Ohja, dus mogen we eigen rechter spelen en spullen kapotmaken van anderen.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij net wakker, want die vrouw was in overtreding.
Ze kan niet veel anders zeggen.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee. Ik lees op Teletekst dat ze niet door de organisatie is geinformeerd.
"los daarvan" wordt het hypewoord van 2008, maar dat ter zijdequote:Maar los daarvan mag Maassen niet voor eigen rechter spelen en haar camera vernielen. Dan deelt ie de boete en schadevergoeding maar met de organisatie.
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:53 schreef IQM het volgende:
Ontopic:
Miscommunicatie.
Theo geeft aan organisatie door: "Geen foto's!"
Organisatie vergeet dit door te geven aan betreffende fotografe.
Publiek.
Massaal lopen schreeuwen dat het ding kapot moet.
Als Theo dan de daad bij het woord voegt, is het opeens niet goed.
Ik vind niet echt dat Theo blaam treft. Hij ging er -logischerwijs- vanuit dat zijn verzoek ('Geen foto's!") ingewilligd was en dat dus iedere fotograaf daarvan op de hoogte was. Als dan zo'n 24-jarig Sp!ts-fotograafje dan lekker in je gezicht staat te flitsen, kan ik het maar al te goed begrijpen dat je dan bent afgeleid en pissig wordt op de afleider.
Hij heeft haar ook eerst nog netjes naar voren gevraagd. Zij wilde dat niet. Tsja, waarom zou je die confrontatie uit de weg gaan? Jij verstoort zijn optreden, dan mag je je ook wel even verantwoorden.
En wat Theo doet, vind ik niet zo raar als entertainer/cabaretier/kunstmaker. Hij doet zijn ding. Dat had je kunnen weten.
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze kan niet veel anders zeggen.![]()
[..]
"los daarvan" wordt het hypwoord van 2008, maar dat ter zijde![]()
Die vrouw moet geen inbreuk maken op Theo zijn privacy, in principe is dat schenden van de mensenrechten, dus de rechter moet begrip hebben voor Theo zijn emoties.
Het is gewoon afschuwelijk hoevaak "los daarvan" gebruikt wordt. Let er maar eens op.quote:
Hoe je het wendt of keert; die juffrouw heeft gewoon de mensenrechten geschonden.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Zij zegt dat niet, de organisatie zegt dat.
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert; die juffrouw heeft gewoon de mensenrechten geschonden.
Ik doe het ook heel vaak.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is gewoon afschuwelijk hoevaak "los daarvan" gebruikt wordt. Let er maar eens op.
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert; die juffrouw heeft gewoon de mensenrechten geschonden.
De gemiddelde fotojournalisten horen thuis in de vorige eeuw, die hebben in dit digitale tijdperk geen bestaansrecht meer.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:59 schreef SCH het volgende:
Bovendien is het de zoveelste artiest die fotojournalisten weert. Dat begint ook echt een groot probleem te worden.
Maar verniel je dan ook iets van iemand anders? Dat doe je toch niet zonder het te weten???quote:Op zondag 1 juni 2008 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
ok theo zat, zonder het te weten, fout. hij is vast mans genoeg om zijn excusses te maken en schadevergoeding te betalen.
iedereen wordt wel eens nijdig. big deal.
excuses hoeft hij sowieso niet te maken.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
ok theo zat, zonder het te weten, fout. hij is vast mans genoeg om zijn excusses te maken en schadevergoeding te betalen.
iedereen wordt wel eens nijdig. big deal.
Als het even kan...quote:Op zondag 1 juni 2008 12:57 schreef SCH het volgende:
[..]Ja joh, de volgende keer roept het publiek: "Verkracht haar, verkracht haar". En dan moet ie dat natuurlijk ook doen en treft hem geen blaam
ik bedoel dat hij niet wist dat ze niet van de organisatie had gehoord dat ze geen foto's mocht maken. dat vernielen dicht ik toe aan nijdigheid dat ze dan toch foto's maakte.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar verniel je dan ook iets van iemand anders? Dat doe je toch niet zonder het te weten???
Nee, gewoon dokken.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
excuses hoeft hij sowieso niet te maken.
Dat is ook allemaal prima. Hoe hij die voorstelling inkleedt, moet hij weten.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Als het even kan...
Waarom kwam ze gewoon niet naar voren? Ze merkte op dát moment, toen Theo beval het grote licht aan te doen, dat ze overduidelijk zijn voorstelling verneukt had. Praat met hem, bied je excuses aan van een afstandje, of loop even naar voren/op het podium. Maar dat doet ze niet. Maar ondertussen moet Theo wél wat doen. Het publiek is voor hém gekomen, heeft geld neergelegd voor hém. En hoe gaat een theatermaker/cabaretier/entertainer verder? Wel, op de manier die hij heeft gekozen.Hij betrekt het publiek erin, laat ze een keuze maken en zorgt voor wat opschudding. Dat had je kunnen verwachten bij hem.
Was er een tijdje terug ook niet zoiets, met iemand die een cabaretier (of tv-maker ofzo) aanklaagde, waarna de rechter zei: "Ja, dat had je kunnen verwachten met de reputatie van meneer X"?
Dat betwijfel ik. Die vrouw maakte zich namelijk schuldig aan het plegen van ongewenste intimiteiten. In principe was dit gewoon zelf verdediging van Theo.quote:
Ik ben nog steeds benieuwd hoe die camera er precies uitzag. Ik denk niet dat Theo dacht dat hij een camera (een prijs zelfs, toch?) van 15.000 euro aan het mollen was.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is ook allemaal prima. Hoe hij die voorstelling inkleedt, moet hij weten.
Hij ging alleen te ver toen hij de apparatuur vernielde.
Dat had ik in ieder geval wel gedaan als cabaretier.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd hoe die camera er precies uitzag. Ik denk niet dat Theo dacht dat hij een camera (een prijs zelfs, toch?) van 15.000 euro aan het mollen was.Waarschijnlijk dacht hij: "Ik gooi dat ding van een paar honderd euro kapot, het geheugenkaartje overleeft het en na de show praten we het uit."
Dan heeft ie zich vergist. Kan gebeuren. Gewoon 15.000 euro neertellen.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd hoe die camera er precies uitzag. Ik denk niet dat Theo dacht dat hij een camera (een prijs zelfs, toch?) van 15.000 euro aan het mollen was.Waarschijnlijk dacht hij: "Ik gooi dat ding van een paar honderd euro kapot, het geheugenkaartje overleeft het en na de show praten we het uit."
Ja joh, dat zal de rechter vast ook zeggenquote:Op zondag 1 juni 2008 13:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Die vrouw maakte zich namelijk schuldig aan het plegen van ongewenste intimiteiten. In principe was dit gewoon zelf verdediging van Theo.
Een professioneel fotograaf weet dat je niet standaard mag gaan schieten met je camera.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee. Ik lees op Teletekst dat ze niet door de organisatie is geinformeerd.
Nee, het is haar eigen schuld. Had ze haar polaroid maar mee moeten nemen.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:10 schreef IQM het volgende:
Ik snap ook niet waarom je met je prijscamera foto's gaat schieten én voor de Sp!ts én voor een simpel fotootje van Theo bij een artikel over dat comedyfestival.
Ik sluit dat zeker niet uit, want de rechter moet ook met zijn tijd meegaan.quote:
Zolang er geen foto wordt gepubliceerd kan daar geen sprake van zijn. Zeker een persoon in een publieke functie heeft, ondanks de beslotenheid van de zaal waarin opgetreden wordt, nog iets meer te slikken. Dat hij haar voor verstoring de zaal uit laat zetten, prima, zoals je iemand die schreeuwt of gaat lopen streaken tijdens je voorstellen ook laat verwijderen, maar dat hij tot vernieling overgaat van ’s andersmans eigendom is natuurlijk buiten elke proportie.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:05 schreef JohnDope het volgende:
Dat betwijfel ik. Die vrouw maakte zich namelijk schuldig aan het plegen van ongewenste intimiteiten. In principe was dit gewoon zelf verdediging van Theo.
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:11 schreef Napalm het volgende:
[..]
Een professioneel fotograaf weet dat je niet standaard mag gaan fotograveren.
Hoe zit het met het portret en auteursrecht van Maassen?
Krijgt zij nu daar ook boetes voor?
Enfin, je blaat maar wat SCH.
Wat een eikel die Theo.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:12 schreef Impala-neuker het volgende:
Het voorval staat nu op youtube!![]()
Zo te zien was het dus een leica M8 met Noctilux lens (50mm F1).
Ik zeg niet dat het haar eigen schuld is, maar ik vraag het me gewoon af.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het is haar eigen schuld. Had ze haar polaroid maar mee moeten nemen.
Organisatie zat fout, Theo zat fout. Fotojournaliste valt niks te verwijten. Theo krijgt een boete, organisatie betaalt nieuwe camera en iedereen gaat weer over tot de orde van de dag.
Er zijn berichten die stellen dat zij voor dit festival de benodigde papieren had om te mogen schieten. Dat Maassen niet gefotografeerd wilde worden was haar niet doorgegeven. Ik denk dat haar in die zin dus niet veel te verwijten valt.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:11 schreef Napalm het volgende:
[..]
Een professioneel fotograaf weet dat je niet standaard mag gaan schieten met je camera.
Hoe zit het met het portret en auteursrecht van Maassen?
Krijgt zij nu daar ook "boetes" voor?![]()
Enfin, je blaat maar wat SCH.
Wat een gelul. Dat iemand met een dikke patsercamera rondloopt wil nog niet zeggen dat iemand per definitie goeie foto's maakt. Er zijn zoveel mensen die ontzettend brakke foto's maken met de mooiste camera's.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik word gewoon moe van die mensen die intellectueel gaan zitten doen over een foto maken, daar kan je in dit digitale tijdperk echt niet meer mee aan komen zetten.
Als iemand niet wilt dat er foto's van hem worden gemaakt, dan moet je dat respecteren. En het is ook prima dat je als fotograaf schijt hebt aan de mensenrechten, maar dan moet je niet gaan huilen dat je wordt aangepakt.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:13 schreef Iblis het volgende:
[..]
Zolang er geen foto wordt gepubliceerd kan daar geen sprake van zijn. Zeker een persoon in een publieke functie heeft, ondanks de beslotenheid van de zaal waarin opgetreden wordt, nog iets meer te slikken. Dat hij haar voor verstoring de zaal uit laat zetten, prima, zoals je iemand die schreeuwt of gaat lopen streaken tijdens je voorstellen ook laat verwijderen, maar dat hij tot vernieling overgaat van ’s andersmans eigendom is natuurlijk buiten elke proportie.
Zelfverdediging behelst niet dat je naar believen iemand geweld aan mag doen. In dezen was het uit de zaal laten zetten van de fotografe, veel gepaster geweest.
jij bent net zo slim als maassen......die camera is zo duur omdat je er goede fotoos mee kan maken vul de rest maar zelf in....quote:Op zondag 1 juni 2008 13:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het haar eigen schuld is, maar ik vraag het me gewoon af.Is ze zo trots op die prijs dat ze dat overal mee naartoe zeult? Laat dat ding lekker thuis op de schoorsteenmantel staan, het is potdikkie 15.000 euro.
Ja, tuurlijk. Met een dure camera maak je automatisch goede foto's.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:17 schreef rednajt het volgende:
[..]
jij bent net zo slim als maassen......die camera is zo duur omdat je er goede fotoos mee kan maken vul de rest maar zelf in....
zo te horen heb jij geen rechtenstudie gedaan...quote:Op zondag 1 juni 2008 13:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als iemand niet wilt dat er foto's van hem worden gemaakt, dan moet je dat respecteren. En het is ook prima dat je als fotograaf schijt hebt aan de mensenrechten, maar dan moet je niet gaan huilen dat je wordt aangepakt.
En of de foto gepubliceerd wordt of niet, doet er niet toe, want die fotograaf kan die foto ook voor prive doeleinden misbruiken.
En de zaal uitzetten had geen zin, want die foto's moesten eerst vernietigd worden en dat zal de rechter alleen maar beamen.
Dat werkt niet, want als je alle foto's wist op die camera, dan zijn die foto's met computerprogrammaatjes vaak weer terug te halen.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:19 schreef rednajt het volgende:
[..]
zo te horen heb jij geen rechtenstudie gedaan...
Maasen had gewoon die camera moeten afpakken en na de voorstelling terug moeten geven......maar meneer maassen wilde weer stoer doen als een klein kind en weer de publiciteit halen.... misselijke vent is die maassen...
die camera zal niet voor niets zo duur zijn, je zal er makkelijker kwaliteitsfotoos mee kunnen maken inderdaad......en de spits is de meest gelezen krant van nederland op dit moment.....quote:Op zondag 1 juni 2008 13:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Met een dure camera maak je automatisch goede foto's.
Kom op, het is een frikkin' foto voor de Sp!its voor fucks sake.
het had geen enkele kloten te maken met die fotoos op die camera, de reden dat het fotograferen vaak verboden wordt is dat maasen het irriitant vindt om die flits in zijn ogen te krijgen tijdens de voorstelling...... die fotoos konden hem waarschijnlijk geen ene reet schelen....quote:Op zondag 1 juni 2008 13:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat werkt niet, want als je alle foto's wist op die camera, dan zijn die foto's met computerprogrammaatjes vaak weer terug te halen.
Als je zo'n camera een echte goede swiepert geeft weet je zeker dat dat ding helemaal naar de herpes is en die foto's ook.
Lijkt me niet, aangezien de Spits niet eens op zondag verschijnt.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:20 schreef rednajt het volgende:
[..]
inderdaad......en de spits is de meest gelezen krant van nederland op dit moment.....
"De organisatie" kan besluiten over de rechten van Theo Maassen? Dat is interessant.; in de echte wereld hoor ik dan namelijk eerst uit te zoeken of er een machtiging door Theo Maassen is afgegeven anders loop je kans op problemen. Nu vertrouwt ze op de blauwe ogen van de organisatie (waar ik nog steeds geen externe, betrouwbare link van heb gezien) . Daar redden we het niet mee bij de rechter en blijkbaar niet eens bij Theo Maassen en dan is dus je cameratje stuk.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:13 schreef SCH het volgende:
De organisatie heeft al lang en breed toegegeven dat ze vergeten was de fotografe in te lichten. Er mocht wel gefotografeerd worden bij dit festival. Graag zelfs want publiciteit doet het festival goed. Alleen in dit geval niet.
bron?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:15 schreef Iblis het volgende:
[..]
Er zijn berichten die stellen dat zij voor dit festival de benodigde papieren had om te mogen schieten.
Eh, omdat fotograferen haar werk is en dit waarschijnlijk haar beste camera was?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het haar eigen schuld is, maar ik vraag het me gewoon af.Is ze zo trots op die prijs dat ze dat overal mee naartoe zeult? Laat dat ding lekker thuis op de schoorsteenmantel staan, het is potdikkie 15.000 euro.
niet in een openbare ruimte.........quote:Op zondag 1 juni 2008 12:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Eensch, maar een foto of film maken van een persoon tegen diegene zijn zin, kom je ook aan andermans spullen, namelijk: privacy.
telegraaf is inderdaad de grootste krant met een oplage van 700000 voor een betaalde krantquote:Op zondag 1 juni 2008 13:23 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangezien de Spits niet eens op zondag verschijnt.
Ja, met een snelle auto win ik ook sneller de Dakar-rally, wil niet zeggen dat ik er wat van kan.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:20 schreef rednajt het volgende:
[..]
die camera zal niet voor niets zo duur zijn, je zal er makkelijker kwaliteitsfotoos mee kunnen maken inderdaad......en de spits is de meest gelezen krant van nederland op dit moment.....
Het gaat gewoon om het principe. Maassen wilde niet dat er geen foto's gemaakt worden en dan worden er gewoon geen foto's gemaakt.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:23 schreef rednajt het volgende:
[..]
het had geen enkele kloten te maken met die fotoos op die camera, de reden dat het fotograferen vaak verboden wordt is dat maasen het irriitant vindt om die flits in zijn ogen te krijgen tijdens de voorstelling...... die fotoos konden hem waarschijnlijk geen ene reet schelen....
Tuurlijk. Ik denk dat de persfotografen op Pinkpop dit weekend allemaal ook eerst aan iedere artiest afzonderlijk gaan vragen of er écht wel foto's gemaakt kunnen worden. Beetje jammer dat die artiesten het grootste deel van hun tijd kwijt zijn aan het te woord staan van fotografen en het ondertekenen van aanvullende contracten over foto's, terwijl de fotografen toch niet eens aan fotograferen toekomen, omdat ze tientallen artiesten moeten aflopen voor toestemming. Dat je alle benodigde accreditaties hebt zegt natuurlijk helemaal niks over de vraag of je wel echt een fot mag maken...quote:Op zondag 1 juni 2008 13:24 schreef Napalm het volgende:
[..]
"De organisatie" kan besluiten over de rechten van Theo Maassen? Dat is interessant.; in de echte wereld hoor ik dan namelijk eerst uit te zoeken of er een machtiging door Theo Maassen is afgegeven anders loop je kans op problemen. Nu vertrouwt ze op de blauwe ogen van de organisatie (waar ik nog steeds geen externe, betrouwbare link van heb gezien) . Daar redden we het niet mee bij de rechter en blijkbaar niet een bij Theo Maassen en dan is je cameratje stuk.
En de rest van je post zegt meer over jouw dromerij en wereldbeeld dan over mij.
De overheid wil ook dat je niet door rood rijdt...maar als je door rood rijdt wordtj je auto dan gelijk geslooptquote:Op zondag 1 juni 2008 13:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het principe. Maassen wilde niet dat er geen foto's gemaakt worden en dan worden er gewoon geen foto's gemaakt.
Dan kon zij niet weten.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het principe. Maassen wilde niet dat er geen foto's gemaakt worden en dan worden er gewoon geen foto's gemaakt.
Ja, financieel.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:29 schreef rednajt het volgende:
[..]
De overheid wil ook dat je niet door rood rijdt...maar als je door rood rijdt wordtj je auto dan gelijk gesloopt![]()
Dat rechtvaardigt dat je een camera kapot gooit? Fijne principes.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zegt ze, maar dat moet nog maar blijken.quote:
Ik vind dat zeker rechtvaardig. Als jij een keer in een nare situatie zit en de ratten van de media komen jou of jouw dierbaren fotograferen, dan zal je dat ook ten kosten van alles proberen te voorkomen.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:31 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dat rechtvaardigt dat je een camera kapot gooit? Fijne principes.
Ja, de organisatie zal daar waarschijnlijk wel over willen liegen, zodat ze zelf de schuld krijgen en voor de kosten op mogen draaien. Klinkt logisch.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zegt ze, maar dat moet nog maar blijken.
En dan nog, al zou ze het niet weten, dan kan je Theo het niet aanrekenen dat hij dat niet wist.
Heeft hij ook je mobiele telefoon kapotgemaakt?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:36 schreef soylent het volgende:
Ik zat regelmatig op de eerste rij bij Hans Teeuwen en daar werd ik soms vreselijk beledigd. Dit is door hem zelfs op CD en DVD gezet. Ik moest huilen en was zeer bedroefd dat er niets met mijn aangifte werd gedaan.
Dit is ook een reden waarom ik niet graag naar cabaret ga, want ik laat me niet beledigen, ik verziek meteen die hele show.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:36 schreef soylent het volgende:
Ik zat regelmatig op de eerste rij bij Hans Teeuwen en daar werd ik soms vreselijk beledigd. Dit is door hem zelfs op CD en DVD gezet. Ik moest huilen en was zeer bedroefd dat er niets met mijn aangifte werd gedaan.
Had het topic anders even doorgelezen.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:24 schreef Napalm het volgende:
metro en spits zijn wel heel groot hoor; zou best kunnen.
[..]
"De organisatie" kan besluiten over de rechten van Theo Maassen? Dat is interessant.; in de echte wereld hoor ik dan namelijk eerst uit te zoeken of er een machtiging door Theo Maassen is afgegeven anders loop je kans op problemen. Nu vertrouwt ze op de blauwe ogen van de organisatie (waar ik nog steeds geen externe, betrouwbare link van heb gezien) . Daar redden we het niet mee bij de rechter en blijkbaar niet eens bij Theo Maassen en dan is dus je cameratje stuk.
Ja, walgelijk om Theo Maasen op een podium te zien.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind dat zeker rechtvaardig. Als jij een keer in een nare situatie zit en de ratten van de media komen jou of jouw dierbaren fotograferen, dan zal je dat ook ten kosten van alles proberen te voorkomen.
Ik geef toe, dit soort nare foto's willen jij en ik maar al te graag zien, want het is pure entertainment, maar als je zelf een onderdeel bent van die nare situatie, dan walg je daar van.
Ik lees het morgen wel in de kranten, tot nu toe is het nog allemaal erg vaag.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, de organisatie zal daar waarschijnlijk wel over willen liegen, zodat ze zelf de schuld krijgen en voor de kosten op mogen draaien. Klinkt logisch.![]()
Denk nou eens één keer na voor je op 'invoeren' klikt.
Het gaat om het principe, want de volgende keer is het wel iemand die in een nare situatie zit die tegen zijn zin wordt gefotografeerd.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, walgelijk om Theo Maasen op een podium te zien.
En net wist je nog zo zeker dat er sprake was van een grove schending van de mensenrechtenquote:Op zondag 1 juni 2008 13:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik lees het morgen wel in de kranten, tot nu toe is het nog allemaal erg vaag.
Ik denk het niet. Een geheugenkaartje overleeft zo'n val wel.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:20 schreef JohnDope het volgende:
Als je zo'n camera een echte goede swiepert geeft weet je zeker dat dat ding helemaal naar de herpes is en die foto's ook.
Nee of die fotografe stommetje speelt of niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:43 schreef SCH het volgende:
[..]
En net wist je nog zo zeker dat er sprake was van een grove schending van de mensenrechten![]()
De volgende keer als er bij een verkeersongeluk walgelijke foto's van de slachtoffers gemaakt worden, zodat die mensen door het lint gaan en de camera slopen, terwijl achteraf blijkt dat de organisatie van dat verkeersongeval toestemming had gegeven? Is dat wat je bedoelt?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:40 schreef JohnDope het volgende:
Het gaat om het principe, want de volgende keer is het wel iemand die in een nare situatie zit die tegen zijn zin wordt gefotografeerd.
Wat is dan jouw mening als diegene de fotocamera sloopt?
Ik wilde dus ook nog toevoegen, dat je eerst de geheugenkaart er uit moet halen en dat je die apart moet vernietigen, want die zijn bestwel robuust.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:44 schreef Wicha het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Een geheugenkaartje overleeft zo'n val wel.
Idd, het duurste model dat ik kan vinden van Canon is de EOS 1Ds Mark III, deze kost 7299 dollar. Of ze moet er al een enorme lens bij hebben gehad, maar zelfs dan kom je nog moeilijk aan 15,000 euro.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:24 schreef Napalm het volgende:
Vooralsnog is het allemaal erg vreemd. Die 15,000 euro kostende Canon camera kan ik ook in geen enkele canon catalogus terugvinden.
Ik bedoel dus als bijvoorbeeld een makkertje van mij een klapper met zijn auto maakt, half dood is en uit de auto moet worden geknipt, dat ik geen cameraploegen toe sta.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:46 schreef k_man het volgende:
[..]
De volgende keer als er bij een verkeersongeluk walgelijke foto's van de slachtoffers gemaakt worden, zodat die mensen door het lint gaan en de camera slopen, terwijl achteraf blijkt dat de organisatie van dat verkeersongeval toestemming had gegeven? Is dat wat je bedoelt?
Aha, zelfs niet als de organisatie van die klapper de pers had uitgenodigd en ze had toegestaan om het evenement te fotograferen?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik bedoel dus als bijvoorbeeld een makkertje van mij een klapper met zijn auto maakt, half dood is en uit de auto moet worden geknipt, dat ik geen cameraploegen toe sta.
En wie toch wat probeert, moet beseffen dat diegene tussen de haaien zwemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |