abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59112004
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef kloas_wokkel het volgende:
geslaagd voor theorie 2 fouten
stelde niet eens zoveel voor
Gefeliciteerd, had je ook die 5 gevaarherkennings vragen op het eind? wat vondt je daarvan? (gelukkig telden ze niet mee )
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59112087
eeuhm bagger weinig tijd voor de vraag en dan antwoord je snel maar dan zie je nog iets staan wil je verbeteren is de tijd allang op..
pi_59114089
Ik had die gevaarherkenningvragen ook al (in januari) maar dat is toch eigenlijk ook meer persoonlijk? Iedereen heeft een andere rijstijl. De een laat ver van te voren z'n gas los, de ander rijdt helemaal door en trapt op het laatste moment op de rem, weer een ander rijdt standaard al niet zo hard dus hoeft niks te doen....

Ik vind het om eerlijk te zijn een beetje onzin...
pi_59114558
Vanaf 1 april zou gevaarherkenning toch wel meetellen?
pi_59114882
nou bij mij nie tgelukkig . en ik vind het inderdaad ook een beetje onzin je gaat de praktijk toch niet in theorievorm toetsen
pi_59115462
Medio 2008 werd mij vertelt aan de theorietafel. Gelukkig al binnen want de meeste had ik volgens mij fout.

En nutteloos tja, ze willen bepaalde situaties nabootsen alleen in het echt gaat het toch altijd anders en doe je het op gevoel. Als je een vrouw ziet lopen ligt het eraan hoe snel ze loopt en dat bepaalt of je je gas los doet of remt, maar ja..
Top 5 China producten
pi_59115568
tsah je kan op die plaatjes ook niet zien hoe hard het andere verkeer rijd.. das toch wel belangrijk in zulke situaties..
pi_59116689
HF is zojuist gezakt. Wijs HF naar het dichtbijzijnde bushokje en doneer hem een grindtegel.

vooruitkijken & spiegelroutine....
Moeder, waar is mijn pils?
pi_59116782
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:39 schreef Heidens_Figuur het volgende:
HF is zojuist gezakt. Wijs HF naar het dichtbijzijnde bushokje en doneer hem een grindtegel.

vooruitkijken & spiegelroutine....
Jammer Komt wel goed uiteindelijk hoor

En was jij niet diegene die een JA op z'n eigen verklaring had staan? Hoe is dat afgelopen?
pi_59116863
Telefoontje naar rijschool -> Ja in Nee verandert xD
pi_59116923
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:44 schreef Heidens_Figuur het volgende:
Telefoontje naar rijschool -> Ja in Nee verandert xD
Het is zo makkelijk

Al een nieuwe datum bekend?
pi_59117040
15 juli, 8:55. Vakantietijd, dus lekker rustig. Ik baal alleen dat ik nu best duur uit ga zijn ( 1900 euro inmiddels ) voor m'n rijbewijs. Verder is het kut en natuurlijk tijdelijk niet goed voor je zelfvertrouwen. De les voor m'n examen ging nog perfect, en dan maak je op het examen zulke domme fouten ...
pi_59117077
Wat voor fouten zoal?
Top 5 China producten
pi_59117227
T-splitsing waarbij ik de afbuigende voorranngsweg op moest ( bij de Korreweg, voor de kenners ), zat me te concentreren op waar ik nou heen moest ( er ligt daar ook een busbaan ) en toen een brommert compleet gemist. Tot dan ging alles perfect.

En een keertje bij een voorrangsweg opdraaien stil komen te staan op een naastgelegen fietspad. Ook heel lullig. Voorts de spiegelroutine niet consequent uitgevoerd. Allemaal zenuwfouten dus. Maargoed, ik weet dat ik terecht gezakt ben en dat maakt het wel een stuk acceptabeler.
pi_59117708
Daarom, een vriend van me is gezakt "omdat hij niet goed keek" waren volgens hem de exacte woorden van de examinator. Daar kan je dan echt geen kut mee.
Top 5 China producten
pi_59117951
Niet goed kijken kun je wel degelijk wat mee hoor
pi_59119448
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:08 schreef rene90 het volgende:
Daarom, een vriend van me is gezakt "omdat hij niet goed keek" waren volgens hem de exacte woorden van de examinator. Daar kan je dan echt geen kut mee.
Ik vind 'je rijdt te onzeker' een vagere reden, of zelfs 'je rijdt te ervaren'. Tuurlijk rijd je onzeker op een examen.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:14:21 #68
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59119822
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:02 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik vind 'je rijdt te onzeker' een vagere reden, of zelfs 'je rijdt te ervaren'. Tuurlijk rijd je onzeker op een examen.
dat wordt ook wel meegenomen, en meestal kan je instructeur het wel verklaren..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:15:03 #69
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59119852
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had die gevaarherkenningvragen ook al (in januari) maar dat is toch eigenlijk ook meer persoonlijk? Iedereen heeft een andere rijstijl. De een laat ver van te voren z'n gas los, de ander rijdt helemaal door en trapt op het laatste moment op de rem, weer een ander rijdt standaard al niet zo hard dus hoeft niks te doen....

Ik vind het om eerlijk te zijn een beetje onzin...
Er moet ook zuinig gereden worden. Milieu enzo
It's Time To Shine
pi_59120151
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:15 schreef qu63 het volgende:

[..]

Er moet ook zuinig gereden worden. Milieu enzo
Daar wordt je godverdomme toch ook schijtziek van, dat je zuinig moet rijden ivm het milieu .

Ik ben 2 keer gezakt, 3de keer gelukkig geslaagd .

Eerste keer had ik bijna een ouwe rimpelbes omver gereden bij een rotonde, en bij een 2baansrotonde had ik bijna een andere auto geraakt.

Tweede keer zei de examinator ''Ja, voor mijn gevoel heb je niet goed genoeg gekeken''. Wat een kutsmoes .

Derde keer ging alles goed. Hoewel ik geen flauw benul heb wat al die borden nou betekenen enzo.
pi_59120209
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:14 schreef qu63 het volgende:
dat wordt ook wel meegenomen, en meestal kan je instructeur het wel verklaren..
Daar luisteren ze soms echt niet naar. Examinator bij mijn TTT snapte het wel, maar vond dat er toch aan gewerkt moest worden omdat hij niet tijdens de toets terug kon zien dat ik normaal anders reed en de examinator bij mijn examen boeide het al helemaal niet, zelfs niet dat die examinator bij mijn TTT nog neer had gezet "Let op de zenuwen en rij niet te hard" onderaan mijn adviesformulier. Krijg je doodleuk "Je rijdt te langzaam" naar je hoofd terwijl een week eerder iemand zei dat je te hard reed. Ligt er maar net aan wie je voor je krijgt.
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:15:16 #72
106219 NoktetMort
*wants to be petted*
pi_59121493
Jaaaaa, m'n broertje heeft z'n rijbewijs, het had er eindelijk eens van moeten komen.

Saillant detail:

4 keer op geweest voor theorie

ongeveer 96 lessen

Tijdens het examen 3 keer de auto af laten slaan.

Toch in 1 keer geslaagd
pi_59121530
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Daar wordt je godverdomme toch ook schijtziek van, dat je zuinig moet rijden ivm het milieu .

Ik ben 2 keer gezakt, 3de keer gelukkig geslaagd .

Eerste keer had ik bijna een ouwe rimpelbes omver gereden bij een rotonde, en bij een 2baansrotonde had ik bijna een andere auto geraakt.

Tweede keer zei de examinator ''Ja, voor mijn gevoel heb je niet goed genoeg gekeken''. Wat een kutsmoes .

Derde keer ging alles goed. Hoewel ik geen flauw benul heb wat al die borden nou betekenen enzo.
Precies, slaat nergens op dat milieubewust rijden. Bij de stoplichten word je aan alle kanten voorbij gereden (zelfs door zware bestelbusjes) omdat je bij 2200 rpm al het commentaar "je maakt overtoeren!" krijgt maar gelukkig ben je wel milieubewust aan het rijden
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:32:59 #74
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59121896
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Precies, slaat nergens op dat milieubewust rijden. Bij de stoplichten word je aan alle kanten voorbij gereden (zelfs door zware bestelbusjes) omdat je bij 2200 rpm al het commentaar "je maakt overtoeren!" krijgt maar gelukkig ben je wel milieubewust aan het rijden
Je wou tijdens je examen rijden alsof je in een dikke sportauto rijdt?

Gooi je tank vol, rij een stuk door de stad en geef vooral veel gas, rem laat, etc. Tank em weer vol (onthoud het aantal liters ) en rij hetzelfde stuk, maar laat dan de auto uitrollen etc. Tank em weer vol en vergelijk het maar.

En als je ook nog een beetje op de tijd hebt gelet, zal je merken dat het vrij weinig uitmaakt, behalve dat je de 2e keer een stuk relaxder gereden hebt, en nog zuiniger ook!
It's Time To Shine
pi_59121972
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:32 schreef qu63 het volgende:

[..]

Gooi je tank vol, rij een stuk door de stad en geef vooral veel gas, rem laat, etc. Tank em weer vol (onthoud het aantal liters ) en rij hetzelfde stuk, maar laat dan de auto uitrollen etc. Tank em weer vol en vergelijk het maar.

En als je ook nog een beetje op de tijd hebt gelet, zal je merken dat het vrij weinig uitmaakt, behalve dat je de 2e keer een stuk relaxder gereden hebt, en nog zuiniger ook!
Ja, maar ik vind niet dat een examinator daar over moet beslissen. Dat hij beslist over mijn rijvaardigheden is natuurlijk logisch, maar hij moet z'n smoel houden over het feit dat ik nou wel of niet milieubewust rijdt. Dat is godverdomme toch m'n eigen keuze .
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:41:40 #76
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59122126
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind niet dat een examinator daar over moet beslissen. Dat hij beslist over mijn rijvaardigheden is natuurlijk logisch, maar hij moet z'n smoel houden over het feit dat ik nou wel of niet milieubewust rijdt. Dat is godverdomme toch m'n eigen keuze .
Nee. Het is veiliger, wat je beweegt je vloeiender door het verkeer. Ik rijd regelmatig op de snelweg en provinciale wegen en rem bijna nooit. Waarom? Omdat ik op tijd mn gas los laat. De auto remt vanzelf wel af, en mocht het nodig zijn rem ik wel bij. Die sukkels die gas blijven geven tot je op iemand trekhaak zit en dan hard gaan remmen snap ik ook niet. Doe rustig, je gaat toch net zo snel!
It's Time To Shine
pi_59122198
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:41 schreef qu63 het volgende:

[..]

Nee. Het is veiliger, wat je beweegt je vloeiender door het verkeer. Ik rijd regelmatig op de snelweg en provinciale wegen en rem bijna nooit. Waarom? Omdat ik op tijd mn gas los laat. De auto remt vanzelf wel af, en mocht het nodig zijn rem ik wel bij. Die sukkels die gas blijven geven tot je op iemand trekhaak zit en dan hard gaan remmen snap ik ook niet. Doe rustig, je gaat toch net zo snel!

woensdag 4 juni 2008 @ 17:47:27 #78
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59122260
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:44 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

[/b]

Anyway, de examinator let op je rijstijl. Dus ook wanneer je schakelt, gas geeft, remt, etc.
It's Time To Shine
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:03:16 #79
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_59122600
Okee eigenlijk mag ik hier niet meer posten, maar ik heb net men rijbewijs opgehaald (whoehoe!) en ook gereden met moeders naast me, maar echt.. Dat is dooooooooooodeng. Ik zat bijna te janken achter het stuur, (het was ook druk, 5 uur enzo) Ik was zo bang dat ik het niet goed deed en niet goed keek en dingen vergat..

Pff, maar ik wil ook weer niet iemand worden die een rijbewijs heeft en er nooit mee rijd, dus morgen ga ik ook weer een paar rondjes rijden (en ook alleen naar een vriendin), maar ik moet echt over die angst heenkomen. Hebben meer mensen dit (gehad?) is het normaal? Of ben ik gewoon een neuroot.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_59122902
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:03 schreef Liebe het volgende:
Okee eigenlijk mag ik hier niet meer posten, maar ik heb net men rijbewijs opgehaald (whoehoe!) en ook gereden met moeders naast me, maar echt.. Dat is dooooooooooodeng. Ik zat bijna te janken achter het stuur, (het was ook druk, 5 uur enzo) Ik was zo bang dat ik het niet goed deed en niet goed keek en dingen vergat..

Pff, maar ik wil ook weer niet iemand worden die een rijbewijs heeft en er nooit mee rijd, dus morgen ga ik ook weer een paar rondjes rijden (en ook alleen naar een vriendin), maar ik moet echt over die angst heenkomen. Hebben meer mensen dit (gehad?) is het normaal? Of ben ik gewoon een neuroot.
Me moeder heeft het nu nog steeds (4 maanden later) en is erg onzeker. In een bocht afremmen en hele tijd denken "oooh in welke versnelling moet ie nou" en dan staat ze bijna stil.
Wat ik je aanraadt is om de kaart van Nederland erbij te pakken, pak een dartpijltje, en kijk waar het terechtkomt. En dan ga je daar naar toe rijden
Gewoon lekker een dagje voor uitrekken, broodjes mee, benzine/diesel in je tank, en gaan met die banaan, EN dan in je eentje rijden. Dat helpt je al een stuk denk ik.
Top 5 China producten
pi_59123357
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:32 schreef qu63 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk snap ik dat. Ik rij nooit alsof ik een dikke sportwagen rij (kan ook niet anders met een Renault Twingo ). En ja, ik laat de auto ook uitrollen enz enz enz. Maar mijn instructeur hamerde vooral op het bij 2000rpm opschakelen (bij 2200 zat hij al te zeuren). En dan wordt je door iedereen voorbij gereden als je optrekt bij een stoplicht, en dat lijkt me niet fijn voor de mensen achter je die ook willen doorrijden.

Ik kreeg zelfs al commentaar als ik bij 30 nog niet in z'n 3 reed
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:53:36 #82
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59123733
quote:

is best normaal hoor

Maar ik zou lekker alleen gaan rijden, anders blijf je steeds in je hoofd afvragen wat de ander nou er van vind enzo
It's Time To Shine
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:49:47 #83
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_59125462
Heb dernet stukje alleen gereden, ging prima :p hehe
was denkik gewoon ff wennen aan een andere auto, en in de spits rijden is euhm.. dan niet echt verstandig als je geen idee hebt hoe alles zit, maar ach, heb ik dat ook gehad.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_59125500
Je hebt toch rijles gehad, dan weet je toch hoe het zit?
pi_59126611
Ben vandaag gezakt... Wel goed gespiegeld maar niet goed genoeg "vooruit gekeken" en dus te weinig geanticipeerd. Vraag me af hoe ik dit ooit kan leren. Iemand tips? Volgende keer is midden juli...dus nog maar even een pleisterpakket lessen aangeschaft!
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:35:36 #86
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59126855
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:28 schreef Linniespinnie het volgende:
Ben vandaag gezakt... Wel goed gespiegeld maar niet goed genoeg "vooruit gekeken" en dus te weinig geanticipeerd. Vraag me af hoe ik dit ooit kan leren. Iemand tips? Volgende keer is midden juli...dus nog maar even een pleisterpakket lessen aangeschaft!
gewoon blijven oefenen, ook op de fiets of als je meerijdt met iemand anders
It's Time To Shine
pi_59127393
Veel kruispunten pakken, en ze goed proberen langs te lopen in je hoofd. Hoe is de voorrang geregeld, wat kan je verwachten, stoplichten / borden. Wat voor weggebruikers kan je verwachten, heb je scherpe bochten etc. Beetje in je hoofd al kunnen bepalen hoe je het kruispunt gaat nemen etc.

Edit: zegt iemand die net 13 lessen heeft gehad
Top 5 China producten
pi_59130461
Je moet 25 meter voor een rotonde bijvoorbeeld al alles hebben geregeld . H-controle uitvoeren, ga na hoe je kijkt bij een kruispunt enzo. Zoals rene zegt, borden zie je al van ver af dus dan kan je al zien of je eventueel voorrang moet verlenen. Daarna ga je kijken naar wat voor een kruispunt het is. Zijn er fietsstroken met voorrang? Fietsen de fietsers op de weg? Zijn er VOPen? Minder tijdig snelheid en gun jezelf daarmee de tijd om alles voor je en rondom de auto goed te observeren. Weet op tijd wat je gaat doen, dan kan je ook al kijken naar de plek waar je heen wilt en of het daar druk is etc.
pi_59130759
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:22 schreef -Trinity- het volgende:
Je moet 25 meter voor een rotonde bijvoorbeeld al alles hebben geregeld . H-controle uitvoeren, ga na hoe je kijkt bij een kruispunt enzo. Zoals rene zegt, borden zie je al van ver af dus dan kan je al zien of je eventueel voorrang moet verlenen. Daarna ga je kijken naar wat voor een kruispunt het is. Zijn er fietsstroken met voorrang? Fietsen de fietsers op de weg? Zijn er VOPen? Minder tijdig snelheid en gun jezelf daarmee de tijd om alles voor je en rondom de auto goed te observeren. Weet op tijd wat je gaat doen, dan kan je ook al kijken naar de plek waar je heen wilt en of het daar druk is etc.
Ik rem altijd op het laatste moment en rij in 2 best hard over die rotonde heen.

Ik moet mezelf echt leren normaal te rijden .
pi_59130859
Same here NoelGallagher. Sowieso hou ik ervan om bochten redelijk sportief te nemen
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:38:08 #91
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59131060
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ik rem altijd op het laatste moment en rij in 2 best hard over die rotonde heen.

Ik moet mezelf echt leren normaal te rijden .
Ik rij eigenlijk constant in zn 3, zolang ik blijf rollen lukt het

En daarmee kan ik dus 10km/u rijden of 80km/u

Maar zoalng een rotonde overzichtelijk is kan het wel
It's Time To Shine
pi_59131280
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:33 schreef CasB het volgende:
Same here NoelGallagher. Sowieso hou ik ervan om bochten redelijk sportief te nemen
Haha, idd . Vanavond had ik een meisje in de auto mee, en lekker scherp door de bocht heen, ze lag bijna op mn schoot .
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:50:59 #93
331 Merel
Be here now.
pi_59131471
quote:

Ik heb nu bijna een jaar een rijbewijs, en ik merk (nog steeds) dat ik juist een stuk relaxter rijd als er niemand bij me in de auto zit of alleen mensen die zelf geen rijbewijs hebben. Zodra er een meer ervaren bestuurder naast me zit, voel ik me veel onzekerder. Niet dat ik er slechter van ga rijden, maar er zit wel constant een stemmetje in m'n hoofd dat zegt 'ze denken vast dat je niet kunt rijden'. Dus misschien moet je juist eens kijken hoe het is om zonder je moeder naast je te rijden? Lijkt misschien eng, maar je leert ook op jezelf vertrouwen omdat er niemand is die je kan helpen of die kan ingrijpen als er iets misgaat. Als je een paar keer in je eentje goed gereden hebt, bouw je het zelfvertrouwen op dat je eigenlijk gewoon goed kan rijden en dat rijbewijs best waard bent
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:52:01 #94
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59131510
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Haha, idd . Vanavond had ik een meisje in de auto mee, en lekker scherp door de bocht heen, ze lag bijna op mn schoot .
mooie versiertruc
It's Time To Shine
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:53:40 #95
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59131557
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:50 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik heb nu bijna een jaar een rijbewijs, en ik merk (nog steeds) dat ik juist een stuk relaxter rijd als er niemand bij me in de auto zit of alleen mensen die zelf geen rijbewijs hebben. Zodra er een meer ervaren bestuurder naast me zit, voel ik me veel onzekerder. Niet dat ik er slechter van ga rijden, maar er zit wel constant een stemmetje in m'n hoofd dat zegt 'ze denken vast dat je niet kunt rijden'. Dus misschien moet je juist eens kijken hoe het is om zonder je moeder naast je te rijden? Lijkt misschien eng, maar je leert ook op jezelf vertrouwen omdat er niemand is die je kan helpen of die kan ingrijpen als er iets misgaat. Als je een paar keer in je eentje goed gereden hebt, bouw je het zelfvertrouwen op dat je eigenlijk gewoon goed kan rijden en dat rijbewijs best waard bent
en ook al zit er iemand naast je, die kan toch niks doen
It's Time To Shine
pi_59131698
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:52 schreef qu63 het volgende:

[..]

mooie versiertruc
Ja, ze mocht schakelen.
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:01:00 #97
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59131813
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:57 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ja, ze mocht schakelen.
had ze wel de goeie te pakken?

of rijdt je automaat?
It's Time To Shine
pi_59131829
quote:

Begin is altijd ff lastig. Ik raad je aan om gewoon savonds rond een uur of 21:00 de weg op te gaan en lekker rustig te rijden. Helaas laten de benzineprijzen zulke testrondes niet altijd toe . Natuurlijk moet je ook leren om op drukke momenten in je eentje te rijden, maar wen eerst ff lekker aan de auto als het rustig is . Je kweekt zo ook wat meer zelfvertrouwen.

Ik heb nu nog (5 jaar rijbewijs) problemen met het rijden in een andere auto. Tis altijd eerst een halfuur uittesten en dan gaat het prima. Bij aankoop van een nieuwe auto test ik m ook altijd savonds laat of vroeg in de middag .
pi_59131918
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:01 schreef qu63 het volgende:

[..]

had ze wel de goeie te pakken?

of rijdt je automaat?
Nee, ik rijd geen automaat .

Ik ging in het begin (heb 2 weken m'n rijbewijs ) met de auto naar het werk. Nu nog steeds trouwens, helpt wel.
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:08:18 #100
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59132019
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:04 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Nee, ik rijd geen automaat .
ik soms
maar dan is het wel een bus van 12 meter , of 20 juni als ik ga lessen voor mn BE
quote:
Ik ging in het begin (heb 2 weken m'n rijbewijs ) met de auto naar het werk. Nu nog steeds trouwens, helpt wel.
Gewoon blijven rijden idd
It's Time To Shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')