abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2008 @ 20:29:28 #151
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59054943
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:15 schreef k_man het volgende:

[..]

Reclame voor een film die al maanden niet meer draait? Jaja.
Die was diezelfde avond.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_59056014
Ja, op TV grapjas.
pi_59059130
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:12 schreef Re het volgende:

[..]

het is fotograferen
mierenneuker
  Redactie Frontpage zondag 1 juni 2008 @ 23:57:04 #154
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_59059680
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:13 schreef IQM het volgende:
Sorry, maar dat is echt onzin! 1 minuut voordat Maassen opkwam, werd hij aangekondigd door JJ vd Wal, die nadrukkelijk zei dat het niet mocht!
Misschien kwam ze wel later de zaal in, het is een festival met korte optredens en veel verschillende optredens
  maandag 2 juni 2008 @ 00:00:05 #155
39581 Salvad0R
universal
pi_59059739
Muhahahaha . Netjes Theo.
  maandag 2 juni 2008 @ 00:01:09 #156
158452 IQM
I am the one
pi_59059765
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:57 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Misschien kwam ze wel later de zaal in, het is een festival met korte optredens en veel verschillende optredens
Ja, klopt. Dat had natuurlijk ook gekund.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  maandag 2 juni 2008 @ 00:08:45 #157
3185 Adelante
To let it go now
pi_59059895
Gewoon veroordelen voor het vergoeden van de schade en eventuele gemiste inkomsten van die mevrouw. Vernieling van andermans eigendommen is bijna net zo dom als zinloos geweld. Ik dacht dat cabaretiers geniaal waren met het gesproken woord, maar blijkbaar heeft Theo dat niet (meer?).
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 2 juni 2008 @ 00:10:04 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59059922
Dat hier nog een discussie over gevoerd lijkt te worden...en dat er zoveel mensen zijn die dit doodnormaal vinden.
Fascinerend en treurig ook.
  maandag 2 juni 2008 @ 00:50:05 #159
55900 GM
vind ik dan toch
pi_59060514
Ach, er is in elk geval maar weer bewezen dat je, wanneer je op een podium staat, dit niet betekent dat je jezelf Jezus kunt voelen. Een hapje humble pie zou meneer Maassen niet misstaan.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
  maandag 2 juni 2008 @ 00:54:07 #160
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_59060565
wat is dit voor flikkertopic? Er was al een : Theo Maassen gooit camera journaliste kapot
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_59060600
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:54 schreef Aoristus het volgende:
wat is dit voor flikkertopic? Er was al een : Theo Maassen gooit camera journaliste kapot
sukkel
  maandag 2 juni 2008 @ 00:59:15 #162
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_59060631
nu maar hopen dat de verzekering het dekt.. sukkel
pi_59060656
Typische actie van iemand die denkt dat hij alles kan maken. Of die een snuifje teveel op heeft.
pi_59060700
Als je dan zo nodig foto's moet maken, doe het dan zonder flits.
pi_59060716
quote:
Op zondag 1 juni 2008 03:08 schreef Manono het volgende:
Toen ik hoorde dat hij die film TBS zou doen dacht ik al, wedden dat die zich helemaal gaat vereenzelvigen met zijn typetje.. Echt zo'n labiele-mannen-kwaliteit is dat. Junks hebben het ook.
Mijn stiefvader werkt in een TBS-kliniek. Ik zat een keer naar een voorstelling van Theo Maassen te kijken, mijn stiefvader keek even mee en sprak de legendarische woorden:"Het is net een TBS-er. Hoe hij kijkt, loopt en praat."

Dus dat is nog niet zo'n gekke opmerking
  maandag 2 juni 2008 @ 01:10:27 #166
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_59060738
quote:
Op maandag 2 juni 2008 01:08 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Mijn stiefvader werkt in een TBS-kliniek. Ik zat een keer naar een voorstelling van Theo Maassen te kijken, mijn stiefvader keek even mee en sprak de legendarische woorden:"Het is net een TBS-er. Hoe hij kijkt, loopt en praat."

Dus dat is nog niet zo'n gekke opmerking
Bedenk daar ook nog maar eens "incidentjes" als het stelen van die PSV trofeeën bij ...

Misschien heeft Theo wel een groter probleem dan hijzelf inziet ... Was hij geen komiek die men zo'n stoten vergeeft was ie misschien wel gewoon een derderangs crimineel met een onweerstaanbare dwang ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_59060839
quote:
Op maandag 2 juni 2008 01:06 schreef CasB het volgende:
Als je dan zo nodig foto's moet maken, doe het dan zonder flits.
Waar maak jij uit op dat ze dat niet deed?
  maandag 2 juni 2008 @ 01:21:03 #168
3767 Herald
Come get some
pi_59060840
grappig dat mensen zo verontwaardigd doen over Theo Maassen alsof dit zijn eerste incidentje is. Hij heeft twee keer een beker/schaal van PSV gejat, heeft eens met een dildo staan zwaaien naar iemand en heeft 10 jaar geleden eens een vrouw gevingerd tijdens zijn show (nouja onzedelijk betast dan ).
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_59060851
quote:
Op maandag 2 juni 2008 01:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bedenk daar ook nog maar eens "incidentjes" als het stelen van die PSV trofeeën bij ...
Een hoge boete voor aanranden, een taakstraf voor diefstal, opgepakt voor potloodventen. Dan kan dit er toch ook nog wel bij?
  maandag 2 juni 2008 @ 02:35:29 #170
6941 APK
Factual, I think.
pi_59061278
quote:
Op maandag 2 juni 2008 01:21 schreef Herald het volgende:
grappig dat mensen zo verontwaardigd doen over Theo Maassen alsof dit zijn eerste incidentje is. Hij heeft twee keer een beker/schaal van PSV gejat, heeft eens met een dildo staan zwaaien naar iemand en heeft 10 jaar geleden eens een vrouw gevingerd tijdens zijn show (nouja onzedelijk betast dan ).
Hij is toch ook nog een keer naakt op een UPC reclamekaravaan gesprongen oid?

Goeie kerel!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59062635
Was dat geen opdringerige reclamekaravaan waarbij het reclame-trutje na zijn protesten tegen die stoet zei dat hij geen ballen had en Theo bewees ze wel te hebben?

Zoiets was het iig.
anonieme razernist
pi_59065038
Wat een ontzettende debiel. Ik dacht vroeger altijd dat mijn geest waarschijnlijk te beperkt of te soft was voor zulke hyperintelligente kunstzinnige artiesten, maar gelukkig weet ik dat onderhand te relativeren. Dit is gewoon 'n gekke aap.
pi_59065269
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:07 schreef k_man het volgende:

[..]

Lijkt me nauwelijks relevant. Hoe gaat dat bij zo'n evenement, zeker als je pers bent? Je loopt zo'n zaal in, schiet je plaatjes en gaat verder naar de volgende zaal. Ze is daar niet om die voorstelling van begin tot eind te zien, ze is daar om foto's van het evenement te maken.
Even een reactie van iemand die er bij was, ik dus
- de, naar wat nu blijkt, journaliste, zat gewoon midden in de zaal. (hoewel, midden, op rij 5 ongeveer). Ze zat daar al vanaf het begin van de voorstelling. Ik zat namelijk 2 rijen achter haar en heb haar dus de hele tijd zien fotograferen. Ze zat er dus net als iedereen vanaf het begin. Ze droeg ook niet zichtbaar een perskaart ofzo.
- JJ vd Wal heeft inderdaad heel duidelijk gezegd dat er niet gefotografeerd mocht worden.
- Het voorval gebeurde rond een uur of negen, dus niet nadat TBS al begonnen was ofzo, wat iemand hier zegt. Niet dat het belangrijk is, maar toch
- Blijkbaar was er een gevalletje miscommunicatie en had zij toestemming om foto's te maken. Dan blijft het vreemd dat ze gewoon daar midden in de zaal zit. En dat ze zonder protest haar camera heeft afgegeven.
- Ongeveer 5 minuten nadat hij de camera had gegooid (waar hij overigens zelf ook een beetje van schrok leek wel stonden er 2 mensen uit dezelfde rij als de journaliste op. Deze gingen in discussie met Maassen, maar ik heb niet gehoord dat hij zei : voor jullie 10 anderen" . Ook heb ik niet gemerkt dat er meer mensen wegliepen, maar misschien wel van achter in de zaal, dat kon ik niet zien.
- neemt niet weg dat het een klotestreek van Theo is, je moet met je poten van andermans spullen afblijven. Hij had het met grappen moeten oplossen. Ik schrok ook echt van zijn reactie naar de weglopers en de manier waarop hij in discussie ging, zoveel agressie had ik niet achter hem gezocht.
- overigens was de show voor dit gebeuren heel grappig!
pi_59065428
Dit zouden meer cabaretiers moeten doen. Als er namelijk iets godsgruwelijk irritant is voor artiest en publiek is het wel geklooi met fotocamera's tijdens een theatervoorstelling.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 2 juni 2008 @ 12:12:32 #175
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59066083
Ernstig. Hij heeft idd wel meer dingen geflikt in het verleden, maar dit is wel erg sneu dat hij een camera kapotgooit van iemand die toevallig een prijs heeft gewonnen en dat haar camera 15.000 euro heeft gekost.. Foutje, bedankt doesn't quite cover it..
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 2 juni 2008 @ 13:39:49 #176
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_59068067
quote:
Op zondag 1 juni 2008 03:08 schreef Farenji het volgende:

[..]

Als je echt denkt dat hij dit deed om de mensen te laten lachen, dan begrijp je hem echt absoluut niet en doe je hem zwaar tekort. Zijn conferences bestaan uit messcherpe en eigenlijk bloedserieuze maatschappijkritiek, gebracht op een manier die heel erg grappig is. De humor is slechts een stijlmiddel, absoluut niet het doel. Mensen laten lachen is zeker niet zijn primaire drijfveer.
Ik denk dat hij zo'n watje is dat hij niet durfde om de camera gewoon kapot te gooien, maar eerst het publiek 'verantwoordelijk' moest maken. Terwijl die verantwoordelijkheid voor 100 (vooruit, 99) % bij hem ligt.
...as always
pi_59070669
Al was het het haar vertelt dat ze geen foto's mocht maken. Theo heeft gewoon het recht niet om andermans eigendommen te slopen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_59070753
Welke idioot verzint het nou dat het publiek verantwoordelijk is Het is een cabaretier!! Zelfs áls je zit te brullen "JAAA! GOOI STUK!" verwacht je toch nog niet dat hij dat doet?? dat ie 'n grapje maakt? Kom op zeg. Honderd procent zijn verantwoordelijkheid. Gekheid hier.
pi_59070973
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:29 schreef Taurus het volgende:
Welke idioot verzint het nou dat het publiek verantwoordelijk is Het is een cabaretier!! Zelfs áls je zit te brullen "JAAA! GOOI STUK!" verwacht je toch nog niet dat hij dat doet?? dat ie 'n grapje maakt? Kom op zeg. Honderd procent zijn verantwoordelijkheid. Gekheid hier.
Idd, als jij nu tegen mij zou zeggen dat ik iemand moet vermoorden, dan doe ik het toch ook niet
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_59072148
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dit zouden meer cabaretiers moeten doen. Als er namelijk iets godsgruwelijk irritant is voor artiest en publiek is het wel geklooi met fotocamera's tijdens een theatervoorstelling.
Ach, ze moeten zich niet aanstellen. In dit geval was er een 'miscommunicatie', dat is dom van de organisatie, maar normaal gesproken worden er gewoon afspraken met artiesten gemaakt over fotografen/camera's. Dat is onderdeel van hun vak, te weten: publiciteit. Zonder pers geen foto of recensie in de krant.
In februari was ik in de Rai bij een concert van Neil Young, en die sloeg halverwege het eerste nummer compleet door omdat twee fotografen aan de rand van het podium hem stoorden in zijn concentratie: "Fuck you, motherfuckers, get lost, "etc. Maar die mensen oefenden gewoon hun vak uit, er stond een flinke batterij fotografen die toestemming had om gedurende een beperkte tijd foto's te maken, daarna zouden ze de zaal verlaten.

Sterallures

De rest van het concert (een kaartje kostte 140 euro) stond Young erbij alsof hij zin had om een kogel door zijn kop te schieten Dat is pas godsgruwelijk irritant: een artiest die te blasé is om zich een beetje professioneel op te stellen.
  maandag 2 juni 2008 @ 16:43:19 #181
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_59072400
quote:
Theo Maassen smijt camera kapot
Van onze medewerker Patrick van den Hanenberg

Reportage

Cabaretier Theo Maassen is niet gediend van fotograferen tijdens zijn voorstelling. Hij vernielde zaterdag een camera.

AMSTERDAM Plotseling verandert de ijzersterke standup-comedyact van Theo Maassen, die over zijn huwelijk en aanstaande vaderschap spreekt, in een grimmige wraakactie.

De komiek, zaterdagavond een van de hoofdacts tijdens het eerste Amsterdam Comedy Festival in De Melkweg, stoort zich hevig aan iemand in de zaal die foto’s maakt en neemt haar te grazen.

Hij beent de zaal in, pakt het fototoestel af van de fotografe en vraagt aan het publiek wat hij met de camera moet doen. De applausmachine slaat door naar kapotmaken.

Maassen smijt de camera met telelens op de grond.

Geschrokken van zijn eigen actie (‘ik had het ook niet verwacht van mezelf ’) zegt Maassen dat Nederland dit dus te wachten staat met Rita Verdonk aan de macht, die slaafs naar haar kiezersvolk wil luisteren. Hoe hij daarna ook probeert de draad weer op te pakken met een verhaal over vrouwen die wel eens met een bekende Nederlander naar bed zouden willen (zoals hijzelf), de voorstelling ligt, net als de camera, in duigen.

Het slachtoffer, freelance-fotografe Ilvy Nijokiktjien, heeft de camera ter waarde van 5.000 euro gewonnen als aanmoedigingsprijs in de strijd om de Zilveren Camera.

De telelens, geleend van Canon, kost 9.000 euro. Van de organisatie had ze te horen gekregen dat ze tijdens de voorstelling mocht fotograferen. Tegelijkertijd was aan Maassen, die daar fel tegen is, toegezegd dat fotograferen verboden was.

Nijokiktjien duikt na de actie van Maassen verbijsterd in de armen van haar buurman. Een boze bezoeker staat op en bekritiseert de actie (‘jij verneukt mijn voorstelling, ik maak jouw camera stuk’) van de komiek. Die komt niet veel verder dan een ‘fok you’- kanonnade. Vervolgens bespeelt hij het publiek met de opmerking: ‘Ik kan wel allerlei grappen uit een boekje uit mijn hoofd leren, maar dit is toch veel spannender.’

Nijokiktjien wacht het eind van de voorstelling af, waarna zij de brokstukken van het podium raapt en de artiest achterna loopt.

Later op de avond doet ze aangifte.

In de tweede voorstelling (na afloop daarvan moet hij mee met de politie naar het bureau voor verhoor) komt Maassen enigszins timide op de zaak terug in een monoloog over gelijk hebben. Hij vertelt dat hij had doorgegeven dat fotograferen niet gewenst was. Jan Jaap van derWal, die Maassen had aangekondigd, had alleen gezegd dat er niet geflitst mocht worden.

Maassens conclusie over dat misverstand luidde dan ook: ‘Je moet je nooit laten aankondigen door een komiek met een hazelip.’

Het is niet de eerste keer dat Maassen in opspraak raakt. In 2000 kreeg hij een voorwaardelijke boete wegens aanranding. Op het podium betastte hij een te laat binnengekomen bezoekster. Voor het stelen van een UEFA-beker van PSV, tijdens televisieopnames, kreeg hij een taakstraf.
Hier, stelletje wijven.
pi_59073471
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:43 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Hier, stelletje wijven.
Schade vergoeden, psychische schade vergoeden (immers, een gewonne prijs is emotioneel meer waard dan een gekocht product), hopen dat canon ook aangifte van vernieling doet, dwang therapie tegen agressie en een taakstraf.

Geen boete, het financiele deel zit al genoeg in de schade vergoeding
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 2 juni 2008 @ 17:36:04 #183
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59073568
triest gedoe, lekker lachen over de rug van iemand anders en dan ook nog eens andermans eigendommmen mollen wat een entertainment...
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_59073600
Onee
pi_59075059
Iedereen die zegt dat Maassen "natuurlijk niet boven de wet staat": dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend als het klinkt. Er bestaat een traditie van eeuwen en eeuwen oud, te vinden in zeer veel culturen, waar "hofnarren" bestaan die alles straffeloos mochten doen, ook de machthebbers beledigen, dingen kapotmaken etc. Omdat ze een soort van onmisbare functie vervulden, nl relativatie en iedereen een spiegel voorhouden, kwamen ze ermee weg. Niet dat dit alles maar meteen acceptabel maakt maar goedbeschouwd is iemand als Maassen ook een soort van "hofnar" en kan hij in dat opzicht best gedeeltelijk buiten (niet per se boven) de wet staan.
pi_59076078
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Schade vergoeden, psychische schade vergoeden (immers, een gewonne prijs is emotioneel meer waard dan een gekocht product), hopen dat canon ook aangifte van vernieling doet, dwang therapie tegen agressie en een taakstraf.

Geen boete, het financiele deel zit al genoeg in de schade vergoeding
pi_59079717
Psychische of emotionele schade voor het stukgooien van een camera. We wonen niet in de VS
  maandag 2 juni 2008 @ 23:38:38 #188
137158 Elounda
the world is yours!
pi_59080355
Theo Maassen trekt volle zaaltjes leeg, zo te lezen....
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_59080647
't loopt weer met een sisser af: Aanklacht tegen Theo Maassen ingetrokken
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:05:59 #190
158452 IQM
I am the one
pi_59084007
In 1999 toonde Maassen zijn geslachtsdeel aan een reclamekaravaan van telecombedrijf Ben in Eindhoven, uit ergernis over commercie. Ook trok hij de stekkers uit de geluidsinstallatie.
- Met collega Hans Teeuwen zat Maassen in 2000 een paar dagen vast op de Faeröer-eilanden na een protestactie tegen de walvisvangst.
- In 2000 moest Maassen 1000 gulden smartegeld betalen aan een vrouw die hij tijdens een optreden op het podium betastte tijdens een sketch over vingeren. De vrouw kwam door een file te laat en werd door Maassen op het podium geroepen, waar hij haar shirt omhoog deed en zijn hand in haar broek stak.
- In 2001 gaf Maassen tijdens een aflevering van Studio Sport de UEFA-cup terug die hij van PSV had gestolen.
Scio Melius
Gelul.
pi_59085390
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:25 schreef Niek. het volgende:

[..]

Is qua financien wel wat nu gaat gebeuren
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:25:09 #192
22273 Dizer
Save the beard!
pi_59085648
Theo !!!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_59085953
Maar het blijft lachen, met Theo Maassen. Een man die de volgende opmerking maakt, na het incident met het fototoestel, kan bij mij niet meer stuk:

"Toen zag ik al die angstige ogen en dan weet je weer waar je het voor doet."

Nog een paar, uit Maassens voorstelling van the day after:

Openingswoorden: "Ik had sowieso al niet zo'n lekkere dag gisteren, man."

En ook: "Jan-Jaap van der Wal kondigde me gisteren aan, en of hij nou gezegd had dat er niet geflitst mocht worden of helemaal niet gefotografeerd, weet ik eerlijk gezegd niet meer. Ik weet in ieder geval wel zeker dat ik me nooit meer laat aankondigen door iemand met een hazelip."

Conclusie van de NRC-recensent:"' Een charmant sloopijzer, dat is hij.' En de kop luidt: 'Maassen komt er bij publiek mee weg.'
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:05:08 #194
158452 IQM
I am the one
pi_59086669
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:39 schreef Nadine26 het volgende:
Maar het blijft lachen, met Theo Maassen. Een man die de volgende opmerking maakt, na het incident met het fototoestel, kan bij mij niet meer stuk:

En ook: "Jan-Jaap van der Wal kondigde me gisteren aan, en of hij nou gezegd had dat er niet geflitst mocht worden of helemaal niet gefotografeerd, weet ik eerlijk gezegd niet meer. Ik weet in ieder geval wel zeker dat ik me nooit meer laat aankondigen door iemand met een hazelip."

Conclusie van de NRC-recensent:"' Een charmant sloopijzer, dat is hij.' En de kop luidt: 'Maassen komt er bij publiek mee weg.'
!
Scio Melius
Gelul.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:06:48 #195
158452 IQM
I am the one
pi_59086693
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Is qua financien wel wat nu gaat gebeuren
Dat was ook wel te verwachten. Maar dit:
quote:
dwang therapie tegen agressie en een taakstraf.
niet. Daar reageerde Niek. op, lijkt me.

Scio Melius
Gelul.
pi_59088259
quote:

pi_59089375
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:06 schreef IQM het volgende:

[..]

Dat was ook wel te verwachten. Maar dit:
[..]

niet. Daar reageerde Niek. op, lijkt me.

Het lijkt me dat iemand die op een dergelijke manier met zn frustraties omgaat best wat therapie kan gebruiken
pi_59091478
quote:
Theo verstond natuurlijk dat er niet geslist mocht worden en da's best brutaal voor iemand met een hazelip

Overigens heeft ie nu weer een tape uit de camera van CampusTV gehaald, ik kan me dat best voorstellen.
Je geeft al tijdens je show aan dat je niet zit te wachten op dat soort media aandacht, douwen ze achteraf nog een grotere camera in je gezicht
pi_59092021
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:24 schreef SiGNe het volgende:
Overigens heeft ie nu weer een tape uit de camera van CampusTV gehaald, ik kan me dat best voorstellen.
Je geeft al tijdens je show aan dat je niet zit te wachten op dat soort media aandacht, douwen ze achteraf nog een grotere camera in je gezicht
Dat is precies de scoop waarop CampusTV aasde, dus ook dát kan ik me best voorstellen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:51:43 #200
158452 IQM
I am the one
pi_59092278
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:24 schreef SiGNe het volgende:

Vergeet daarbij niet dat ze voor zijn huis aan het filmen waren. Alsof je álles -inclusief je privacy- moet opgeven als beroemdheid. En daarbij, z'n vriendin was er ook, en die heeft er níét voor gekozen om in de publiciteit te geraken. Groot gelijk dat hij haar en zijn privacy beschermt door verbaal zijn ding te doen en het filmpje af te pakken. Filmpje wissen, tape teruggeven, iedereen blij.
Scio Melius
Gelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')