logisch, die ken je natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:09 schreef CasB het volgende:
Het scheelt voor mij ook wel of ik in m'n eigen auto rij of niet. In m'n eigen auto rij ik een stuk zekerder dan in een andere auto.
Mwah, heb m'n auto nu 2 weken. Maar vanaf het moment dat ik hem had gekocht voelde het al goed en vertrouwd, zeg maar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
logisch, die ken je natuurlijk
Ik had gisteren een Suzuki Wagon R+ als leenauto, en de eerste keer sloeg ie meteen af. Maar zodra je door hebt hoe het bij die auto werkt gaat het lekker
Ondertussen heb ik al in een stuk of 15 auto's gereden, en na kwartiertje had ik de meeste auto's wel door
Ik heb mn auto nu een jaar, en daarvoor 3 jaar in auto's van anderen geredenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Al die mensen hier die gelijk ook een eigen auto hebben... Voorlopig rij ik gewoon rond ik de Renault Twingo van m'n moeder
Ehhhh?? Heeft je ma daar ook last van?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik rij nu ook in de auto van m'n moeder (peugeot 206)
Hij slaat trouwens vet vaak af, als ik hem start en optrek vanuit zn 1.
ik rij standaard 110 ipv 100, op mn teller weliswaarquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee,![]()
Gewoon een kutauto, ze neemt binnenkort een andere.
Ik merk trouwens ook dat ik me bijna nooit aan de snelheid houd.Jullie ook last van?
Is het ook welquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind het heerlijk om 150 te rijden op de snelweg.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je ouders geen auto hebben, of dat je te ver weg woont om de auto te lenen..quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Al die mensen hier die gelijk ook een eigen auto hebben... Voorlopig rij ik gewoon rond ik de Renault Twingo van m'n moeder
Dat is zo, maar ik heb op dit moment bij lange na niet zoveel geld om een eigen auto te hebben. En ik neem aan dat de meeste mensen in dit topic ook 18-19 jaar oud en student zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je ouders geen auto hebben, of dat je te ver weg woont om de auto te lenen..
22, werk en studie-loosquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik heb op dit moment bij lange na niet zoveel geld om een eigen auto te hebben. En ik neem aan dat de meeste mensen in dit topic ook 18-19 jaar oud en student zijn
Had ik in het begin ook. Ook omdat ik toen in een benzine-wagen moest gaan rijden, in plaats van mijn ouwe vertrouwde diesel-rijleswagen. Hij sloeg een paar keer af, toeterende mensen achter je...het zweet staat op je rugquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:03 schreef Liebe het volgende:
Okee eigenlijk mag ik hier niet meer posten, maar ik heb net men rijbewijs opgehaald (whoehoe!) en ook gereden met moeders naast me, maar echt.. Dat is dooooooooooodeng. Ik zat bijna te janken achter het stuur, (het was ook druk, 5 uur enzo) Ik was zo bang dat ik het niet goed deed en niet goed keek en dingen vergat..
Pff, maar ik wil ook weer niet iemand worden die een rijbewijs heeft en er nooit mee rijd, dus morgen ga ik ook weer een paar rondjes rijden (en ook alleen naar een vriendin), maar ik moet echt over die angst heenkomen. Hebben meer mensen dit (gehad?) is het normaal? Of ben ik gewoon een neuroot.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:29 schreef godigita het volgende:![]()
GESLAAGD!
![]()
1e keer na +/- 35 lessen. Blij!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:29 schreef godigita het volgende:![]()
GESLAAGD!
![]()
1e keer na +/- 35 lessen. Blij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |