slecht persoon, maar ik had sterk de indruk dat hij in het diepe werd gegooid.
"Catching up some buckshot" is nou niet echt een correcte Engelse uitdrukking...quote:Op zondag 1 juni 2008 23:07 schreef Drugshond het volgende:
Zonde, heeft nooit echt een goede kans van de users gekregen. Heeft wel een aantal zaken direct op de kaart gebracht.
[ afbeelding ]
Joh hou alsjeblieft op met dat natrappen. 't Zegt wel wat over je.quote:
Dan ken je de manipulatieve wijze van Drugshond nog niet. Ik heb wel een beetje een idee hoe het achter de schermen gaat..quote:Op zondag 1 juni 2008 23:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat is idd niet onmogelijk, echter vind ik dat wel een slecht excuus daar zijn onkunde meerdere malen door meerdere users is aangekaart en dan druk ik me nog zachtjes uit
Als je er buitengewoon veel genoegen in schept andere users te beledigen en te schofferen, dan moet je geen moderator worden. Of laat ik het anders zeggen: dan moet 'men' je geen moderator laten worden.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:25 schreef Aoristus het volgende:
vna mij had ie het best wat langer mogen proberen. Gronk is geen slecht persoon, maar ik had sterk de indruk dat hij in het diepe werd gegooid.
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dit was nog een bedank topic hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 00:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik nomineer Yildiz
dan wordt nws helemaal te klein. liever gewoon deze bezetting. volgens mij gaat het namelijk prima nu.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik nomineer Yildiz
Wat Freudiaans.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:57 schreef Super7fighter het volgende:
Op Drugshond na, de beste moderator van NSW.
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:19 schreef RonaldRegen het volgende:
Ik nomineer zoalshetis.
zeg dan een keer ja man!quote:Op maandag 2 juni 2008 00:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik heb denk ik al te vaak "nee" gezegd.
Inderdaad, alleen NWS is dus wel keihard naar de klote gegaan door deze users. Misschien moeten ze die gasten die denken dat ze het allemaal beter kunnen maar laten modden. Vaak zijn het namelijk rechts-extremistische huilies die zich beperkt voelen in hun vrijheid van meningsuiting, omdat ze niet mogen zeggen dat alle moslims en negers dood moeten.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:34 schreef Xith het volgende:
Wel leuk om te zien dat nu hij weer zwart is ipv blauw dat de trolletjes uit hun schulp komen om nog even wat na te schoppen/stoer doen
Ik heb er idd ook geen last van gehad maar blijkbaar was hij niet erg populairquote:Op zondag 1 juni 2008 23:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je ziet ze niet posten, nadat ze Gronk het leven zuur hebben gemaakt.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:27 schreef paddy het volgende:
@ Tacfarinas Ik zie anders de users ...die volgens jou alle moslims en negers dood willen hier niet posten. Is ook geen mening meer dan, maar racisme en zal worden gemod.
Laten we het topic houden als afscheidstopic en niet geruiken voor de onderbuikgevoelens naar de medeusers toe.
De spijker op zijn kopquote:Op zondag 1 juni 2008 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
meh. zwaar incompetent en hypocriet is ie. geen wonder dat jij hem zo op handen draagt.
Blijkbaar, het is mij eerlijk gezegd ook niet opgevallen, geloof ook niet dat ik er slaap door zal verliezen, mensen komen en mensen gaan....blahblahblahquote:
gronk maakte zich vooral zelf het leven zuur. Met z'n constante gevuilbek en persoonlijke aanvallen.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:44 schreef Tacfarinas het volgende:
[..]
Je ziet ze niet posten, nadat ze Gronk het leven zuur hebben gemaakt.
Bedankt voor de herinnering.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:11 schreef SCH het volgende:
Dit is een bedanktopic!!!!
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:34 schreef Xith het volgende:
Wel leuk om te zien dat nu hij weer zwart is ipv blauw dat de trolletjes uit hun schulp komen om nog even wat na te schoppen/stoer doen
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:10 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
gronk maakte zich vooral zelf het leven zuur. Met z'n constante gevuilbek en persoonlijke aanvallen.
Als normale user is dat oké, dan vuilbek je als andere user lekker terug. Maar als zo'n persoon tot moderator wordt gebombardeerd, wordt het onbehaaglijk.
quote:
Heel flauw om nu met een kloon te gaan posten, gronk.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:52 schreef Karina het volgende:
Ik keek net op de "Sports" pagina en zag dat ik was ingelogd als Gronk, grapje zeker? Na een refresh was het weer weg trouwens.
Dan bedank ik Gronk bij deze dat hij weg isquote:
kan je zeggen wat je wil maar heeft hij toch 2 goeie beslissingen gemaakt in zijn fok carrierequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:59 schreef RonaldRegen het volgende:
Meteen nooit meer teruggezien, die droeftoeter.
De eerste die weet ik?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:36 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kan je zeggen wat je wil maar heeft hij toch 2 goeie beslissingen gemaakt in zijn fok carriere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat is zijn tweede dan?Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De eerste die weet ik?dat ie zich niet meer laat zien. duh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat is zijn tweede dan?hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
klein beetje??quote:Op maandag 2 juni 2008 22:21 schreef Meki het volgende:
Ik heb liever Gronk dan de chagarijnige Sp3c die klein beetje de weg kwijt is
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:58 schreef Floripas het volgende:
Wat goedkoop, GewoneMan, zhi en Martijn.
Echt goedkoop.
quote:Op maandag 9 juni 2008 00:47 schreef gronk het volgende:
D'r lopen zo af en toe wel eens modjes rond die de bezem door hun subforum halen. Maar je krijgt dan al snel een horde zanikende, zeikende users in je FB-topic, en in FB zelf, en als die kinders maar lang genoeg doorzeuren dan is het al snel van 'oeh, d'r zijn users klagen, dus ze zullen wel gelijk hebben'.
Yeah, the rot runs pretty deep.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:40 schreef popolon het volgende:
'k Snap alleen niet dat de mods dit infantiele geleuter nog zo lang door laten gaan.
ik ook niet want hier ga ik niet in snijden als POL modquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:40 schreef popolon het volgende:
Lekker natrappen weer, wat voor een droeve haas moet je dan wel zijn?
'k Snap alleen niet dat de mods dit infantiele geleuter nog zo lang door laten gaan.
kom kom hij wist mij ook te vinden toen hij nog mod was dus van natrappen is geen sprake en goedkoop ach ik vind het nogal meevallen. boontje komt om zijn loontje komt eerder.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:58 schreef Floripas het volgende:
Wat goedkoop, GewoneMan, zhi en Martijn.
Echt goedkoop.
laten we het er maar op houden dat dit vooral veel over jou en die paar anderen zegt, veel meer dan over gronk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kom kom hij wist mij ook te vinden toen hij nog mod was dus van natrappen is geen sprake en goedkoop ach ik vind het nogal meevallen. boontje komt om zijn loontje komt eerder.
word jij nooit moe van jezelf? ik vind het knapquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:22 schreef SCH het volgende:
[..]
laten we het er maar op houden dat dit vooral veel over jou en die paar anderen zegt, veel meer dan over gronk.
ga jij nou maar borsjt maken voor bij de halve finale, ik heb het niet over jou lieve schat.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:30 schreef zoalshetis het volgende:
geez sch get a fucking life. oh ja, waar trap ik precies na? doe es quoten almachtige poepdozen.
mmm best een goed idee. alhoewel ik net ook verse gnocci heb liggen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:33 schreef SCH het volgende:
[..]
ga jij nou maar borsjt maken voor bij de halve finale, ik heb het niet over jou lieve schat.
ik ga voor de verse pastaquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mmm best een goed idee. alhoewel ik net ook verse gnocci heb liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |